Jump to content

Autostrada Bucuresti - Bors (A3)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Ideea era ca la adapostul acestui imprumut colos se putea degreva o suma mai mare pentru autostrazi. Care dadea de lucru la oameni, aducea impozite la buget, implica industria pe orizontalaetc.

Doar vorbim de niste adevarati oameni de dreapta, nu-i asa ?

Ca fapt divers, din cate stiu eu, coparticiparea statului roman la autostrazile ce au prins finantari europene e undeva pe la 1 miliard de euro. Suma egala cu datoria casei de asigurari catre furnizorii de medicamente 2009-2012. Interesant, nu ?

:icon_thumright:

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

1) Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România S.A. a semnat în data de 19
februarie 2015 contractul de servicii „Contract de Proiectare şi Executie pentru Realizarea Autostrăzii
Braşov - Târgu Mureş – Cluj - Oradea, Sectiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lotul 3 Chetani – Câmpia
Turzii km 21+500 – km 37+191”
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20presa%20proiectare%20si%20executie%20ogra%20campia%20turzii%20lot%203.pdf

 

Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România anunță că în data de
24.02.2015, a fost semnat contractul „Realizarea Autostrăzii Brasov - Târgu Mures - Cluj -
Oradea, Lot 2: Ungheni - Ogra, km 4+500 - km 14+605”.
Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație
deschisă), Asocierii JV SC STRABAG SRL – SC STRACO GRUP SRL (Lider de
Asociere - SC STRABAG SRL) și are o valoare totală de 251.349.460,28 lei fără TVA.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2025.02.2015%20ref.%20semnare%20contract%20Realizarea%20Autostrazii%20Brasov%20-%20Tg.pdf 

 

Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România S.A. a semnat în data de 19
februarie 2015 contractul de servicii „Contract de Proiectare şi Executie pentru Realizarea Autostrăzii
Braşov - Târgu Mureş – Cluj - Oradea, Sectiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lotul 1 Ogra – Iernut km
0+000 – km 3+600”
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20presa%20proiectare%20si%20executie%20ogra%20campia%20turzii%20lot%201.pdf

In documente se regasesc valorile si termenele de implementare.


2) Comunicat CNADNR din 05.02.2015

Urmare solicitării Ministrului Transporturilor, Ioan Rus, adresată conducerii Companiei
Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale de a identifica de urgență soluții pentru
finalizarea construcției Autostrăzii București – Ploiești, CNADNR SA, împreună cu
Antreprenorul şi Consultantul, a stabilit un calendar al măsurilor pentru rezolvarea
actualului blocaj, astfel:
1. Depunerea la Primăria Municipiului Bucureşti a cererii de emitere a
Certificatului de Urbanism pentru sectorul cuprins între km 0+000 şi km
0+750 până la data de 06.02.2015;
2. Recepţia la Terminarea Lucrărilor pentru sectorul km 7+400 – km 19+500
până la data de 13.02.2015;
3. Preluarea în administrare de către CNADNR SA a sectorului de autostradă
cuprins între km 3+325 şi km 7+400 până la data de 13.02.2015;
4. Notificarea Antreprenorului privind încetarea contractului până la data de
16.02.2015, de la 0+000 la 3+325;
5. Inițierea procedurii de atribuire pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de
autostradă cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii martie
2015;
6. Primirea ofertelor pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de autostradă
cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii aprilie 2015;
7. Finalizarea procedurii de atribuire până la sfârşitul lunii iunie 2015.

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Status pe sectiuni:
1. Bucuresti-Ploiesti:
operational 56,29 km, 6 km intre zona Pipera-Tunari si CB vor fi gata in 2014, probabil
In total: 62,29 km.

