Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic pentru ca tocmai am facut prima revizie. Am fost in concediu si la intoarcere depaseam 15.000 km asa ca la 13.500 am fost la Graf Hardenberg, dealer Vw si Audi din Radolfzell am Bodensee, in Germania, langa granita cu Elvetia.

In primul rand mi-a fost extraordinar de greu sa ma inteleg cu ei daca nu eram cu o prietena care vorbea germana. Pur si simplu nu pricepeau ce caut eu la revizie la 13.500 km. Nu intelegeau de ce vreau sa schimb uleiul Long life acum ca se schimba la 30.000 si ma trimiteau acasa sa vin la 30.000 km.

Le-am cerut sa schimbe si filtrul de polen, cel de aer si cel de benzina.

S-au socat au zis ca filtrul de benzina se schimba la 60.000 iar cel de polen si de aer nu recomanda sa-l schimb ca masina are doar 6 luni si m-ar costa extra.

Dupa o ora de discutii in care le-am explicat "situatia" si "conditiile de garantie" din Romania au inteles.

In concluzie am schimbat filtrul de ulei si uleiul (am pus tot Long life) filtrul de polen si cel de aer. Pe cel de benzina nu-l aveau pe stoc ca ziceau ei il schimba foarte rar, asa ca nu l-am mai schimbat.

S-a mai remediat pe garantie si cotiera care incepuse sa scartaie si au gresat-o.

Cel mai important, s-a facut la masina "Aktion 24Q8" nu am inteles ce este dar parea ceva foarte important, ceva legat de rescrierea totala a softului masinii. Ei trimisesera scrisori la fiecare proprietar de masina pentru recall si m-au intrebat daca eu primisem :D :vaidecapulmeu:

Dupa asta masina a mers mai bine si DSG-ul a schimbat mult mai fin, chiar si in sport.

Bineinteles extrem de amabili, am fost tratati din partea casei cu sucuri, ape minerale, etc. In plus mi-au tinut o prelegere de 1/2 h despre MobilitatsGarantie, mi-au dat un card cu numar de telefon pentru asistenta rutiera si m-au spus ca in caz de pana sau orice defectiune a masinii pot chema gratis platforma si mi se duce masina la service pentru remediere oriunde as fi si fara nici un cost din partea mea.

Ce sa mai zic...avand in vedere ca eram cazat in Konstanz, la 20 km de Radolfzell am Bodensee, ne-au dus cu masina pana la gara sa luam trenul spre Konstanz urmand sa revenim dupa 16.30.

La intoarcere am ridicat masina spalata si curatata pe interior, am platit 234 euro, daca nu schimbam filtrul de polen si de aer facea 180 euro.

Concluzie: ASA DA.

post-33787-1248006001_thumb.jpg

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb care e substratul la toata povestea ta... Dupa cum vad eu lucrurile, sunt doua explicatii:

1. masinile pentru piete vestice sunt construite utilizand componente mai bune/solide.

sau

2. reviziile in RO sunt programate mult mai des pentru beneficiul dealer-ilor.

Va rog sa ma corectati daca gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e nici un substrat, nu are rost sa o dam in OFFTOPIC.

Nu stiu daca a mai facut cineva de pe forum prima revizie la golf 6, am facut-o eu si v-am impartasit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate... e cam off topic.

Dar... a facut cineva totusi vreo revizie in Romania? Cat costa? Ce se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai ca nu e niciun substrat, dar cred eu, se poate targe o concluzie clara si mare cat toate zilele:

Suntem ramasi in urma rau

Modificat de tudorvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa luati in calcul si gradul urias de poluare/praf si infrastructura vai mama ei fata de vest, cand vine vorba de reviziile la noi in tara. dealerii si serviceurile nu functioneaza chiar de capul lor, e clar ca asa li se cere de catre VW. ca poate sunt exagerate la noi intervalele, da, e posibil, dar cu siguranta exista si niste motive intemeiate. si la masina mea e la fel, initial cand am luat-o eu era intervalul la 15000 km si apoi cei ce au luat-o dupa 1 an, se facuse 10k km intervalul (se dadeau si niste explicatii). evident, eu am ramas cu interval de 15 si ei cu 10, desi e clar ca poluarea e la fel. cu alte cuvinte, cineva baga niste bani in plus in buzunar.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sambata am fost la PBV1 pentru un test-drive cu golf 6 1.4 TSI 122 cp si cu ocazia asta am aflat ca pretul unei revizii normale (ulei, filtre si manopera) este de 750 ron conform spuselor celor de acolo. Mai exista o varianta de revizie "Economy pack" sau ceva de genul care costa 350 ron care contine schimbul de ulei, filtru ulei si manopera.

Acum o intrebare intrebatoare pentru cei din orasele mari, in special din bucuresti, la cat timp schimbati filtrul de aer (nu cel de polen)? Eu la masina acuala schimb filtrul de aer la 7000 de km si e negru. Exista probleme la garantie din partea celor din service in cazul in care imi schimb sigur filtrul, deoarece nu e fizica nucleara sa schimbi un filtru de aer?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

Tavi

Modificat de Octavianm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt noi nu sintem in urma ! Noi sintem tinuti de altii "in urma". Ca si la noi se mai gasesc servicii de calitate si oameni de incredere. Da nu putem acum sa ne punem cu Germania. Mie de exemplu mi-au propus sa-mi dea masina(fara taxa sau altceva , doar sa-mi bag eu chenzina cat merg cu ea ) pe parcursul service-ului de maine (schimb un cablu si macaralele pe fata).

Acum legat de revizie la mine nu or sa schimbe decat uleiul. Si asta pentru ca vreau eu nu pentru ca e necesar. E merg cu golful doar in oras si fac in medie maxim 5-6000 km pe an. Merg des cu ea dar pe rute scurte. Doar la masinile mai vechi trebuie respectate cu strictete reviziile. Conteaza si modul de conducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexzander, revizia periodica a masinii (facuta la anumite intervale de timp sau nr. de km., conform specificatiilor producatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan am 7600km si 6 luni de cand am masina:D

o ruda de a mea a facut o revizie la polo 2008(ulei+filtru polen) si cik a costato 280ron deci la golf undeva la 600ron banuiesc....

dupa prima revizie(1an sau 15k km) as vrea sa schimb uleiul la 10000km si nu la 15000 cum se recomanda....am auzit ca daca faci asa prelungesti oarecum viata motorului...oare asa o fi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Pai daca service-ul unde faci revizia 'zice' ca nu are decat ulei long life, care costa 84 ron/litru, numai de schimbat la fiecare 10k nu ai chef.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu inteleg... daca uleiul este longlife, ce rost are sa il schimbati la 10.000km? Dati pret dublu pe un ulei care trebuie sa il schimbati la 30.000km. Macar daca tot schimbati uleiul la 10.000km, luati un ulei normal de 15.000 sa mai economisiti ceva bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sunt de aceiasi parere cu Eto, uleiul longlife nu are rost in tarisoara noastra, tot esti nevoit sa il scimbi la intervale mici de km.

Eu din cate stiu servisul lonlife nu se practica in romania pentru ca nu rezista filtrele atat de mult ca uleiul (praf,motorina proasta,regimul de exploatare,etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord cu voi! De fapt, exprimarea mea in postul precedent a fost cam aiurea!

Colegul GL-17-SEP spunea ca vrea sa faca schimbul de ulei la 10k. Si ma gandeam, daca dealerul iti baga ulei long life (zice ca numai din ala are, asa mi s-a intamplat mie) nu ai nici un chef sa-l schimbi mai devreme de termen. Ca oricum costa o caruta de bani! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia la Golf VI 1.4 Tsi 122cp vineri la midocar vitan, a durat 30 de minute, mi-au schimbat uleiul si filtrul de ulei si au pus tester ul pe masina si a costat 440 RON

Cam mult pt 30 de minute de munca 4 l de ulei si un filtru.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare chiar ok, cam atat e si la un symbol benzina, si e renault nu VW. la a mea diesel sare lejer de 700 lei, era 700 anul trecut in martie. chiar mi se pare decent. ei, indiferent ca o fac in 5 minute, 3 ore, etc, au un plafon stas de ore pe care ti-l baga. la mine de ex e 2 ore indiferent cat stau la ea. ca asa cere producatorul si ei nu or fi fraieri sa nu fie de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am facut revizia la Golf VI 1.4 Tsi 122cp vineri la midocar vitan, a durat 30 de minute, mi-au schimbat uleiul si filtrul de ulei si au pus tester ul pe masina si a costat 440 RON

Cam mult pt 30 de minute de munca 4 l de ulei si un filtru.....

