Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Nu am pornit masina vreo 2 saptamani si a refuzat sa porneasca; am desfacut dopurile si am completat cu apa distilata capetele placilor fiind destul de expuse, mai ales la cele dinspre borna negativa.

Ideea e ca vreau sa pun redresorul si vrea sa stiu daca trebuie sa dau bateria jos sau nu.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am avut decurind o problema cu pornirea,pentru ca am oprit motorul,si am lasat farurile aprinse vreo 3 ore,plus ca am avut si contactu pus vreo 10 min pentru ca cineva imi facea o scanare....e normal dupa toate astea sa nu mai porneasca?sa moara bateria?Apoi mia dat cineva curent,si a pornit fara probleme...trebuie sa ma ingrijoreze chestia asta?sau e ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

faruri sau pozitii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

farurile cu faza mica,pentru venisem de pe drum national

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Atunci e cam normal sa se descarce, pune-o la incarcat sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am avut decurind o problema cu pornirea,pentru ca am oprit motorul,si am lasat farurile aprinse vreo 3 ore,plus ca am avut si contactu pus vreo 10 min pentru ca cineva imi facea o scanare....e normal dupa toate astea sa nu mai porneasca?sa moara bateria?Apoi mia dat cineva curent,si a pornit fara probleme...trebuie sa ma ingrijoreze chestia asta?sau e ceva normal?

Daca bateria era incarcata complet,consumatorii enumerati nu descarcau bateria incat sa nu mai porneasca la electromotor.Ori nu era incarcata decat partial,ori fiind mai veche,are capacitatea scazuta si atunci se poate intampla acest lucru(descarcarea mai rapida cu consumatori cu putere nu foarte mare si in timp relativ scurt).

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu intotdeauna a fost sa nu aruncati banii pe baterii scumpe, care arata de parca ar fi bosch sau varta, si sa cumparati ROMBAT, care sunt din ce in ce mai bune, fabrica a fost complet retehnologizata, materiile prime vin din import, si se ofera 2 ani garantie.

intotdeauna am folosit baterii rombat (e drept, se fabrica "peste drum" de mine), si nu am fost dezamagit.

Si nu, nu am actiuni la rombat :soare:

am baterie ROMBAT . supermultumit, iarna asta cat o fost ea de apriga , bateria o invartit in draci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare simpla si la obiect, pt motor de 1.9 cmc, este suficienta o baterie de 70-75 de amperi? sau este necesara o baterie cu amperaj mai mare, spre exemplu la motor 3.0 undeva pe la 100-105 amperi este destul. Intreb deoarece bateria de pe masina e pe patul de moarte, saraca isi da duhul cat de curand :) Apropo, este pe masina de 8 ani si a functionat fara probleme pana dupa iarna asta ingrozitoare, cu temperaturile aferente, dupa ce a stat nepornita aproximativ 4-5 luni. Multumesc anticipat pentru lamuririle ce vor urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca intra baterie de 90 poti sa pui linistit, rau nu face. Parerea mea la un motor de 1.9 TDI pune minim una de 80 Ah!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bora din 2002 , 1.9 TDI... am schimbat bateria in ianuarie ac. Precizez ca bateria schimbata era cea originala , firma Varta. Am ramas uimit cat a tinut ... am schimbat-o cu una Bosh de aprox. 80Ah

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2, benzinară. Iarna asta, după 3 ani m-a lăsat acumulatorul original, am luat un Rombat Premiere (Verde, model nou) 60 Ah, 480 A pornire, 210 lei de la magazin Rombat. La banii ăştia dacă mă ţine ca lumea 2 ani c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cyclon-ul de 40Ah pe care l-am pus pe Dacie inainte s-o dau (parca 700.000 lei vechi la vremea aia) e inca pe masina dupa 5 ani impliniti. Nu cred sa tina Premiere-ul mai putin, doar daca are defect de fabricatie, caz in care va pica in garantie.

Buna alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dupa ce am luat tiapa cu varta.m-am dotat cu un rombat Premiere. dupa 4 luni nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

leventebest

M a lasat bateria dupa ce n am pornit o o luna si ceva, nu mai merge nici inchiderea macar. Pot sa o scot s o pun pe redresor, sau risc sa resetez ceva prin bord? In afara de codul de cd, pe care il am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Se reseteaza doar kilometrajul acela "mic" atata tot. Cas-ul nu mi-a cerut codul cand am schimbat bateria. Vorbesc de Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am varta silver dynamic de 4 ani 77ah si nu am nici-o problema, durata de viata tine si de cum o utilizezi: daca ai statie+subwoofer, daca asculti cu motorul oprit, daca tii luminile aprinse cu motorul oprit, daca iti incarca bine alternatorul si nu in ultimul rand daca ai pierderi de curent pe instalatie cand ai opriti toti consumatorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema....!

Mi-a murit bateria, in garantie, aparent fara motiv, nu am lasat consumatori porniti, seara am bagat-o in garaj, iar dimineata nu am mai putut porni. Am schimbat bateria, un varta blak de 56Ah, luata de la Metro, si dupa trei zile aceiasi problema!

Mentionez ca am verificat, bateria a fost ok, am verificat incarcarea, la fel, alternatorul scotea 14..., nu am lasat consumatori porniti,.... cu toate astea bateria mea tot nu merge :)

Sugestii, sfaturi, solutii????

merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseriaza un voltmetru la baterie, incuie usile masinii, asteapta cateva minute si vezi ce consum ai. Daca este mai mare de 50mA, inseamna ca ai un consumator care iti descarca bateria.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa inserieze un ampermetru (atentie la polaritate) nu un voltmetru.

Voltmetrul intotdeauna se cupleaza in paralel pe componenta de masurat, iar ampermetrul in serie cu aceasta.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am indus in eroare. Ampermetru am vrut sa scriu, insa mi-au luat-o degetele inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am indus in eroare. Ampermetru am vrut sa scriu, insa mi-au luat-o degetele inainte...

am pus, si indica valori intre 3,6 si 4.00, asta cu usile inchise, casetofonul demontat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,5 - 4 A este un consum enorm. Nu este de mirare ca-ti moare bateria peste noapte. Cauta un electrician bun sa-ti verifice instalatia electrica ca ceva pe-acolo nu e in regula.

Daca ai montata alarma pe masina, incearca sa ii tai alimentarea si vezi care-i rezultatul. Poate fi o cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa mai fie si de la demaror...sa fure curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!