Jump to content

Aditivi Motorina


voinea
 Share

Postare recomandată

da...acum am rasfoit site-ul si vad ca au multe produse.

la urmatorul schimb de ulei voi folosi flush, e prima data cand folosesc asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi asa mai bine bag aceasi cantitate de motorina in loc de engine flush, face si ea la fel daca o bagi prin eprubete, e uleioasa deci unge si protejeaza motorul mai bine ca engine flush, motoarele cu dpf care sufera de dilutia uleiului merg in sarcina si nu mor, plus ca si dizolva foarte bine depunerile si mai subtiaza uleiul sa curga mai bine de pe peretii motorului

 

ieftin, practic si elegant

 

or fi solutii de curatat mai bune dar alea deja nu vad cum sa nu atace motorul prin reducerea ungerii sau sa nu afecteze elementele de etansare

 

am folosit metoda la o masina mai clasica dupa ce am folosit si engine flush singura diferenta e ca in motorina pot avea incredere :bom:

 

acum am ajuns la concluzia ca un ulei cu detergenta mai mare 504/507 schimbat la 10k sau un an e ceea ce trebuie

 

pentru curatare garantata se poate schimba cand se innegreste peste 50% daca ai benzinar sau se poate micsora intervalul de schimb la diesel...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 15 min ataca motorul?   care functioneaza mii de ore?     polimerii depusi in segmenti care in timp nu-i mai permit segmentului sa lucreze cum trebuie nu-i curata nici un ulei  light duty       de flota da poate..... dar bineinteles sutin ca fiecare face ce doreste cu propriul agregat ..... n-ai vazut motoare  desfacute bucati  dupa cateva sute de mii  unse cu ARAL cum arata inauntru...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

or fi solutii de curatat mai bune dar alea deja nu vad cum sa nu atace motorul prin reducerea ungerii sau sa nu afecteze elementele de etansare

Pro-tec Engine Flush contine conform MSDS sub 10% Alcyl dithio phosphate sau ZDDP cum il cunoastem noi, printre cei mai raspanditi compusi anti-uzura din uleiuri.

De aici i se trage protectia suplimentara pe care o ofera motorului in timpul flush-ului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fisa respectiva observ ca in general e un produs petrolier, deci tot cam pe acolo e ca si o motorina de la pompa fiindca si respectiva e aditivata pentru curatare si anti rugina etc...

 

o fi mai bun acest flush care e dedicat pt aceasta sarcina, dar poate fi si doar o solutie fancy,

 

INSA cel mai important aspect pt. cei care au vazut motoare desfacute - ca tot venii vorba - si mai mult decat atat au incercat sa le curete, stiu ca nu exista solutie de curatat care sa scoata depozitele intarite decat frecat mecanic cu ceva cand desfaci motorul si apoi ai grija sa bagi ulei bun la intervale scurte

 

daca s-ar desprinde acele depozite s-ar infunda circuitele de ungere nu ai cum sa le scoti din partea superioara a motorului, asa ca totul tine de noroc cand faci un flush la motor, norocul cel mai mare e ca depunerile se lipesc ca abia se razuiesc cu o surubelnita lata

 

toni - orice bagi in motor nu ai cum sa scoti 100%, asa e si cu flush-ul, care va ramane in motor si pe care noul ulei va trebui sa-l neutralizeze, apoi poate ca vei scoate 1% din gelul care e pe suprafata depunerilor nu contest, dar stiu ca mizeria ramane acolo deoarece eu vizitam motorul la care faceam pe la capacul chiulasei sa mai reglez culbutorii si nu era diferenta

 

CEL mai important aspect in acel video de mai sus e ca testul s-a facut pe ulei nu pe depuneri :blah_:  faceti voi un test cu ce flush doriti pe un element din motor care are depuneri fara sa interveniti mecanic, lasa-ti la inmuiat de ex. si dati cu jet de apa de la robinet, va garantez ca va pierdeti vremea

 

poate veti zice ca a spalat eprubeta de uleiul negru, da e adevarat, dar daca incalzea uleiul nou la temp. de lucru din motor si il agita si pe ala la fel ca pe flush garantez eu cu ce vreti ca se curata eprubeta

 

 

din considerentele acestea logice trageti si voi concluziile asupra utilitatii flush-ului, si spun asta ca unul care le-a incercat si nu a obtinut rezultate pozitive pe verificate, mi-e teama de bani dati de pomana, contaminarea motorului si poate blocarea ungerii lui, cand acel motor nu avea baiul jegului ce dormea in colturile lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, ai tradus destul de bine fișa aceea. Cei mai mulți dintre acești aditivi au la bază kerosenul. Ca să îmi susțin afirmația, voi pune aici date comparatoare. De altfel, anumiți producători trec direct pe flacon denumirea componenților, alții trec doar proprietățile fizico-chimice, iar cine se pricepe să le interpreteze își dă seama despre ce este vorba.

