Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Pai si decat sa pui un Castrol din butoi, care nici ei nu stiu sa-ti zica unde-i facut, nu mai bine mai pui ~100 de lei si stii ce torni in motor? OK, e reprezentanta, deci ar trebui sa fie de provenienta controlata si ala din butoi, dar... eu unul nu as avea incredere.

In plus, acest OEM se gaseste in magazinele de profil (nu d-alea de colt de strada, ma refer la magazine serioase) la un pret de ~70 ron / litru. Si sa-i vad cum il mai refuza si p-asta daca te duci cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-ar mira sa refuze si acest ulei oem daca nu e luat de la ei. Pentru ca se incadreaza in "nu cu piesa clientului".

Costul doar pt ulei la 1.4 sau 1.6 ar ajunge in jurul sumei de 500ron cu cel OEM de la ei, ceea ce unui simplu utilizator i se pare ridicol si pe buna dreptate. Mai ales cand dai o cautare si vezi ca exista uleiuri foarte bune si la 60ron/l.

Marea problema este ca la reprezentanta nu ofera alternative. Daca mi-ar putea aduce ei la bidon de 1l sau 5l sigilat alte marci atunci ar fi ok.

 

Dupa garantie accepta cu mare greutate uleiul clientului, eventual daca face mai multe operatiuni si numai cu acordul directorului de service. 

Monopol pe ulei in garantie mai ceva ca BOR pe lumanari.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt de acord ca e o suma ridicola, dar ideea e ca oricum 350 de lei tot ii dai, deci e vorba de o diferenta de ~100 de lei pe an, care nu mi se pare chiar o tragedie. Dar... fiecare cu bugetul si calculele proprii, nu vreau sa judec pe nimeni, doar sa stie lumea ce alternative are.

 

Sunt dealeri care ofera alternative, de exemplu stiu pe cineva care face reviziile la Metrotehnica si i-au pus Mobil 1. N-a cerut el si n-a fost consultat, pur si simplu asta au pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Daca privim dealerul: utilizarea unul ulei adus de catre utilizatorul masini pot provoca daune masini fata de uleiul original care e recomandat de fabricant.

Daca privim utilizatorul masini: este dreptul meu de utilizator de masina ce marca de ulei folosesc atata timp cat folosesc un produs care respecta normele specifice ale fabricantului.

Si polemica poate continua la nesfarsit.

Dar eu vreau sa precizez ca prevederile REGULAMENTUL (UE) NR. 461/2010 AL COMISIEI EUROPENE este clar si concis.Poti face revizi cu ce ulei vrei, atata timp cat respecti cerintele fabricantului (norma de ulei).Deci aici nu este vorba de pret ci de respectarea unor prevederi care cu buna stinta sunt incalcate si se mizeaza pe slaba informare a clientului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele reprezenrante au rezolvat aceasta problema dupa cum urmeaza: la piesele aduse de client ora de manopera este 150 lei, daca se cumpara piesele de la reprezentanta se face reducere la ora de manopera de la 150 la 50/75 lei.

Astfel ca per total iesi cam tot acolo, uneori poate un pic mai ieftin cu piesele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asta e un abuz clar. Din pacate clientii nu au timp de procese, dar frumos ar fi sa ne organizam si sa-i dam in judecata pe tema asta. Cu directiva europeana in mana castigi sigur. Cred ca s-ar rezolva odata pentru totdeauna aceasta problema. Le-am mai taia din jecmaneala.

 

Legistlatia comunitara ar fi unul dintre marile avantaje ale aderarii la UE, de care noi insa nu ne folosim, din pacate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 9600 de km la bord si in octombrie face doi ani de la achizitie.

 

Am si eu o intrebare, si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau (nu vreau sa te judec ci este doar o curiozitate).

De ce ai optat pentru diesel daca ai facut doar ~10.000 km cu masina in doi ani?