2. Ploiesti-Comarnic:
fara finantare, fara noutati
In total: 49,6 km.

3. Comarnic-Brasov:
PPP/Concesiune - Constructor Vinci-Aktor-Strabag
In total: 55 km.

4. Brasov-Bors | "Autostrada Transilvania"
Lot 1A: 53 km Brasov-Fagaras | fara finantare, se doreste PPP
Lot 1B: 52 km Fagaras-Sighisoara | fara finantare, se doreste PPP
Lot 1C: 56 km Sighisoara-Targu Mures | fara finantare, se doreste PPP
Lot 2A: 36 km Targu Mures-Campia Turzii | nu se stie
Lot 2B: 52 km Campia Turzii-Gilau (Cluj Vest) | operational si finalizat
Lot 3A: 25 km Gilau-Mihaiesti | nu se stiu noutati

Sector 3A1, Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu , km 0+000 – km 8+700

Constructor: UMB Spedition – Tehnostrade

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

Consultanta: Egis Internationale

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

Valoarea Lucrarilor: 258.199.052,52 lei fara TVA

Durata de executie: 24 luni (6 luni proiectare+ 18 luni executie)

Perioada de garanţie: 48 de luni

Data ordin de incepere: 07.04.2014 .

Stadiul fizic: 15,00 % (20.02.2015)

Lot 3B: 76 km Mihaiesti-Suplacu de Barcau | fara finantare, fara noutati
Lot 3C: 64 km Suplacu de Barcau-Bors | contract reziliat cu Bechtel, nu se cunosc noutati, lucrari in conservare
In total: 416 km.

----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 580,89 km
- operational: 108,29 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a semnat azi si contractul ptr lotul 1 Tg. Mures - Ungheni (4,5 km autostrada + 4,7 km drum de legatura)

 

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2012%2003%202015%20semnare%20contract%20%20Targu%20Mures%20-%20Ungheni%20-%20Drum%20de%20legatura.pdf

 

Sectiunea 2A Targu Mures - Ogra - Campia Turzii de 56,5 kilometri este in stadiul de semnare a contractelor. Aceasta este impartita in urmatoarele loturi:

 

• Lot 1 Targu Mures - Ogra (Targu Mures - Ungheni), 9,2 km. Constructori: Lemacons Vega 93 si Arcada Company. Cost: 179,79 milioane RON fara TVA. Durata de executie: 12 luni. Contract semnat in martie 2015
• Lot 2 Targu Mures - Ogra (Ungheni - Ogra), 10,1 km. Constructori: Strabag SRL si Straco Group SRL. Cost: 251,35 milioane RON fara TVA. Durata de executie: 12 luni. Contract semnat in februarie 2015
• Lot 1 Ogra - Campia Turzii (Ogra - Iernut), 3,6 km. Constructori: Geiger Transilvania SRL si Wilhelm Geiger GmbH & Co. KG. Cost: 69,17 milioane RON fara TVA. Durata de executie: 12 luni. Contract semnat in februarie 2015
• Lot 2 Ogra - Campia Turzii (Iernut - Chetani), 17,9 km. Constructori: Strabag SRL si Straco Group SRL. Cost: 397,72 milioane RON fara TVA. Durata de executie: 16 luni. In curs de semnare a contractului
• Lot 3 Ogra - Campia Turzii (Chetani - Campia Turzii), 15,7 km. Constructori: Straco Group SRL, Specialist Consulting SRL si Total Road SRL. Cost: 279,74 milioane RON fara TVA. Durata de executie: 12 luni. Contract semnat in februarie 2015

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ofertele pentru viaduct Gilau (lasat neterminat de Bechtel) >

 

Operatorii economici au depus oferte astfel:
- in termenul limita, urmatorii:

 

1. Asocierea SERENISSIMA COSTRUZIONI S.p.A & LUCA WAY SRL cu adresa fara numar de
inregistrare din 16.01.2015, inregistrata la Registratura C.N.A.D.N.R. S.A. sub nr.
92/3009/16.01.2015, ora 09:10;
Pret 52 044 021,81 

 

2. Asocierea SC GOOD PROD S.R.L. – SK 13 PATSTROY JSC cu adresa fara numar de inregistrare
din 16.01.2015, inregistrata la Registratura C.N.A.D.N.R. S.A. sub nr. 92/3010/16.01.2015, ora 09:16;
Pret 61 543 285,83(cu subcontr. Consinit, Iptana, Napoca SA)

 

3. Asocierea SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA – SC DP
CONSULT cu adresa nr. 276 din 15.01.2015, inregistrata la Registratura C.N.A.D.N.R. S.A. sub nr.
92/3003/16.01.2015, ora 08:01;
Pret 71 384 679,63 (cu subcontr. Strabag)


A fost acceptata contestatia pentru lotul 2 Campia Turzii - Ogra a lui ASTALDI si se vor reevalua ofertele

 

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-311.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai cu inca una >

 

A fost lansata astazi licitatia pentru "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500", deci tronsonul Nadaselu - Mihaiesti.