 

Asta nu înseamnă că acel aditiv/flush conține doar acei solvenți/fracții petroliere. Doar nu vreți ca acești producători să își divulge rețetele. Atâta timp cât are și certificare TUV nu cred că poate fi chiar atât de rău și merită încercat. Eu voi încerca aditivul lor pentru benzină, dacă îl găsesc pe undeva.

post-122490-0-27584600-1398848330_thumb.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuD: sunt de acord cu tine ca solutiile de acest gen sunt niste combinatii de solventi, care au rezultate limitate. Pentru slugde atat de grav cum spui tu, singura solutie este curatarea mecanica. Nu exista solutii minune pentru asa ceva.

Dar pentru motoare cu intretinere decenta, parca ar merge un aditiv care sa inlature din depunerile pe care un ulei nu le poate prelua. Chiar si cu schimburile facute la timp (numar de km) nu ai control deplin asupra a ce se intampla in motor. Mergi cu un schimb de ulei preponderent un oras sau la temperaturi foarte joase pe distante scurte sau alte scenarii care duc la o imbatranire prematura a uleiului iar mai departe depuneri.

Eu mai curand as baga un aditiv special conceput pentru curatare decat motorina, oricat de uleioasa ar parea ea. Chiar daca fisa de securitate arata un continut foarte mare de solventi nu inseamna ca acestia sunt singurele ingrediente. In plus, a fost cat de cat testat. Banuiesc/sper ca producatorii au verificat ca in timpul flush-ului nu apare o uzura accentuata (discutand la modul general, nu neaparat despre Pro-tec).

 

PS: ne face un moderator split-topic? Ca sa nu poluam degeaba topicul despre aditivi pentru motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni - nu te supara pe mine dar eu ma indoiesc ca producatorii au studiat in timp efectele adverse...

 

Parerea mea e ca ce nu poate indeparta un ulei nou subtire si cu detergenta mare (cel care nu place majoritatii de pe forum 5w30 504/507) ma indoiesc ca poate face in cateva minute la relanti orice detergent-flush

 

M-a incercat si pe mine sentimentul ca se curata prin motor ceva dar eu cred ca e placebo mai ales la reclama simpatica cu eprubetele :)

 

ATENTIE - din moment ce ai depuneri alea nu se dizolva nici cu flush nici cu nimic, cel mult de desprind printr-o minune de pe motor ceea ce e foarte grav !

 

Daca nu vorbim de depuneri lipite de metal ci doar de o mazga/clei, asta se spala garantat cu uleiul nou la temp. de lucru si regimuri variate ale motorului, deci cum avem noi benzinare asta inseamna sa schimbam uleiul (si filtrul) cand acesta devine negru fiindca deja nu mai poate duce jegul existent si il va depozita.

 

In concluzie fiecare face cum crede si cum vrea dar eu in ulei nu as baga nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flush-ul nu e doar pt inlaturarea uleiului? chiar din acele colturi in care se fac si depuneri, iau uleiul/marmelada, depunerile solide nu cred ca le poate afecta. si se recomanda la un motor mai batran sau daca pui un sintetic de genul redline sau un 0w- dupa un ulei obisnuit.

 

cine a pus de la inceput un 5w-30(504/507)/0w-/redline si a schimbat la 10k km, poate sa stea linistit decenii probabil. :)

tot contra unor depuneri/contaminari e si combustibilul aditivat.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Foloseste odata 1 falcon TECHRON la un plin de motorina sau benzina neaditivata sa vezi ca e tunet...  fata de benzina  sau motorina aditivata 

 

Fara realimentari partiale pana ajunge rezervorul pe rezerva   de preferat la un drum lung cu talpa grea pt a nu dilua amestecul  .. dupa  200km mananca asfalt...

 

http://www.techron.com/techron-concentrate-plus/Default.aspx

 

Nu exista astazi nimic mai performant..in opinia mea..

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandat este sa se foloseasca la ultimul plin de combustibil inaintea schimbului de ulei.

 

cer scuze pt postarea succesiva...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa de bun Tecron-ul asta, de ce se gaseste asa de greu de cumparat ?

 

Am cautat pe google si abia daca am gasit un magazin online (si ala obscur) care vinde asa ceva. 

 

La fel si orapi (asta e aditiv de ulei), cauti de dai cu tunu, si abia gasesti sa cumperi. Si la fel, firme care nu spun mare lucru.

 

Eu sincer ma astept ca produse de top sa fie vandute de firme de top. Cand e vorba de combustibil toata lumea zice ca e bine sa alimentezi de la benzinarii brand, dar la aditivi vad ca e nu e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la orice reprezentant care vinde produse texaco  iar in vest la orice benzinarie caltex -texaco in combustibil.

dar poti sa-l comanzi de la bmw ca exista ca si cod de piesa  (tot TECHRON e in flacon )

produsele bune si de nisa nu le gasesti la orice colt de strada  .

 

Asa arata flaconul de la BMW (APROBAT BMW)  si codul de BMW

 

flaconul e idem ca al Techronului difera eticheta si probail e mai scump prin reteaua reprezentante.  (deh firma!)