Uite eu am optat pentru benzina, iar masina are 11 luni si ~21.000 km la bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am împlinit 75 K in 2 ani [emoji12] iar la service in Suedia nu mi-au refuzat piesele mele doar mi-au cerut sa aibe sigla vw pe ele sa fie originale sa nu pierd garanția , si tocmai mi-au schimbat ambreiajul si placa pr garanție si radarul pt pilot tot pe garanție si datorită faptului ca au existat aceste incoveniente mi-au prelungit un an garanția mașini gratis [emoji6] dar sunt diferențe majore între tari si încă o chestie ce am aflat este ca ceea ce schimba pe garanție suporta dealerul si nu fabrica de aia nu vor de multe ori si caută toate scuzele posibile si toate paragrafele din lege numai pt a nu-ți face mașina pe garanție !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabrica suporta tot , dealerul refactureaza mai departe. Pretul manoperei refacturate in cazul garantiilor este impus de fabrica la dealer si el ''pierde''oarecum la garantii din acest motiv orice dealer incearca sa faca cat mai putine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, din ce stiu eu, primii 2 ani garantia este asigurata de fabrica, iar urmatorii 2 de catre importator (Porsche Ro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă ca nu ma păcălit amicul meu de la service [emoji6] , ambreiajul si placa au costat cu manopera cu tot 3000 de euro inclusiv radarul pt pilot , toate au fost făcute pe noua garanție ce mi-au prelungit-o cu un an adică fix la 10 zile dupe ce mi-a expirat garanția mașini mi-a căzut ambreiajul iar cu radarul am mai avut probleme înainte dar l-au recalibrat dupa ce a revenit problema l-au schimbat , cert este ca am avut noroc [emoji87] , este drept ca rulez mult mașina si chiar am tras de ea cred ca ambreiajul si placa sau dus datorită faptului ca am tras remorca dupa mine cel puțin odată pe săptămana mai bine de un an dar asta este nu am luat-o de bibelou , plus ca am 45 la picior [emoji12] !!! PS este așa bine ca putem schimba INFO sa ne putem ajuta împotriva nedreptăților , km fără probleme tuturor [emoji593]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut azi oferta la PBV1 pentru revizie tip 2 ani/30.000 km + inlocuire filter aer si polen, cu ulei OEM la bidon de 1l.

Mi-au cotat ~1.060 lei, ceea ce mi se pare destul de mult. 1l de ulei OEM la bidon de 1l este 132 lei ... WTF???

Suplimentar igienizare instalatie A/C 290 lei. Total general 1.352 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat eu in luna august o imagine cu chitanta de la PBN (postul #287) si era de aprox. 750 de lei fara schimbarea filtrului de aer. (In total a fost 830 ca mi-au mai facturat 80 de lei pentru o verificare a suspensiei la care reclamasem eu ceva in neregula.) Uleiul a fost OEM, dar nu la bidon de 1l si a costat in jur de 100 de lei litrul. Adica mi se pare ca pretul pe care ti l-au dat este "in parametri". (De la Midocar am primit o oferta "mai buna", adica urma ca sa coste tot ce vrei tu cam 800 de lei - ma rog, fara igienizare -, dar cand m-am uitat mai atent uleiul nu era OEM si urma ca sa vin peste 1 an la urmatorul schimb de ulei, desi au omis sa-mi spuna acest lucru.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut azi oferta la PBV1 pentru revizie tip 2 ani/30.000 km + inlocuire filter aer si polen, cu ulei OEM la bidon de 1l.

Mi-au cotat ~1.060 lei, ceea ce mi se pare destul de mult. 1l de ulei OEM la bidon de 1l este 132 lei ... WTF???

Suplimentar igienizare instalatie A/C 290 lei. Total general 1.352 lei.

 

Eu nu inteleg de ce tineti mortis sa le faceti burta mare dealer-ilor din Buc., in special PB-N & V, cand aveti la dispozitie provincia cu preturi MUUULT mai bune. E adevarat, pierzi cu juma' de ora mai mult timp si ceva carburant in plus.

 

Ca sa-ti faci o idee, eu mi-am facut revizie la 2.0 - ulei (4.5 l, nu 3l cat intra intr-un 1.2), filtru ulei, filtru motorina (care e baban la pret), filtru aer, filtru polen (toate originale, ulei - bidon 200l) - la 1.000 lei. Toate astea la  o reprezentanta Seat din provincie - service autorizat VW (pune stampila VW in carte). Nu-i mai dau numele. Cei interesati - PM, va raspund cu mare drag.

