Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Asta daca asa facea tot timpul. Dar si asa,ar trebui sa o ia la sfert. Daca problema a aparut recent,vezi temp raportata de g62 pe canalul engine din vcds si in genral daca sunt dtc-uri stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc frumos pentru ajutor, sunteti niste oameni deosebiti. Inca nu am acces la o diagnoza adica la un laptop care sa tina mai mult de 5 minute incarcat dar mai caut. Totusi am inlocuit senzorul de temperatura cu altul de proba si se comporta identic. Si cred ca asa face dintotdeauna. Daca ma puteti indruma cu valoarea rezistentei si firul pe care trebuie pusa ar fi perfect.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa incepi cu ce mai simplu ,diagnoza

Verifica si avansul pompei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta trebuie făcut prima dată

On 18/08/2017 at 1:16 PM, EEXCALADE said:

La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald 

 

Dacă dă cu virgulă sau nu poţi utiliza vcds măsoară prima dată senzorul

ECT-ALH.thumb.JPG.cb37cdb493c2dc3d96eda77fec52e2c4.JPG

 

Dacă senzorul este ok scoate mufa de la ECU şi verifică rezistenţa între pinii 57-70

59981a90da93a_PINIECU-ALH.thumb.JPG.faa4bedb4b6194df1de2dfce4dac5a2c.JPG

Ar trebui să dea aceleaşi rezistenţe ca şi la pini senzorului (diferenţele sunt foarte mici, ceva mai puţin de un ohm în plus)

Dacă nu este aceeaşi rezistenţă problema este la cablaj/mufa senzorului.

Dacă este aceeaşi rezistenţă se pune la loc mufa ECU şi se măsoară tensiunea între pinul 2 şi masă şi între pinul 1 şi masă (se măsoară cu contactul pus şi toate mufele puse, deci trebuie să înţepi cumva firele respective). Trebuie să obţii valorile din poza de mai sus în funcţie de temperatura din bord (adică măsori prima dată cu motorul rece apoi când acul a ajuns în apropiere de 90 grade)

Uite şi un fragment de schemă cu partea de ECT

SCHEMA-ALH.JPG.06c53e1c5cb42b679587df31530691ba.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Temperatura in grupul 007 a inceput de pe la 49,5 grade Celsius cand am pornit motorul dupa o stationare de peste o ora, iar mai mult de 83 de grade nu a urcat cat am stat cu ea pornita (pe bord aveam 90 de grade). Apare insa o eroare, singura de altfel  - 17664 Engine coolant Temp Senzor (G62) P1256-35-10-Open or Short to plus - intermittent care nu se sterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g62 e problema ,verifica mufa,cablaj ,inlocuieste senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, vad ca senzorul G62 e tare buclucas.

Am fost si eu azi la mecanic, dupa ce pe diagnoza mi-a dat  eroarea: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)    P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent si cand dau la automat trebuie sa intoarca motorul de vreo 4-5 ori pana porneste (asta daca tin bujiile, daca nu il ia normal). asta se intampla si la rece si la cald.

la schimbarea senzorului G62 am observat ca pe unul dintre fire (cred ca cel albastru cu galben) ii aveam pe indivizii din poza de mai jos. Din cate mi-am dat eu seama is ceva tranzistori (posibil sa gresesc). Pe ei scrie TR 192  1K2  F0. Mecanicul i-a luat de la fir . Partea buna este ca eroarea nu a mai aparut, inca, dar acum tot asa de greu pornesete masina la cald.. la rece inca nu am avut timp sa incerc.

Stie cineva ce improvitatie am avut eu acolo ? Mecanicul mi-a recomandar sa duc ECU la cineva, zicand ca este ceva componenta care s-a defectat si  ECU su mai primeste valorile de la senzor.

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o improvizatie care "rezolva" pornirea la cald .

Pune firul cum era de fabrica si daca porneste greu la cald verifica : cabluri baterie,electromotor,baterie. Daca toate astea sun bune atunci fa o resofare pt pornirea la cald si ai rezolvat problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 rezistenţe de 1,2kohmi în serie deci 2,4kohmi. Fiind în serie cu senzorul după cum ai descris atunci în conformitate cu tabelul de mai sus ECU nu vedea o temperatură mai mare de 20 grade, deci concluzia este în postul de mai sus.

În afară de ce ţi-a spus Eexcalade mai sus verifică şi avansul (dacă nu ai vcds mergi la mecanic şi fă o poză cu grupul 000 în Basic settings apoi pune-o aici).

