Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

Viata e prea scurta sa mergeti cu 105 cai si sa stati sa va uitati la consum 4.5 sau 4.8% si sa va intrebati ce e de facut sa ajungeti la 4.

Imbatraniti in trafic intre timp ;)

1.6 cu turbo upgrade, frumos rezultat!

 

14264043_1236713676362650_6704533933865900224_n.jpg

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am facut si noi una cu turbina de la AVD TURBO , DPFOFF si EGROFF. Nu am apucat sa o masuram dar tot spre 180CP estimam rezultatul. Gandeste ca pe turbo OEM am reusit sa tragem de ele pana la 160cp. .  Incepe o era frumoasa pentru motoarele astea mici. Cum era cu 1.9TDI PD prin 2003-2004-2005 cand eram fericiti sa obtinem cu stage2-3 un 170-200CP pornind de la 101-115-130 :) ( @zGb era unul dintre ei )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

Un stage1 105 -> 143cp masurat chiar azi la TCM

16TDI mk6 golf0001_.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cedeaza ceva la puterea asta? Consumul cum va fi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Este stage1 . Cedeaza daca soferul considera ca e normal sa calaresti motorul gresit (adica nu poti sa ai 140-150cp si sa o duci la circuit sa scoti 2:10 pe Adancata de exemplu. Poate scoti dar omori si motorul la cei 4km de track-mode ON)

Mers cu cap eu am clienti ce au depasit si 200.000 cu 1.6TDI remapat. Discuta cu proprietarii de asa ceva care chiar spun impresiile lor directe de la condus multi km motorul asta dupa remap stage1 la diverse firme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am octvia 3 1.6 105cp.

Eu am 45000 de km si de vreo 15000 se tot aude cateodata zgomot de la ambreiaj.

Oare rezista ambreajul la cuplul marit daca nu ii place nici cu cuplul original? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de noroc. 

Mie imi facea zgomote volant cam de pe la 30.000 km. La 60.000 km am facut soft de putere (140 CP si 335 Nm) si ambreiajul l-am tinut pana la 180.000 km (l-am schimbat ca incepea sa patineze usor usor, dar nu era chiar gata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si n-ai incercat sa rezolvi volant pe garantie?

On 10/20/2016 at 3:59 PM, voinea said:

Un stage1 105 -> 143cp masurat chiar azi la TCM

16TDI mk6 golf0001_.jpg

De ce arata asa graficul?

Cuplul maxim ar trebui sa fie la 1500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa rezolv mai multe probleme pe garantie, la Quark din Arad, dar fara succes. Raspunsurile lor erau dezamagitoare. 

Le-am zis de ambreiaj si timonerie (agata in tr. 1 si mars-a-rier) iar raspunsul lor a fost ca nu este destul de "forjata" masina si ca o sa-si mai dea drumu. 
Le-am zis de probleme la distributie, au zis ca ei nu sesizeaza nimic, pana cand s-a rupt un surub de la o rola si m-am dus peste ei. 

Etc..Imi este scarba de reprezentantele din Ro. 


Dupa cum spuneam, tine de noroc si de stilul de condus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@jarco pentru ca in treapta in care a fost facuta masuratoarea nu a fost pornit de la 1000rpm apasarea acceleratiei. Talpa in treapta respectiva a fost data dupa 1600rpm si dureaza uneroi si 100-200-300rpm pana sa ai si raspuns bun al motorului (sa ai boost pe turbina in cazului unui motor supra-alimentat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am fost chemat la Tess pentru o reactualizare a softului de motor (1.6 TDi CAYC). Întrebarea mea este daca e posibil sa pierd odată cu asta și remaparea facuta la TCM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jarco mersi mult. Am reușit să anulez operațiunea la timp. Ma zgâriam pe ochi dacă pierdeam softul de la TCM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o conectezi online la reprezentanta pt update pierzi softul TCM si cel mai probabil pleci cu masina pe platforma,VW iti sterge softul daca nu e cel OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/7/2016 at 4:07 PM, bodeaci said:

Salutare.

Exista posibilitatea ca prin update de soft(la reprezentanta) sa scada consumul mediu fata de cel cu un soft original initial? Intreb asta pentru ca o cunostinta cu acelasi golf 6 1.6  tdi,105 CP, variant, an 2010,cu acelasi numar de kilometri(195.000), in conditiile in care am condus in tandem  circa 50 km, consumul meu mediu a fost de 5.6% si al lui 4%.Diferenta e ca eu am soft original si el are update de soft, facut in 2015  la reprezentanta in CJ.

Multumesc.

Am observat si eu acest fenomen . Masina consuma mai putin dupa soft dieselgate . CLAR !! Si nu mai are tremurat la relanti chiar daca turatia la relanti este mai mica (760-780) chiar si cu motorul rece (sub 30gr) .

11 minutes ago, EEXCALADE said:

Daca o conectezi online la reprezentanta pt update pierzi softul TCM si cel mai probabil pleci cu masina pe platforma,VW iti sterge softul daca nu e cel OE

posibil sa nu poti face update daca ai cip tunning . 100% au verificat daca am soft modificat, si apoi au facut update . Asta am vazut eu fiind la fata locului . Nu am intrebat daca aveam cip , mai pot face sau nu update .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

interesant feedback-ul pozitiv dupa dieselgate, toti clientii cu care am discutat eu pana acum se plangeau ca masina trage mai prost.

CIne de aici a mai facut update-ul de dieselgate ?

On 10/2/2016 at 9:35 AM, voinea said:

Gandeste ca pe turbo OEM am reusit sa tragem de ele pana la 160cp.

@voinea, ce EGT aveai pe 1,6TDI la 160CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrei.sandor

Salut,

Ma gandesc sa fac Stage 1 pentru un G7 1.6 cu DSG. Din cate stiu cuplul maxim va ajunge pana la 320nm. A mai incercat cineva sa faca asta in combinatie cu DSG-ul DQ200 care are specificat un cuplu maxim de 250nm?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face... cuplul ramane la 250 si cresc doar calutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 03.04.2017 at 10:52, andrei.sandor a scris:

Salut,

Ma gandesc sa fac Stage 1 pentru un G7 1.6 cu DSG. Din cate stiu cuplul maxim va ajunge pana la 320nm. A mai incercat cineva sa faca asta in combinatie cu DSG-ul DQ200 care are specificat un cuplu maxim de 250nm?

 

exista 2 modalitati sa rezolvi problema limitarii din DSG: 

1. remaparea DSG-ului si elimitarea limitatorului electronic de cuplul (  dar si alte mici modificari simple dar de efect - de exemplu am avut un client cu G VII care se plangea ca la viteze foarte mici masina tinde sa schimbe din 1 in 2, si masina se simte "moarta" ). Alte beneficii are resoftarii DSG-ului Optimized Responsiveness and Drivability, Optimize Smoothness and Driving Comfort, Optimized "D" & "Sport"- Mode, Torque Limits increased, RPM Limiters & max shift points changed, Automatic Downshifting upon deceleration , Kick Downs Removed on request.

2. pacalirea cuplului pe care il citeste DSG-ul in asa fel incat sa nu mai fie necesara remaparea cutiei

 

si pentru ca vad ca multa lume face confuzie intre motorizarile 1,6TDI m-am gandit ca e momentul sa revin cu ceva detalii:

exista 4 tipuri de electronica montate pe aceste motoare : Continental ( ex Siemens )PCR 2.1, Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74 si  Deplhi DCM 6.2

in functie de tipul de motor:

CAYC, CAYB, CCA - electronica Continental ( ex Siemens )PCR 2.1
CLHB, CRKA, CLHA, CRKB - electronica Bosch EDC17C64
CXXA, CXXB, DBKA, unele CRKA si CRKB ( modele 2016+ ) - electronica Deplhi DCM 6.2

DXCA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 115CP, de exemplu pe noul Passat  ).

in acest moment TOATE motorizarile de mai sus sunt disponibile pentru tuning prin portul de diagnoza 

 

DCZA, DCXA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 120CP de pe noul Superb ). Pana la acest moment nu am intalnit aceasta motorizare asa ca nu pot confirma ca se poate tuna prin OBD.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sebastianus

Buna ziua, imi poate spune cineva ce reprezinta varianta de soft 9408 de la 1.6tdi cayc versiunea 03L906023GL , este soft remapat? Multumesc.

Modificat de Sebastianus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus un Caddy cu motor cod CAYD cu stage 1 de la TCM Turbo, consum mediu 5.7, cuplu bun pt un Caddy Life avand in vedere ca este 1.6 litri motorul.

Per total imi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

232 cai pe dyno in uk cu GTD1752  + alte modificari ;)  (injectoare, IC, evacuare)

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare sunt curios ce injectoare au pus....

Că la ce am citit eu e aproape imposibil să pacalesti ecu de pe 1.6 să accepte alte injectoare decât cele oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Sebastianus said:

Buna ziua, imi poate spune cineva ce reprezinta varianta de soft 9408 de la 1.6tdi cayc versiunea 03L906023GL , este soft remapat? Multumesc.

reprezinta un cod de software VAG care poate sau nu sa fie modificat. 

fie ca e tunata sau nu masina, codul de software VAG va ramane acelasi. Ce pot sa iti spun insa e ca exista o versiune de software OEM mai noua, si anume 9972.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastianus

Multumesc mult pentru raspuns,in postarile anterioare nu apare  versiunea 9408 ca fiind VAG ,iar despre9972 doar o singura parere pozitiva.Merita facut update ?

Modificat de Sebastianus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!