 

PS.

Am dat numai 10 in review-urile telefonice de dupa. Nu-s gomosi,sunt foarte de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4l mi-au cotat si mie la 1.2. Si a iesit 1060 lei in loc de 1000 lei la tine. Deci unde este marea economie? Ok, tu ai filtru de motorina inclus acolo ...

Ideea este ca am de la ei un voucher de 250 de lei de cand am facut niste reparatii pe casco, voucher pe care l-as putea folosi, si atunci revizia ajunge pe la 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu 3l cat intra intr-un 1.2

 

Si totusi sunt 4l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul OEM VAG Longlife 3 5w-30 G052195M4 il gasesti in jur la 325-350 ron flacon de 5L si din ce spuneti voi reprezentanta il vinde cu ~600-660 ron

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primele 2 revizii acest OEM LL3 a costat ~95 ron / litru, acum la ultima revizie (acum vreo luna) a costat ~135 ron / litru, toate la PBV-uri. In stilul asta cred ca stricam prietenia, deja exagereaza grav. Macar de-ar fi super-competenti in rest, dar nu e cazul, ba dimpotriva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta in Bucuresti poti aduce uleiul tau, identic cu ce pun ei, Castrol LL3 5w30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Luna asta vreau sa fac revizia si eu , prima , am mai discutat dar am tot amanat, bine mie imi arata ca mai am de parcurs 10.000 km chiar 10.500km si timp pana in aprilie, insa vreau sa o fac totusi peste 18 luni de mers prin Bucuresti si 19k km ...

 

Asa ca daca auziti luna aceasta de ceva oferte si la ce preturi sa ma astept va rog sa postati, in principiu m-as duce la PBN dar nu as vrea nici sa fie cel mai scump. As vrea sa schimb uleiul, filtrul carburant, filtru aer si filtru polen. Eventual ceva updateuri as vrea sa le fac caci tot am vazut pe forum la autohold si ce a mai aparut. La ce preturi sa ma astept in mare? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul carburant teoretic nu se schimba mai nou pe motorizarile pe benzina (VW il da ca fiind lifetime) si daca se schimba e foarte dificil, deci manopera scumpa. Oricum nu are niciun rost inlocuirea lui la 19k, parerea mea mai ales daca s-a mers cu benzina buna.

Trebuie schimbat filtrul ulei odata cu uleiul. Merita cateva mail-uri la reprezentantele din Bucuresti sa vezi niste cotatii de pret. Ele pot diferi destul de mult.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci da, despre el este vorba - filtrul de ulei, stiam ca nu se mai schimba un "filtru" dar le-am confundat eu (uitat care cum ce), multumesc pentru precizare si actualizarea mea din memorie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu fac luna asta revizia ... 12 luni si 23.000 km.

Am primit cotatie de PBV 1050 RON, inclusiv filtru polen si ulei OEM la bidon de un litru.

Am cerut suplimentar igienizare A/C si mi-au cotat cu totul pe la 1350 RON.

Am un cupon la ei de 250 RON si de asta ma duc acolo.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 9600 de km la bord si in octombrie face doi ani de la achizitie.

 

Am si eu o intrebare, si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau (nu vreau sa te judec ci este doar o curiozitate).

De ce ai optat pentru diesel daca ai facut doar ~10.000 km cu masina in doi ani?

Uite eu am optat pentru benzina, iar masina are 11 luni si ~21.000 km la bord :)

Masina are 9600 de km la bord si in octombrie face doi ani de la achizitie.

 

Am si eu o intrebare, si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau (nu vreau sa te judec ci este doar o curiozitate).

De ce ai optat pentru diesel daca ai facut doar ~10.000 km cu masina in doi ani?

Uite eu am optat pentru benzina, iar masina are 11 luni si ~21.000 km la bord :)

Sunt doua aspecte:

-Masina nu a rulat momentan fiindcă au fost utilizate alte mașini în ultimi doi ani.

-A fost opțiunea pe motorina la achizitie pentru ca eu sunt fan diesel.Pe benzina îmi plac doar mașinile de cilindree mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!