Jump to content

Schimbare distributie 1.6 TDI


Johny25
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Ptr 50 de lei sa pui antigelul vechi mi se pare ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, mi se pare o suma infima, dar daca nu as fi stat langa masina mecanicii nici macar nu ar fi intrebat, ar fi refolosit antigelul vechi colectat intr-o tava prafuita si strecurat prin nu stiu ce sita, ca asta e procedura standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ieri sunt si eu posesorul unui Golf VI Variant 2.0 tdi 140cp si am o dilema. Masina am luat-o din Germania la 210000 km, data fabricatiei 10.2009, are toate reviziile la dealer VW dar nu a fost schimbata inca distributia. La ultima revizie, la 180000 km nu apare decat schimb ulei si filtre. Daca stie cineva, oare se incadreaza la intervalul de schimb 210000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se incadreaza , schimba distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întreb și eu de curiozitate : ale voastre 1.6 tdi cay ce antigel au în ele?  G12++(mov)  sau g12 roz?  Ca al meu are roz și meșterul mi-a zis ca ar trebui sa fie mov la mașină din 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 1.6 tdi 105hp CAYC luat din franta, dar service planul e tot in germana. Preferam franceza oricand. Are cineva un scan dupa unul de Romania? Masina e din 2012 si are 68000km si as vrea sa aflu cam ce trebuie sa schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cantitate este necesara pentru un schimb total de lichid antigel?

Vad ca G12++ a fost inlocuit cu G13

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.03.2016 at 9:02 PM, Need4Spd said:

Am un golf 1.6 tdi 105hp CAYC luat din franta, dar service planul e tot in germana. Preferam franceza oricand. Are cineva un scan dupa unul de Romania? Masina e din 2012 si are 68000km si as vrea sa aflu cam ce trebuie sa schimb.

In primul rand ar trebui sa ai cartea de service originala (in franceza) daca a fost prima data inmatriculata in Franta . Asigurate ca sunt km reali ...68000 sunt prea putini pentru 2012. La 1.6 TDI pica volant la 150000 km si EGR frecvent mai ales daca il plimbi prin oras. Distributia nu se schimba la mai putin de 250.000 dupa model year 2010 decat daca vrei sa sponsorizezi activitatea din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

De unde ai scos-o cu 250 k  la 1.6 tdi dupa 2010 ?

Eu stiam de 210k si posibil limita de timp de 5 ani dar nu sigur, unii spun ca e altii ca nu e .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250.000 km am vazut si eu la colegul cu Passat, aceeasi motorizare.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea  dupa model year 2010 toate motoarele 1.6 TDI au fost echipate cu kit-ul lifetime de la Conti.

In manual la mine scrie 10 ani fara a preciza o limita pentru curea ci numai pentru role la 320.000 (asta pt mine inseamna life-time). Atasez link-ul de la Conti in care se precizeaza un interval orietativ de (pt siguranta) 240.000 km fara a tine cont de testele VW .

http://www.continental-corporation.com/www/pressportal_com_en/themes/press_releases/1_topics/fairs_events/hidden/salon_geneva_2005/ct_salon_geneva_en.html

Ps: in cazul masinilor cu km incerti (posibil peste 250.000) e necesara schimbarea distributiei la achizitie.

 

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai ce am schimbat-o ieri la 190k și nu era continental, ci Dayco și mașina e 1.6TDI din 01-2012.

Antigelul e roz

Modificat de AlexAndy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe careva ce se reglează după ce se pune distributie noua pe cayc?  Bănuiesc că avansul din rola de pe axa cu scame. Dar cât trebuie să fie la cayc? Am văzut că și pe pompă de motorină are fulie reglabilă. De acolo ce se reglează?  Cat ar fi valoarea recomandata?  Din experiente anterioare: îs foarte importante reglajele ălea. Mi-au mâncat nervii și bugetul la un motor PD. O spurcăciune de polo 1.4 tdi PD îmi consuma mai mult decât a4 1.9 tdi PD pe aceleași drumuri și în aceleași condiții. Și mai avea și un smuncit dubios la accelerare. Pana sa ajung la reglat avans mi-a mâncat zilele. Mașina împreună cu meșterii noștri care le știu pe toate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Poate are cineva un manual de reparatii sa ne spuna si noua, probabil tot un fel de avans trebuie reglat si la TDI CR din acele fulii, dar nu cred ca e la fel fel ca la TDI PD ptr ca motorul este total diferit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incet incet trebuie sa uitam de PD si de experienta capatata cu el.   La CR respectiv 1.6 TDI nu se regleaza avansul (si nici nu se deregleaza ) cand se pune distributia ai blocator si semne.

