Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

deasupra bateriei, sub electrovalva N75.

este o placuta metalica ori ca un surub fara filet 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am făcut un test al baterie și asta e rezultatul. Bănuiesc ca trebuie schimbată cât mai urgent, ce recomandați? 
vw golf 7 1,6 TDI dsg

18D2CFB1-7105-4DE9-926B-8F053F608F66.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma scuzati, am si eu o nedumerire: ce sa fie? Bosh? sau Banner

multam

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa alegi ? Varta, Exide, Banner, Moll...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa aleg ...eu ma gandeam sa aleg strict intre Banner si Bosh.

Banner are 720A curent pornire si Bosh are 760A

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banner...Bosch nu mai sunt ce au fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege bateria care are mai multe review-uri pozitive daca e online (amazon/ebay) sau alege bateria cea mai vanduta daca e magazin. O bateria vanduta mult inseamna ca e buna, si produsa recent.

Daca iei ceva exotic poti sa iei ceva de 6-12 luni in depozit. Varta e buna, dar nu seria entry,  Banner e buna, dar in Austria (cel putin aici) vine in 7-10 zile, in schimb Exide se vinde pe banda rulanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch nu face baterii, doar pune eticheta pe ele, sunt Johnson Controls (grupul cu Varta), dar mai bine alegi direct Varta daca iti doresti ceva de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, aveti dreptate toti ?.

M am oprit la o Varta Silver Dynamic de 70 Ah cu AGM su 760A.

Cat despre data de fabricatie, este " la noroc" ... ca nu mi spune nimeni inainte... am sunat in 3 locuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok, eu numai acest model mi-am luat la masinile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. avand ceva timp azi, am intrat in 19CAN sa vad unde si cum trebue sa codez noua baterie pe care doresc sa o cumpar si ce sa vezi?

pe masina am codat asa  68 Ah - JCB - 1111111111 ... pe 19CAN, iar bateria masinii este asta din poze, cu cod BEM cu tot ce trebuie ....

Oare sa fie codata gresit? ce parere aveti? sa refac codarea cu datele corecte de pe baterie?

acum are 12.6 V si parca as mai tine-o o vreme.

Am incercat sa pun valorile de pe baterie, am rescris codul BEM cu succes dar nu pot nicicum sa schimb JCB in VAO , trebuie scris din tastatura ca n are scroll sa selectezi dintr o lista.

E oc sa las JCB cu codul BEM de pe bateria Varta? sau sa l trec inapoi p ala cu multu de 1 ?

multumesc

11.jpg

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu prea conteaza producatorul. Dar de ce ai codat cu Bosch ( johnson control Bosch) cand tu ai VArta (VAO)  ????

baga codul bine, adica amperaj producator cod BEM (ultimele 10 caractere din codul care incepe cu VAO...)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pai nici eu nu stiu dr ce era asa...asa a fost din fabrica (masina o am de noua, luata din DE, VW Reghensburg.

Am incercat cu VCDS, orig. si nu vroia sa schimde JCB in VAO.

 Am reusit azi cu ODIS.

am puss acum conf. cu ce am fizic: 68 Ah cu VAO si codul BEM de pe baterie.

Vedem pe  viitor ce si cum.

Eu de cca doi ani o tot incarc....o fi si de aici?  o sa monitorizez atent.

Aveam.in pla  sa schimb bateria...acum o mai tin putin, sa vad daca se schomba ceva 8n bine de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata.Am incercat sa incarc o baterie AGM cu un incarcator de la Lidl(cel cu afiasj electronic folosit si de colegul @deenman intro postare mai veche) si nu am reusit.Am conectat borna de plus la baterie si borna de minus la caroserie  si redresorul la programul 4(care este pentru baterii AGM).In toate programele de pe redresor prin care treceam ,pana am ajuns la 4,palpaia bateria de pe ecran,in schimb la 4 nu schita nimic si forma de pe baterie era tot goala(inclusiv si dimineata),cand incarcam alte baterii normale ,dimineata era full(forma de baterie). E ceva gresit din ce am facut ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Întrebare :La Seat Altea 1,4 tsi ce baterie pot pune mai mare ca amperaj, decat cea standard? 

Am niste consumatori suplimentari: statie amplificare+subwoofer. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul.rand, masoara si vezi care e dimensiunea maxima care iti incape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, ce baterie recomandati pt un golf 5 gti ? 77Ah este mult cu un curent de pornire780A? Momentan am ceva de 60Ah pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul il alegi tu. Depinde de buget.

Citeste aici sa te lamuresti:

https://www.4tuning.ro/ghidul-soferului/totul-despre-bateria-auto-ce-se-intampla-daca-folosim-amperaj-prea-mare-sau-prea-mic-la-masina-noastra-35865.html

Trebuie sa masori locasul acumulatorului, inainte de achizitionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, trebuie sa îmi schimb bateria la mașină, din ce am citit aici pe forum m-am hotărât la Varta Silver Dynamic de 70 Ah cu AGM și 760 curent pornire, mașina este un golf 6 din 2012, 1.6 tdiCAYC cu start stop, bateria de pe mașină este cea originală, ce nu știu eu sigur dacă trebuie să îi mai fac codarea din moment ce bateria nouă va avea aproape aceleași specificații, și dacă pot face codarea cu obdeleven pro? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codezi capacitatea si producător 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sunt valorile la bateria asta,dupa o stationare de 24 ore?(motor oprit)

Ma plang de o pornire mai greoaie,4-5 secunde.

  12.032 V   Battery Voltage

  73.0 %   Battery Level

  70.0 %   Battery Condition (MMI-Display)

  97.0 %   Battery Aging (Power)

  92.0 %   Battery Aging (Charge)

  12.40 V   Battery Quiescent Current

  5.2 mOhm   Internal Resistance Battery

Multumesc

Modificat de Dumitru I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la limita, mergi cu ea pana te lasa, poate treci iarna asta cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este indicatorul care te face sa spui ca e la limita? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 V dupa doar 24 de ore este extrem de putin. Exide-ul de 6 ani pe care l-am schimbat de pe Golf, avea 12.1 dupa o saptamana si ceva, si mi se parea slab...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!