Dacă ai un multimetru poţi face verificările pe care le-am recomandat colegului mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

dupa cum spuneam si mai sus, trebuia sa porneasca usor cu acele rezistente. problema cred ca e altundeva totusi.

PS: exact asta era si motivul pentru care au fost puse acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o rezolvi decat prin schimbarerea memoriilor din ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Basic settings grupul 000 , cu motorul pornit mie asa imi apare.

Maine dimineata am sa vad cum porneste la rece. Am sa vad cum porneste si la cald si voi incerca sa verific si electromotorul. Daca tot nu vrea cand o duc sa vad de ECU am sa verific si valorile la pinii (sper sa nu imi prind urechile) si ultima stigare este inlocuirea memoriilor sau resofare pt pornirea la cald.

Multumesc de sfaturi. Revin cand ii dau de cap

12.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test la rece, parca porneste mai usor, martorul de bujii se stinge foarte repede (ma gandesc ca de ce nu e tare frig afara) . la cald ii trebuie 3-5 secunde sa porneasca.

ce am observat acum, la pornire scoate fum gros negru si o tine asa cateva secunde si miroase (poate de la cantitatea mare de motorina injectata in cilindri) .

electomotorul invarte cu putere, nu e lenes.

am sa incerc sa inlocuiesc si releul 109, poate poate face ceva diferit, daca nu incerc cu schimbarea memoriilor in ECU si resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În poza pusă de tine nu pare a fi ceva în neregulă.

Fă şi un test de compresie înainte de a umbla la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare dragi colegi, vreau sa va naunt ca am rezolvat pornirea greoaie la cald. Am fost azi si am facut resoftarea. Vestea buna este ca acum porneste perfect, dar am si o veste care nu ma tare bucura :mellow: , acum am un Golf4 normal. Ca resoftarea sa fie posibila a trebuit sa imi inlocuiasca chipul de la ABTcu unul "standard" . Se simte diferenta, masina nu mai este asa sprintena, dar nu scoate fum si porneste bine :)

Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Motor ALH, 170k Km, afara 20 grade, dimineata a pornit la a treia cheie.

Nu mi-a facut niciodata figura asta, filtru de motorina bosh, schimbat anual( cam la 10k km), acuma are 5500km, motorina de la Petrom, din care am consumat deja o jumate de rezervor. Distributia schimbata anul trecut.

Trebuie sa parchez masina cu botul in vale sau sa pun o supapa de sens pe turul de la motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

NU, pentru ca nu e cu pompa tandem. Are bule de aer pe traseul de motorina cand dai la prima cheie?

PS: schimbi cam des si inutil filtrul, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si ALH-ul meu pornea greu la cald, dupa 3-4 secunde de dat la automat. Problema s-a rezolvat prin scoaterea calculatorului si rescrierea memoriilor :) Porneste la sfert indiferent de temperatura motorului.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat dupa bule pe conducta transparenta, dar porneste greu o data la 2 -3 saptamani ca aproape uit de problema. Eu schimb filtrul odata pe an, la 10k-12k km. A inceput sa faca aseasta pornire greoaie de cateva luni, filtrul avea 5-6000km, nu cred ca-i din filtru Bosh, oricum e programat sa-l schimb pe la toamna.

Am cumparat o supapa de sens, si ma gandesc sa tai furtunul de admisie sa-o montez pe acea conducta.

Dupa pornirea greoaie de dimineata, nu mai face probleme, o ia sa sfert!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si la mine mai face figuri din cand in cand cu pornirea la cald, asta e o problema recenta. Trebuie sa invarta mult sa porneasca sau o las un pic asa si mai incerc odata. Bateria e buna. Vorbim de temperaturi exterioare peste 20...25 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut pe toti! De peste doi ani am si eu un golf 4 ALH in familie, masina este in stare buna, zilele trecute am schimbat distributia, tot ce tine de accesorii si bujiile, desi erau schimbate imediat dupa achizitie acum doi ani si erau in stare buna. Nu mai porneste cum pornea inainte, la cald nu-ti dai seama dar in schimb la rece porneste cu cheie destul de lunga, in trei daca se poate spune asa si cu mult fum alb! Distributia s-a montat corect zic eu, in prezenta mea, se poate sa se fi modificat ,,un dinte" axul cu came?! Detin VCDS dar nu stiu ce si unde sa caut!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la distributie trebuie vazut, daca nu e pusa decalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!