Jump to content

Suspensie adaptiva - DCC


Valentin
 Share

Postare recomandată

Mi-au ajuns amortizoarele. La prima vedere par identice cu ce am pe masina, sa vedem la montaj :) Le-am luat la un pret foarte bun. Va tin la curent,

post-132750-0-03594600-1431426727_thumb.

post-132750-0-75649400-1431426727_thumb.

post-132750-0-37784100-1431426728_thumb.

post-132750-0-07890700-1431426729_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

 Si la voi "danseaza" spatele cand dati in gropi la viteze mari cu suspensia setata pe Confort?

Mie mi se pare ciudata treaba si am fost la service. La primul au spus ca trebuie sa inlocuiesc bratele spate ca e dusa bucsa, am si cumparat un set de brate. Cand am mers sa le montez la un service bun, cei de acolo au spus ca sunt bune bratele mele si ca in general e foarte greu sa se strice bucsele alea. Mi s-a recomandat un test suspensii. L-am facut si totul e in regula cu telescoapele.

 

 E ceva in neregula la masina mea sau asa se comporta CC-ul in mod Confort? Ca un telescop nou cost 1860 lei si sa stiu daca arunc bani sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca danseaza pe "Confort", ia da-o pe "sport" sa vezi ca e alta treaba :) Si la mine la fel face si am amortizoarele noi, puse de 500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e pe confort, suspensia e foarte moale si la viteze mari  si/sau viraje incepe sa danseze putin de spate, amortizoarele fiind moi.

Eu o tin pe confort doar cand am drumuri ce includ multa piatra cubica + sine tramvai etc (cand oricum merg foarte incet), in rest pe normal, consider ca protejez amortizoarele cat de cat pe normal.

Pe sport foarte rar, la ce drumuri avem... :emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem, pe comfort nici nu poti conduce la viteza de peste 160km/h. Mie cel putin cand vroiam sa fac depasire zici ca eram cu tiru, asa imi fugea curu, am dat-o pe normal sau sport si alta treaba.

Eu in bucuresti merg doar pe confort cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ai montat amortizoare colegu clawoodiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt montate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu "dansul" la B7 le meu , dans pe care l am sesizat mai greu in urma cu vreo 1000 km dar care e evident acum desi la fel am schimbat si eu bratele spate in ideea ca e o "boala la passat" dupa spusele celor din reprezentanta

Am facut si un test de suspensie la care nu se vede niciun joc iar amprtizoarele fata sunt la 75%respectiv 74% iar cele spate 52% respectiv 48% cifre care cel putin teoretic mi s a spus ca nu ar garanta ca acolo e problema nici macar pe partea spate. As fi tentat sa schimb macar amortizoarele spate daca as stii ca se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinmarius28

daca masina nu e echipata cu optiune pentru alegere confort-normal-sport la suspensii, pe ce mod vine din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe modelul care s-a comandat asa... daca la asta te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinmarius28

la refeream daca nu am de ales (masina nu are aceasta optiune), suspensiile cum sunt? sport, normal sau confort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de masina - trebuie sa vezi ce arcuri/suspensie are. Oricum, sunt lucruri diferite, nu le poti compara - cele doua tipuri, cea adaptativa vs. stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am suspensie normala. De ceva timp pe fata pe ambele parti cand trec peste denivelari se aude ca un greier. Nu e zgomot de fier pe fier sau altceva. E exact ca un greier si doar cand trec peste denivelari. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si la mine, parca atinge ceva cand trec peste denivelarile dinaintea trecerilor de pietoni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Aici in it sunt multe denivelari dealea. Si se aude foarte enervant cand merg pe drumuri denivelate...zici ca ar fi din 80 suspensiile. Prin sept ajung in romania si o sa ma duc la cineva sa vad daca se poate face ceva sa nu tot se auda de parca as avea greiri la telescoape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ae aude ca si cum ar atinge ceva, cred ca atinge aripioara aia din fata de la roata,de la aparatoare de plastic a rotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Clawoodyou  de unde ai cumparat amortizoarele ? si cam la ce pret ? si eu vreau sa le schimb de ceva timp si am tot amanat. eu am 120 mii km.

