Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

Căuta pe cineva cu vcds să îți facă o scanare și postează eroarea și valoarea avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit de doua trei ori urmatoarea chestie:cu motorul cald porneste, si se opreste imediat dar face motorul un zgomot ca si cand ar merge doar in trei pistoane cu o bataie neregulata. Apoi am pornit din nou si mergea normal.Am schimbat de curand ambreiajul cu volant cu masa dubla. Poate fi de aici ? La pompa de injectie nu sa umblat deloc.

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul de turatie motor, parca e pe acolo.

Masoara la mufa lui, cea cu 3 pini de sub pompa de injectie, pinii 1-2 ar trebui sa aiba 1-1.5kOhm. Verifica si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare tuturor, am cerut pe aici pe forum pareri despre manifestarea ALH-ului meu dar m-am trezit cam tarziu sa revin si cu rezolvarea problemei, pentru asta imi cer scuze. Problema a devenit clara, era din pompa de injectie, lipsa de putere, zgomot ridicat iar apoi pornirea... Am dus-o unui prieten mecanic care a dat jos pompa sa o inspecteze fizic, pe scanare nu mai apareau erori... Aici surpriza, pistonasul care regleaza avansul in pompa era CRAPAT, cum? habar nu am... A crapat si s-a blocat, deaia doar in anumite ture ii placea, iar cand mi-au reglat cei de la service avansul l-au dat prea mic => pornire lunga pana la deloc si fum alb cat incape. Solutia la mine a fost sa schimb pompa de injectie cu totul, ceea ce am si facut iar de atunci nu am mai avut probleme de genu. Acum trebuie sa schimb acumulatorul in regim de urgenta, tocmai ce am observat luna trecuta ca lichidul din baterie nu a fost verificat niciodata de nimeni inaintea mea, si pe deasupra mai e si bateria originala cu care a iesit masina pe portile fabricii prin '98.

Scuzati-ma daca am fost mai mult off-topic, toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era gata sa dau si eu bani aiurea pe tester...In mers de la 2000 rpm nu mai tragea turbo decat foarte incet.Am curat debitmetrul cu un spray de frane,si nimic.Ma gandeam ca e de la turbo sau egr.Dupa mers o saptamana asa,mi-am facut curaj si am dat jos capacul sa vad daca nu e vreun furtun spart.Pe cand sa-l pun capacul inapoi vad ca atarna un furtunas scurt chiar sub egr.Il inlocuiesc si totul e ok acum.Ma apuc intr-o zi si le schimb toate,desi cred ca in zona injectoarelor o sa-mi trebuiasca altfel de furtune decat cel schimbat de langa egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara la toata lumea,am si eu urmatoarea problema,pornit la sfert, mers 5 km oprit nu a mai vrut sa porneasca,dat la automat de 4 -5 ori stat 10 min cheie si la sfert a luato,astazi pornit foarte bine mers 30 km ,oprit pornit de 2 ori fara probleme, oprit iar si nu a mai vrut sa porneasca ,am traso si nimic,fum nu scoate deloc cand dau la automat,motorina trage pe furtun,cine stie ce sa fie oare?Cineva de la piese mi-a zis ca pompa de motorina din rezervor,dar mam lamurit,nu exista,astept ceva sfaturi.Va multumesc pentru ca existati,forum si membri,eu sunt un autodidact si am invatat destule,sper sa o rezolv si pe asta cu ajutorul vostru.Numai bine va doresc.

Modificat de brabusila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,revin cu problema rezolvata,dupa o zi petrecuta in masina si dat la automat,dupa care am traso pana acasa 20 km si incercat sa o pornesc trasa si nimic,rasfoit forumul o noapte, si dimineata am dat la automat nu a vrut,opserv ca nu se aprinde martorul de la bujii,bag mana sub bord misc de releul 109 si il tin fortat in lateral ,surprizaaaa ,dau la automat si o ia la jumatate de sfert daca pot spune asa,

Morala,inainte de a te lua dupa multe guri si multi asa zisi mecanici,ia cu manuta ta la rand micile chestiuni care creeaza mari probleme.Deci nu distributie,nu pompa,nu injectoare e.t.c asa deodata fara simptom.

