Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Are 52k km ? Unde a rulat atat? Probabil e exemplar de preserie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ati mers cu Mondeo? wtf :D:D cel de 150cp nu prea se compara cu motorul VAG de 150cp

Deci este o diferenta simtita la motor. Mergem la suspensii..nu pot spune ca am simtit ceva diferenta notabila

Interior iarasi vag ceva mai in fata

Service iarasi Vag in romania este peste Ford ca sa nu zic doamneeee fata de japoneze (pacat de masini gen Toyota,Mazda etc) mi-au placut la nebunie dar in Romania gandesc ca dupa cumparare mai ai treaba doar cu Service'ul

Superb 3 se va vinde mai bine ca Ford. Din pacate in zilele din prezent design'ul se vinde si nu altceva in mare parte. Superb 3 are o linie mai ok fata de mondeo la care partea frontala nu merge cu partea dorsala. La passat/superb 3/mazda 6 merg sunt pe aceeasi linie de design

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 52k km ?  

...pe deasupra mai e și abuzată

 

Ma gandeam la fosta platforma B pentru clasa medie. Costurile se imparteau doar intre superb, passat si, daca nu ma insel, audi a4. Acum, MQB repartizeaza costurile de amortizare pe octavia, golf, passat, superb, touran, audi a3, seat leon si altele care or mai fi. Implicit impartind costurile la un numar mai mare de unitati, cheltuiala per unitate de produs scade. Concluzia ar fi ca MQB nu creste ci scade costurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Info!! :)

 

S1 a fost facut pe PL45.2 (sau +), un derivat al PL45 care le avea pe A4, Passat B5 si B5.5

 

S2 a avut colegi pe B6, CC-ul si parca Sharan-ul pe PQ46

 

Trebuie insa sa ne gandim si cat a costat dezvoltarea MQB-ului... de bine, de rau, S1 s-a facut pe un derivat, iar PQ46-le de la S2 este o evolutie a celebrei PQ35, nascatoare de la Caddy la Q3, un fel de MQB beta :D. Nu se compara costurile producerii unei platforme "facelift" sau derivate (ma cam repet dar nu am alt termen) cu dezvoltarea de la zero a unei platforme modulare si, de ce nu, inovatoare. 
Sigur, la nivel teoretic, MQB este o (asa numita) platforma destul de simpla dar nu inseamna ca a venit ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, mi-am asumat imprecizia asocierii platformei B cu diverse modele. De aia am si scris ˝daca nu ma insel˝

 

Ceea ce vreau sa subliniez este ca desi dezvoltarea proiectului mqb a fost costisitoare, implementarea lui pe un numar mare de modele este eficienta si ca politica de preturi si ca profit.  Daca proiectul a fost conceput pentru cateva zeci de milioane de exemplare va dati seama cat de fezabila este investitia pentru producator.

Am un proiect a carui dezvoltare m-a costat 200 de mil si produc pe baza lui 10 mil de unitati sau am un proiect care m-a costat 400 de mil şi produc cu el 40 mil de unitaţi - cifrele sunt doar cu titlu de exemplu.

Proiectul mqb este consecinta fireasca a unei analize pe termen foaaarte lung si foarte sintetice a costurilor de productie. Mqb nu s-a nascut din dorinţa de a face un sasiu mai bun. Bune erau si cele dinainte doar ca nu erau economice fiind exclusiviste, fiind dedicate diverselor tipuri şi clase constructive. Aşa cum era salopeta pentru poporul chinez asa este şi mqb pentru modelele vag care o folosesc, exagerând un pic.

