Jump to content

Aditivi Motorina


voinea
 Share

Postare recomandată

Fabricantii de masini nu vor recomanda aditivii in veci ca le subtiaza veniturile. Majoritatea carburantilor au aditivi intr-o masura mai mica sau mai mare, dar nu la calitatea care se vinde in Vest asa ca nu vad de ce nu poti imbunatati calitatea carburantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Asta am fost cu masina sa-i fac ITP-ul si nu mi-au iesit noxele. Omul a turat masina si scotea fum,dar la 5000 rpm cred ca orice diesel scoate si mi-a zis du-te si tu la spate si da cu piciorul sa scoti furtunul de acolo. Scot furtunul ii da iar pana la 5000 si iese foia. Si imi zica ca nu a iesit cu futunul scos.Apoi baga furtunul o ambaleaza iar de doua ori si culmea iese bine. Mi-a zis ca masina mai trebuie forjata din cand in cand si ca trebuie sa-i bag niste aditivi de curatare.A mai folosit cineva aditivi de curatare, ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit de sfaturi de genul la diesel. Sa bagi un aditiv de injectoare in motorina si sa ii dai forja inainte de itp si asa o sa iasa. Acum cat sunt de adevarate nu stiu. Cineva mi-a zis sa fac asa la a mea dar totusi motorul pe benzina nu e asa puturos ca diesel-urle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu fii iesit din cauza ca avea unele depuneri sau sa fie problema in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar pentru multi propritari de masini diesel este greu de inteles de ce cei de la controlul tecnic ambaleaza asa motoarele ca "idiotii" dar din pacate asa se face testul de gaze deaceea este bine de stiut atunci cand mergi la controlul gazelor sa mergi cu motorul foarte bine incalzit pentru a nu avea surprize pentru ca atat timp cat un motor diesel este la temperatura de lucru nu ar trebui sa fie o problema accelerarea la maxim, clar mai sunt si exceptii. Pentru efectuarea testului cred ca se poate ajunge pana la 8 accelerari, mai depinde si de aparat. Un motor cat de cat sanatos scoate fum negru numai in cazul cand este reglat prost, furtun admisie cu etansare proasta etc.

Mie imi vine sa ii bat pe garajisti cand ma duc sa fac testul de gaze si ii vad cum dau in acceleratie fara mila parca ma calca pe inima si mai si rasuceste bocancul. Deci inainte de a trece la aditivi fa un control la motor si verifica cele necesare. Succes

dizy-Cand spui ca dieselurile sunt mai puturoase la ce te referi la mirosul gazelor sau la demarajul masinii ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la faptul ca la diesel mai vezi fum pe esapament, dar la benzina nu prea vezi asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am citit acest forum, si am gasit multe legende care contin mai mult sau mai putin adevar, si vad ca multa lume si-a dat cu parerea...

 

Ce pot sa va zic sigur este ca aditivii de motorina exista, sunt folositi pe scara larga si sunt si recomandati de producatorii de motoare industriale (adica cele de la autobuze, barci, camioane sau chiar vapoare). Ca sa dam si nume, acesti producatori sunt JCB, Cummins, Caterpillar si lista poate continua. De acesti 3 mari producatori (cautati cu google ca sa vedeti ce masini produc ei) recomanda produsele proprii, dar care TOATE contin aceleasi produse, si anume aditivii LUBRIZOL (iarasi recomand cautare pe internet sa vedeti cine este acest producator).

 

Exista o gama destul de larga de aditivi, cu tot felul de nume, dar LUBRIZOL, care este cel mai mare producator si in anumite domenii singurul care proiecteaza si produce anumiti aditivi, cred ca este principalul furnizor al produselor de pe piata. Cu alte cuvinte, in majoritatea produselor (posibil in toate) este prezent LUBRIZOL.

 

Nu fac reclama, ci doar incerc sa va trimit la sursa, sa studiati cum se fac testele, in ce conditii, ce standarde se aplica in testele efectuate. Este o companie foarte valoroasa care este listata la bursa, si care genereaza profituri foarte mari. 

 

Cineva spunea ca in toate uleiurile si motorinele exista aditivi. Este adevarat, toate uleiurile sunt formate din BAZA + ADITIVI. Producatorii isi creeaza singuri retetele, pentru a obtine uleiuri specializate pentru regimurile motoarelor termice. Unii producatori (EXXON MOBILE, Castrol) face si uleiuri dupa retetele unor producatori de motoare, in paralel cu propriile produse.

 

Motorinele sunt aditivate mai ales iarna, deoarece exista riscul de inghet a combustibilului. Motorinele se aditiveaza si direct in rezervoarele statiilor de alimentare cu combustibil, din pacate, in acest aditivarea facandu-se dupa ureche de catre lucratorii statiilor sau de catre soferi...

