Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

ms de info.. esti sigur cu DCC-ul ... ce e drept in configurator nu apare, dar daca te uiti in oferta PDF de pe site plus in oferta care mi-a fost facuta direct din sistemul lor s-a putut selecta fara probleme DCC-ul.

hmmm... ma tot gandesc ... din ce zici ar fi mai bine directie prog + suspensie sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: ca sa te convingi, cauta un Superb de TD cu DCC echipat si da-te cu el, vezi cum se simte... Tine cont doar ca arcurile sunt standard, deci pe parte de ruliu, DCC-ul nu impacteaza, ci doar ca fermitate variabila a amortizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar m-am dat cu una de 190 CP... si pe sport am fost satisfacut... ce e drept e clar ca se poate mai bine... adica m-am dat cu ea in cateva giratorii pana la scartait de roti (si erau de 19 :) ) dar mi s-a parut ferma pe trase si parea ca nu pleaca nicaieri nici fata nici spate... acum nici eu nu sunt Hamilton :).

chestia este ca nu stiu ce inseamna dir prog + suspensie sport... si nici nu prea am cum sa testez... poate doar o Octavia RS, ca superb dotata asa de TD nu cred sa fie...

una peste alta si noi exageram :) cred ... ne si vezi mergand F1 style mai mereu... nici nu prea ai unde si nici masina nu e facuta pt asa ceva... dar ca romanu... sa fie si mare sa consume si putin sa fie si sport sa coste si putin :) ... mi-a placut cu DCC, nu stiu cum e cealalta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: nu e vorba ca pleaca fata sau spatele, e vorba de cat de mult se inclina in lateral caroseria cand o dai prin viraje. Pe mine asta ma intereseaza.

Directie progresiva si suspensie sport doar daca te dai cu o Octavia RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 09. 03. at 0:47 AM, wonder_glf said:

Ma alatur familiei Skoda ca proaspat posesor de Superb 3. Motor 1,4 TSI ACT, 150cp, cutie manuala, echipare Ambition, plus cateva optionale, culoare gri bussines. Motorul f elastic si silentios, in schimb pneurile cu care a venit incaltata mi se par putin "galagioase" - Falken 215/55/17. Pe masura ce mai acumulam km, ~250 in prezent, voi reveni cu impresii.

 

On 2016. 09. 04. at 10:56 PM, wonder_glf said:

@RzzV Multumesc pentru gandurile bune.  Tot la fel de surprins am fost si eu cand am vazut cu ce anvelope au incaltat o masina ce trece lejer de 20k. Rezerva in schimb este Continental dar pe 16". Dar asta e...

Masina e ok. Confortabila, manevrabila, silentioasa, spatioasa. De la volan nu o percepi ca pe o "balena" asa cum pare din exterior. Iar aici am ca argument si parerea sotiei care face laterala (doar cu senzori spate - nu am camera si nici senzori fata) cu aceeasi usurinta cu care o face si cu celelalte auto din clase mai mici. Motorul nu da semne ca depune efort sa puna in miscare si sa alerge in spate cu o caroserie destul de grea, iar consumul in 450 km (250km in oras si 200km exterior) este 6,4. Pe cei 200km exterior, clima pe 22°, viteza medie 74km/h si pilot pe 120km/h unde a permis traficul, am avut un consum de 5,9 - 3 persoane si cate ceva in portbagaj. Toate datele sunt cele oferite de computerul de bord. Pe viitor vom mai vedea.

Asteptare usoara si numai bine.

Felicitari de masina, imi place la nebunie Superb 3 dar o consider prea scumpa la ce motor mi-as dori eu (1.4TSI si 2.0TDI 150 exclus pe asa ditamai caroserie). Absolut ramas masca de caiciucurile Falken... mai avem un pic si pun Kormoran sau Debica pe ele... Vazand motorizarea fostei tale masini, bineinteles ca iti place cum fuge...dar cand vei acea masina incarcata si 2-3 pasageri pe langa tine... hmmmm. Acest motor mi se pare ideala pe caroseria O3, Golf, Leon si de entry la Superb. Nu zic ca nu se descurca dar asa mai linistit daca nu esti singur in spatele volanului. Consumul o sa fie unul foarte bun, pe Leon tata cu 1.4TSI 150ACT scoate extraurban consumuri absolut identice cu mine(2.0TDI 150) pe DN-uri si numai pe autostrazi ies un pic mai bine si pe drumurile urbane. Drumuri frumoase sa aveti cu ea si asteptam o prezentare la masina mea! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe entry Octavia  si probabil pe Fabia se pune Nexen asa ca nu vad care e problema. Doar Dacia pune Michelin :)), dar pe modelele alea scumpe :P 

Revenind la Superb, chiar sunt curios sa vad ce recenzii lasa colegii posesori de 1.4 tsi pentru ca si eu sunt in asentimentul lui Andrei si zic ca e putin cam mic motorul pentru caroseria asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind OT, eu zic ca 1.4TSI DSG nu se misca mai rau decat 2.0TDI 150DSG EU6. In zona de turatii de peste 3,500, sigur ramane TDI-ul in urma.

Pacat ca nu avem review-uri de la colegii care au 1.4TSI

Referitor la anvelope, credeti ca Pirelli-urile P7 din echiparile superioare sunt reusite ? Singura lor calitate e durabilitatea in timp. Din punctul meu de vedere sunt bune pentru primul sezon de vara cu masina, pentru rodaj si din astea...

Dar, din fericire, 2.000Ron rezolva rapid problema anvelopelor :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...astea sunt si observatiile mele(tot P7 am 225/45 R17) pe umed trebuie avut grija cu ele in curbe si frane... dar vara asta in care am facut 19 000 km nici nu se vad pe ele :)))) . Chiar nu sunt nu stiu ce !!!! Daca ai masina incarcata si iei o curba un pic mai tare cu o masina ca si Leon FR care are suspensie sport totusi, deja scartaie in curbe ca la Dacia 1310... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui ca pana vineri sa am si eu masina (sper sa nu intarzie ca deja nu mai am rabdare de cand tot astept). Dupa ce o voi avea si voi consuma macar 1 rezervor de benzina o sa postez aici impresii despre motor (desi va fi devreme si poate putin concludent pt ca ii voi face rodajul corect :) ).Eu nu cred ca e deloc slab motorul pe "o caroserie asa mare". Dimensiunea masinii nu se reflecta si in greutatea acesteia (masina are 1400kg, exact cat are si Octavia pe care o am acum, probabil mai mult cu vreo 50kg fata de un Leon, Golf...ceea ce nu mi se pare relevant). Oricum dupa ce am mers cu 2.0tdi 150cp pot sa spun ca nu ma atrage deloc generatia noua de TDI-uri, nu te baga deloc in scaun fata de vechile PD-uri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, asteptare usoara - mai e putin de tot :) 

Si apoi...hai cu topicul si cu impresiile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR sincer cu DCC-ul pe sport mi s-a parut chiar tapana pe curbe fara nicio inclinare... acum nu stiu ce sa zic... am avut-o cam 1:30h la test si am incercat de toate si cand ai multe in cap poate mi-au ramas senzatii eronate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de rezervor confirm ca si eu am bagat peste 60 de litri in TDI de doua ori si de fiecare data nu aveam becul aprins.

Pe Ambition TDI 190 a venit acum fix 1 an cu Continental PremiumContact 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de consum - am mai facut un plin - 65 de litri si becul tocmai se aprinsese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu, astazi am ridicat masina, avand Range 15km, la primul peco am alimentat cu 71,04 litri. Deci colegii de mai sus au dreptate, chiar intra atat desi nu as fi crezut.

Motorul se misca bine (cat am apucat sa imi dau seama pe vreo 100km facuti in aglomeratie destul de multa), masina este foarte silentioasa, foarte bine antifonata. Se aseaza foarte bine pe drum si zgomotul la 100-110km/h e infim. A venit cu anvelope Falken, dar si cu o problema la pachet, pe care o voi prezenta in topicul dedicat ei. Consumul pe cei 100km de la alimentare a fost de 6,5% cu mers normal, pe mod Eco si folosit si ACC.

ACC isi face treaba foarte bine, franeaza si accelereaza la timp, poate doar la accelerari o ia mai usor, iar uneori se mai baga cate unul in fata. Dar o chestie interesanta e ca atunci cand accelereaza usor, daca schimbi banda si esti relativ aproape de cel din fata ta pe banda pe care tocmai te-ai mutat, daca cel din fata are viteza mai mare decat tine, masina accelereaza desi distanta e mica fata de el. Daca cel din fata merge mai incet decat tine masina franeaza. Deci nu e neaparat o distanta predefinita la astfel de manevre.

