Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983

Recommended Posts

buna ziua.sa incep de la inceput.mi s-a accelerat masina singura cum au patit-o si altii.rezultat turbosuflanta crapata iar la motor pistoanele topite iar bielele rupte.in fine s-a schimbat turbo si s-a facut motoru.merge f frumos motoru doar ca,cand vrea porneste si se opreste dupa 1 secunda.la a doua sau a treia pornire nu se mai opreste si merge pana ce il opresc eu.pe urma la fel.nu m-ar deranja dar seara trecuta mi-a facut-o ca pornea si se oprea de vreo 20 de ori.la a 24incercare nu s-a mai oprit.am fost cu ea si la tester si cica nu are nimik pe partea electronica.orice idee e binevenita.va multumesc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    26

  • MRC

    17

  • boobby

    12

  • firiss

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald 

Trebuia sa incepi cu ce mai simplu ,diagnoza Verifica si avansul pompei

Tot la distributie trebuie vazut, daca nu e pusa decalat.

Posted Images

Salut dragi forumisti sunt un proaspat proprietar al unui mk4 tdi de 90 de ponei(alh), ceva de genul acesta am si eu la pornire si anume, dupa ce o las mai mult timp nepornita mai ales noaptea, cand dau cheie dimineata sa plec, nu porneste din prima, adica motorul invarte dar nu vrea sa porneasca, daca porneste si merg cu ea si opresc dupaia si repornesc imi fura cheia din mana, un prieten a verificat supapa dupa filtrul de motorina si a spus ca este buna,pe tester nu arata nici o eroare, cineva mi-a recomandat sa curat electromotorul, dupa ce i-am facut soft :D , 2 zile imi fura cheia din mana si seara si dimineata acuma parca se pune in unghii, ofi oare de la electromotor?????am sa verific bateria sa ved daca este in parametri si revin............ a era sa uit, un prieten s-a uitat pe furtunul transparent de pleaca din filtru si a vazut o bula de aer ce sa fie cu ea?? multumesc :icon_cry:

Link to post
Share on other sites

avansul nu stiu dar restul e ok.ma gandesc daca ar fi avansul as simti vreo diferenta cum trage masina sau???

Link to post
Share on other sites

Nu ar fi o diferenta mare,daca avansul nu e corect. Pe grafic,aveam cam 7-9 unitati, iar mesajul era "too retarded to plot" adica nici nu se vedea pe grafic de retatrdat :)  ce era. Noroc ca am verificat si cu motorul le vreo 75 de grade si se vedea ceva. Normal trebuie sa fie undeva peste 45 de unitati. Dupa reglaj s-a imbunatatit si la mine pornirea la temperaturi scazute insa nu s-a rezolvat de tot problema,iar masina trage cam la fel nu sunt diferente nici de 10 % insa a scazut usor consumul.  Verificati avansul, e foarte simplu si furnizeaza multe informatii.

Link to post
Share on other sites

Chestia asta cu opritul după o secundă pare a fi problema de imobilizator adică să nu citească cipul. Normal ar fi să rămână şi eroare stoacată. Încearcă şi cu cealaltă cheie.

Dacă face tot aşa vezi pe unde este poziţionat cipul în cheie  şi în timp ce porneşti cu o cheie poziţionează cipul celeilalte cât mai aproape de butuc.

Oricum nu cred că este avansul, ar avea un comportament mai constant nu aşa de aleatoriu.

Link to post
Share on other sites

Este posibil sa fie pornirea greoaie si de la clapeta de la egr care nu inchide cum trebuie??

Link to post
Share on other sites

mi-a explicat acuma cineva sa desfac furtunul de vapori de ulei si sa pun degetul in capul lui timp de 5-10 sec si dupaia sa i-au mana sa vad daca pufaie si cel mai sigur este sa ii verific compresia, am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare, bateria este in parametri,bujiile da scanteie, nu scoate fum, a zis ca daca era pompa de injectie nu porneste masina de loc, pe cand la mine porneste greu prima cheie dupa ce o opresc si repornesc porneste ceas, ceva sfaturi, multumesc.

Link to post
Share on other sites

Bujiile incandescente nu dau scanteie.

 

La tine cel mai sigur trage aer pe instalatie. Schimba garniturile de la T-ul de pe filtrul de motorina sau chiar T-ul in sine. Verifica si furtunele sa nu traga aer pe undeva.

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

mecanicul asta care ti-a zis sa "i-ei" mana ti-a scanat masina si a spus ca  "da scanteie" si ca totul e ok? oare a observat ca ai diesel ma intreb?

Link to post
Share on other sites

poi cu scanteia am verificat cu fir de la baterie si da scanteie pe toate, am schimbat si supapa de pe filtrul de motorina si la fel am aceeasi pornire si cu cealalta


maine ma duc sa ii verific compresia sa vad ce valori imi da, injectoarele dadeau in parametri pe tester, are legatura softul cu pornirea????? cel ce m-i la facut a marit putin debitul la modorina.

Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie blocate pe deschis supapele de la sorbul de motorina din rezervor si sa dea motorina inapoi. Ar fi bine sa le verifici si pe alea. Avansul cum e?

Link to post
Share on other sites

la avans sincer nu m-am uitat( nici nu ma pricep la el) cum se verifica??? dupa ce masor compresia si vad valorile ma duc la un atelier de pompe de injectie sa imi verifice tot ce tine de ei, sincer nu mai suport este un chin pornirea dupa o noapte freiguroasa, dupa ce imi porneste asa greu o opresc si dupaia ii dau cheie imediat si mi-o fura din mana, ce explicatie sa fie????

Link to post
Share on other sites

Avansul se verifica cu VCDS-ul. 

 

engine->measuring blocks->switch to basic settings->tdi timing ... aici setezi din dreapta jos codul tau de motor, iar avansul trebuie sa fie aproape de linia de mijloc. Pot pune pariu ca la tine nici nu e in grafic.

Link to post
Share on other sites

sincer am pus testerul pe masina si baiatul de m-i la pus a spus ca totul functioneaza perfect daca a vazut corectie la injectoare banuiesc ca a vazut si reglajul la avans.

Link to post
Share on other sites

Foarte posibil să fie din avans. Dacă, de exemplu, momentul injecţiei este mult prea devreme, atunci injectarea motorinei se face în condiţii de presiune şi temperatură scăzute şi de asta porneşte greu, poate să nici nu pornească. După ce ai pornit motorul se încălzeşte camera de ardere şi la următoarea pornire temperatura nu mai este aşa scăzută. Dar asta în cazul în care nu funcţionează bujiile. Trebuie verificat şi dacă primesc curent, altfel degeaba sunt bune (pui un beculeţ pe o bujie şi vezi dacă stă aprins cât stă arculeţul în bord)

 

LE La avans poate s-a uitat poate nu, ăla nu se vede chiar din prima, tebuie intrat în Basic settings

Edited by lupo_bv
Link to post
Share on other sites

faza cu bujiile le-am citit dupa internet si mi-a facut proba un prieten acuma pe seara, am tras fir de la plusul de la borna si a pus in capul fiecarei buji sa vada daca da scanteie si au dat toate, si inca ceva mortorul de bujii la mine nu sta aprins mai mult de 2 sec in bord se stinge si dupaia se aude tacanitul de releu, maine verific compresia sa vad ce valori imi da, daca ies bune ce ar trebui sa verific cel mai bine??? multumesc pt sfaturi.

Link to post
Share on other sites

Dacă pe frigul ăsta stă mai puţin de 2sec atunci s-ar putea să fie dus senzorul de temperatură. Vezi mâine dimineaţă dacă nu stă în jur de 5 sec ( în funcţie de temperatură) scoate mufa de la senzorul de temperatură al lichidului de răcire (Engine coolant temperature (ECT) sensor în pdf-ul atasat) şi în cazul ăsta ar trebui să stea destul.

Aşa ca să ştii, dacă senzorul spune că temp este peste 5 grade bujiile nu se mai conectează, aşa că degeaba sunt bune. Cu mufa scoasă calcultorul vede o temp foarte scăzută (ceva gen Siberia :frigbaitata: )

Edited by lupo_bv
Link to post
Share on other sites

Pe tester în grupul 13 se văd compensaţiile de combustibil pe care ECU le aplică fiecărui cilindru astfel încât puterea generată de cilindri să fie egală. Valorile alea dau indicaţii despre starea cilindrului în ansamblu, dar coroborând aceste valori cu alte simptome ale maşinii (trepidaţii ale motorului, fum etc) poţi să-ţi faci o idee despre starea injectoarelor. Asta în special la cele precum ALH. La cele cu PD unde mai intervine şi electronica injectorului aceste valori ajută mai mult la diagnosticarea injectoarelor.

Link to post
Share on other sites

iti multumesc de sfaturi, chiar daca senzorul ar fi defect nu ar trebui sa apara pe tester???

Link to post
Share on other sites

nu va suparati dar s-o cam deviat de la topicul pe care l-am deschis.problema pe care o are boobby(fara suparare) s-a mai discutat pe forum daca dadea un search gasea.azi dimineata iar mi-a facut-o de 6ori a pornit si s-a oprit dupa care s-a descarcat bateria si gata.

Link to post
Share on other sites

am scos mufa de la senzor si tot asa greu porneste, sta mai mult martorul de bujii aprins, dar acuma cu mufa bagata la loc a inceput sa stea martorul mai mult.

Link to post
Share on other sites

Corect, boobby intra aici, o sa gasesti mai multe topic-uri, citeste in principal "importanta avansului injectiei", mai pe la urma. Foloseste si search-ul, ca te ajuta.

 

Rolands, motorul diesel se opreste in doua moduri. Ori nu are motorina, ori nu are aer. Ai verificat clapeta de shut-off sa nu cumva sa se inchida cand pornesti motorul? Motorina iti vine pe furtun? Vine cu aer? Releul 109 in ce stare e? Avansul cum e? Bujiile cum sunt?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept