Jump to content

Aditivi Motorina


voinea
 Share

Recommended Posts

Daca tot cheltuiti bani va recomand sortimentul de motorina superioara, atat si nimic mai mult. 

Link to comment
Share on other sites

Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici. 

Link to comment
Share on other sites

Pai si nu vrei sa ne impartasesti si noua descoperirea ta, Trofin Liviu? 

Link to comment
Share on other sites

@FeryGL Nu mai postez pe topicul acesta pentru că atunci când am făcut-o a ieșit prost. Cu niște ore bune de documentare, încercări, monitorizări poți găsi soluții care să îmbunătățească semnificativ comportamentul mașinii, să obții mai puține depuneri, să consumi mai puțin. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor! A folosit cineva Metabond Megadiesel??

 

Link to comment
Share on other sites

@FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru raspuns! Am acum un flacon de G 001 790 M3 pus in rezervor, dar din cate am discutat cu cineva de la reprezentanta Skoda, acest aditiv se pune la revizie. Un flacon la 15.000km. Mi-a recomandat sa merg cu masina pana la rosu, sa pun aditivul, sa fac plinul si dupa sa merg pana la rosu fara sa mai alimentez.

Intre revizii as folosi Metabond Megadiesel pentru fiecare plin. Sper sa nu fac vreo traznaie sa stric ceva, din dorinta exagerata de a proteja sistemul de alimentare!

Multumesc inca odata Trofin Liviu! 

O zi frumoasa tuturor!

Edited by FeryGL
Link to comment
Share on other sites

Salutare! In cazul utilizării acestui aditiv OEM VW, e musai să-l folosim la un plin de motorina standard sau se poate alimenta și cu cea superioară, premium, deja aditivată?

Link to comment
Share on other sites

Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! 

Ce parere aveti de acest aditiv: https://www.wilhelmsen.com/product-catalogue/products/marine-chemicals/fuel-oil-chemicals/distillate-fuel-treatment/dieselpower-lubricity-25-ltr/ ?

Am primit jumatate de litru de la un prieten care e sef mecanic pe vapor - deci e utilizat la motoarele navale. Insa, nu vad cu ce ar dauna unui motor de autoturism, daca e conceput special pt motorina cu continut redus de sulf, cum e cea actuala de pe piata. Dozajul este foarte mic, cam 10-12 ml la un rezervor, deci o sa-mi ajunga cativa ani :)

Singura rezerva o am vis-a-vis de interactiunea cu materialele folosite in componenta sistemului de alimentare al masinii. Vad ca nu este recomandat pentru urmatoarele: Natural Rubber, Vinyl, Polyethylene, Neoprene, PVC, Hypalon, Buna-N , Polypropylene, Plexiglas, Ethylene, Propylene Rubber and Polyurethane. Este oare folosit vreunul din aceste materiale la pompa de electrica din rezervor sau furtunele de alimentare?

Dupa o scurta informare aici: http://www.quickcutgasket.com/pdf/Chemical-Resistance-Chart.pdf, vad ca motorina in sine nu este compatibila cu cauciucul natural, polipropilena, neoprenul si etilen propilena, deci o parte din lista se exclud deja.

Edited by x-tremist
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

A folosit cineva pe termen lung la fiecare alimentare aditivul Liqui Moly Diesel Systempflege (cod 8386)?

Merge folosit impreuna cu cel pentru DPF tot de la Liqui Moly? (Liqui Moly DPF Protector- 5148). Nu ma astept sa fi folosit cineva fix combinatia asta, ideea ar fi daca a folosit cineva in combinatie un aditiv de ungere cu un aditiv pt DPF. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu merge.

Link descarca documentul pdf cu informatii tehnice si undeva cu rosu scrie (pe germana) ca e bine sa se evite combinarea cu 5148.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut. Ce parere aveti despre aditivul Liqui Moli Diesel Partic­u­late Filter Protector ? Ma gandesc sa il folosesc la masina din profil, motor 2.0 TDI euro 6 cu AdBlue, dar am o retinere deoarece in documentatia oficiala apare urmatoarea precizare:

 

Quote

For diesel vehicles with diesel particulate filter if these are not fitted with an electronically controlled additive tank system for filter regeneration such as Citroën and Peugeot.

