Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

On 27.08.2016 at 7:15 PM, Maximus27 said:

 

Am schimbat filtrele de aer si polen, verificarea in sine, mi-a mai completat ceva lichide si in total am platit 240 de eur. Scump, avand in vedere ca uleiul a fost al meu... Asta e...

Revizie 3 ani. Ma rog, cica-i zice inspectie, adica doar se uita, nu pun mana...:scratch:  Daca dau deoparte stergatoarele ('eftin, 145 lei)  raman 'fo 1400 lei. Daca mai scadem si placutele (700+160:biggrin: manopera) raman 540. Maximus, data viitoare vino la PBN! :)

Revizie_3_ani.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat pe Bosch aerotwin 110 lei.

S-a aprins martorul de placute sau le-ai schimbat de buna voie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dadu

Nu, nu s-a aprins.

De unde ai luat stergatoarele ?  Bosch aerotwin sunt mai bune decat cele cu care a venit echipata masina din fabrica? Eu am cautat pe diverse magazine online si nu am gasit nimic pentru Golf 7. S-a mai discutat aici pe forum, si nu era clar daca pot fi folosite cele de Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de un an am efectuat-o la ~16.500 km, si pe langa inspectie a fost schimbat si uleiul (cu Castrol LL) si filtrul de ulei.  Cost ~560 lei la Autoclub Timisoara.

Filtrele de aer si polen le-am schimbat eu pe la 20k km (filtre Mann, cel de habitaclu cu carbon activ) si m-au costat 135 lei. Cel de habitaclu a fost surprinzator de curat, nici cel de aer motor nu arata foarte rau. Ma asteptam sa arate mai rau, avand in vedere ca unii le schimba mai des si se plang ca sunt imbacsite. 

In ultimii 5000km, s-a intamplat de 2 ori sa am o pierdere spontana de putere motor, insotita de martor bujii/ECU aprins intermitent. Problema (descrisa si in sectiunea tehnica a forumului) disparea la o restartare a motorului. Partea ciudata e ca la diagnoza nu a iesit nici o eroare. La investigatii ulterioare (tot la Autoclub) s-a constatat ca problema vine de la unitatea de control a pompei de combustibil, care bineinteles a fost inlocuita pe garantie. In timpul celor 3 zile cat a stat masina in service s-au mai adunat vreo 30 km pe bord. E normal, nu e cam mult, totusi?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stormbringer

Le gasesti la Unix, dupa seria de sasiu. Cele de pe G6 nu se mai potrivesc - alta prindere, alte dimensiuni. Eu am ajuns la 65k si cica-s in stare buna placutele.:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie la cat se schimba la motorul de 2.0 TDI, tot la 180.000 ca la Golf 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie, si nici in planul de service. M-am uitat in Elsa si scrie 210.000 KM. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca aia e, mie mi-au zis, pt TSI, 240.000 km sau 150.000 mile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut si eu revizia sambata. Schimbat ulei + filtre, 1070 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

De cateva zile mi-a aparut mesajul "Inspection in 2000 km", plus simbolul pe care il puteti vedea in dreptul parbrizului in respectiva pictograma. Stie cineva ce inseamna?

Multumesc.

15.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut si eu a doua revizie acum o săptămâna (2 ani/42400km).

Schimb ulei Castrol LL3, fără filtre (doar cel de ulei). Preț 622 lei la PBV1. Plus ITP 150 lei.

Filtrele de aer si polen le voi schimba in regie proprie (am filtre MANN cumparate cu ceva vreme in urma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am in vedere a 2-a revizie , cea de 30k KM si am inceput sa tatonez piata si sa cer oferte de la service-uri autorizate/ reprezentante. 

Pe scurt, schimbare filtre (ulei, polen, aer) , schimb ulei (4L ulei OEM) + igienizare AC.

Preturile totale se prezinta asa :

Midocar Vitan : 1126 Lei

PBN : 1296 Lei 

Avia Motors : 1050 Lei 

PBN are cea mai scumpa manopera, cu 200 si ceva de lei in plus fata de celelalte, pret care se reflecta si in pretul total, evident.

Intrebarea mea este : este vreo problema daca merg la un service autorizat (in speta Avia Motors) si nu la o reprezentanta VW ? Totodata, in ce fel trebuie sa specific ca doresc si checklistul acela de verificare pentru 2 ani, caci mi se pare ca este omis in mod frecvent.