Mai multe o sa va povestesc cand apuc sa ma mai joc cu ea, zilele urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ACC - el tine un numar de secunde fata de cel dim fata nu o distanta. Ceva de genul in cate secunde vei fi tu unde e ala acum..Si se poate configura cat de tare sa ii dea talpa cand e liber in fata

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns pana la configurarea ACC-ului mai mult decat mi-am dat seama din mers ca pot modifica distanta de reactie. Dar cat de tare sa-i dea nu am descoperit inca de unde/cum se face. Maine o sa-mi fac timp sa ma joc prin ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in driving mode selection. Acolo poti modifica si comportamentul ACC. Pe sport accelereaza mult mai prompt. Oricum poti sa faci tu un profil custom, insa recomand mereu ACC-ul sa fie setat pe sport, altfel e lenes.

Felicitari pt achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, "nici mai mult, nici mai putin de 350cai" :banghead: 

Articole cu informatii de 2 lei, atat timp cat nu sunt sustinute de niste cifre seci si niste diagrame.

Si suntem si OT aici :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa te lamuresti deplin, eu am DQ250 pe Seatul din semnatura care are 184 de cai si 380 nm stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, în unele locuri scrie că DQ250 duce 400nm dar na, mai știu ei pe cineva care și-a tunat golful (2.0 tdi) și după un an sau doi s-a stricat cutia de viteze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Astazi am ridicat si eu jucaria de la Avia Motors Pantelimon. O Superba Ambition 2.0 TDI 150HP, M6, despre care voi detalia intr-un topic separat la "Masina mea".

Ce pot sa spun, in primul rand tin sa dau nota maxima dealerului, recomand oricui doreste sa achizitioneze o Skoda, oamenii chiar vand la greu, merg ca pe banda. Am sa revin zilele urmatoare pentru a lua CIV-ul si unele chestii comandate.

Despre masina doar de bine, merge foarte frumos. Inca de la livrare tin sa spun unele chestii: am avut placuta surpriza sa remark faptul ca a venit suplimentar cu doua lucruri si anume capace depozitare laterale in portbagaj (pe care le-as fi comandat, dar nu mi-a dat voie datorita Canton) si cosulet de gunoi in portiera sofer, super fain. Aaa si inca o chestie, a venit cu 3 chei, doua normale si a treia cu finisaj cromat, se mira si dealerul, ca nu mai vazuse (probabil ceva legat de kessy, asa se gandeau).

Am plecat cu 6km in bord si autonomie ZERO, bine ca am ajuns la benzinarie si am alimentat in prima faza cu 14.05 litri. Pe autostrada catre Ploiesti am mers aproximativ cu 100km/h, ca m-am tot jucat la muzichie de m-a avertizat detectorul de oboseala de 2 ori, na, daca stateam cu ochii in alta parte, tot bruscam din volan cand si cand. Mod sport tot timpul,  nu m-am stresat sa vad cum e in alte moduri, nici asa nu este foarte reactiva, venind dupa un RS benzina , va dati seama. Consumul pot sa spun ca este cam ce da cartea, in marea majoritate statea cam la 4 si sub 4 pe viteza constanta mentionata, ramane sa mai analizez. In Ploiesti am facut plinul cu 60.16 litri(am facut chestia cu plinul din doua bucati din motive personale, nu are rost sa detaliez), asadar 74litri in conditiile in care am facut undeva spre 80km intre statii, deci sa zicem am consumat un 3 -3.5litri, cu alte cuvinte plinul ar fi insemnat 70-71litri. Apropos, cand am alimentat in Ploiesti s-a reaprins becul , deci mai are peste 10litri cand apare becul.

In rest Cantonul este super, oglinda frameless arata belea, displaiul de 8" de asemeni. Am reusit sa imperechez prin Androidauto, pare sa fie ok, in schimb prin Mirror link nu vrea si pace, nu stiu de ce, spune ca nu reuseste sa deschida sau ceva de genul, activand si din tel functia si dand acces, nimic, vad eu zilele astea.

Mai multe despre dotari si poze voi detalia la rubrica mentionata mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skoderia sa o stăpânești sănătos și fără incidente! Poate ne vedem într-un weekend sa le facem niște poze împreună. Și mie la fel mi-a venit cu cheile, plus încă o cheie suplimentara pentru încălzirea staționara. Deci nu are treaba cu keyless, ca a mea nu are. Aștept topicul dedicat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!