Jump to content

TSI - cum se folosesc corect?


Aditu
 Share

Postare recomandată

Da, e in pompa. Am citit pe un forum din strainatate aceeasi informatie.

 

Concluzia pentru posesorii noilor TSI-uri este sa nu se zgarceasca la benzina luata de la noi. Nu de alta, dar nu m-as mira daca VW recomanda schimbarea pompei cu totul in loc de acel filtru daca se intampla ceva.

VAG a avut mult de castigat la costuri prin trecerea de la un filtru stand alone destul de maricel la o sita integrata in pompa de benzina. Poza e cu filtrul vechi si localizarea lui pentru prima generatie:

fuel_filter-overview.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrea sa insemne "Concluzia pentru posesorii noilor TSI-uri este sa nu se zgarceasca la benzina luata de la noi."? Exista benzina mai curata si benzina mai putin curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o legenda urbana care zice ca benzina de la statiile mai mari ( des frecventate, din centrul orasului ) este mai buna in timp ce benzina de la statiile mici ( rar frecventate, de la periferie sau cartiere dubioase ) ar fi mai proaste.

Explicatia ar fi ca statiile mari nu trebuie sa "indoaie" benzina, sau sa "fure la pompa" pentru ca oricum castiga bine si au si banii necesari pentru a curata ce e de curatat cand trebuie, in timp ce celelalte recurg la metode d-astea "romanesti" de a mai economisi niste bani.

 

Daca e adevarata sau nu... ramane la latitudinea fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus sa nu lasi rezervorul aproape gol pt ca ajunge sa traga pompa tot ce s-a decantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai e si chestie de noroc, adica: daca mergi sa alimentezi cand rezervorul lor este spre golire... bagi in rezervor mizerie.

 

A povestit un amic de al meu o faza tare, la o benzinarie dintr-un orasel mai micut si mai sarac... A mers sa alimenteze de acolo si in timp ce alimenta a coborat un tip dintr-o masina foarte rara, poate chiar unicat in Ro, sa dus glont la vanzator, a scos pistolul si i-a spus vanzatorului ca daca masina lui mai merge prost inca o data din cauza benzinei proaste, il va impusca :))))  Amicul meu de atunci alimenteaza doar de acolo cand are ocazia :)))  E sigur ca aia nu mai altoiesc nimic acolo :)

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus sa nu lasi rezervorul aproape gol pt ca ajunge sa traga pompa tot ce s-a decantat.

Nu are logica... oricum pompa trage din fundul rezervorului intotdauna...., chiar dintr.o adancitura de pe fundul rezervorului.. deci trage prima data gunoaiele, pe urma benzina curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Re. filtru de carburant localizat in pompa - de la dealer mi-au spus ca numai la 1.8 TSI e treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.8 TSI CDAA (montat pe O2 FL) filtrul se afla langa roata dreapta spate. (Vezi poza lui The_Ego)

De ce l-au mutat in pompa la O3? Exista vreun avantaj tehnic?

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica nu se schimba niciodata. Din ce o fi facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la loganul mai vechi pe benzina, filtrul este in pompa... O prostie..

 

L.E. Iar daca nu ma insel, si la cel nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa nu trage ea direct din rezervor, e intradevar montata in adancitura aia, filtru de benzina e montat pe aspiratia pompei din rezervor, nu pe refulare, exact sa-ti spun nu stiu de unde trage...daca e de pe fund sau daca are plutitor pe aspiratie sa traga de deasupra (desi ma indoiesc). Oricum daca e mizerie in rezervor ma indoiesc din nou ca se va depune pe fundul rezervorului in conditiile de utilizare a masinii cand benzina se "agita" in rezervor- ca doar avem drumuri destul de denivelate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de conducerea motorului TSI, eu am 1.2. Imi cer scuze ca nu am citit toate mesajele de la acest topic, dar: mai pateste cineva sa-i moara des motorul dupa ce decupleaza sistemul Start-Stop ?

E adevarat ca vin dupa un Logan dci unde nu te lasa motorul. Si nici nu m-am obisnuit inca cu 1.2 TSI (e in rodaj).

