Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Cred ca explicatia e urmatoare: Bateriile "ie" scumpe rau ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele,da.Dar se pot pune autohtone,ca sunt bune si multi schimba mai repede masina decat tine o baterie.Sunt de acord sa pui piese originale,la ceea ce tine de motor si bucsaraie,da o baterie,sa pui nu stiu ce firma si sa dai si o gramada de bani pentru asta,e un moft.Atata timp cat si altele mai ieftine fac fata la fel. :) A mea face fata.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e buna o baterie rombat de 55V la golfuletul meu de 1,8 benzina?am avut bateria ei originala de 35v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volti? Poate Amperi. Si nu cred ca ai avut de 35. Mi se pare mica 55 pentru 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze amperi!dar de cat sa ii pun?de ce nu iti vine sa crezi ca e de 35?doar nu sunt nebun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un forum despre baterii in care am casit odata niste raspunsuri corecte. acum am gasit asta "autor: ionut :

buna , am un audi a4 1.8 T 150 de cai , din 96 ce baterie imi recomandati si ce pret are ? eu sunt din Bistrita ...

Raspuns: ce baterie imi trebuie ? autor: Rombat:

Pentru masina dumneavoastra recomandam una din bateriile Cyclon 66, Tornada60, Premier60"

e varianta oficiala a lui rombat

deci undeva la 60-66A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un golf v gti care nu mai trage ca inainte.L-am testat cu vag-com si in prima faza nu imi dadea nici o eroare,apoi am mers mai tare si mi-a dat eroarea:

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 62100 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 23:15:47

Freeze Frame:

RPM: 5386 /min

Load: 72.9 %

Speed: 146.0 km/h

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am luat zilele astea o caranda durabila diesel 70 Ah cu 600 A.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi puteti recomanda si mie un dealer/magazin Varta in Bucuresti (chiar si pe PM ca sa nu facem reclama) pentru ca mi s-a dus bateria Tudor (74Ah) ce o aveam de 3 ani...la un hop mai proeminent luat in viteza (probabil un scurt in interiorul ei)...si folosesc acum o baterie rombat 60Ah.

Vreau sa iau o Varta Silver 74Ah...sper sa tina subwooferul si toata "aparatura" de pe masina (detector, gps, etc). Recomandati altceva?

Este urgent.

Va multumesc mult.

Modificat de Bobocel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:D

Am citit zilele trecute in reclama de la Plus ca exista un aparat care te ajuta in situatia cand te lasa bateria.

Prin conectarea la brichetele a doua masini,se asteapta 5 minute dupa care se pune contactul si masina porneste.

Stiti ceva depre acest sistem de pornire? E ok? Stie cineva sa-l explice?

E o prostie sau e chiar buna aceasta solutie?

Costa ~40 lei.

La incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate bateria din fabrica de pe un polo 9n 2004 cam cat tine ? Eu o am tot pe cea originala, nu da nici un semn de oboseala dar nu vreu sa fiu luat prin surprindere cand ramane fara juice. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P

Pentru Nemo_08:

Nu exista regula in ceea ce priveste durata de viata a abateriei.

Poate sa te tina 2 ani poate sa te tina 7 ani, depinde de mai multi factori.

La fel cum nu e neaparat o regula sa-ti dea semne cand oboseste (desi in majoritatea cazurilor o face).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P

Am citit zilele trecute in reclama de la Plus ca exista un aparat care te ajuta in situatia cand te lasa bateria.

Prin conectarea la brichetele a doua masini,se asteapta 5 minute dupa care se pune contactul si masina porneste.

Stiti ceva depre acest sistem de pornire? E ok? Stie cineva sa-l explice?

E o prostie sau e chiar buna aceasta solutie?

Costa ~40 lei.

La incercat cineva?

Poi e ca si cum ai da curent de la o masina la alta, numai ca in loc de cabluri sanatoase cat degetul si crocodili de 200A se foloseste de circuitul si priza brichetei, care nu cred ca rezista la mai mult de 20A. Ideea este (cu siguranta) sa conectezi cele doua prize la brichetele masinilor, sa astepti o vreme sa se incarce putin si bateria obosita, dupa care DECONECTEZI circuitele si abia dupa aceea incerci sa pornesti masina (parerea mea e ca nu vei reusi). Daca dai la automat cu celebrul "dispozitiv" conectat, risti sa iti aprinzi masina, garantat 100%!!! Btw, dispozitivul este un cablu cu doua mufe de brichete in capete.