Deschidere oferte: 06.05.2015
Valoare estimata:  687.513.425,00 RON fara TVA
Fonduri: Bugetare
Durata: 6 luni proiectare, 12 luni executie, 48 luni garantie

Conform caietului de sarcini, tronsonul va avea o parcare de scurta durata la Km 17+800, in apropiere de Sanpaul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Direcţia Achiziţii Publice a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a finalizat licitaţia pentru atribuirea lucrărilor de proiectare şi execuţie în vederea finalizării tronsoului 3 C al Autostrăzii Transilvania, între Suplacu de Barcău şi Borş, a anunţat vineri, printr-un comunicat de presă, Prefectura Bihor. ......

Potrivit comunicării Prefecturii, criteriul de atribuire avut în vedere de CNADNR a fost preţul cel mai scăzut, iar licitaţia, începută anul trecut, a fost finalizată prin declararea drept câştigătoare a ofertei făcute de asocierea firmelor Corsan-Corviam Construccion SA & Consinit SRL & Road Consulting & Design Solution SRL & Via Design SRL, la preţul de 701 milioane lei fără TVA, adică peste 157 milioane euro, ceea ce face ca preţul pe kilometru să fie de aproximativ 2,5 milioane euro.

 

http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/prefectura-anunta-cnadnr-a-stabilit-firmele-care-vor-continua-lucrarile-la-autostrada-transilvania-in-bihor-120052.html

 

Hai baieti...repede cu ordinul de incepere ca s-au degradat destul lucrarile incepute de Bechtel !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si anuntul oficial >

 

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă că în data de
31.03.2015 a fost desemnat câștigătorul licitației pentru contractul de Proiectare și Execuție
pentru Finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu-Mureș - Cluj – Oradea, Secțiunea 3C:
Suplacu de Barcău – Borș (km 4+200 – km 64+450), acesta fiind Asocierea CORSAN SA –
CORVIAM CONSTRUCCION SA & SC CONSINIT SRL & SC ROAD CONSULTING &
DESIGN SOLUTION SRL & SC VIA DESIGN SRL.

Valoarea ofertei caștigătoare este de 701.000.000 lei fără TVA.

Durata estimată a Contractului de proiectare și execuție lucrări este de 24 luni, la care se adaugă 30
luni perioada de garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sector 3A1, Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu , km 0+000 – km 8+700

 

Constructor: UMB Spedition – Tehnostrade

 

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

 

Consultanta: Egis Internationale

 

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

 

Valoarea Lucrarilor: 258.199.052,52 lei fara TVA

 

Durata de executie: 24 luni (6 luni proiectare+ 18 luni executie)

 

Perioada de garanţie: 48 de luni

 

Data ordin de incepere: 07.04.2014 .

 

Stadiul fizic: 36,00 % (28.04.2015)

 

In 2 luni si ceva, un avans de la 15% la 36% nu este deloc neglijabil. UMB se misca in stilul in care ne-a obisnuit si pana acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ofertele pentru "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500"

 

   687.513.425,00 RON fara TVA    Valoare estimata

1. 371.902.432,61 RON fara TVA    Asocierea TIRRENA SCAVI SPA - SOCIETA ITALIANA PER CONDOTTE D'ACQUA SPA
2. 378.629.807,14 RON fara TVA    Asocierea SERENISSIMA COSTRUZIONI SPA - PST GROUP JSC - LUCA WAY SRL
3. 421.310.040,71 RON fara TVA    SALINI IMPREGILO SPA
4. 446.127.400,01 RON fara TVA    Asocierea IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALATURO SPA - VIAPONTE ROM SRL
5. 463.301.216,47 RON fara TVA    Asocierea ASTALDI SPA - MAX BOEGL ROMANIA SRL
6. 484.892.303,31 RON fara TVA    STRABAG
7. 498.098.372,82 RON fara TVA    Asocierea SC STRACO GRUP SRL - AZVI SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
8. 599.164.631,42 RON fara TVA    Asocierea ITINERA SPA - COLLINI LAVORI SPA - VIA DESIGN SRL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La intrarea in Bucuresti mai e de asteptat. Din cei 6km care ar aduce autostrada langa Mobexpert, cam 3 sunt finalizati de acum 2 ani (pana la 200m de Popasului) dar nu exista bretele de acces in Popasului iar pasajul peste Popasului are doar pilele facute. Pentru cealalta parte inca sunt probleme cu exproprierile, asa ca nimic deocamdata. In paralel, s-a aprobat si largirea + exproprierile pe Fabrica de Glucoza, deoarece fara asta s-ar gatui totul acolo daca A3 e finalizata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Progres bun pe Gilau - Nadaselu, asa cum ne-au obisnuit romanii de la UMB Spedition

