Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Not_used_calin

@codz

 

Iti scrisesem un pomelnic dar cu edit-ul asta s-a dus naibii...

 

Deci, reiau mai pe scurt:

 

1. Filtru de benzina - 60.000, max.90.000 sau functie de benzina folosita. Atentie ca-ti strica pompa de benzina dc intarzii. Atentie si la presiunea de lucru de pe cel original. Pune neaparat de aceiasi valoare (ignora programul de revizii, m-am patit). Altfel poti avea consum modificat substantial in sus.

 

2.Ulei cutii - 60.000 pt toate cu ambreiaj masa dubla . Scrie in carte. :-)

 

3.Bujiile - 40-50.000, depinde mult si de cum mergi. Daca vrei sa mergi din aproape in aproape, mai desfa si tu una si vezi in ce hal arata. Nu trage de ele, ca-ti pica bobina de inductie.

 

 

Ma intereseaza si pe mine: cand pica XENOANELE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Inseamna ca eu nu prea am de schimbat, ca peste doi ani o sa fac maxim 40.000 si probabil imi iau alta masina mai mare (Skoda SUV).

 

Nu se schimba nimic la 4 ani?

 

Teoretic durata de viata a xenoanelor este de 2000 ore de functionare. La 2 ore / zi inseamna mai putin de 3 ani. Asa ca dupa 3-4 ani e posibil sa fie nevoie de alte becuri xenon, o fericire ca bani.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

La 4 ani eu as zice ca merg schimbate lichidul de frana si antigelul, dar dc o mariti ... mai lasa si pe altii sa bage bani, ca oricum nu ti-i recuperezi.

 

Te dai pe YETI? Te-a suparat garda la sol? Baga un break all road golf. Mama ce masina e aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina se schimba?

Nu mai exista filtru de benzina la G7, din ce stiu eu e doar o sita incorporata in pompa din rezervor.

 

Castrolul recomandat de PBN este 95lei/litru butoi, poti sa ceri OEM (tot Castrol) pe la 110lei/litru/bidon (corect?). Alternative mai bune la ulei?

Mai ai posibilitatea sa alegi Castrol la bidon, care mie imi fusese ofertat (tot de PBV/PBN) la pretul de 75 ron / litru. Repet, pe OEM eu am platit 95 ron (TVA inclus) / litru, la bidon.

Din ce m-am mai informat, OEM nu e Castrol, zice-s-ar ca ar fi facut de Fuchs. De asemenea, zice lumea ca ar fi mai bun. Normal, nu pot baga mana in foc pentru aceste afirmatii, pentru ca e o secretomanie fantastica in jurul subiectului, la fel ca si in jurul normelor VW, si e aproape imposibil sa obtii niste date concrete. Eu prefer sa aleg OEM, fie si doar in speranta ca fie nu e facut de Castrol, fie productia e mai strict controlata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

 

Teoretic durata de viata a xenoanelor este de 2000 ore de functionare. La 2 ore / zi inseamna mai putin de 3 ani. Asa ca dupa 3-4 ani e posibil sa fie nevoie de alte becuri xenon, o fericire ca bani.

 

La noi nu se regleaza intensitatea lor functie de lumina de afara? Si de aici si uzura mai mica daca mergi pe zi cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Da, cred ca lichidul de frana si antigelul ar trebui schimbate pana in 4 ani. Oricum acceptabile costurile cu reviziile si schimburile obligatorii pe 4 ani, mai mult dai pe asigurari (RCA si CASCO).

 

Vorbim pe PM sa nu fim offtopic aici despre Skoda SUV (e vorba de modelele noi).

 

@cris.g exact, la Golf 7 este ceva cu filtrul de benzina care nu se schimba, dar este foarte ciudat sa fie lifetime un filtru nu? inseamna ca apa din benzina nu se mai strange ci se duce direct in motor (eu am patit-o cu un plin de benzina cu apa de mergea zgomotos motorul si cu trepidatii de am tras 3-4 plinuri de 100 plus aditiv ca sa ii treaca, daca era un filtru de benzina clasic il goleam si gata)

 

@calin nu se regleaza nici o intensitate, xenonul este on/off .. de cand porneste asa sta, inclusiv pentru faza lunga, nu se aprinde altceva ci decat se ridica un obturator care da drumul la mai multa lumina, este un singur bec care nu isi poate ajusta intensitatea (non-dimmable, din cate stiu si xenoanele si led-urile nu se pot ajusta, la dai un voltaj si gata) .. uzura este aceeasi daca mergi ziua "for the looks" cu ele, asa ca mai bine lasa pe Auto farurile

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LED-urile au 2 pozitii ca intensitate. Nu stiu daca se aprind sau se sting altele insa se observa diferenta intre pozitie si drl.

 

On a side note, legat de revizii asta explica de ce masinile noi incep sa se strice din ce in ce mai repede. Folosirea unui filtru de aer pana aproape de 90k km, uleiului pana la 23-25k (cand se cere el schimbat), filtrul de benzina care deja nu se mai schimba (insasi notiunea de filtru presupune a se putea curata, inlocui) automat aduce o uzura mai mare. Poate nu la primul proprietar care vinde masina la 4 ani fara ca teoretic sa fi schimbat filtrul de aer, dar la al doilea si la al treilea apar probleme. Se scad costurile de exploatare si coroborat cu faptul ca nu mai se fac motoare la fel de solide, fiabilitate se prabuseste.

