Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

Mentionez ca corectia injectoarelor este foarte buna, toate sub + -  0,10 si avansul la relanti este 0,7, masina merge in mintile ei, consum 100 lei 400 km! 

 

 

Modificat de 96flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai vcds pune o poză cu grupul 000 din Basic Settings şi una cu grupurile 001 şi 004 din Measuring Blocks. Avansul pe care îl vezi tu de 0,7 este avansul cu care funcţionează motorul în momentul ăla, este corectat de ECU. Avansul cu care porneşte nu este corectat de ECU şi se vede în Basic settings în grupul 000, ăsta reflectă modul în care a fost pusă distribuţia. Pune pozele de care ţi-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuze pt intarziere, asta am gasit aseara:

83155076_723672758163135_9036096305809588224_n.jpg  83030642_201126877693105_4794392458320412672_n.jpg

Si astea dupa reglaj avans:

83167346_190649525666677_7253147938338111488_n.jpg  83412999_459391564941226_1684710302064574464_n.jpg  82788906_817008132128780_1971049281993310208_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata da, sa vad dimineata la rece.

Are valori suspecte? Pe grupul 001 nu merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum este bine avansul. Înainte era cam retardat. Eu zisesem de gr 001 în Measuring blocks nu în Basic settings (în asta nu merg toate grupurile), dar acum las-o în pace dacă pornește bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. Am un golf 4 alh 90ps și nu îmi da curent la bujii de fel când e rece L cald pornește ok dar la rece 0 curent cu firul de la + pe baterie pornește la sfert, am verificat siguranțele sunt toate ok, am schimbat senzorul de temperatura apa și la fel nimic. becul de la buji, sarma, se stinge odată cu toți martori nu sta, 2-3 sec doar (baterie noua bujii noi fisele schimbate și tot nimic) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu mufa de la senzor scoasă să vezi dacă stă martorul de bujii aprins vreo 10 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mersi pt răspuns îmi poți spune unde e am capu plin și nu mai știu unde e :) mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote/nu mai cita postarea anterioară, este inutil şi neregulamentar.

Încercuit senzorul

855894598_G62ALH.JPG.4ce82b1952916e05148f76c753128c7c.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul și am schimbat și releele 103 și 109 și nimic tot nu îmi da curent o pornesc doar cu firu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/4/2020 at 8:49 PM, lupo_bv said:

Încearcă cu mufa de la senzor scoasă să vezi dacă stă martorul de bujii aprins vreo 10 secunde.

Păi eu nu am spus să schimbi senzorul ci să încerci ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da și scoasă tot nimic am uitat sa specific! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta se impune o scanare de erori şi o verificare a cablajului pentru că este posibil să ai un scurt în cablajul dintre mufa ECU şi mufa senzorului sau o problemă în ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine doar de la -5 grade in jos ramane spira aprinsa dupa ce se sting restul martorilor si asta pe trei wv diferite, ALH, AWX, BKC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt acționate începând de pe la +5 grade sau pe acolo, nu stiu exact, iar timpul este în funcție de temperatură. Având în vedere că și ceilalți martori stau aprinși câteva secunde probabil că de pe la -5 grade timpul de acționare îl depășește pe cel cât stau martorii aprinși.

Acum la colegul @LucaMarius96 posibil să fie mai multe probleme, dar în primul rând trebuie lămurită asta cu bujiile si are nevoie neapărat de vcds pentru a vedea dacă sunt coduri de eroare si ce temperaturi vede ECU. Asta în primul rând, după mai vedem.

La el este un semn de întrebare ca martorul nu sta mai mult aprins cu mufă de la senzorul de temperatura scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat era mufa am dus-o înapoi la electrician acum nu mai am treaba ms lupo electricianul meu e cam fără chef :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut grup, am si eu o mica problema cu pornirea la al meu ALH, la prima cheie mereu porneste mai greu, adica invarte de 2-3 ori si doar dupa porneste, dupa ce porneste o data nu mai ai treaba cu el, porneste la sfert de cheie oricand la orice ora, de la ce poate sa fie? bujiile au fost schimbate, baterie Rombat de 74 cumparata de cateva luni, sa fie de la electromotor? Vreau sa specific ca la prima cheie nu prea invarte cum ar trebui, dupa ce porneste, nu mai ai treaba cu el toata ziua, de cate ori ii dai cheie de atatea ori porneste la sfert...daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, de la ce ar putea sa fie, ar fi super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti incerca o schimbarea blocului de perii si bucse din electromotor. Nu costa mult si se simte diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

La ALH e normal sa nu sa se auda pompa de motorina, la punerea contactului ? 