Traiasca forumul cu membri lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.Vin si eu cu o problema.Am schimbat garnitura de chiulasa si acum nu mai vrea sa porneasca.Nu vine motorina in pompa de injectie.Pe tur cand dau la automat nu vine deloc motorina.Erori nu are.Poate sa fie de la distributie?Daca nu era pusa bine la punct, nu trebuia totusi sa traga motorina cand dau la automat?Si daca stiti vreo documentatie cu pompa de injectie clasica la tdi.Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repozitioneaza distributia si pompa ,cu cale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific distributia, desi ma indoiesc ca-i de acolo ,pentru c-am folosit cale si era totul in regula la sfarsit.Dar si daca n-ar fi la punct n-ar trebui sa vina motorina?Pompa nu regleaza timpii de injectie?Valva termica am verificat-o.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am scos turul , am pus mana la capatul furtunului si am dat la automat dar nu se simte nimic ,ca si cum pompa n-ar lucra deloc.Am incercat s-o pornesc si din spray dar n-a mers.Dadea sa porneasca dar doar atat.Am sa incerc si chestia cu borcanu dar daca nu trage pompa nu cred ca o sa mearga.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ştiu pompa nu trage motorina fie din cauza unei neetanşeităţi (pe traseul de alimentare sau pe la garniturile pompei) fie din cauza dezamorsării. Dacă a curs motorina din ea este clar că s-a dezamorsat şi până nu o amorsezi din nou nu va trage motorină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum verific electrovalva de pe pompa?Am citit c-ar putea fi ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, de ea am cam uitat. Este cea încercuită în poză, la ea vine un fir. Separi firul respectiv şi măsori rezistenţa, trebuie să aibă câţiva ohmi (vreo 7-8 ohmi). Sau aplici cu un fir + de la baterie pe electrovalvă, trebuie să facă click (în timpul ăsta să fie desprins firul care merge la ECU). Se mai poate verifica şi prin scoatere, se deşurubează şi se aplică tensiune de la baterie, are un plunger care trebuie să se retragă când aplici tensiune.

Dacă face click încearcă să porneşti cu firul de plus de la baterie pus pe ea, ar trebui să pornească. Dacă nu face click şi este şi întreruptă rezistenţa atunci are o problemă valva.

Dacă porneşte cu plus de la baterie (repet în timpul acestor verificări nu are ce căuta firul de la ECU pe electrovalvă), verifică dacă cu contactul pus vin +12V pe firul care vine de la ECU la electrovalvă. Dacă nu vine tensiune atunci este o problemă cu cablajul.

Zi ce rezultate ai obţinut la verificările de mai sus şi vedem după aia mai departe

pompa.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul ala negru care vine prins pe electrovalva intr-o piulita,despre el este vorba nu?Eu am crezut ca-i fir de masa.Si pe firul ala vine 12 v?Iar daca scot electrovalva si o verific doar trebuie sa ating cu partea de filet de o masa ca sa vad daca face click nu?Ms de raspunsuri ,scz de intarziere,o sa te tin la curent sa vad daca ii dau de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa se închide prin corpul electrovalvei. Pe fir vin 12 V. Ca să o verifici fără să o scoţi, doar trebuie să aduci un fir de la plus şi să atingi de piuliţă, după ce în prealabil ai scos firul negru. Dacă o scoţi atingi corpul electrovalvei de minusul bateriei şi cu firul îi dai plus pe piuliţă.

electrovalva.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat.Avea aer in instalatie.Ms pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ţi-ai dat seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am amorsat pompa si am facut si faza cu borcanu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Am si eu o problema cu un Golf 4 ALH din 1999: martorul de incalzire bujii sta aprins mult, chiar si pe vremea asta iar motorul porneste greu (invarte de 2-3 ori minim). Pe bord temperatura indicata este normala (se ridica repede la 90 de grade si sta acolo). La ce sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc, o sa verific cu diagnoza. Curios ca face tot timpul la fel, indiferent de temperatura exterioara sau a motorului si martorul sta aprins aceeasi durata de timp de fiecare data.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie pusa o rezistenta pe cablajul de la g62 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!