Filtrul de aer ,de polen sau de benzina nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate! Daca dealer-ul zice ca are ulei long life esti musai obligat sa cumperi de la el acest ulei sau poti aduce tu uleiul si el sa se ocupe doar de manopera?

De asemenea daca vin eu cu filtrele de ulei, polen, aer, benzina, poate sa le schimbe sau sunt musai obligat sa le achizitionez de la ei. Va adresez intrebarile astea pt. ca se gasesc pe piata piese care chiar neoriginale fiind sunt destul de bune si au un pret mult mai convenabil.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic uleiul si toate celelalte piese trebuie cumparate de la service/dealer autorizat, altfel iti scot masina din garantie.

Din pacate, daca te duci sa cumperi aceleasi piese (piesa originala - oem) de la un magazin specializat, diferenta intre pretul reviziei cu piesele tale si cea cu piesele luate de la ei poate ajunge si de la simplu la dublu... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce este aberant....

La octavia mea am dus eu uleiul si filtrele de ulei si polen: nu au fost probleme. Sper ca nici la golf sa nu fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wvwzzz

eu cred ca ai cam exagera cu dublu la piese aduse de tine si OEM. pe mine m-a primit la PBN la revizie in garantie cu uleiul (castrol Edge 5w40) si filtrele mele, toate 4 (care nu erau OEM, erau mann) am platit doar manopera 250 + 400 (ce am adus eu) = aprox 650. oricum este bine ca se poate si in garantie, am auzit la tv ca a aparut o lege in acest sens. daca clientul vine cu piese agreate nu poate fi obligat sa cumpere acelasi lucru de la ei ca sa nu piarda garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand mie mi s-a spus ca pierd garantia daca vin cu piesele mele, ba chiar mi s-a spus acelasi lucru si in cazul unor piese cumparate de la un dealer (VAG) din Germania. (Dar asta tine de service, pentru ca am verificat la Porsche si nu este adevarat, nu se pierde garantia daca piesele sunt oem).

Diferenta la piese este foarte mare in cazul uleiului (e chiar exagerata - de la 100ron-120ron la 35ron) si la placute (chiar si oem).

Intr-adevar, pana acum, la mine diferenta la piese oem de la dealer vs oem de la magazin este de la 450ron la 700. Nu este dublu cum am spus, dar tot este foarte mult nejustificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul se poate schimba si la fiecare 2000 km ca nu este nici o problema pentru masina, poate sa fie pentru bugetul celui care circula cu masina.insa filtrul de aer nu se schimba mai repede decat este prevazut deoarece in mod paradoxal asa negru cum este el isi face mai bine treaba decat unul nou nout, deoarece filtreaza mult mai bine impuritatile.

este ideal sa se faca reviziile in tarile cu apa calda non stop, dar daca nu este posibil trebuie achitate facturile aberante din Ro si practicate rugaciuni ca piesele utilizate sa fie originale.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ROG PENTRU ULTIMA OARA (iertati si Caps-ul)

Acest topic trateaza reviziile Golfului6.... Nu mai poluati aceste discutii cu total alte probleme!!!

Aveti o problema reala si importanta, a carei rezolvare nu se gaseste din intamplare in MANUALUL DE INSTRUCTIUNI al masinii???!! Deschideti un topic care sa trateze acea problema... Nu aveti dreptul sa deschideti un topic?! Dati-mi un PM si deschid eu sau alt coleg moderator de pe arie in numele vostru

Urmatoarele posturi offtopic vor fi sterse (nu mutate!) iar userii respectivi sanctionati!

Multumesc pentru intelegere!

PS: am mutat ultimele posturi in Configurare... acolo chiar ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Atentie unde faceti revizia, sunati sa intrebati preturi, eu asa am facut si am fost socat de raspunsuri (la fiecare am insistat de 2 -3 ori ca este prima revizie): la midocar vitan si PNB mi sa spus ca ma costa undeva pe la 1200 RON, cei de la midocar otopeni mi-au spus ca undeva intre 500 si 600 ron in functie de cat ulei intra (nu stia exact ca nu mai facusera revizie la GVI). Asa ca m-am decis la midocar otopeni. Acolo mi-au explicat frumos preturile si am decis sa imi schimb toate filtrele chiar daca erau optionale, per total a costat 860 RON.

Daca vreti o sa caut factura sa va spun cat au costat uleiul si filtrele.

P.S. Eu am motor diesel, deci imi imaginez ca este ceva mai ieftin la o benzinara

Modificat de Raynor27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!