Jump to content

Sfaturi achizitie Lupo


Mosuxxx
 Share

Postare recomandată

Ma bate gandu sa-m iau un Lupo din Germania. Pe langa costul de achizitie m-am gandit ca ar mai fi inca 1000 euro operatiunea de aducere(transport pana acolo, benzina pana in romania, mancare si eventual cazare) + taxa de prima inmatriculare. Ar mai fi alte costuri? Vreo taxa de platit la vama?

Eu l-am gasit pe asta.

Ar fi ok sa ma duc direct acolo si sa-l iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfvw

    15

  • ReiMNs

    15

  • Mosuxxx

    13

  • FiReBuRn

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

cap_de_viezure

scuze ca nu iti raspund prea clar la intrebare si ma bag aiurea , ma tem ca nu stiu prea clar mecanismul actual de aducere a masinilor in tara.

dar daca vrei un sfat , eu as zice ca nu merita sa dai cu totul mai mult de 4000 de euro pe un lupo, mai ales din 2001 cu 200.000 la brod . faci cum crezi , dar e 2950 de euro pretul + 1000 euro cheltuieli. si sa nu faci gresala sa iti inchipui ca cu astea se termina cheltuielile tale. eu mi-am luat de 3 luni lupo , parerea mea sa incerci sa il iei tot din romania , nu le vei gasi neaparat in germania mult mai bune decat aici , dar cu siguranta te vei lega la cap cu mult mai multe belele. Si ai grija, chiar daca il iei de aici , chiar daca nu , dupa aia vin o serie de alte cheltuieli: incepand cu taxa de talon sau nu stiu cum dracu ii zice care e mica in jur de 1 milion parca , terminand cu rca ul si casco ul ( care nu cred ca e pe undeva mai ieftin de 14 milioane pentru lupo - sa ma corecteze cineva daca gresesc) , apoi ulei , filtre stii tu consumabilele - nu stii pe unde a umblat- . de exemplu eu am dat 3500 pe a mea , 1.0 din 2003 dar apoi am mai dat inca o ceva bani pe distributie , ulei , filtre, si asigurari. sigur , cheltuielile astea sunt inerente si nu depind de locul de unde o iei , dar e bine sa le ai in vedere. eu nu le-am avut si cand au venit pe rand am inceput sa ma enervez.

in afara de asta... e o masina destul de buna, nu cred ca vei fi dezamagit

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

o sa imi zic si eu punctul de vedere ca posesor de Lupo 3L

Avantaje:

* Consumul este ridicol de mic, incredibil

* Pentru o masina de marimea asta are spatiu interior super! Sustin cu tarie ca 4 oameni merg cu masina asta confortabil

* Aerodinamic masina este excelent gandita, nu o sa iti vina sa crezi cum merge pe autostrada cu 180 de se crucesc partenerii de trafic!!! (si consuma 7% la 180!!!!)

* Nu este zgomotoasa deloc la viteze mari.

* Inauntru arata a masina, bord frumos, volan frumos, nu ca la alte buburuze care zici ca bordul e facut de copii din plastelina

Dezavantaje:

Modelul 3L ca sa consume putin s-au facut niste compromisuri:

* are o cutie "automata" cu DSG foarte proasta! Cred ca este cea mai prosta cutie automata pe care am condus-o! Se gandeste o gramada pana schimba si dureaza mult pana revine puterea maxima a motorului dupa ce a schimbat. E ca si cum ai da drumul la ambreiaj si pe urma ai sta 2 secunde inainte sa accelerezi calumea. E pacat la ce cuplu are motorul asta.

* Ca sa faca aceasta cutie manuala asa zis automata au facut o intreaga instalatie hidraulica, ce are obiceiul sa mai curga pe ici pe colo. Si pentru ca masina are ECO, si cutia asta si tot felul de sisteme si senzori, are ce sa se strice.