 

In legatura cu aditivul de motorina Lubrizol care este folosit curatarea injectoarelor, am testat pana acum nenumarate motoare industriale cu sisteme diferite de injectie (Pompa-Injector, pompa rotativa, Common Rail, HEUI) si la toate am obtinut rezultate bune. La motoarele Pompa-Injector si HEUI am obtinut cateva rezultate spectaculoase, adica deblocari de injectoare (unele injectoare se gripeaza si se blocheaza datorita nefunctionarii mult timp). Singurul aspect "vizual" obtinut, pe langa cele functionale enumerate mai sus, a fost ca motorul functioneaza intr-un regim termic local mai intens ceea ce m-a determinat sa cred ca acesti aditivi de curatare modifica modul de ardere al combustibilului in cilindru, obtinand si temperaturi locale mai mari care pot arde calamina si alte depuneri din cilindru si de pe diuzele injectoare. La motoarele care functioneaza normal nu se obtin efecte observabile.

 

Revenind in topic, un coleg a pus acest aditiv in Passat-ul personal si a scapat de vibratii si ezitarile de la relanti, declarandu-se foarte multumit.

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru un golf 4 1.9 tdi motor alh.....ce aditiv trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cel mai bun aditiv din lume astazi neegalat de nici un alt produs e produsul  CHEVRON-TEXACO  numit TECHRON         ....techron.com

e revolutionar dar este si f scump cel pt motorina.

  In Romania se numeste HAVOLINE GASOLINE SISTEM CLEANER, pt benzina  HAVOLINE  DIESEL SYSTEM CLEANER,pt motorina

 

Se mai gaseste la importatorul  DELPHI   in Romania  si la toate magazinele ce lucreaza cu  importatorul delphi DELPHI, sau la centrele oficiale ce repara injectoare DELPHI (autorizate  DELPHI ROMANIA)

si se numeste  DELPHI DIESEL + costa 100 ron un flacon  (este tot TECHRON inauntru) se pune la aproximativ 6 luni la un parcurs mediu de 10000km/an

nu exista ceva mai bun pe piata....

TECHRON e recomandat oficial si de BMW dar flacoanele de aditiv au coduri de piesa BMW oem si eticheta BMW.

 

Tratamentul de combustibil Delphi Diesel+ încorporează cea mai recentă tehnologie Texaco, fiind dezvoltat în colaborare cu Chevron Corporation.

Tratarea combustibililor cu Delphi Diesel + oferă cea mai bună protecţie a motorului pentru autovehiculele diesel. 

Aditivul, formulat pe bază de combustibili, conţine 7 elemente-cheie pentru a ajuta şi de a spori eficienţa motorului, viaţa şi eficacitatea de componente cheie, inclusiv pompa de combustibil şi injectoarele.

Acesta include un detergent special pentru a maximiza puterea de curăţare, un agent de lubrifiere pentru a reduce uzura la pompa de combustibil şi a altor componente cheie, un stabilizator de combustibil pentru a preveni reacţiile de acid de bază ce cauzează instabilitate de combustibil si o demulsifier pentru a proteja împotriva blocării filtrului de combustibil prin contaminarea cu apă. În plus, Delphi Diesel+ contine un agent anti-spumă pentru a preveni spumarea excesivă, precum şi un inhibitor de coroziune pentru a reduce daunele potenţiale. Cel de al 7-lea element cheie al tratamentului este un cetane booster care produce o ameliorare a cifrei cetanice pentru a îmbunătăţi arderea şi a reduce emisiilor. Toate acestea într-un singur flacon 350 ml.

 

Am folosit e peste  wynns,  liquy molly ,valvoline,si altele....dar e si f scump  dar merita macar o data pe an daca nu la 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic. In alta dezordine de idei, ai folosit 85+ de la Red Line? Mie mi s-a parut socanta schimbarea. Si avusesem ceva de la LM inainte.

Fara aditiv nu merg. Motorina actuala e prea uscata.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am căutat pe internet ambele variante ale acestui Techron, dar în România nu l-am găsit. Ne poți da niște indicații, unde putem găsi așa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt MASINI  Diesel  cauti pe google

 

Reteaua Delphi Service Centre - Diesel

 

si la centrul respectiv ceri aditiv

DELPHI DIESEL + 

inauntru flaconului e celebrul TECHRON

 

COSTA APROX 100 ron 1 flacon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de urari  iuliu. m.  Sarbatori fericite si tie! 

 Am folosit  DIESEL POWER 3  (cu cerium ) de la WYNNS care e extraordinar de bun   dar TECHRONUL crede-ma e peste orice aditiv astazi masina "mananca jar " dupa.... sistemul de injectie ramane curat lacrima , stiu vor sari cei ce fac curatire injectoare pe bancuri sau cu ultrasunete .....ca nu e indicat ca nu e bun... eu am folosit si am recomandat si altora  nu au folosit toti din cauza pretului (aprox 100 ron)  dar cei ce au folosit au fost extraordinar de multumiti de performante .. 

Daca tot folosesti aditivi fa un test la un plin si vino cu un review pe forum...

