Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Probabil off topic, insa are legatura cu ceea ce a zis colegul VictorGolf

 

Parerea personala este ca nu trebuie sa fim exagerati in legatura cu uleiul la bidon vs uleiul la butoi din reprezentanta. Nu stiu cat sunt de justificate temerile noastre in legatura cu aceste aspecte.

Ma gandesc ca cineva ii verifica si pe ei de unde isi achizitioneaza uleiul. Nu cred ca vw firma producatoare isi lasa masinile sa le fie alimentate cu uleiuri tip "China",  iar ei timp de X ani sa achite facturile de reparatii catre reprezentante.

Sunt masini de firma care au peste 300.000 km cu revizi doar in reprezentanta, implicit ulei la butoi care nu au avut probleme cauzate de uleiul la butoi.

Ma gandesc logic ca o reprezentanta x face revizia la 1.000 de masini iar ea cumpara oficial de la Castrol doar un butoi de 200 l de ulei, iar restul contrafacut. E prea usor de dovedit, cu siguranta s-au ganidit cei de la vw la genul acesta de smecherii. 

Nu vreau sa fiu acuzat, nu am niciun interes in sustinerea acestei afirmatii.

Ma ocup cu altceva care nu are nicio legatura cu domeniul auto, dar este pur si simplu aiurea sa sustinem ceva ce nu poate fi dovedit sau ma rog... nu a fost inca dovedit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu am afirmat ca este contrafacut cel de la butoi ci doar am remarcat diferenta evidenta de culoare si limpezime intre cel la bidon si cel de la butoi, atata tot. Asta a fost suficient pentru mine sa-mi creeze anumite temeri.

 

In alta ordine de idei, ma apropii de revizia "tip" 60.000 km (pe care o fac la 55.000 km, ... toate le-am facut mai devreme de termen) si devizul preliminar este de cca 920 ron :(

Contine ulei, filtru ulei si set 4 bujii....(numai bujiile sunt 400 ron + 50 ron montajul)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate nu-i topicul perfect pentru intrebarea aceasta, dar o pun, totusi: Azi, in a 75. zi la bordul noi mele masinute, in plin trafic, am "primit" o pietricica pe parbriz, de la un sofer care circula pe sensul opus. Rezultatul? Crapatura pe parbriz de 25 cm... Am full casco, dar cum nu am mai patit asa ceva nu stiu ce/cum/unde sa incep daca sa apelez la casco sau daca exista si alte optiuni..ma gandesc garantia de la reprezentanta nu ara nicio treaba cu parbrizul meu, deci cred ca ramane varianta casco sau cu bani din buzunar....care cam cat poate sa fie, cu manopera, cu tot, are cineva info??...

Astept parerile tuturor celor care s-au confruntat cu asemenea problema. Si pe privat, daca altfel suntem off topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am obervat de ceva timp când pornesc de pe loc supă o stationare de cateva ore, în primele secunde de rulare ~10-15 secunde se aude un scârțâit/o frecare la roți. Eu sunt tot timpul pe autoHold deci frâna de mână e cuplată de fiecare dată când mașina staționează. Mă gândesc că acel sunet vine de la plăcuțele de frână care mieste frică să nu fie deja prea uzate. Acum am cam 33.000KM la bord. 

 

Oare câți KM țin plăcuțele cu care vine mașina? Este ceva senzor care ar trebui să-mi arate când trebuie să-mi schimb plăcuțele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@ bl1976

 

Placutele se freaca de discuri in rulare, dar nu cat sa auzi zgomot in masina.

 

Ridica masina pe elevator si invarte rotile cu mana. Daca se opresc din rotatie brusc, insemna ca-ti ramane vreun piston blocat --> schimb etrier.

 

Cel mai bun "senzor" pentru verificarea placutelor e sa dai roata jos si sa te uiti la etrier. Vezi ca nu au acelasi grad de uzura toate. De regula cele care sunt impinse de piston ataca primele discul de franare si sunt cele mai tocite. Daca vreuna din ele