 

 

Dupa cum se poate vedea, este o lucrare grea cu multe viaducte si deblee. Contrar italienilor de la "Imbecillo" (lotul 3 Orastie - Sibiu inchis complet pentru refacere totala la un an de la deschidere), UMB protejeaza inainte de toate taluzurile si terasamentul prin inierbare si rigole de preluare a apelor, dupa care vin cu asfaltul. O lucrare foarte ingrijita si executata destul de rapid pana acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Progres exceptional in continuare de la UMB >

 

Urmariti va rog cu cate utilaje lucreaza baietii astia. De la 4:55 incolo au primit autorizatie abia acu 1-2 luni si deja se vede padurea defrisata complet + terasamente destul de avansate ! Daca ar lucra si "strainii" asa, am ajunge departe. Lotul asta e gata sigur anul asta, pacat ca nu se poate lega cu lotul Cluj - Turda din cauza zevzecilor de la CNADNR care se chinuie de ani de zile sa reliciteze un amarat de viaduct de cateva sute de metri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 3 (SEPTEMBRIE 2016)

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica, procent fizic realizat 0.00%

Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia. Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015. CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR. Finalizare PT - Iunie 2016 In luna septembrie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Gilau - Nadaselu, procent fizic realizat  82.00%

In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900-km 8+700 si Sector 4: km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat. In data de 13.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 021 pentru Nodul Rutier Nadaselu, km 8+550 In data de 22.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 026 pentru Centru de Intretinere si Coordonare Nod Gilau

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Nadaselu - Mihaiesti, procent fizic realizat 0.00%

Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015. Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015. CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR
Contractul a fost semnat in data de 26.05.2016. Nu au fost realizate exproprierile. Proiectul de HG se afla pe circuitul de avizare. In data de 20.07.2016 a fost semnat Actul aditional nr. 1 - pentru prelungirea duratei de emitere a Ordinului de Incepere In data de 30.08.2016 Actul aditional nr. 2 - pentru schimbarea denumirii societatii IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SpA in IMC SpA

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Mihaiesti – Suplacu de Barcau, procent fizic realizat 0.00%

Studiul de Fezabilitate a fost revizuit de catre proiectant pentru sectiunile 1,2,4 si 5, urmand a fi supus avizarii CTE-CNADNR, CTE-MT si CTE Interministerial in vederea promovarii actualizarii indicatorilor tehnico- economici ai obiectivului de investitie. Pentru sectiunea 3 care integreaza si Tunelul Meses actualizarea Studiului de Fezabilitate se va finaliza dupa definitivarea si avizarea studiului de traseu al Tunelului Meses.

Autostrada Brasov – Bors, Tunel Meses, procent fizic realizat 0.00%

Proiectantul a trimis catre Beneficiar documentatia privind alegerea variantelor de traseu, documentatie predata in iunie 2016. in momentul de fata se afla in analiza la CNADNR si CONSULTANT EGIS, pentru a putea stabili daca este o documentatie clara, de calitate si matura din punct de vedere a elaborarii in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si normativele in vigoare. Termenul realizarii studiului de fezabilitate a fost depasit, finalizarea acestuia era 20.09.2015, in prezent s-au aplicat penalitati si se vor mai aplica pana la finalizarea studiului sau rezilierea contractului.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Suplacu de Barcau - Bors, procent fizic realizat 52,12 % (la data încetării Contractului cu Antreprenorul Bechtel Int. Inc.)