 

Se refera doar la sistemul de aditiv pentru regenerarea DPF-ului care este la Citroen si Peugeot sau si la sistemul de AdBlue ?

 

Pe eMag review-urile sunt destul de bune, mai multi zic ca s-a marit numarul de kilometri parcursi intre renegerari. DPF-ul masinii mele functioneaza ok, dar folosesc destul de mult masina si in oras si ma gandeam sa folosesc acest aditiv preventiv. Totusi nu as vrea sa dauneze cu ceva injectoarelor sau sa interfereze cu sistemul de AdBlue.

Edited by xfg8
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti face de treaba singur.

Scoate masina periodic la drum extern.

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

        Eu sunt reticent in a crede ca un produs de sub 10 euro face vreo "minune". Dar e doar parerea mea, nu tre sa o iei in considerare :P.

 

        Daca alegi sa il utilizezi, astept cu interes un feed-back ( si a mea merge urban ).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, EEXCALADE said:

Nu-ti face de treaba singur.

Scoate masina periodic la drum extern.

 

Multumesc de pareri. Din pacate, din lipsa de timp mai rar pot sa o scot la un drum extern, mai ales pe perioada rece. Mi-am cumparat si adaptor Bluetooth OBD si urmaresc starea filtrului cu aplicatia VagDPF. Putin off-topic, dar daca sunt atent sa las DPF-ul sa finalizeze de fiecare data regenerarea e suficient si daca scot masina mai rar la drumuri externe ?

Edited by xfg8
Link to comment
Share on other sites

Trebuie scoasa ,macar 10-20 min /sapt

Link to comment
Share on other sites

@xfg8 fara aditivi, doar AdBlue de calitate (OE) ca sa nu infunzi injectorul de AdBlue in sezonul rece!

..si nu mai folosi nici dongle-ul OBD si aplicatia, doar daca ai probleme cu masina, nu-ti bate capul in rest.

 

In alta ordine de idei, oricine are timp de 10-20-30-60min de drum extern macar o data pe saptamana, asta o face orice sofer caruia ii place sa conduca, gaseste el o "treaba" sau o "lungitura" sa-si faca o mica placere...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 11.12.2017 at 10:12, @DRI@N a scris:

Eu folosesc aditivul asta :

5a2e3cec777e5_AditivDieselOEMVW-1.jpg.12f27535f4023cb818f175f78b066e0f.jpg

5a2e3cfc7a665_AditivDieselOEMVW-2.jpg.b8a8868dafe7a8d0ea62a111a2a8d294.jpg

La fiecare 30000 Km .

Recomand .

Iar pentru sezonul rece folosesc acest aditiv de la Winn's :

 5a2e3dc8657c2_WINNSICEPROOFFORDIESEL.png.29c687a12c58f00609305f23512e272c.png

 

Concret, la ce folosește acest aditiv?Pentru curățarea generala a motorului(turbina, egr, injectoare) de impurități?

As încerca și eu, un aditiv pentru curățirea injectoarelor,mai ales ca am mai și alimentat de câteva ori, motorina standard.Unii zic ca dacă alimentezi motorina extra care este aditivata cu ce trebuie pentru motor, nu mai trebuie să folosești aditiv pentru curățarea injectoarelor.Nu am folosit niciodată un asemenea aditiv asa ca ma gândesc ca rău nu ar trebui să îi facă componentelor motorului.

Edited by iceman_30
Link to comment
Share on other sites

sincer nu vad cum un aditiv pentru combustibil ar putea "curata" turbo sau EGR,poate indirect in timp ar reduce acele depuneri prin folosirea constanta de combustibil premium(aditivare personala sau cea premium de la pompa) ,exploatare si intretinere corecta.

Pentru injectoare si intregul sistem de alimentare ,da va avea un aport benefic dar tot in timp.

 

REstul e Marcketing

Edited by R Z F
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!