 

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg că ai blocator și semne. Dar fuliile de la axa cu scame și pompă înalte sunt reglabile. Pe myturbodiesel.com și youtube există un tutorial explicit despre cum se instalează distributia.  Zice acolo ca pentru a pune cureaua trebuie slabite șuruburile ălea de reglaj și puse cu ghidajele pe mijloc. Nu mai zice și altceva despre cum le pui înapoi. N-aș crede ca nu are un reglaj de finete al avansului. Ca doar nu e variable valve train. Și axa cu scame nu-și ghicește ea singură pozitia ideală. E vorba de cativa mm care iti pot strica toata liniștea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am la indemana ELSA o sa ma uit care e procedura pas cu pas, pana atunci daca o are un coleg....oricum iti trebuie setul de blocatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Stiu ca discutasem cu un prieten care are 2.0 TDI si a facut distributia si mi-a zis ca initial dupa ce i-a facut mecanicul distributia a crescut un pic consumul, apoi a mai citit el pe undeva si s-a dus din nou si i-a reglat foarte putin din acea fulie si a revenit la cum era inainte ... intr-adevar la CR nu mai exista nici o legatura mecanica intre injectoare si axul cu came, deci probabil nu mai este asa important acel reglaj ca la PD, dar tot cred ca poate influenta foarte putin daca axul cu came este sincronizat un pic mai in fata sau mai in spate fata de arborele cotit ... cat de mult insa nu se stie . Daca era fix fix de ce au mai facut acele fulii reglabile ? Faceau si ei economie de 3 gauri si 3 suruburi .

http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-belt-on-vw-golf-6-1-6-tdi/

Se pare ca acele fulii au ceva rol in tensionarea curelei de distributie in mod corect ca sa fie sincronizata corect pompa de injectie cu motorul, cel putin asta as intelege eu din instructiunile alea ... poate cineva care are experienta in distributii se uita si ne spune si noua ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai există legătură mecanică între arbore și injectoare dar există legătură mecanică directă intre arbore și axa cu scame. Legătură care dacă nu e OK, mai mult ca sigur ecu o va detecta și va căuta să o compenseze cumva(sa injecteze motorină în plus sau ceva).  Legătura între arbore și axa cu scame, adică între pistoane și supape este foarte importanta. Nu degeaba se joacă japonezii cu asta (honda i-vtec, toyota vvt, iar în prezent subaru lucrează la niște supape care sa se deschidă independent, electric, când stiu ele ca trebuie, eliminând distributia). Și ălea au CR dar câștiga mult, în special cuplu, din avansul variabil. Și la fel,  acolo e vorba de câțiva mm care se schimbă în permanență între fulia de la axă și axa în sine, prin presiunea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Nu inteleg de ce tot zici axa cu scame, e un typo de pe telefon sau ???

Nu doar japonezii fac Variable Valve Timing, mai stiu si europenii smecherii mai tari decat ale japonezilor ... dar e offtopic, oricum VVT la diesel nu prea are rost, ala se face la benzinar mai mult, la diesel cu turbina oricum are motorul aer in exces si fiind si compresia foarte mare nu faci mare branza din VVT, Vanos sau cum s-o chema sistemul de modificare avans si lift al axului cu came . Se chinuie japonezii dar is in urma, exista deja MultiAir pe FIAT cu timing independent ... japonezii de-abia trec si ei la motoare pe benzina turbo anul asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieșim prea mult în offtopic. Eu insist asupra ideii că trebuie să existe o legătură foarte sensibilă între arbore și axă. Pe care nu ne ajută nimeni sa o identificăm la motorul cayc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea,Senzor vilbrochen,Senzor axa....astea sunt singurele legaturi si semne de prietenie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat distributia si nu am nici un pic de consum in plus.am stat langa mecanic cand a schimbat distributia si nu a reglat nimic.restul e can can...

On 3/5/2016 at 15:28, MariusPD a scris:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

2 tipuri de role si alte info

Valve timing adjustment

Se pare ca e mai complicata decat pare ajustarea sincronizarii, stie cineva de ce e asa importanta acea tensionare a acelei role ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!