are "carne" de 1-1.5mm, parerea mea e ca ar fi cazul sa le schimbi. Nu imperechea placute vechi cu placute noi. Vei avea tendinta asta cand vei vedea ca sunt unele din ele cu multa carne si totusi trebue sa le arunci.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit a doua oara de cand am masina (2,5 luni), ca nu functioneaza cum trebuie butonul de ridicare/coborare automata a geamului pe partea soferului. Adica, nu se poate urca, nici cobora geamul cu o singura apasare scurta. Trebuie sa tin apasat pe buton, pana urca / coboara geamul. Acum o saptamana am mai patit asa, dar dupa o zi si-a revenit la normal. Pe dreapta soferului nu am nicio problema, functioneaza perfect.A mai patit asa cineva? Saptamana viitoare ma duc la reprezentanta sa imi schimb parbrizul crapat. Sa le spun si de geam, pentru ca nu cred sa fie normal ce mi se intampla?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am facut si eu azi prima revizie la 29450 km si ma costat 2700 kr asta ca sunt client recomandat altfel aveam 3400 de kr de plata , dar am obtinut 20% reducerea  :winter:  , in lei am platit 1350 ron cam asa ceva  :D !!! Per total eu personal multumit in loc ca pe vremuri sa faci 3 service-uri , faci unul si bun  :icon_bounce: !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate nu-i topicul perfect pentru intrebarea aceasta, dar o pun, totusi: Azi, in a 75. zi la bordul noi mele masinute, in plin trafic, am "primit" o pietricica pe parbriz, de la un sofer care circula pe sensul opus. Rezultatul? Crapatura pe parbriz de 25 cm... Am full casco, dar cum nu am mai patit asa ceva nu stiu ce/cum/unde sa incep daca sa apelez la casco sau daca exista si alte optiuni..ma gandesc garantia de la reprezentanta nu ara nicio treaba cu parbrizul meu, deci cred ca ramane varianta casco sau cu bani din buzunar....care cam cat poate sa fie, cu manopera, cu tot, are cineva info??...

Astept parerile tuturor celor care s-au confruntat cu asemenea problema. Si pe privat, daca altfel suntem off topic. 

 

In legatura cu parbrizul, in functie de firma la care ai facut casco, stiu ca parbrizul si luneta sunt acoperite de casco pentru doua daune/an fara sa platesti fransiza in caz ca ai aceasta optiune de casco.

Astfel ar trebui sa rezolvi problema foarte simplu si fara costuri suplimentare.

 

 

Am obervat de ceva timp când pornesc de pe loc supă o stationare de cateva ore, în primele secunde de rulare ~10-15 secunde se aude un scârțâit/o frecare la roți. Eu sunt tot timpul pe autoHold deci frâna de mână e cuplată de fiecare dată când mașina staționează. Mă gândesc că acel sunet vine de la plăcuțele de frână care mieste frică să nu fie deja prea uzate. Acum am cam 33.000KM la bord. 

 

Oare câți KM țin plăcuțele cu care vine mașina? Este ceva senzor care ar trebui să-mi arate când trebuie să-mi schimb plăcuțele?

 

Si eu mai aud uneori un mic scartait dupa o stationare mai indelungata (o noapte). Nu trebuie sa-ti faci probleme, este de la placutele de frana de pe spate. Acestea ramanand usor apropiate de discuri.

Probabil ca motorasul de la frana de mana nu retrage placutele pana in capat. Cu siguranta sunetul se aude mai tare daca a si plouat, deoarece, pe discuri se formeaza o posnita suptire de rugina. In acest caz le vei auzi si pe cele de pe fara, frecand usor. Nu trebuie sa-ti faci probleme, este absolut normal. 

La mine a inceput sa se auda undeva dupa 15.000 km. 

 

 

Azi am patit a doua oara de cand am masina (2,5 luni), ca nu functioneaza cum trebuie butonul de ridicare/coborare automata a geamului pe partea soferului. Adica, nu se poate urca, nici cobora geamul cu o singura apasare scurta. Trebuie sa tin apasat pe buton, pana urca / coboara geamul. Acum o saptamana am mai patit asa, dar dupa o zi si-a revenit la normal. Pe dreapta soferului nu am nicio problema, functioneaza perfect.A mai patit asa cineva? Saptamana viitoare ma duc la reprezentanta sa imi schimb parbrizul crapat. Sa le spun si de geam, pentru ca nu cred sa fie normal ce mi se intampla?...

 

Si eu am avut aceasta problema, (tot pe partea doferului), insa eu nu reauseam sa inchid geamul doar daca dadeam putin cate putin de buton. Nu imi facea mereu asa, doar uneori. Practic cand inchideam geamul si acesta era aproape inchis, imediat cobora inapoi pana la jumate.

Am fost sigur ca este de la cheder, cred ca acesta era putin cam dur, astfel cand incercam sa-l inchid, motorasul interpreta ca o opunere si imediat deschidea geamul pentru a nu-l sparge. Se intampla cam la orice masina, daca pui mana si inchizi geamul, cand simte ca strange ceva se deschide automat.

Am avut rabdare stiind ca nu este o problema foarte grava. In caz ca nu se rezolva de la sine cu siguranta apelam la garantie. Nu stiu cati km ai tu, dar mie mi-a facut asa cam pe la 5.000 de km, dar nu am observat sa fi facut mai mult de 4-5 ori in decurs de 1-2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am CASCO la Generali. L-am schimbat pe casco la Autoworld Cluj. Totul a fost in regula...mai putin domnul de la asigurari, care a facut initial o mica "greseala neintentionata" bineinteles si a vrut sa ma taxeze cu 100 euro...noroc ca am citit hartia completata de el pe care urma sa-l semnez... Cand i-am spus ca aceasta este prima dauna si ca fanciza 100 inseamna ca doar de la a doua platesc mi-a zis, doar atat:  "Aaaah,, dadada, aveti dreptate, nici nu am observat, haideti ca-l corectam" ....