Multumesc anticipat!

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusbtc

Poti merge la reprezentanta VW sau la service autorizat VW. Nu este nici o pb dc alegi varianta a 2-a. Vei vedea ca iti vor pune stampila cu sigla VW in Planul de service la fel ca primii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Incearca si la Brady (o sa fii cu siguranta uimit!), eu intentionez sa ajung acolo in luna februarie, sa fac al doilea schimb de ulei (am 30500km), desi clar tipul cu care ma conversez spune ca trebuie pe la 50k km (l-am facut si anul trecut).

Cam la ce ar trebui sa ma astept si ce ar trebui sa mai verific ca sa fie totul ok ? Voi ce ati mai verificat si cam la ce costuri ati ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MerlinboyMerlinboy multumesc de sugestie! Am auzit.si eu referinte ok despre ei, dar nu am inteles cine ti recomanda schimbul de ulei la 50k km?! Vorbeste serios omul acela?!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea de al 2-lea schimb de ulei la 50.000 Km, nu ca tine uleiul 50.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Urmeaza sa fac revizia saptamana asta si cred ca e cazul sa schimb si placutele, am ajuns la 74k si nu s-a aprins nici senzor pana acum (poate n-o avea). Imi mai poate daca cineva vreun pret? Cel al colegului @stormbringer mi se pare.... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit un dealer, AVIA, probabil la dansii voi merge prin aprilie, cu siguranta nu voi respecta termenul de 50k, ci il fac pe la 31-32k km, adica vreo 12000 km. Eu zic ca este OK si nu o sa-mi destabilizeze bugetul + ca vreau sa mai tin masina asta, cel putin inca vreo 2 ani si o sa se duca si garantia si parca nu am de gand sa vad cum apar problemele...si asa motorasul asta este cam sensibil...

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy

Am fost eu la Avia in urma cu 2 saptamani, pentru revizia de 30k KM. Foarte de treaba baietii, foarte transparenti, seriosi. 

Inspectia + schimb ulei , 5l ulei UEM (1 la pachet) + filtre ulei,polen,aer + dezinfectare AC = 1200 lei. 

Am sa merg la ei in continuare, caci mi-a placut cum am fost tratat atat eu cat si masina :)

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusbtc

 

Cam mult, parca la Brady era 650 ron, sau imi scapa mie ceva in plus la ce ai facut tu :) Nu de alta, dar revizia pe site, facand o estimare, o revizie standard ar fi :

 

Quote

Pretul reviziei: 485.00 RON

Pretul este exprimat in RON si nu include TVA.  Va rugam sa aveti in vedere ca aceasta estimare se refera doar la revizia standard  recomandata de Volkswagen, SEAT sau Škoda pentru modelul respectiv.

http://www.aviamotors.ro/Service/Cost-Intretinere

+ TVA (deci un 570-580 ron, oricum pana in 600 ron!, bineinteles. Ce ti-a facut mai exact la "aer + dezinfectare AC" ? Sau la ce numar de kilometri ai facut-o ? Caci mi se pare mult deja, nu vreau sa fiu carcotas ca mi-ar fi foarte ok sediul de la Gorjului (tu unde ai fost mai exact - Gorjului/Dreptatii sau Pantelimon)...

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numar de km = 29.300

dezinfectare AC presupune  solutia OEM , undeva pe la 150 lei (este cea mai puternica si recomandata) + manopera .

De mentionat este si faptul ca uleiul OEM a ajuns la 110 lei/L, diferenta fiind de 25 de lei fata de devizul pe care mi l-au intocmit cu o luna in urma. Eu am luat 5L, si unul de rezerva, just in case. De aici si pretul un pic mai sus decat la devizul initial. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia luni, a fost 125 lei litrul OEM. Acum mai putin de un an era 100 lei. Dar viitorul suna bine...:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, pe 4 decembrie cand mi-a fost trimis devizul de catre cei de la Avia, uleiul OEM era 86 lei litrul. An nou, preturi marite 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tva scazut culmea, poate pur si simplu sunt mai mari preturile iarna, zic si eu...sau poate s-a schimbat furnizorul la ulei, altfel ce explicatie valida sa existe? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!