 

 

http://www.eeuroparts.com/Parts/49163/Fuel-Additive-82140413341/#axzz34ER4gr8u

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ion Pirvulescu

Am sa postez si eu o parere ce nu trebuie sa nasca discutii.

De cand am adus Golful IV ALH din germania , am investit o caruta pentru a mai putea circula cu el prin scumpa noastra patrie si tin sa zic ca am  facut Km.

Eu folosesc aditivii nu numai de motorina ci si de ulei , despre sfaturi si tot felul de discutii nu am sa ma leg neaparat de vrun coleg.

Eu folosesc:

-Aditiv motorina de la petrom sau site net de la Power Service PS DISEL KLEEN +CETANE BOOSTER vara si tinand cont ca am rezervor de 62 litri bag cam 204ml si mai  poti sa bagi, nu-i un capat.

-Aditiv ulei de la Zmax si de motorina  in set inclus adus din SUA. Nu stiu cum poti cumpara de pe Europa ca nu am vazut, varu l-a adus si era 50 de dolari tot.

Nu cred ca-i o problema cat ii dai preventiv. Ceva sa faca rau mai rau este sa nu-i dai nimic si la sfarsit sa incerci marea cu degetu .

Km in bord 278.oookm si  nici o problema, ulei Castrol EDGE si numai 5w-40 si indicativul cerut.

Nu vreau comentarii de la nimeni am postat parerea mea,  fiecare face ceea ce vrea nu impun un produs , vreau doar sa impartasesc experienta mea pe fapte reale dupa 4 maini din grupul vag fiecare face ceea ce vrea.

Nu mai ma iau dupa mecanicul lui peste ce numai ca nu schimba tot motorul si nu identifica cauza de unde a plecat defectul.

Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi ceea ce am scris. Km cati mai multi si numai bine. 

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ Nec 100 - de ce este indicat sa fie folosit inainte de schimbul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
sandor gherghely

Eu am pus dura lube in motor ajm de 116 cp cumparat de la autocenter cu 200 lei flacon 500ml made in usa si dupa motorul a devenit mult mai zgomotos si-a schimbat mersul in rau ,eu personal nu mai bag aditiv never, prefer ulei bun schimbat la 12000 nu la 15000 km schimb si filtrul fac o spalare motor cu 1litru ulei acelasi fel las motorul 5 minute la relanti, il scot si apoi pun filtru nou ulei nou; rezultat: uleiul se mentine curat mai mult pana sa inceapa sa se innegreasca


Eu am pus dura lube la pasat motor ajm si mai rau a facut si-a schimbat mersul fiind mult mai zgomotos imediat ce pornea si dupa a ramas mai zgomotos ca inainte cine vrea sa puna e liber sa o faca eu am incercat si mi-a parut rau.

Modificat de lupo_bv
Corectare greşeli gramaticale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il schimbam la 10 mii cred ca este si mai bine,eu asa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ Nec 100 - de ce este indicat sa fie folosit inainte de schimbul de ulei?

Pt ca contamineaza uleiul cu cantitate mai mare de funingine

 

 pt cei ce nu gasesc TECHRON care e si CEL MAI BUN... distribuit doar de dealeri  din romania de ulei  TEXACO-HAVOLINE  

 

Ca alternativa aproximativ buna si ff eficace, la motoare peste 100000km  se poate folosi aditivul VALVOLINE MAX LIFE FUEL SYSTEM CLEANER 

 

http://www.valvolineeurope.com/english/products/valvoline_professional_series/cid%28568%29/maxlife_fuel_system_cleaners

 

IL GASITI la orice mag piese auto import  ce lucreaza cu INTERCARS.

 

Exista separat pt benzina separat pt diesel si au capacele de culori diferite plus ca scrie si pe eticheta.

BMW  foloseste TECHRON cu cod piesa dar nu aduce la noi ca si cod de piesa

 

http://store.vacmotorsports.com/bmw---fuel-system-cleaner-p2250.aspx

 

Si Hyundai foloseste TECHRON dar nu aduce la noi ca si cod de piesa

 

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ryE5zidZL._SY300_.jpg

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercat Techron si la o utilitara de 2.2 HDi, 250.000 km si chiar este vizibil rezultatul. Motorul nu se mai ineaca la accelerare, relantiul a redevenit stabil, motorul nu mai scoate fum negru la demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc  ulei de motorina de vre.o 2 luni metabond...ce parere aveti de el?

Modificat de davi_dav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ARE APROBARE  oficiala VW  nu-l vad in lista erwin . Dar nu-i topicul cu uleiuri aici.

Cum de ai ales din toata lista unul neaprobat..? Aveai zeci...

ai lista din 2014 la zi... sa o descarci.

 

https://erwin.volkswagen.de/erwin/downloadStaticFile/downloadStaticFile/volkswagen/files/oil/step_50400_50700.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refeream la aditiv de pus in motorinaa..daca am gresit imi cer scz adminilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metabond face ulei de amestec pt motorina??? sau aditiv de motorina? ca e o diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!