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi s-a efectuat revizia de 60.000 km (am 55.000 km in bord).

Schimbat ulei (Castrol 5W30 LL - 4 litri), filtru ulei, 4 bujii NGK, purjat filtru aer si polen = 987 Ron.

Cam scump...

 

In plus am primit si actiunea  45D4 Criteriu 01, 02 - update soft frana de mana si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off topic...

Foarte scump.... tinand cont ca au fost doar curatate filtrele de aer si polen.

Acum ca s-a trecut la interval flexibil, ne taxeaza suplimentar cand ne mai prind prin service. 

Zilele trecute am luat o groapa putin mai zdravan si am solicitat si eu o cotatie de pret la Midocar Vitan, pentru a ma asigura ca nu a fost afectat unghiul de fuga.

Am primit pretul de 370 lei, care mi se pare putin exagerat, tinand cont ca la o firma serioasa gen auto-soft, pretul nu depaseste 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta preturilor eu va sfatuiesc sa intrebati la mai multe reprezentante, s-ar putea sa fie diferente mari spre foarte mari. De exmplu, eu m-am interesat de ulei OEM VW 504.00 si l-am gasit la pretul de ~95 ron / litru (TVA inclus) la PBV/PBN, si la pretul de ~130 ron la Midocar, deci o diferenta de ~40%.

Nu spun ca Midocar e automat mai scump, s-ar putea ca la ei alte piese / operatiuni sa fie mai ieftine. Ideea e sa te interesezi inainte, ca sa nu plangi dupa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Confirm ceea ce spune cris.g.

 

Trebuie intrebat in mai multe locuri, eventual in mai multe orase (distantele - s-ar putea la banii astia sa nu fie o pb). De asemenea, nu trebuie sa ramaneti "intepeniti" in dealeri VW. Pot la fel de bine sa fie dealeri de alte marci, dar sa fie acreditati pe service de catre VW.

 

Am facut revizie de 15.000 km la G7-2.0TDI CR DPF, ulei CASTROL 5W30 LL - 4L + filtru ulei original - 400 lei in total. Foarte multumit. Tot asa - am intrebat in mai multe parti. Diferente si de 2-300 de lei intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol OEM LL, cred ca a fost 80 lei litru, TVA inclus. Am luat si unul de completat, daca o fi nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost fro' 45 ron / litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi prima revizie. Detalii in poza, cu precizarea ca am folosit ulei OEM VW LL III (nu Castrol).

Am cerut sa fiu de fata cand se toarna uleiul, lucru care s-a si intamplat. Totul a descurs ok, nu am nimic de reprosat. A durat ~2 ore.

post-8399-0-18303200-1409040184_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Este enorm. Mie la acelasi tip de revizie si consumabile mi-au luat 670 ron la VW in Buzau.

Litrul de ulei Castrol LL 5W30 la Buzau era 47 ron, nu 96 ron ca la tine !!!! Niste jmenari :(

Si nu inteleg de ce ti-au facturat 6 litri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 L pentru ca GTI :) si pt ca 2.0 TFSI :))

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca a cerut OEM si unul in plus. Voi cititi cu vreun scop ce scriu altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au spus colegii mai sus, a fost ulei OEM, nu Castrol (facusem precizarea), si 6l pentru ca in 2.0 TSI intra 5,7l. Deci, ca sa parafrazez: pentru ca OEM si pentru ca GTI. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, chiar nu am fost atent. Asa este.

OEM - vrajeala de marketing (tot Castrol sau Mobil are la baza, dar e.....OEM si hai sa va coste dublu.....ca repet, e OEM...) :)

Si chiar si asa, ulei OEM VW Longlife 5W30 este cca 60 ron litru la magazine, aproape la jumate de cat il vand ei. Tot jmenari raman...

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau ulei OEM la 60 ron litru. Atat este Castrol 5w30 la Autoworld in Cluj... OEM la ei se apropie de 100 ron litru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare cam ciudat pentru o prima revizie pentru un motor de 2L. La midocar pentru motor de 2l am dat cam 580

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si prima revizie la aproape 1 an (25.000 km) m-a costat 785 lei. Am preferat sa o fac mai devreme tinand cont ca vine si iarna iar rau nu poate fi, ba dimpotriva.

Ulei Castrol LL, Filtru ulei si la cerere filtru aer si polen (pe deviz mai apare, surub baie, piese mici si am mai observat ca s-a completat si cu antigel) aaa, si spalarea inclusa.

Sunt curios voi cat ati platit pentru aceste operatiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!