Jump to content

se opreste motorul ...aiurea


florea
 Share

Postare recomandată

help!!!

se opreste motorul i n urmatoarele conditii:

porneste usor, fara probleme, sta la ralanti (asa se scrie?)....

merg cu ea ...si deodata, cand apas ambreiajul se opreste motorul

il pornesc si mai merge o bucata ca si cum nu s-a intamplat nimic , apoi iar se opreste la ralanty (poate asa)

am incercat sa dau relantiul mai mare din surubelul de la carb(ala care tine o piesa zimtata) si face tot la fel

nu radeti ca se ia... :D

la ce sa ma uit?

are vreun jigleur care trebuie curatat?

help!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    16

  • tipatescu

    14

  • jan

    12

  • cipake

    12

Top Posters In This Topic

Pai, asa cum zici tu cred ca este din jglerul de relanti. De pornit porneste pentru ca se inchide socul, de acea si sat la relanti initial. De obicei cand apesi ambreiajul iei si piciorul de pe acceleratie ca sa schibi viteza. Probabil ca socul se deschide si atunci merge pe canalizatia de relanti. Ce carb ai? Oricum indiferent de carb jiglerul de relanti este in dreapta cum te uiti la el, imediat sub linia dintre capac si corb carb. daca ai carb 30 PICT ... o sa gasesti acolo 2 jiglere unul linga altul. NU sunt la fel asa ca tine minte care unde intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubelul care tine o piesa zimtata poate fi surubul de reglaj al debitului pompei de sprit. N-are rost sa umbli la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste despre shurubutzul de reglaj al ralanti-ului....care trage de ccablul de acc.... din cite zice el .. nu s-a dat iarna cu mashina deloc... so... poate fi ralantiul prea mic....cit a stat shocul a fost ok...cind s-a deschis... a cazut prea mult... si mie-mi facea fitze de-astea... da' ishi revenea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, de surubelul de la deschiderea clapetei (se asaza pe o piesa zimtata), pai da, la cele mai multe carburatoare se regleaza ralantiul de-acolo. Daca e 34 PICT-3 sau dupa, nu se mai umbla acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehhh....vesnica discutata si ra-discutata problema, pe o gramada de topic-uri, a opririi motorului rece, de broscoi iarna ... pai...umezeala in aer, teava de preincalzire infundata -> oleaca de zapada probabil care se face pe interiorul galeriei de admisie... si toate astea pana cand se incalzeste oleaca motorul. Coane, "asa face mai toate" (mie sigur), mai ales cand sunt cateva grade sub 0 si ceata, cum a fost ieri.

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, cat e rece merge stas, nu se opreste absolut de loc

abia dupa ce se incalzeste incepe sa faca fite

si se opreste indiferent de reglajul surubului care impinge piesa zimtata!!!!

deci chiar daca ii dau relantiul mai mare din acel surub tot se opreste, dar nu intotdeauna!

se opreste la semafor, cand schimbi directia si tre sa reduci viteza...

stiti voi, in situatii din alea mai sensibile :D

am un carb solex, cred, destul de baban,

oricum voi cauta sa curat jigleurul de care ziceati si apoi mai vedem...

oricum mii de multumiri

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, cat e rece merge stas, nu se opreste absolut de loc

abia dupa ce se incalzeste incepe sa faca fite

Pai are si zapada aia nevoie de timp sa se formeze... :D Nu-si revine apoi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie care mi se intimpla si mie -s-ar putea sa fie acelasi lucru - si nu stiu ce ar putea sa o cauzeze - dar nu are legatura cu temeperatura de afara ... e mai ciudat in sensul ca daca incetinesc (pun frina brusca) bineinteles, cu ambreiajul calcat motorul are tendintza sa se opreasca brusc pina se opreste - daca nu am turatie mai mare de ralanti chiar se opreste. Daca maresc turatia la relanti (o fac mai mare decit cea normala) tot scade, dar ma rog - nu se mai opreste (asta incerc sa evit la stopuri) insa imediat dupa ce m-am oprit (fizic vorbind, la stop - adica nu ma mai misc de pe loc) turatia incepe sa creasca ... e ca si cum inertia ar actiona cumva asupra motorului ! Si am unele banuieli ... Totusi, credeti ca poate sa fie de la uleiul de la cutie ? (nu l-am schimbat). Cind uleiul din motor e incalzit (la o functionare indelungata) se simte cel mai bine ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: pe loc daca o accelerezi ca si cum ai merge si dupa aia iei brusc piciorul de pe acceleratie, face la fel? Adica da sa se opreasca? Daca da eu zic ca este din delcou, mai precis din avans. ori nu trage capsula de vacum ori revine greu, ori bnu e reglat avansul bine. Regalti avansul bine si verificati distanta la platina, si cum functioneaza platoul mobil. Daca pare ca se misca greu dati cu putin WD40 si miscatil putin sa se curate si sa se unga.