 

C1514 sunt pentru spate sau pt fata ?

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru, ai pm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. As vrea sa achizitionez un Passat CC din 2009 din Germania cu 164k la bord si suspensia asta adaptiva ma cam ingrijoreaza. Intrebarea mea este.. ce durata de viata au aceste telescoape si care sunt semnele unor telescoape uzate?

Salut. As vrea sa achizitionez un Passat CC din 2009 din Germania cu 164k la bord si suspensia asta adaptiva ma cam ingrijoreaza. Intrebarea mea este.. ce durata de viata au aceste telescoape si care sunt semnele unor telescoape uzate?

Salut. As vrea sa achizitionez un Passat CC din 2009 din Germania cu 164k la bord si suspensia asta adaptiva ma cam ingrijoreaza. Intrebarea mea este.. ce durata de viata au aceste telescoape si care sunt semnele unor telescoape uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o dilema, postez aici pentru ca nu pot da start la un New Topic. 

Este vorba de Passatul meu CC, model 2013, iar la viteza peste 140 km/h unde imi permit, incepe sa danseze spatele, in curbe usoare nici nu mai zic. Imi da o senzatie de instabilitate precum s-ar putea rasturna, in comparatie cu alte masini conduse de mine, mult mai vechi sau uzate. bucsele sunt bune, jante 18, presiune 2,5 (am incercat si alte presiune, efectul e la fel). Precizez ca nu am suspensie adaptiva, ci clasica (arc - telescop), plus ca mi se pare si umpic mai inalta de spate decat restul modelelor. Ce ar putea cauza asta? Si unde ma pot adresa? Astept un raspuns. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar amortizoarele le al verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa le verific, nu am ce vedea pana n-o urc pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prin iulie ma plangeam de faptul ca spatele balanseaza grav si dupa schimbarea bratelor spate (erau singurele cu ceva uzura) plus o serie de verificari a amortizoarelor si doua reglaje ale unghiului am gasit un mecanic in Baia Mare care mi a recomandat sa schim anvelopele. Cum lucrul acesta urma sa se intample odata cu venirea iernii am asteptat pana acum 2 sapt si am schimbat anvelopele cu cele de iarna

"Minunea" s a intamplat astfel ca balansul a disparut complet vinovate de balans fiind anvelopele care am inteles ca aveau distrus peretele lateral

Total dezamagit de anvelopele Continental (contiseal 245/40/18) care desi mai aveau caneluri undeva la o treime sunt bune de aruncat, in plus doua din ele aveau si un zgomot la rulare de mai bine de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

avand in vedere ca in Romania gropile nu sunt putine, dar sunt adanci, nu recomand folosirea suspensiei pe "confort" la viteze mari . Am avut emotii pe DN cand la 140kmh pe carosabil umed, frig, usoara curba cu pod avand rosturile de dilatatie putin sub nivelul soselei (drumarii nostrii...) masina a intrat intr-un fel de balans , ceea ce este exclus pe "normal" sau "sport" in aceleasi conditii. Ce-i drept rotile de iarna au cauciucuri noi 16 lowcost Serbia si nici nu am verificat presiunea, cu cele de 17 nu am simtit 500 km cat m-am dat cu ele.

Cred ca este un reglaj pt revenirea telescopului ("rebound"), probabil modificarea sectiunii perforatiei prin care fluidul circula intre cele 2 camere ale amortizorului. Asa au suspensiile performante la moto.

Diferenta intre sport si confort este sesizabila la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care sunt mai in tema cum se pot verifica telescoapele de la dcc, am un clampanit cand trec peste denivelari. La mecanic am fost si pe partea de bucse ar fi totul ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!