Jump to content

TSI - cum se folosesc corect?


Aditu
 Share

Postare recomandată

E vorba despre ulei pentru TSI. Nu e deviat. Doar aceste 2 posturi sunt inutile.

Ar fi bine sa fie sterse.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, nu stiu ce sa zic exact.

Am dat un mail la Doru Atmacof, tehnicu de la MOtul Romania si astept sa vedem ce zice.

Edit : ne cere o poza cu eticheta de la bid de 1 litru.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o poza de pe Emag...De acolo vroiam sa il iau. Am cautat mai devreme si poza nu mai apare, insa scrie in continuare in descriere pe site.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspuns...

 

Este o greseala in descrierea celor de la emag. Produsul este aprobat conform normei
ACEA C3 indiferent de tipul ambalajului.
Multumesc frumos pentru atentionare.

Cu stima / Best regards

MOTUL Deutschland GmbH

Doru Atmacof
Technical Manager Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasfoind forumul de Golf7 din Franta, am gasit si un subiect delicat legat de noile TSI: http://www.forumgolf7.fr/forum/viewtopic.php?f=12&t=6711

Vad ca mai multi au pati-o si cauza ar fi ruperea unor suruburi de fixare a unei role de la distributie, rezultatul fiind defectare motor si ulei sub capota, pe parbriz si pe esapament.

 

LE: dar sa nu cobim :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee cand se verifica nivelul uleiului? Cu motorul rece sau cu el cald? Intreb pt ca atunci cand e rece imi arata ca e la jumatate iar cand e cald imi apare ca e putin peste maxim...si nu stiu ce sa iau de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie diferenta asa mare. Stiam ca se verifica la 5...10 minute de la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine knd e cald motorul arata ca e la semn. Daca as verifica si completa la rece atunci cand ajunge la temperatura optima va sarii bine de semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se verifica la rece, inainte de a porni motorul, sau la cald dupa ce se asteapta 5 minute, cu motorul la 90 grade

OctaviaYUB nu are cum sa creasca atunci cand e cald. Cel mai probabil nu e o citire corecta.

Joja se scoate, se sterge bine, se introduce inapoi complet, si iar se scoate ca sa faci citirea. In orice situatie masina trebuie sa fie pe un teren drept.

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea nivelului de ulei motor se face întotdeauna cu motorul oprit, cu mașina în plan orizontal

, dimineața înainte de pornire. Nu există verificare la cald. Cine a avut mașină, dacie, cunoaște noțiunile astea, elementare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar nu mai avem dacii, se poate verifica si la 5-10 minute de la oprirea motorului, daca verifici doar la rece si complezi prea mult, ce faci? Mai scoti din el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu pui mult.

Principiile de funcționare ale unei mașini sunt în mare parte neschimbate, încă de la inventarea automobilului.

Așa că diferența dintre dacia 1300 din '85 și skoda octavia din 2015 este minimă. Principiile de funcționare sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi principile de functionare aceleasi, dar jojele de ulei sunt diferite.

Verficarea uleiului se face asa cum se spune in manual. Iar in manual se spune ca se face cu motorul cald, dupa oprirea acestuia si o asteptare de cateva minute. Nu cu motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de o observatie cateva posturi mai in fata, la mine la masina 1.8 TSI CDAA am gasit o chestie interesanta legata de turbo. Conform cartii nu trebuie sa lasi masina minute sau secunde pornita dupa ce te-ai oprit dupa un drum lung, pompa de apa cica mai merge un timp sa evite supraincalzirea turbinei. Interesant.

post-19648-0-32466000-1424003926_thumb.j

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi valabil si la 1.2 tsi pe lant?

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e la 1.4 tsi pe lanț, nu vad de ce sa nu aibă si 1.2 . vara se aude cum sasaie la interval de câteva secunde pompand apa. Totuși nu m-as încrede in sistemul ala pt situații de forja....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi principile de functionare aceleasi, dar jojele de ulei sunt diferite.

Verficarea uleiului se face asa cum se spune in manual. Iar in manual se spune ca se face cu motorul cald, dupa oprirea acestuia si o asteptare de cateva minute. Nu cu motorul rece

Daca se face la cald sevpoate face si la cald. In carte spune de un minimum de 5 minute de asteptat pentru ca uleiul sa se scurga in baie. In careva ore se scurge. Iar aberatiile ca la cald arata mai mult nu sunt reale.

Uleiul nu se dilata semnificativ, iar singura probabilitate ca pe joja la cald sa arate MAI PUTIN, e pentru ca e mai mult ulei in motor, care inca nu a ajuns in baie.

Restul sunt pareri neavizate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic pe verificate...la cald arata mai mult. Azi dimineata am verificat...motor rece...uleiul la jumatate. Am fost la cumparaturi...am lasat masina in parcare la supermarket si dupa 1 ora am verificat...uleiul la maximul de pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic pe verificate...la cald arata mai mult. Azi dimineata am verificat...motor rece...uleiul la jumatate. Am fost la cumparaturi...am lasat masina in parcare la supermarket si dupa 1 ora am verificat...uleiul la maximul de pe joja.

E normal să iei în considerare verificarea la rece.

Punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daca verificati uleiul cand motorul este cald, opriti motorul si asteptati cateva minute pana cand uleiul curge inapoi in baia de ulei. Cand motorul este rece, nivelul se poate verifica imediat". Citat din manual de TSI.

End of story. Oricum s-a lungit dilema asta inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!