Deci, parerea mea de sculptor este sa NU INCERCATI ASA CEVA, iar dispozitivul este doar o pacaleala periculoasa!!! Pana insa lumea isi va da seama de asta, ei vor vinde 100.000 de bucati, x 10 euro bucata, egal cu 1.000.000 euro scos din buzunarul fraierilor!!! Pentru o sarma si doua mufe!!! Halal inventie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeap. Asa e se incarca prin brichete,dar mai sunt si brichete care nu au alimentare decat cu contactul pus, asa ca mai bine de banii astia cumperi 4 clesti, un cablu sanatos si dai direct de la un acumulator la altul. Mai sigur dar mai bine sa n-ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A venit vremea sa schimb si eu bateria originala de pe Golf 4 1.4 din 2001(baterie de 8 ani jumate care inca mai merge).M-am hotarat la Varta Blue Dynamic de 60 Ah la fel ca cea originala cu 540A (480A cea originala).

Am vazut ca bateria este in jur de 300 si ceva de RON.Exista vreo varianta mai buna la acest pret?De unde ar fi indicat sa o cumpar pentru a avea o cat de cat siguranta ca e originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. La voi care au fost semnele de slabiciune ale bateriei. Mie mi s-a intamplat sa nu porneasca de vreo 2 ori(drept care am folosit alta baterie) si vreu sa stiu daca trebuie sa o schimb . la un 1.6 bnzina mpi ce baterie recomandati? sa nu-mi sariti in cap am studiat cest topic dar majoritatea aveau tdi-uri. multumesc

a... si ce dezavantaje ar fi la pornire prin "impingere"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele semne pe care le-am avut pana acum au fost pornirile mai grele uneori iarna.

Poti sa-ti iei aceeasi marca cu ce ai pe masina, Varta banuiesc.

Uite aici o cautare cu care sa identifici modelul potrivit.

In privinta impinsului, nu este recomandat daca distributia masinii este pe curea deoarece se poate rupe. Daca e pe lant, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trebuie sa o schimb . la un 1.6 bnzina mpi ce baterie recomandati?

Intre 55 si 80Ah gasesti la dimensiunile care se potrivesc in locasul ei.Eu am pus din martie Rombat de de 80Ah (un model care are are dimensiunile celei de 55Ah).In functie de cati bani dispui,poti alege,important este sa fie produsa recent,max.2-3 luni,daca a stat mai mult prin magazine poti avea surprize neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu e prea tembela intrebarea, dar eu nu gasesc nicaieri informatia: care sunt dimensiunile bateriei pt. masina mea?

Mutumiri, daca ma poate ajuta cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua posturi mai sus aveai cautarea pusa de mine, adica asta.

Intra acolo alege marca, modelul si motorul si iti va da o lista de baterii care se potrivesc masinii tale.

Da click pe una din ele si la detalii vei vedea dimensiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semne de "oboseala" a bateriei la mine(fara sa o intretin:curatat,verificat nivel,...):

- faruri slabe si pornire greoaie la inceput

- "pornire NU" dupa

Nu am auzit sa se rupa cureaua la nimeni care a schimbat-o la timp.

De cativa ani folosesc Rombat(sa ajut economia nationala) si nu am avut probleme.La firma la care lucrez masinile(150) au Rombat si nu au fost probleme.

Daca va permiteti...,Varta cu calciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua posturi mai sus aveai cautarea pusa de mine, adica asta.

Nu aveam incredere in astea, dar acum am vazut ca toate modelele recomandate atat de Varta cat si de Bosch au aceleasi dimensiuni, deci probabil ca e OK.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , eu tocmai am achizitionat o baterie bosch silver de 80ah la pretul de 408 lei ....sper sa fie ,,de durata,, caci cea veche neruland masina mai multa vreme a ,,cedat,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema si eu cu bateria. Adica pe langa faptul ca nu stiu ce marca e, banuesc ca e originala - nu scrie nimic pe ea, mai si porneste greu masina. Trebuie sa tin contactul vreo 3 secunde. Ma gandesc sa o schimb iarna asta cu una Rombat. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Chiar ieri mi-am schimbat bateria : VARTA Blue Dynamic 12v/74A 680Ah

Sincer eu nu "m-as baga" la una romaneasca...

Originala pe vw e VARTA (la mine a fost de 70A)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!