CHEVRON-TEXACO  foloseste TECHRON in MOTORINA in statiile sale de combustibil din toata lumea.

http://www.techron.com/

 

alternativa adica locul 2  mai ieftin.....

 

 

 

SI WYNNS

 

Diesel Power 3

 

with Cerium Nanotechnology

 

.

CODUL ADITIVULUI  50393   la orice distribuitor wynns

 

Wynns 50393 Diesel power 3 tehnologie ceriu

Descriere

Face parte din gama profesional de la Wynns.Actiune pe trei cai: reduce emisiile,curata sistemul de injectie si evacuare,imbunatateste combustia si performantele.Componentele de ceriu reduc temepratura de combustie a particulelor de funingine de la 600grade celsius la 200-400grade celsius. Particulele de funingine ard mai mult in evacuare,numarul si dimensiunile lor reducandu-se. Reduce fumul negru din evacuare. Previne formarea depunerilor si a ruginii in injectoare. Indeparteaza apa condensata din rezervorul de combustibil. Nu afecteaza convertizorul catalitic sau filtrul de particule. Recomandat pentru toate motoarele diesel cu injectie directa sau indirecta,cu sau fara turbocompresor;toate sistemele conventionale de injectie cu pompa liniara sau rotativa;special recomandat traficului urban. Inclusiv si numai pentru toate motoarele de tip HDi, JTD, CDI, TDCi,CTDi, dCi sau unitate pompa injector VW TDi

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti multumesc foarte mult nec100, pentru hint! Sunt curios daca trimit prin curier rapid/posta oriunde in tara, ca nu fac drumul pana la primul oras cu reprezentanta, sa cumpar un flacon. Vom vedea...

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.intradevar nec100 are dreptate insa e scump ba exagerat de scump pentru buzunarele noastre.eu folosesc wynns aditiv pentru motorina curatarea injectoarelor,curatarea pompei de motorina impreuna cu tot sistemul si aditiv pentru ulei tot de la wynns toate cele 3 le folosesc la scimbarea consumabilelor si a uleiului.Si da diferentele se vad si se simpt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat azi de la Sonax pentru curatirea sistemului de injectie, dar n-am gasit variant scumpa cu Ceriu...ci doar ceva simplu la 21 lei. Am sa vad daca are vreun efect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca se vede ceva ,daca nu ai probleme,asa preventiv am pus si eu asta iarna un aditiv dar nu am observat nimic deosebit,decat ca este mai vioaie putin,cred ca a ridicat putin cifra cetanica.Prefer sa bag de diferenta numai motorina de 55 care este destul de aditivata ,se simte bine in functionarea si pornirea motorului.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A incercat cineva asa ceva? Despre el s-a vorbit in posturile anterioare, as vrea sa stiu daca e bun sa incerc la masina din semnatura. Este doar o pura curiozitate sau mai bine zis o noua experienta, masina merge brici, alearga ca o caprioara! Folosesc si ulei 2T Motul norma FD ocazional,de 7-8 luni, doar atunci  cand bag mai multa motorina in rezervor. Produsul de fata costa 38 ron iar cel de care s-a vorbit cateva pagini anterioare costa mult mai mult.... Oare are aceleasi calitati de curatare? O fi bun pentru curatare sau doar creste cifra octanica? Ma intereseaza in principal ,preventiv, curatarea injectoarelor. Havoline diesel sistem cleaner nu am gasit nicaieri si nici Delphi Diesel +. Poate ne ajuta cineva ....cu o adresa unde gasim produsele respective.

Drumuri bune sa aveti!

post-119717-0-40638100-1397555467_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditiv Delphi diesel plus gasesti la RUNE ROMANIA  in curte la fostele uzine SEMANATOAREA sau comanda la orice dealer autorizat DELPHI   REPARATII SIST INJECTIE DELPHI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TECHRON  se gaseste si pt benzina si pt motorina  la  EVOLUBE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt spalare la interior motor cel mai bun produs engine flush  IN OPINIA MEA  este PRO-TEC  engine flush  flacon verde de tabla. Am vazut ca a aparut la carrefour la raion aditivi.

Aditivul are componeta antifrictiune ce protejeaza motorul in timpul spalarii.

 

Este mult peste  wynns,LM si altii din gama profesionala.   f bun la motoarele ff rulate  ce au mers cu ulei interval f lung de schimb sau cu uleiuri cu pachete de detergenta slabe  si uleiul a polimerizat in zona segmentilor  si a determinat cocsarea lor si compresia a scazut. Este  100% Made in Germany.  

 

https://www.protecautocare.com/complete-engine-flush-detox4

 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo 25 ron    PRO-TEC   ENGINE FLUSH   

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanti aditivii de la Protec. Ii vazusem mai demult dar nu le-am dat foarte multa atentie. Acum cand ai adaugat ca Engine Flush protejeaza motorul in timpul flush-ului am mai citit putin si vad ca au certificari TUV de eficacitate pentru multe produse.

Cred ca o sa incerc si eu cateva din ele.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!