Probleme:
Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului. Proiectul Tehnic a fost avizat in cadrul CTE in data de 09.08.2016, prin aviz nr. 4574/09.08.2016. In data de 23.08.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire nr. 036 pentru "rest de executat aferent AC 078/24.10.2011" - Pod peste lac de acumulare km 6+655 - km 8+453,6

Autostrada Bucuresti – Brasov, Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325, procent fizic realizat  0.00%

Proiect Tehnic avizat in CTE in data de 24.06.2016, prin aviz nr. 4558/24.06.2016.
Probleme: Revizuire PUZ Voluntari, care poate determina intarzieri in obtinerea DTAC pe unitatea administrativ teritoriala Voluntari - Ilfov, si implicit in perioada de executie.

Proiectare si executie Parcari de Scurta Durata si Spatii de Servicii pe Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, procent fizic realizat  0.00%

Probleme: Garantia de buna executie nu a fost furnizata in termen de 15 zile de la data semnarii acordului contractual, in conformitate cu prevederile contractuale si in consecinta nu a fost comunicata data de incepere.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 1, procent fizic realizat 0.00%

Probleme:
1) Reziliere contract de catre Antreprenor pentru lotul 1: In data de 22.03.2016 Antreprenorul Asocierea SC Lemacons SRL - SC Vega 93 SRL - SC Arcada Company SA a transmis o Instiintare de reziliere in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor].
2) CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea relicitarii contractului de lucrari.
3) Societatea Energetica Electrica SA Bucuresti in vederea avizarii proiectului tehnic solicita in plus
fata de Studiul de Solutie aprobat prin Avizul CTE 4528/17.06.2014, inlocuirea a inca 11stalpi de
110 kv. In data de 21.07.2016 a avut loc la Electrica avizarea PT-ului cu unele comentarii si observatii precum si solicitarea de se reface studiul de solutie pentru retelele de 110kv. In data de 01.08.2016 a avut loc avizarea Studiului de Solutie, urmand sa fie programata avizarea
finala a PT-ul in CTE Electrica.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 2,  procent fizic realizat 3.24%

Probleme:
1) Scoaterea din fondul forestier a suprafetelor de teren destinate executiei lucrarilor.
2) In data de 10.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTA ST Sibiu pentru retelele
Transelectrica; In data de 11.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTES CNTEE Transelectrica.
3) In data de 21.07.2016, CNADNR SA a transmis o imputernicire catre SC STRABAG SRL in
vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare realizarii proiectarii, executiei, supravegherii si
racordarii la retelele de utilitati. Electrica a cerut documentatiile cadastrale pentru suprafetele pe care vor fi relocati stalpii-plan cadastral cu limite de expropriere vizat de OCPI. In prezent firma de avocatura angajata de catre CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea intabularii culoarului expropriat si elaborarea documentatiilor cadastrale. Ulterior, documentatiile cadastrale vor fi depuse la OCPI in vederea avizarii.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 1, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 2, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire
3) Avizul Transgaz este obtinut conditionat. Este necesar a se intocmi un Protocol.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 3, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aproximativ 75% din lungimea totală a șantierului autostrăzii A3 Câmpia Turzii - Târgu Mureș nu deține încă acord de mediu sau autorizație de construire, la mai bine de un an de la semnarea contractelor. Drept urmare, constructorii nu pot incepe lucrări semnificative, axându-se in mare parte pe descărcări arheologice si decopertări.

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

O lucrare absolut superba atat ca executie cat si ca spectaculozitate a peisajului. Felicitari UMB !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu uitam ca Gilau - Nadasel e aproape gata dar va mai dura un an ca sa faca podul peste Somes ce o leaga de restul autostrazii

si cine merge acum de la Gilau la Nadasel pe drumul ala groaznic prin padure stie ce util ar fi cat mai rapid acest mic tronson de nici 9 km => 10 min maxim in loc de 30 min minim cum e acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asa este. Suntem cu ochii pe licitarea viaductului si pe continuarea segmentului la capatul celalalt !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit un filmulet si de la intrarea A3 in Bucuresti. Se misca ceva ceva lucrurile dar mai sunt zone sensibile neatacate. Pandele nu face nimic sa ajute urgentarea !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!