In definitiv e mai scumpa o reparatie decat o revizie la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

:-) e drept ca arata intr-un mare fel cu ele aprinse, dar eu unul le tin aprinse din considerente legale.

 

Foarte ciudata faza cu filtrul de benzina: in mod normal e sorbul care are sita lui si care tine jegul mare si mai e filtrul in cauza pt particule fine, 'ca sa nu ajunga in injectoare. Plus ca filtrul mai are si rolul de a crea presiune si de a ajuta astfel injectoarele. Sunteti siguri de informatia asta?


Daca va spun ca m-a costat revizia asta de 45.000 (ii fac intr-un an), cu toate filtrele originale, mai putin decat CASCO pe 3 luni, ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Vorba lui Ego, daca nu ai filtru de benzina nu il poti schimba, asa ca daca stai intr-o tara cu benzina proasta schimbi injectoarele, care te costa de x ori mai mult.

 

Trebuie verificata informatia, cine mai merge pe la service il rugam sa intrebe si sa posteze aici.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu filtrul de aer schimbat la 90.000km cred ca functioneaza in Germania unde este infinit mai putin praf pe strada.

Cand am fost din nou recent in Germania, ma minunam cum de nu e nevoie sa spele masinile decat eventual o data pe luna, iar la noi se prefuiesc in 2-3 zile de la spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am fost mirat de schimbarea filtrului de Aer la 90 K dar asta este in schimb mi le-am comandat toate din Germania de la http://www.ahw-shop.de/ , nu ii fac reclama tot pe aici a postat cineva in trecut si am păstrat linkul , in 3 zile le-am avut la usa prin DHL , am luat setul cu toate filtrele pt 90 K , ștergătoarelor ca mi-am schimbat parbrizul si setul de pedalier pe inox cel sport [emoji6] am plătit vreo 180 de euro , ma declar mulțumit la mine in Suedia plăteam dublu tot !!! Revizia de la 60 K ma costat 2200 RON cu reducere 20% ca sunt client venit prin alt client mare gen !!! Oricum mai scump ca in țara !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizie la masina din semnatura, facuta azi la PBV1 la 24000km cu toate ca mai aveam 6000km conform calculatorului de bord pana la 30000km sau 2 ani, dar fiind prima revizzie am facut-o mai devreme,

 

Inspectie service cu schimb ulei -> pret convenit total: 670ron

 

Detaliere:

 

Filtru de ulei - 65RON

Ulei Castrol EDGE Profesional LL3, 4.6 litri (facturat 5l) - 436ron (94.72ron/litru)

Buson filtru de ulei - 11ron

Materiale mici - 15ron

Manopera - 150ron

 

Parere despre PBV1, dupa evaluarea pretului de catre consilierul de service se incearca diverse artificii pentru a rotunji pretul initial stabilitt, ex: va recomandam sa schimbati si filtru de polen, am descoprit ca un stergator este deplasat din pozitia initiala sau ca concetratia antigelului nu este la -30grade si ca mai pot pune ei o cana de apa distilata (normal contra cost), pererea mea personala e ca sunt operatiuni ce nu pot fi verificate daca sunt effectuate poate de aceea se si propun, inca o data este doar parerea mea personala.

 

Nu cadeti in plasa lor prin diversele propuneri decat daca sunteti convinsi sau daca sunteti dispusi sa le platiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Fix pentru reteta ta eu am platit 400 lei la PEX Ploiesti (reprezentanta Seat). Drumul te costa 60 lei, iti raman vreo 200 lei banii tai... Plus ca sunt baieti de treaba. Suna inainte si convinge-te.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mi se pare ca nu e in regula cu pretul la ulei, trecand peste faptul ca 436 / 5 = 87.20, Castrol-ul 504/507 5W30 (presupun ca despre asta e vorba) ar trebui sa fie la ~75 ron / litru, in timp ce uleiul OEM ajunge la 95 ron / litru, bidon de 1 litru in ambele cazuri.

 

va recomandam sa schimbati si filtru de polen

Sincer eu nu inteleg ambitia asta de a nu schimba filtrele pe ideea ca "vrea doar sa-mi ia banii". In special ala de polen se imbacseste foarte puternic pentru ca e foarte granular. Nu mai zic ca ar trebui facuta curatarea instalatiei de a/c. Daca ti se pare scump la reprezentanta, macar ia-l din alta parte si schimbati-l singur, si ia si un spray de curatare pentru instalatie. Si sa ne spui dup-aia ce diferenta simti, asa de curiozitate. Altfel la iarna o sa scrii ca ti se aburesc geamurile sau ca nu baga caldura.

Nu mi-o lua in nume de rau, e un sfat, fiecare face ce vrea cu banii si masina proprie. Pe de alta parte, sa iei masina noua si sa te zgarcesti la un amarat de filtru, o data la 20k km, mi se pare... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

La conditiile de trafic din Bucuresti e un must sa schimbi filtrele de aer si cel de polen anual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am tinut eu pe cel de polen 1an si vreo 4 luni si 22k km si a fost nevoie clara de igienizare ac cand l-am schimbat(se abureau geamurile si putea de nu puteai sta in masina). Diferenta a fost enorma, de acum il schimb o data la doi ani oficial in service si intre cei doi il schimb eu acasa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare face ce vrea si cu masina si cu banii lui. Dar pot confirma ca filtru de polen a fost destul imbacsit la prima revizie. Am facuto pe la 12000km(inca nu implinisem 1an), cu ulei(LL)+filtru de ulei, filtru aer(asta chiar mai mergea, era curat curat)+filtru polen

Modificat de doggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

' sunt la al 3-lea  filtru de polen in cei 24000km, schimbat in regim propriu de fiecare data, idea era alta, se propune schimbarea filtrului de polen iar filtru de aer al motorului nici macar nu este pomenit macar in a se verifica vizual, comentariu lor -> la filtru de aer se umbla/schimba la 60k, pai in 60k il scoti de acolo carbune de foc la noi in RO. 

Modificat de sorinuif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, asta-i alta poveste, dar din ce ai zis tu initial reiesea ca vrea sa-l schimbe doar ca sa-ti ia banii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Oil change and inspection in 30 days."

 

Masina mea s-a razgandit si de unde acum o luna arata ca mai am inca doua luni pana la revizie, adica exact cand urmau ca sa se implineasca 2 ani de cand a fost pusa la treaba, acum vrea ceva mai devreme.

 

Intrebarea mea este urmatoarea: fiindca sunt foarte ocupat pana la inceputul lui august, cat mai pot (sau daca mai pot) intarzia cu revizia? (Vreau sa precizez ca in timpul asta masina va cam sta pe dreapta, ca sa previn comentarii de genul: "trebuie sa schimbi uleiul ca se intampla nu stiu ce daca mai mergi cu ea asa".)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci programare, le spui asta si teoretic poti sa amani cateva saptamani. Sau poti sa o faci acum ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Filtrul de aer sub nici o formă nu poate tine la noi cât zice în carte. Risc major pentru "ambițioși ".Măcar aveți curiozitatea ca o data la 15kkm să -l defaceti și sa-l inspectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Oil change and inspection in 30 days."

 

Masina mea s-a razgandit si de unde acum o luna arata ca mai am inca doua luni pana la revizie, adica exact cand urmau ca sa se implineasca 2 ani de cand a fost pusa la treaba, acum vrea ceva mai devreme.

 

Intrebarea mea este urmatoarea: fiindca sunt foarte ocupat pana la inceputul lui august, cat mai pot (sau daca mai pot) intarzia cu revizia? (Vreau sa precizez ca in timpul asta masina va cam sta pe dreapta, ca sa previn comentarii de genul: "trebuie sa schimbi uleiul ca se intampla nu stiu ce daca mai mergi cu ea asa".)

Pai daca acum o luna zicea ca mai sunt doua luni pana la revizie si acum zice ca mai sunt 30 de zile, ce s-a schimbat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste trei in loc de doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 2 revizii pana acum, 6 ulei OEM la bidon de 1l + filtru ulei + filtrele de polen si aer, si m-a costat ~1000 ron (am postat chiar aici pe topic si bonul). La tine fie include si verificarea aceea de 2 ani / 30.000 km, fie era habarnist respectivul.

 

Chiar si asa, preturile sunt intr-adevar mari. In schimb nu te retine nimic sa incerci si la alti dealeri.

 

Ce vrea sa insemne "verificarea aceea de 2 ani / 30.000 km"? Mai exista altceva in afara de revizie? (Am vazut devizul tau si mi s-a parut mult mai ok decat ce am primit eu ca "oferta".)

 

M-am interesat de preturi si a iesit asa:

 

- 832 la Midocar: schimb ulei + filtre de aer si polen;

 

- "aprox. 800" la PBN (nu au binevoit sa-mi trimita o factura simulata ca cei de la Midocar): schimb ulei + filtru de polen (cu cel de aer probabil ca pretul se duce la 1000).

 

Acum se poate ca diferenta sa provina de la ulei, cei de la Midocar avand un pret de 63 lei/litru, ceea ce ma face sa am indoieli serioase in privinta calitatii uleiului (sau poate ca vor sa bage ulei mai slab calitativ si sa patesc ca VictorGolf care a trebuit ca urmatorul schimb de ulei sa-l faca la 1 an). Eu am cumparat 1l de ulei de la PBN in 2013 ca sa am de rezerva (citisem pe-aici ca motorul consuma ulei) si am dat aprox. 100 de lei pe el. Apropo, stie cineva daca are vreun termen de garantie acest ulei, fiindca as vrea sa-l folosesc cu prilejul reviziei, fiind sigilat, fiindca motorul masinii mele nu a dorit sa consume ulei in cei 10k de km.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!