Intreb pentru ca am schimbat-o, tot asa probleme cu pornirea, verificat baterie, alternator, electromotor, relee, toate sunt bune, am schimbat bujiile, 3 din 4 erau arse desi au fost schimbate acum 2 ani si a mai ramas pompa. 

Am schimbat pompa, pus VDO la fel ca cea care era pe masina, porneste mult mai bine acum si se simte un pic diferenta la accelerare, are un pic mai mult zvac :)) . Am luat pompa acasa sa o desfac sa vad ce e in ea, problema ar fi ca nu mai tinea presiunea pe instalatie si trebuia pus contactul de mai multe ori sa faca presiune. 

Dupa ce mi-au montat-o la service la primul contact nimic, al doilea nimic si dupa la al treilea am pus contactul si am pornit-o, am pus de 2 ori contactul sa aud pompa cea noua dar nimic ... Cei de acolo mi-au spus ca e posibil sa fie pompa silentioasa ... De asta vreau sa va intreb si pe voi cei care aveti ALH daca auziti pompa la punerea contactului. 

Legat de injectoare, vazusem un post cu cateva pagini in urma si vreau sa va spun ce mi s-a spus si mie de catre un mecanic care reconditioneaza injectoare, ca cele de pe ALH nu se pot testa ca alte modele, in afara de faptul ca poti vedea valorile pe VCDS, cam atat si ca extrem de greu pica mai ales cele OEM si greu se infunda :) 

Va multumesc !!! 

 

Edit : Am desfacut pompa veche si era murdara inauntru, masina avand 300 de mii de kilometri, alimentata in ultimii 15 ani de la LukOil si de cand a ajuns la mine de la OMV. Cred ca se putea repara, dar cine a stiut ... Am curatat-o cu spray de frane si dupa am clatit-o cu apa si cam asta e rezultatul. 

In ultima poza are un O ring pe retur, cred ca e, care cred ca este responsabil cu tinerea presiunii ... Cred nu stiu ... Parea in stare buna, e un pic plastificat dar nu stiu daca asa trebuie sa fie sau nu ... Nu cred ca are ce sa se auda cand amorseaza, toate piesele se misca lejer cu mana, probabil cand face presiune ... 

 

Daca sunt off topic, imi cer scuze dar poate aceasta mica documentare poate ajuta :) 

20211015_132401.jpg

20211015_132433.jpg

20211015_133712.jpg

20211015_133804.jpg

20211015_133836.jpg

20211015_133954.jpg

20211015_134011.jpg

20211015_134027.jpg

20211015_134139.jpg

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@lupo_bv

Salut.

Am nevoie de o informație te rog în legătură cu senzorul G62..

Vreau să știu dacă există siguranță pe circuitul acestui senzor.

Și unde e situata..

La codul de eroare îmi zice sa verific siguranță..

 

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista, verifica firele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Florin Flr, said:

@lupo_bv

Salut.

Am nevoie de o informație te rog în legătură cu senzorul G62..

Vreau să știu dacă există siguranță pe circuitul acestui senzor.

Și unde e situata..

La codul de eroare îmi zice sa verific siguranță..

 

Nu are asa ceva.....verifica cablaj pana in ecu motor. Pinii 3 si 4 din senzor, trebuie sa ajunga in mufa ecu, pinii 112 respectiv 104

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, F l o r i n a scris:

Nu are asa ceva.....verifica cablaj pana in ecu motor. Pinii 3 si 4 din senzor, trebuie sa ajunga in mufa ecu, pinii 112 respectiv 104

Am verificat doar continuitatea firelor din mufa in ecu. E ok.

Îmi apare eroare.

17663 senzor temperatura lichid de răcire ( G62)

P1255-35-10-scurt la masă- intermitent

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!