* modelul 3L NU ARE servo directie!!! In timpul mersului nu ii simti nevoia, mai ales la ce inguste sunt cauciucurile, dar in parcare ti-ai dori sa ai servo.

* nu are AC, si vara e nasol fara aer.

Daca as mai cumpara o data as lua un lupo cu 1.4 TDI cu cutie manuala, servo si AC

Dar sa stii ca in Germania(eu am fost dupa ea in germania si m-am uitat la multe inante sa o iau pe asta) sunt mult mai ieftine cele pe benzina 1.0. Daca faci un calcul o sa vezi ca tre sa faci foarte multi KM pana sa merite diferenta de pret.

Dar diselul e disel, are putere o gramada atunci cand iti trebuie, e mai placut.

Te-am plictisit destul!

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cap_de_viezure

i-ai raspuns doar cu doi ani intarziere :nono: . cred ca de atunci a schimbat de multa vreme lupo ul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa parerea mea, cel mai fiabil este cel sdi de 1.7, consum f. mic, consumabile ieftine(cu 2 mil max ai terminat cu ele)..pacat k nu are a/c dar asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.4 16V de 75CP... L-am luat la 89000km, acum are 92000... se pare ca sunt reali km...

merge bine, trage bine ptr un 1.4, consuma 10 in oras...

si eu am auzit ca cel mai bun dpdv al consumului+fiabilitatii+costuri de intretinere ar fi 1.7SDi...

1.4TDi este bun ca mai poti stoarce ceva putere din el... il poti duce spre 100CP...

Pana la urma cel mai bun va fi ala pe care ti-l vei lua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@cata17 vezi ca este sectiune separata cu anunturi pe forum. Nu mai posta asa ca iti dau astia warn :lol: E chiar pe prima pagina sectiunea de "Anunturi On-line" Bafta la vanzare :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aderat este ceea ce am citit pana acum la acest topic. am luat si eu un lup cu 1.2tdi si tipronicul dadea ceva detecte pe tester, insa s-a rezolvat cu 150 ml. de lichid de servodirectie G004. nimic mai mult ...sunt multumit de buburuza si votez pentru modelul acesta oricand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cata17 vezi ca este sectiune separata cu anunturi pe forum. Nu mai posta asa ca iti dau astia warn :P E chiar pe prima pagina sectiunea de "Anunturi On-line" Bafta la vanzare :D

thanks man;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A :icon_cool: mai cumparat cineva un lupo 3l la care in momentul demarajului incep sa se simta vibratii in caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

s-a rezolvat cu tremurat( vibratiile) de care spuneam anterior! Era de la motor, nu tragea cum trebuia( turbina). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum ai rezolvat pana la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost destul de simplu ceea ce era parea o problema (atunci cand am cumparat-o) la inceput. Eu nu am avut decat probleme pt. ca masina a fost pe mana unei femei care mai mult nu mergea cu ea iar atunci cand o facea sigur nu isi " baga" piciorusele adanc in acceleratie.De aceea turbina mea nu prea era folosita si au aparut probleme( ma refer strict la ce am avut eu la masina) la capsula de vaccum de pe turbina, in sensul ca parghia pe care o actiona se misca fffoarte greu( eu personal am dat cu spray degripant de suruburi) si dupa ce am inceput sa merg mai sportiv cu masina am reverificat cat de greu se mai misca ( desigur ca nu imi doream sa fie o miscare grea ci una lejera) iar acum totul este normal, nu am fum la esapament (ca la inceput cand se misca greu parghia)si defectul memorat pana la gresarea parghiei respective a renuntat sa mai apara :biggrin:

La mine a fost destul de simplu ceea ce era parea o problema (atunci cand am cumparat-o) la inceput. Eu nu am avut decat probleme pt. ca masina a fost pe mana unei femei care mai mult nu mergea cu ea iar atunci cand o facea sigur nu isi " baga" piciorusele adanc in acceleratie.De aceea turbina mea nu prea era folosita si au aparut probleme( ma refer strict la ce am avut eu la masina) la capsula de vaccum de pe turbina, in sensul ca parghia pe care o actiona se misca fffoarte greu( eu personal am dat cu spray degripant de suruburi) si dupa ce am inceput sa merg mai sportiv cu masina am reverificat cat de greu se mai misca ( desigur ca nu imi doream sa fie o miscare grea ci una lejera) iar acum totul este normal, nu am fum la esapament (ca la inceput cand se misca greu parghia)si defectul memorat pana la gresarea parghiei respective a renuntat sa mai apara :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa cumpar un Lupo 1,4 benzina cu cutie automata (hidramata),.......nu caut cu cutie tiptronic ca sa fiu inteles de la inceput.

Vreu sa stiu cateva pareri ale posesorilor, mai ales a celor ce detin masina cu aceasta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu prea bine , sigur, dar cred ca ai de ales la Lupo doar cutia cu tiptronic( chiar daca la selectorul de viteze apare si pozitia D). Rog sa fiu corectat daca gresesc! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar un Lupo 1,4 benzina cu cutie automata (hidramata),.......nu caut cu cutie tiptronic ca sa fiu inteles de la inceput.

Vreu sa stiu cateva pareri ale posesorilor, mai ales a celor ce detin masina cu aceasta cutie.

pareri poti citi aici

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=55835&st=0

postul nr. 5 ... despre cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postul nr. 5 ... despre cutie

Deci aveam dreptate! Nici benzinara aia " tare" nu are c.v. automata ,ci tot " robotizata"(cum spune SLICK) ca la 3L. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si pe mine ma interesează un vw (lupo, polo, golf, multivan, passat)

Modificat de nickey1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tocmai am cumparat si eu un Lupo 1.4 benzina, cutie automata, 2001, 3500 euro, si am luat o mare teapa...!!!

L-am luat din Arad, si la drumul spre Bucuresti a fost totul OK..., insa partea nasoala a aparut apoi...

L-am sunat pe vanzator, insa nu a mai raspuns la nici un telefon...

Am dus masina la un prieten foarte buna, care are service auto, si dupa cautari indelungi (masina are 2 luni de cand este acolo) s-a ajuns la concluzia ca problemele vin de la calculatorul motorului, care dupa ce se incalzeste, opreste alimentarea pistonului 2 si bineinteles ramane sa mearga in 3. Iarasi din cand in cand da si eroare la bord... pompa de ulei...

Acum mi-am calcat peste inima si am comandat calculatorul, insa intampinam o problema, nu stim codul de securitate pentru a debloca si introduce datele necesare in calculator...

Am cautat peste tot si nu l-am gasit notat nicaieri...

Ma poti ajuta... ai vreo idee... totusi nu as vrea sa merg la Porsche ca m-am interesat sa ma costa enorm...

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa aud asta, de asta e bine sa duci masina la reprezentanta pentru o inspectie, inainte de cumparare, inspectia dureaza 2-3 ore si iti verifica absolut tot la masina, iar vanzatorul daca stie ca masina e putin "cosmetizata" pentru vanzare, va refuza acest test ca stie ca va trebuii sa-l plateasca daca nu e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt disperat... stii pe cineva care ma poate ajuta sa recuperez codul de securitate, fara de care nu pot merge mai departe sa trensfer soft-ul din calculatorul vechi pe cel nou???

Merci mult.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate spun prostii, dar la reprezentanta nu se poate afla codul?

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai la reprezentanta cred ca merge, aia au un soft mai performat, face mai multe decat vag-com

poti sa vorbesti cu un mecanic si ii inpingi lui ceva $ si te rezolva, la reprezentanta platesti o scanare si lui restu.

cand am fost la reprezentanta, chiar am discutat cu un mecanic si a zis ca totul e posibil, cred ca te costa 100 E.

tu parca ai probleme cu ECU? de ce nu cauti unu la dezmembrari si faci un test , sa vezi cum merge. poate te ajunge mai ieftin asa.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!