Dar se intampla mai des sa am probleme la pornirea de la semafor daca am dezactivat Start-Stop.

E posibil ca turatia la relanti la fie mai mare cand e sistemul activat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie doar sa te obisnuiesti putin cu sistemul.

Daca turezi putin mai tare motorul sau anticipezi pornirea cu 3-4 secunde, nu mai ai probleme.

Asta find experienta mea "de peste 1 an" :D  cu 1.4 Tsi si start-stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma, 1.4 TSI 150 cp are si el probleme, sau a fost scandal numai cu 1.2 ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohoo s-a mai trezit cineva din somn: "acel"  1.2 de care "ai auzit" si nu stii de fapt care e (sa fie cel in 3 cilindrii, sa fie cel turbo cu lant sau curea?) -  este cel cu distributia pe lant -  care nu se mai pune pe masinile noi.

Iar in topicul asta tocmai asta se discuta....pfff

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea se refera la 1.4, de aceea nu doresc sa fac doctorat in 1.2

Iar topicul este de TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt ... "TSI - cum se folosesc corect?"

 

 

1.4 e (cam)acelasi motor cu 1.2, amandoua cu distrib curea (EA211).

Cauta in topicul 1.4, acolo poate e mai multa informatie de bine sau rau.

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavyus, poate ca ar fi trebuit sa spui si la ce generatie si ce probleme de TSI te referi.

Ca e prea posibil sa fi auzit de probleme si la noile TSI-uri...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu a zis cineva pe alt topic de probleme la chiulasa pe 1.2 tsi de la Octavia 3 si ca exista informari pt inlocuire? Deja suntem offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mutat pe topicul de 1.4 TSI, ma intereseaza motoarele actuale. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o legenda urbana care zice ca benzina de la statiile mai mari ( des frecventate, din centrul orasului ) este mai buna in timp ce benzina de la statiile mici ( rar frecventate, de la periferie sau cartiere dubioase ) ar fi mai proaste.

Explicatia ar fi ca statiile mari nu trebuie sa "indoaie" benzina, sau sa "fure la pompa" pentru ca oricum castiga bine si au si banii necesari pentru a curata ce e de curatat cand trebuie, in timp ce celelalte recurg la metode d-astea "romanesti" de a mai economisi niste bani.

 

Daca e adevarata sau nu... ramane la latitudinea fiecaruia.

 

 

Am alimentat 7 ani in proportie de peste 90% dintr-o benzinarie omv de la marginea Bucurestiului, si dupa 7 ani am avut curiozitatea sa vad ce este in filtrul de benzina ... Era impecabil, ca si nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La vechea O3 1.2 TSI ma obisnuisem bine cu plecarea de pe loc. La asta noua, nu stiu cum fac de fie imi tremura motorul daca turez prea putin, fie imi smuceste daca turez mai mult. in primele 2 zile dupa ce am luat-o nu mi se intampla.

Eu, de fel incerc sa si evit patinarea ambreiajului si mai ales evit sa turez mult si sa patinez ca sa plec de pe loc.

Nu e nici o problema cu masina. Poate tine ambreiajul mai jos fata de cealalta si eu intarzii cu acceleratia si de aia tremura. Iar cand incerc sa turez mai mult ca sa plec, scade turatia cand dau drumul la ambreiaj, apoi tureaza ea singura uneori am impresia ca sa nu moara motorul... E ceva aiurea, ce sa mai zic, parca as fi incepator. Si ma strezeaza sa nu ii obosesc placa de presiune, volant, sa nu ii patinez ambreiajul cu plecarile astea stangace. Uneori plec perfecte totusi.

 

Vi se intampla si voua?

Sfaturi deci pt TSI-uri la plecarea de pe loc a.i. sa nu producem defectiuni?  (Dar nu de genul pentru incepatori, ca nu e asta discutia)

 

PS: sau din prea multa grija si concentrare ma incurc singur... ori masina ma incurca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic ca tine patesc si eu, tot 1.2 TSI.. masina de 1 saptamana la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același lucru îl pățesc și eu, dar mi-am spus ca nu sunt obișnuit cu cursa lunga a pedalei de ambreiaj.

Eu conduc în București mai des un Logan dci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!