 

Trec de la una la alta. Unii jurnalisti au afirmat ca mqb s-a creat pentru a reduce masa masinii. Informatia a fost preluata fara verificare de multi alti ziaristi. Neadevărat, eu personal am cautat toate sursele posibile care să confirme aceasta stire dar n-am găsit. Un argument ar fi că şi modelele cu platforma dedicată, nou concepute, sunt de asemenea mai usoare decât precedentele şi nu sunt mqb. Reducerea masei nu se datorează doar mqb ci este un complex de soluţii tehnice care conjugate au facut posibila reducerea masei. E mult de discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu era un reproș, Doamne ferește! Încercam în felul meu alambicat sa spun ca pentru modelele anterioare, fiind platforme existente, costurile de know-how și amortizare au fost mult mai mici - vezi diferența începând S1 vs B5/5.5 și ce spunea @75NOR.

Dpmdv, MQB-ul a apărut datorita nevoii continue de micșorare a costurilor (același motor transversal pus pe șasiuri diferite dar nu prea), de evoluțiile tehnologice și de normele de poluare. E mult mai ușor sa le tratezi, planifica și produce unitar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu l-am luat ca pe un repros :)

Revenind la pozele de mai sus, voua vi se pare ca aceea este o masina de 30.000 de euro pentru Ro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar arata mai bine decat a aratat superb 2 la lansare si are chestii mai de finete chiar si fata de passat gen deschiderea torpedoului,suporturile de pahare din cotiera spate acoperite,butoanele de hill hold si parcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare o configuratie ciudata:

Pare un M6 Ambition + Alcantara + Trapa + Park Pilot + Park Assist, dar roti 16''.

 

Configuratia asta va fi 30k in Ro. In loc de Alcantara poti pune DSG, e cam la fel ca si optiune. Trapa e vreo 800-1000, Park Assist + Park Pilot vreo 800Eur.

 

Vad ca are si "Composition Media" + sistem audio Canton. Ok, deci va fi 31k in Ro :)


:)

Revenind la pozele de mai sus, voua vi se pare ca aceea este o masina de 30.000 de euro pentru Ro?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

(nu mai stiu cu ce pret am intrat in loterie... HELP! :D )

 

Am gasit... Hac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca MQB-ul vrea sa reduca si mai mult costurile, extinzand aceasta platforma sa includa atat masini compacte cat si medii. Ei isi amortizeaza costurile prin dezvoltarea unei singure platforme nu a doua sau cu variante. Plus va fi folosita si pe viitoarele modele facelift, asadar e o platforma ce va tine 8-9ani. Economiile pe care le fac sunt substantiale.

 VAG a tot aruncat sintagma ca MQB se produce mai ieftin, mai eficient (au renuntat inclusiv la independenta pe spate la unele modele).

 

Fapt care se reflecta in preturi pentru cumparator chiar usor crescute. Nu am vazut ceva motorizari spectaculoase, dotari revolutionare (mai putin ecranul de la B8, farurile led la Leon) la care sa vezi unde s-au bagat banii in plus in R&D. Dieselul 2.0bitdi a debutat pe Amarok, TSI-urile cu distributie pe lant trebuiau inlocuite.

 

on topic: Nu vad motive obiective de crescut preturile la SIII.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
 

Nici nu l-am luat ca pe un repros  :)

Revenind la pozele de mai sus, voua vi se pare ca aceea este o masina de 30.000 de euro pentru Ro?

 

Nush, am in continuare o problema cu zona de sub faruri... parca e un.... glaf....

 

Nu stiu daca as da 30k pe masina asta... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, chiar daca e offtopic si o comparatie oarecum exagerata, cu 30k iti iei un a3 sedan...ambition(sau cum naiba ii zice). E o chestiune de nevoi si gusturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O reducere de costuri (considerabila dupa spusele lui W.V.) iese si din renuntarea la twindoor (mie sincer imi pare rau dupa asta, am momente cand ploua sau e frig afara si as vrea sa deschid doar capacul fara luneta ca sa nu raceasca copii).