Daca face asa doar in mers sa stiti ca poate fi din carb, mai precis din camera de nivel constant, nivelul poate este prea mic si cand pui frana se duce tot in fata si da sa se opreasca. Oricum varianta asta este mai putin probabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Asa face toate", cum bine zis-a Radui.

Acest fenomen se numeste givraj si se produce in conditii de umiditate ridicata - 80% - si temperaturi intre 2 si 8 grade Celsius, adica exact cum a fost zilele astea. Am citit intr-o carte VW in franceza ca solutii la chestia asta nu prea exista. Mergi cu ea cum poti, cind frinezi, vei simti, dupa zgomotul motorului (iata la ce e bun zgomotul motorului boxer!), ca pierzi turatie. In clipa aia continui sa frinezi cu virful pantofului, iar cu tocul sa tii acceleratia. Daca nu te grabesti foarte tare, tragi putin pe dreapta, opresti motorul, stai cinci minute, atit cit sa disipe caldura in tot motorul, dai cheie si pleci. Nu mai ai probleme.

O alta solutie e sa obturezi admisia de aer rece in filtrul de aer, astfel incit motorul sa suga aer incalzit. Io am blocat clapeta aia din filtru, ca, pe baza termostatului, muream cu ralantiul (asa se scrie corect ;) ) de git. A, era sa uit, daca termostatul e reglat aiure, timoneria clapetelor de la racire se va deschide inainte ca motorul sa ajunga la temperatura satisfacatoare. Mi s-a intimplat, inainte de sarbatori, sa ajung foarte greu acasa din cauza unei cete ingrozitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, si mi eimi face scandal... adica porneste usor, cat e socul "tras" merge bine, dupa care scade foarte mult turatia si uneori daca nu susnt atent se si opreste motorul, iar dupa maxim 5 minute de mers nu mai are nimic. eu am presupus pata calda infundata si frigul si umiditatea de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: pe loc daca o accelerezi ca si cum ai merge si dupa aia iei brusc piciorul de pe acceleratie, face la fel? Adica da sa se opreasca?

Nu - nu se opreste ... doar la la frina destul de pronuntzata se micsoreaza turatia si se opreste - cum am spus, am condus frecvent prin Bucuresti si in afara- inclin sa pun exclusiv acest fenomen pe seama inertiei. Avansul imi merge bine - zic eu, nu am fum negru, nu am bujii ancrasate , nu am explozii , benzina in ulei, etc. In plus delcoul (vacuumatic si centrifugal) l-am bibilit asta primavara ;) si am mes cu el un an de zile fara nici un repros. Stiu ca capsula trage ca am verificat-o, am uns toate greutatile centrifugale sa nu am frecari ... nu sint copil aici ;)

Daca face asa doar in mers sa stiti ca poate fi din carb, mai precis din camera de nivel constant, nivelul poate este prea mic si cand pui frana se duce tot in fata si da sa se opreasca. Oricum varianta asta este mai putin probabila.

Asta ar fi o idee - dar si parerea mea e ca e putin probabil - se manifesta pe o durata foarte mica de timp - cind frinez. e greu de crezut ca nu mai vine un strop de benzina in secundele alea...

@bubu, @Voievoade - nu are legatura la mine cu socul - asta am mai spus. Aveam eu problema cu ea pina sa se incalzeasca - cum zice si Radu, ca asa fac toate, hiba aia o cunosc, ce naibii simt masina asta de parca sint o prelungire a ei ;) Ma repet - am observat ca acest fenomen e intilnit si vara, cind treci mult de cele 5 minute ...

Ar putea fi ambreiajul ? ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet - am observat ca acest fenomen e intilnit si vara, cind treci mult de cele 5 minute ...

Ar putea fi ambreiajul ? ...

Asta am constatat si eu vara . S-a dovedit a fi amestecul de ralanti mult prea bogat pentru cat de cald era motorul si dadea sa moara (se inneca) . L-am "diluat" si s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am constatat si eu vara . S-a dovedit a fi amestecul de ralanti mult prea bogat pentru cat de cald era motorul si dadea sa moara (se inneca) . L-am "diluat" si s-a rezolvat

E o idee ... Merci de raspuns. Se poate, intr-adevar ... Nu prea stiu cum sa o fac. Ar fi o durere de cap sa stai sa reglezi SI amestecul in functie de anotimp ... uff ... De aia e mai buna injectia !

