Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

bujiile le-am verificat sunt in regula! Electromotorul la fel! Am sa incerc sa maresc timpul la bujii, M-ar putea ajuta cineva cu un tutorial pentru programul VAG COM sa imi spuna mai exact cum sa fac asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Cu o problema asemanatoare ma confrunt si eu cu al meu ALH. La prima pornire dimineata miroase a motorina nearsa...porneste binisor, daca o accelerez incet peste 1500 merge intrerupt si scoate un fum specific motorinei nearse. Precizez ca nu imi merge nici una dintre buji...dar nu cred ca le foloseste nici macar dimineata, cand sunt temperaturi pozitive! Avansul e la limita de sus.. desi uneori am impresia ca aud pompa de injectie..IQ e in jur de 3.2-3.4... Orice sfat e bine venit!

 Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb bujiile cat de curand....astea faciliteaza pornirea. Dar cu mersul nintresupt cand o tin la o turatie constanta pana se incalzeste de la ce sa fie? In rest masina trage bine...nu consuma ulei..nu scoate fum dupa ce se incalzeste!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti tripideaza motorul/simti ca vibreaza caroseria? eu as verifica injectoarele si apoi pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trepideaza! Injectoarele au compensari intre ele de 0.20-0.30 la cald...la rece nu am verificat inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca nu imi merge nici una dintre buji...dar nu cred ca le foloseste nici macar dimineata, cand sunt temperaturi pozitive! 

 

le foloseste, dar putin... si ajuta si dupa pornire, ca un fel de soc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi dimineata masina mea a pornit normal, am mers 500 m, dupa care am stationat 30 min. Apoi nu a vrut sa mai porneasca. Nu invarte, face doar un click si dupa aia nimic. Am parcat pe in trotuar mai inalt cu rotile din dreapta, deci cu masina inclinata.

E simptom de baterie moarta, mai ales ca maxidotul are pierdere din intensitatea luminoasa cand incerc sa dau la cheie, iar pe VCDS tensiunea bateriei scade de la 12.2 V la 11.3V cand dau cheie. Areul merge, inchiderea centralizata merge... Eroare la scanare are doar la airbag - legata de bateria slaba. Asta e de ceva timp, dar am lungit-o ca sa aman o cheltuiala.

Intrebarea mea e daca asta poate fi singura problema. Am incercat sa ii dau curent cu niste cabluri si am observat ca langa baterie mai jos (partea stanga jos a bateriei cum te uiti la ea), exista o piesa din care sar cateva scantei cand invart cheia. E posibil sa fie si acea piesa defecta? Despre ce poate fi vorba?


Din cate vad pe alte topic-uri, problema ar fi la electromotor.

Modificat de disturbed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa de care zici tu cred ca este chiar electromotorul. Posibil sa fie periile (carbunii) duse de tot si cand dai la automat sa intre in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau verifica legaturile pe electromotor(pt.ca spui ca face scanteia/daca am inteles eu bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-citi ani are bateria,este cu servisare? daca are doape verifica nivelul electrolitului si completeaza cu apa distilata dupa care pusa pe redresor poate o resuscitezi

2-citi km are masina? cam la 160-180k km este necesara o servisare a electromotorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

Bateria e din 2011, fara servisare, fara alti indicatori de "sanatate".

Masina are aprox 270.000 km.

Acum sunt la servici, dar o sa merg sa vad legaturile, apoi il dau jos si o sa comand bucsele si peria.

Sper sa reusesc cumva sa o pornesc, pentru ca e parcata aiurea si as vrea sa o aduc pana la bloc, unde ma pot ocupa de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pornesti trasa de alta masina, sa nu incerci s-o impingi ca e posibil sa faci mai mult rau.

 

Sa nu cumperi periile separat, pt ca sunt foarte dificil de adaptat. Comanzi platoul de perii complet dupa seria de pe electromotor.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa o porneasca trasa? Si care e diferenta fata de a fi impinsa?

 

 

Se pornneste doar cu curent de la lata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ce diferenta e intre a trage  masina si a o impinge? Viteza/forta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o impingi, cand ii dai drumul la ambreiaj automat o sa aiba un soc si e posibil sa sara distributia de la punct sau chiar sa rupa un dinte.

 

Atunci cand o tragi ai avantajul de a putea da drumul usor la ambreiaj, implicit nu are acel soc.

 

 

Se pornneste doar cu curent de la lata masina.

 

 

AlBundy, daca e electromotorul dus, cum s-o porneasca altfel decat asa?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara electromotorul si apoi o porneste. NU se pornesc trase sau impinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

De cand a venit frigul, cam de o luna si cea, la prima cheie porneste greu sau nu porneste. La a doua cheie o ia. Apoi toata ziua nu am nici o treaba, merge la sfert. Am schimbat bujiile, ca am zis ca porneste numai din compresie, dar nu. Tot asa greu o ia dimineata, doar la prima cheie, pare ca invarte dar nu reuseste sa-l "dea peste cap". Alternatorul l-am schimbat acum vreun an, iar alternatorul acum vreo doi ani. Sugestii? E vorba de Golf 4 1.9TDI ALH

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi dacă bujiile primesc curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul l-am schimbat acum vreo 2 ani cand tot asa nu pornea si am zis ca e de la el, dar s-a dovedit ca alternatorul imi facea figuri si mi-a mai luat un an sa-mi dau seama de asta. Nu inteleg de ce o data pornita, in restul zile pleaca la sfert. Am sa incerc maine sa fac un filmulet poate va edifica mai mult. Trebuie sa ajung la un electrician competent, care sa-mi zica el despre ce e vorba nu eu lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă după ce ai mers cu maşina găseşti o metodă să aduci interiorul motorului la temperatura pe care o are dimineaţa o să vezi că tot prost o să pornească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

@lupo_bv: Dimineata, dau prima cheie si se chinuie putin sa invarta. Porneste. Il opresc. II dau a doua cheie si pleaca la sfert. Iar apoi in timpul zilei, chiar daca masina sta 5-6 ore nepornita, deci se raceste motorul, tot asa la sfert pleaca. Pornirea grea se refera doar la prima pornire de peste noapte. Joi o sa bag masina in service si o sa le spun sa se uite si la fisele de la bujii si sa desfaca si electromotorul sa se benocleze si la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu are probleme la capul hidraulic, se poate rezolva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!