 

Daca tot sunt la capitolul nostalgii, imi va lipsi si pedala de autobuz. Dar compensez cu alte deviceuri, ACC, bizonul cu trei nări, bancheta mai lata, frana electrica, smart light assist pe care il gasesc genial, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci culoarea aia galbena de pe Superb 3 chiar o face masina de 30k :D

Chiar este speciala :) Sper sa apara si prin RO sa o vad si eu live

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad foarte ciudata lina de crom de la geamurile din spate care urca spre luneta ..

post-31246-0-23725300-1427266476_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am remarcat, trebuia cumva unghiul cromului sa fie putin mai jos acolo unde se afla si unghiul usii

De altfel si usa spate este cumva foarte lunga in acel unghi si cand o deschizi mai larg te lovesti la subrat sa zic asa daca nu esti atent

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile pentru S3 in Romania nu vor fi cu mult peste cele ale S2. Lasand la o parte politica de amortizare a platformei si noile gadget-uri electronice, la noi trebuie sa se tina cont de veniturile nationale si de pozitionarea fata de celelalte modele similare: din grup (Passat) si concurenta: Mondeo, Insignia si in aceasta perioada Honda Accord (care beneficiaza de o reducere de 4.000 euro !).

Daca cei de la Skoda vor dori aceleasi cifre de vanzari ca la S2, trebuie sa intre pe piata cu aproximativ aceleasi preturi si cu S3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, galbenul ala si chiar si bleu'ul o sa arate bine

Mie tot mi se pare ca bancheta spate va fi mult mai confortabila ca la passat.

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce observ s-ar putea deschiderea automata la superb 3 sa fie cu probleme,si la mondeo deja sunt multi care reclama aceasta problema.La prezentarea superb 3 nu a mers si practic au trisat deschizand din telecomanda...sper sa se rezolve pana intra in vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
simply clever

ce stiti de ambient led lighting pe masina? a fost pe youtube un clip de prezentare dar tradus gen irina margareta nistor in rusa :) si nu se putea urmari. acolo in schimb am vazut ca aveau asa ceva pe masina de prezentare. inclusiv s-au jucat cu culorile ... am vazut verde, albastru si rosu in meniul respectiv. dar in afara de asta si de configuratorul nemtesc care are aceasta optiune nu am mai vazut nimic pe nicaieri. voi stiti ceva suplimentar?

 

de asemenea motorul 2.0 tsi de 280 e cel de pe penultimul golf r20?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

ok. sunt la pagina 21 a thread-ului despre s3. si vad despre emisiunea la volan in care se prezinta noua s3. wooooooow. stiu ca sunt :offtopic:  dar nu se poate asa ceva. doamna si domnul respectiv sunt cei mai seci prezentatori din romania. domnule prelipceanu va sigur ca oricare 2 membri de pe acest thread fac o emisiune mai buna. garantat. si stiti ceva... chiar mi-ar face placere sa ne oferiti sansa sa va demonstram asta :icon_thumleft:

 

la final ca sa fiu un corporatist 100% ofer si niste feedback ... am apreciat la aceasta emisiunea capabilitatea de a fi folosita pe post de vomitiv. oricand, de oricine indiferent de varsta sau sex. inclusiv de sugari :)

 

p.s. sunt atat de oripilat de proasta prezentare ca nici amuzant nu sunt :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

vezi daca citesc forumul :icon_thumleft: :icon_thumleft: :icon_thumleft: . la pagina 22 am gasit un link are ne spune ca:

 

Additional Observations:
• The Superb has ambient interior lighting with selectable colours - similar to what we saw on the latest Mercedes S-Class. - ma rog nu cred ca o sa arate ca in s klasse precum nici s3-ul nu o sa arate ca veyron-ul :) (jozef kaban a fost designer pt veyron) - dar totusi am aflat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu masina live.....f frumoasa

post-14493-14290212045689_thumb.jpg

post-14493-14290211450371_thumb.jpgpost-14493-1429021161739_thumb.jpgpost-14493-14290211776333_thumb.jpgpost-14493-14290211924847_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!