Totusi, revin, pentru precizari ! Daca de exemplu o scot din viteza si o las sa continue lin, nu se opreste ! Desi este la ralanti ! Doar cind pun frina. Si tot ca o precizare de bun simtz, eu am mers cu ea reglata la ralanti (asta vara) in treapta 1, aproape 5 km fara sa ating acceleratia (am facut pariu cu un prieten). Deci zic eu ca e bine reglata ... ;)

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o idee ... Merci de raspuns. Se poate, intr-adevar ... Nu prea stiu cum sa o fac. Ar fi o durere de cap sa stai sa reglezi SI amestecul in functie de anotimp ... uff ... De aia e mai buna injectia !

aaaaa, nu, reglajul a ramas asa, numai din soc il ajustez iarna ... De fapt la mine n-a fost vorba ca am ajustat, ci am modificat ceva (am Carfil, remember ? )

Si tot ca o precizare de bun simtz, eu am mers cu ea reglata la ralanti (asta vara) in treapta 1, aproape 5 km fara sa ating acceleratia (am facut pariu cu un prieten). Deci zic eu ca e bine reglata ... ;)

Io zic ca asta e semn de amestec prea bogat. Am observat acelasi lucru la logan, pornit la rece, tot asa, baga computeru benzina in draci astfel incat merge fara sa ating acceleratia , in tr. I. Dupa 5 min insa, nu mai merge figura ...

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ! Cu amestecul e foarte probabil sa ai dreptate - aici trebuie sa mai surubaresc. O sa incerc si Carfil-ul chiar. Dar cu frinarea e cum zic ... cu ambreiajul calcat, doar cind apas frina brusc incepe sa scada turatia, ca dupa ce ma opresc sa creasca la loc asta ma deranjaza, pentru ca din cauza asta nu pot sa las turatia la ralanti prea scazuta ... (deci si consumul e mai crescut in Bucuresti).

Poate ar trebui splituit topicul, ca totusi cred ca sunt probleme diferite.

Titlu nou "Nu sta la ralanti cind pui frina, ... bineinteles, cu ambreiajul calcat/scoasa din viteze"

@bubu, acum am citit mai atent. deci daca nu articulez (ralantiul), e mai bine sa scriu ralantiu sau era vorba sa nu scriu relanti ?

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Asta ar fi o idee - dar si parerea mea e ca e putin probabil - se manifesta pe o durata foarte mica de timp - cind frinez. e greu de crezut ca nu mai vine un strop de benzina in secundele alea..."

Nu ca nu mai este benzina deloc, ci doar ca diferenta de nivel din carb scade foarte mult. In plus cand pui frana carb trece brusc pe circuitul de relanti, pe care benzina circula doar datorita diferentei de nivel din carb.

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ! Cu amestecul e foarte probabil sa ai dreptate - aici trebuie sa mai surubaresc. O sa incerc si Carfil-ul chiar. Dar cu frinarea e cum zic ... cu ambreiajul calcat, doar cind apas frina brusc incepe sa scada turatia, ca dupa ce ma opresc sa creasca la loc.

Asa si la mine. O fi problema de ungere ? ca daca pisc rapid acceleratia apoi, revine turatia. Ce zice victor cu benzina din carb. nu e cazul la mine, camera de nivel e lateral la mine, deci la frana n-are cum ramane in aer liber jiclorul principal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca pisc acceleratia revine turatia. ;) asta e ... si eu banuiesc ungerea. Si mai ales ca asta nu tin minte sa se fi intimplat sau sa fie sesizabil cind aveam ulei mai subtire... acum am 20W50.

Logic ar fi firesc ca frecarea arborelui pe directia de inaintare (la inertie) sa fie mai mare...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie sesizabil cind aveam ulei mai subtire... acum am 20W50.

Logic ar fi firesc ca frecarea arborelui pe directia de inaintare (la inertie) sa fie mai mare...

20W50 am si eu, dar asa facea si cu 15W40. O fi si de la ala din cutie. Iar azi dimineata m-a capiat, de-aia tind totusi sa cred ca e ceva cu umezeala ... (in drumul taberei era ceata)

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ce rizi mishu ? :P N-am spus ca pistoanele, arborii si alte alea se balangane inauntru cind incetinesti :blink: Asociez strict aceasta problema cu frinarea (incetinirea masinii) si cu motorul scos din viteza ! Eu unul caut legatura !

@Radu, eu nu am asociat cu vremea, din cauza releului nu am mai mers cu masina de vreo luna. Dar stiu ca am mers frecvent s ima ofticam ca se simtea oarecum si vara si dupa ce mersesem ore in sir... Calitatile uleiului asta o fi corelate cu temperatura de afara, sau cu temperatura motorului - ma rog, poate imi expun ideea incomplet.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bueeeeiii m-atzi omorat cu zile! :blink:

:P :P :P

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!