Jump to content

new leon..sfat cumparare!?


ryco78
 Share

Postare recomandată

OFFTOPIC:Leon-urile care vin la noi...in ce varianta au acest display mare:

Numai daca iti comanzi bluetooth vine acel display.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ryco78

    29

  • black_shadow

    22

  • AIX

    21

  • vincentsv

    16

Displayul acela mai vine si in combinatie cu sistemul de navigatie. Puteau cumva sa il includa in pachetul cruise control de exemplu. Nu prea am inteles nici eu care-i schema si nici de ce e asa de scump Bluetooth.

Oricum arata frumos, instrumentele sunt plasate lateral foarte cool...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryco78

Jantele din poza nu sunt tocmai originale, e vorba de rs4, dar exista si la seat asemanatoare (nu sunt spitele curbate) si mult mai ieftine.

Nu te-ai gandit totusi si la varianta diesel? Nu vreau sa fiu rautacios, dar la GTI sau TFSI in afara de acel sunet de ascutitoare electrica nu ma incanta mai mult decat cuplul mare al TDI-ului... e doar o parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si la varianta disel dar ajunge la caeeasi bani si sincer prefer sa am mai multa sportivitate decat sa dau niste bani pe disel ...

la cat conduc eu anula oricum nu merita,merg 90% prin oras si nu depasesc 15 000km pe an!

uite la faza aia cu display-ul nu m-am gandit...aveam senzatia ca e acolo desi nu l-am vazut!!!

de ce nu o fii standard si ce oare era in locul lui?

m-am uitat acum si se pare ca e un display ceva mai mic!!!

pacat ca ala arata tare bine...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryco78

... Nu vreau sa fiu rautacios, dar la GTI sau TFSI in afara de acel sunet de ascutitoare electrica nu ma incanta mai mult decat cuplul mare al TDI-ului... e doar o parere personala.

TFSI are cuplul motor de 270 Nm/1800-5000 rpm 185 CP la 6000 rpm ( avantaj TFSI - plaja mai mare de turatii la care este disponibil cuplul motor de 270 de Nm);

TDI 1.9 250 Nm la 1900 rpm, 105 CP la 4000 rpm ;

TDI 2.0 320 Nm la 1750-2500 rpm, 140 CP la 4000 rpm.

Acum totul depinde de gusturi si buzunar. Unii prefera o ascutitoare electrica :D , altii un tractoras in haine de oras :D (cine stie ...poate mai dau oamenii cate o raita pe la tara la un arat cu "agregatul" sau la vreo lucrare agricola de toamna).

TFSI 2.0 vmaxima 221 km/h, 0-100 km 7.8 secunde, consum mixt- cam gurmand

TDI 2.0 205 , --//-- 9.3 secunde, consum mixt - scazut , singurul avantaj.

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par un misionar al dieselului, am dat doar o sugestie si nimic mai mult.

Pot spune ca m-am dat cu RX-8 care e mai ascutitoare decat GTI dupa care m-am suit intr-un 2.0TDI, concluzia: la benzinar erau multi caluti care trebuia sa-i birjaresti, la diesel erau armasari bine adapati.

TDI-ul de 2l nu si-a spus inca ultimul cuvant. Cand numarul cailor va fi acelasi ca la gti adica 200 si anume pe Cupra poate vom relua subiectul, pana atunci hai sa nu fim off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 200cp pe Cupra suna bine rau ! :D

Din pacate nu am auzit inca nici macar un zvon despre asa ceva, doar despre 2.0 TDI 170cp pentru FR.

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu "hai sa nu fim off topic".

am afisat doar performantele "agregatelor" consumatoare de hidrocarburi pentru o mai usoara alegere. Fiecare se opreste la ce ii place benzina sau motorina.

Pe scurt: daca nu ai de facut si nu faci peste 15.000 km pe an un diesel nu-si are rostul. Motivele pro si contra se pot gasi doar cu un simplu "search" pe forum;

Ce castigi la pod dai la vama.

Consum usor mai ridicat de benzina / consumabile ( uleiuri, filtre, revizii) mai ieftine .

La diesel consum usor mai scazut / consumabile ( uleiuri, filtre, revizii) mai scumpe .

:D

Peste 170 de CP sunt doar fitze si aere in cap. Cand vom avea autostrazi, sosele cu 4 benzi si vor lipsi de pe ele carutele, animalele si biciclistii nesemnalizati noaptea si in stare de ebrietate, atunci s-ar putea zice ca e nevoie de mai mult de 170 CP. Va folosesc cei 170 CP la mersul in coloana pe DN1 ? Mai repede de 10 ani nu cred.

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate cu asta a calutilor dar daca tot am zis sa-mi iau o ascutitoare am zis sa fie cu un motor bun si 2tfi-ul e unul bun di toate punctele de vedere mai putzin consum!

dar eu zic ca 185 or sa fie arhisuficientzi si pt nitica adrenalina si pentru oras!

in rest diselul ar costa acelasi pretz deci nu ma intereseaza ca nu merg f mult sa-mi scot banii de pe el...si intretinerea m-ar aduce tot acolo doar cu un minus de 45 de cai care cine stie poate odata vor fii buni :D!

in rest ce sa zic..fac planuri cand sa ma duc sa semnez contractul ca sunt c-am 99% hotarat si c-am cand o sa ma pot distra cu noua jucarie!!!

abia astept vara sa dau ture spre mare...iarna nu-mi place de fel!:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Mda.... iata ca in cele din urma discutia a deviat tot spre benzina vs. diesel. Parerea mea ca este utila in contextul dat.

