Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

avansu nu e verificat sambata il duc daca reusesc sa-l pornesc.bujiile ok,motorina primeste,fara bule releu 109 nu stiu dar am sa-l duc la un electrician.mersi deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie si imobilizatorul sau chip-ul cheii. incearca sa-i dai cu cheia de rezerva.

daca era de la alimentarea cu motorina mergea secunde bune pana se oprea, dupa care pana se amorsa din nou dadeai la automat mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc daca ar fi IMMO mi-ar arata cheia si ar clipi ca si cu cheia de rezerva fara chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca am intervenit aici, :tuktuk: dar asa disperat nu stiam ce sa fac, in fine, ideea este ca i-am dat de cap, se dezamorseaza pompa de motorina din cauza asta si pornirea greoaie, cineva m-a sfatuit sa fac o chestie simpla, sa o trag cu spatele pe o bardura sa stea de fata mai jos, mai inclinata sa nu se intoarca motorina inapoi in rezervor si ghiciti ce ,porneste la fix, mai bine ca un benzinar :icon_bounce: sper sa scap ieftin, toate cele bune,si inca o data imi cer scz ca am intervenit aici, toate cele bune, va tin la curent :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti sorbul din rezervor, iei un burghiu si gauresti supapa de tur (probabil blocata pe deschis), scoti toate ramasitele si pui o supapa unisens langa filtru. Garantat nu o sa mai ai probleme, cost total 20 lei (supapa unisens).

 

Sau mai e varianta mai scumpa, cumpararea unui nou sorb, care costa in jur de 300-400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara dragi colegi,revin dupa o scurta pauza zic eu inbucuratoare despre pornirea greoaie a masini, si anume, am fost cu ea la un atelier de pompe de injectie si dupa mai multe verificari au facut urmatoarele lucruri: verificat toate furtunele de alimentare, verificat si curatat sorbul din rezervor,demontata pompa injectie si schimbat toate semeringurile si tot ce tine de ea, montata la loc pornire fff buna( maine dimineata vad mai sigur ca astazi pe seara am luat-o) au zis ca semeringu sta pe un ax si acele se uzeaza si prinde aer, sau scimb axul sau il mai alezeaza si pune alt semering cu acelesi diametru, pana acuma sunt fff multumit de felul cum porneste maine mai revin cu detalii sa vad pornirea la rece, o seara buna :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti...am si eu probleme cu pornirea de cateva zile...azi dimineata la -4 grade a pornit la prima cheie...cam greu dar a pornit...acum la 2 grade a pornit doar cu spray-ul...!

 

la motor am observat un furtunas care nu este pus nicaieri...atasez o poza...stie cineva unde vine? ma gandesc ca poate trage aer...

post-129135-0-12903700-1386503528_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu ma insel acela ar trebui sa iti intre in filtrul de aer in partea din spate sub debitmetru.

Intreb si eu dc ai reusit sa o pornesti mai greu nu ai fost curios sa pui o diagnoza sa verifici parametri, senzori, sa stii cu se incepi sau unde trebuie sa te indrepti, spre ce componenta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Vezi ca in carcasa filtrului de aer, in partea dreapta a debitmetrului este un stut, acolo intra furtunul ala. Nu are legatura cu pornirea, el doar trage aer ca sa elibereze membranele de vacuum de la actuator si egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit aseara...l-am pus...azi dimineata am pornit-o...a mers ok vreo 5 min apoi a inceput sa mearga in suturi si s-a oprit...apoi a pornit decat cu spray-ul!m-am gandit ca poate fi de la filtrul de motorina...face asa doar cand o pornesc prima oara...dupa merge ok toata ziua...chiar daca se raceste motorul si pornesc functioneaza ok...trage, nu scoate fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-10 grade azi..a pornit la prima cheie...apoi a inceput sa mearga in suturi....nu poate fi de la avans? Cel care mi-a schimbat distributia a umblat la rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce valoare are avansul ? ... totusi, nu cred sa fie din avans, poate sa fie foarte decalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine, basic settings,canalul 000, go! si apoi iti apare jos in dreapta butonul de "TDI" timing. Cu motorul cald trebuie sa fie in graficul acela avansul, vezi sa selectezi motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Marius :D ne-am "citit" si pe alt forum, multumesc ca nu ma lasi la greu nici aici! Nu am ajuns sa citesc avansul, dar am descoperit altceva, am vrut sa verific bujiile astazi si una din fise nu era clipsata pe bujie, astept sa se raceasca bine motorul si ii dau cheie, sper sa fi fost de acolo!

 

Clar este ca dupa ce motorul se incalzeste cat de cat, se opreste din trepidat si totul este ok, nu imi mai da senzatia ca merge "in 3"! Am citit pe undeva ca bujiile lucreaza si un timp de la pornirea motorului, in functie de temperatura, de aici m-am gandit ca daca nu era fisa pusa bine pe bujie, este posibil ca aceasta sa nu lucreze! Sper sa am noroc :D Ramane de vazut! Revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revino cu pareri si ne spui si noua, asa este dupa o anumiota periada bujiile nu mai lucreaza, dupa ce se incalzeste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa face, o pornesc, merge in 3, dupa ce se incalzeste merge bine:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul la tine il vezi in  grup 4 la syncro angle, nu in 000, qcolo se vedela cele cu pompa rotativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, scuze,probabil asa este, fiind topic de ALH nu m-am uitat la semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum il pot verifica? Si unde il gasesc? Undeva in dreapta motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine dimineata fara sa pornesti motorul, intri pe engine, vezi temperatura afisata apoi intri pe instruments si vezi cat arata acolo. Valorile trebuie sa fie apropiate(informatiile venind de la cei 2 senzori inglobati in acelasi corp G2/G62), 2-3 grade diferenta sa zicem, maxim si apropiate de realitate, de ex, lafel cu cel de pe climatronic, daca ai.

senzorul e in spatele motorului, intra o mufa cu 4 pini rotunda sau patrata in functie de anul de fabricatie. senzorul patrat e albastru iar cel rotund e verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot face rost curand de interfata...pot doar curata senzorul...am schimbat azi filtrul de motorina si releul 109...sa vedem diseara cand plec de la serviciu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!