Asadar, ar fi foarte interesant de stiut care este consumul real in conditiile de trafic prin Bucuresti (coada pe 4 benzi +sina de tramvai pe Mihai Bravu la 9 dimineata...) la ambele variante, atit benzina 2.0TFSI cit si diesel 2.0TDI.

Pentru mine este un aspect foarte important consumul in oras. Reviziile nu sunt cu mult mai scumpe... iar pretul de achizitie cam acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:Este de vanzare un Seat Leon II second-hand la AVIA?!WTF?

"1.9 tdi / 105 CP , echipare Reference , 2006 , 1930 km , climatronic bi zonal , proiectoare de ceata , TCS , ABS , 8 x air bag , vopsea metalizata , radio CD , geamuri electrice , oglinzi electrice "Pret:17.200Euro

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de consum in oras intre benzinar si motorinar nu o cunosc, oricum e relativa, o stiu pe cea dintre 1.9 si 2.0 tdi este de 0.5-1 litru.

Pe de alta parte argumentul ca la sub 15 mii de km pe an nu merita diesel nu sta in picioare, e un text care a devenit un slogan cu care defileaza dealerii, au citit ei in studiile facute de niste experti in marketing si atat.

Optiunea clientului este una bazata pe argumente subiective pana la urma. Daca pe mine comportamentul diesel-ului, mai ales in oras, ma face fericit, chiar si daca fac 5000 km pe an pentru ca restul ii fac cu masina firmei(de ex.), e clar pentru ce optez...

@Havoc

E un pret fair, aprox. 10% discount

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Masina de la Avia este a unui nene care a primit masina de la servici si a considerat ca mai bine vinde Leonul decit sa-l tina in fata blocului.

Scuze de off-topic.. dar sa nu aiba cineva impresia ca masina ar avea vreo buba.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar eram uimit ca deja sunt Leon-uri II second-hand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de consum intre 2.0tdi si 2.0tfsi in oras este URIASA ! Pentru cineva care merge preponderent urban dieselul face toti banii.

Vorbesc de consumuri medii probate si verificate de ~9-10l la TDI si ~14-15l la TFSI... Conditiile de mai sus (aglomeratie mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Mersi Gorrocs... Asta spune tot. Puneti la diferenta de consum si diferenta intre benzina si motorina (dat fiind ca benzinara e FSI si se stie foarte bine cit e de sensibil la benzina nasoala) si o sa vedeti ca diferenta de exploatare e mult mai mare in defavoasrea benzinarei.

Asadar... concluzia mea : cel mai bun raport pret/performante este 2.0TDI indiferent de cit mergi si unde mergi.

175cp(chip) - ~10% in oras - ~35.000/l

185cp - ~15% in oras - ~40.000/l

Eu as alege (si asta am si facut) diesel.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gorrocs

200 de cai sunt posibili prin chip-tuning din 2.0tdi cu injectoare piezoceramice de pe golf5gt si cat de curand pe leon2fr. Nici nu vreau sa ma gandesc la cuplul rezultat...vreo 410Nm, poate sa consume atunci la fel ca gti-ul din partea mea. Seat a promis si o Cupra cu acest motor, banuiesc ca va fi dopata din start.

410Nm? Poftim? :( N-am auzit bine? :P Vai... cum? Nu se poate..nu e voie...

Sper sa nu-l fi bulversat pe ryco cu ultimele postari, dar daca ne-a cerut sfaturi s-o spunem pana la capat... suntem in 2006 cand diesel-ele nu mai sunt puturoase cum s-a incetatenit in secolul trecut ci chiar pot oferii senzatii.

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Nici eu nu vreau sa-i schimb parerea omului... insa am fost in aceeasi dilema ca si el, si exact cum spun si colegii forumisti, ar fi bine sa cunoasca toate datele problemei.

Ryco eu zic sa te gindesti si la costurile post-achizitie, nu numai cele legate de achizitia propriu-zisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul meu in BUCURESTI, la 2.0 TDI pe TOLEDO ( deci este mai grea masina ), nu depaseste 8 la suta, in conditiile in care mai plec si nervos de la semafor, si cand am ocazia mai fac si liniute cu cine ma vad prin oras si ma "inteapa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot decat sa il intaresc pe BICOLORUL: consum urban cu 2.0TDI pe Altea este de 8%. Extraurban, mers linistit: 5,9 - 6,2%. Mers nervos, cu viteze peste 130 kmh: 6,7 - 7,8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu diferenta ditre motoare si am luat-o in calcul,initail cand dupa cateva ganduri de a lua fsi-ul de 150 am condus un passat 1.9-130 cai si care chiar mi-a placut!

eu circul cu preponderenta seara deci traficul nu mai e f mare si in plus cred ca o sa ma descurc cu banii de benzina ;)!

e normal sa va spuneti parerea si apreciez,dar cred ca in cele din urma tot la 2tfsi ajung,puterea mare din start si nu stiu daca o sa am nevoie de mai mult ...

in rest ma bucur ca am ajuns ca leonul mi se potriveste cel mai bine si cu el ies cel mai bine la raportul calitate-pret-optionale!!!

am sa mai astept 2-3 zile si apoi iau o decizie!!!

discutia ramane deschisa oricum!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a plecat de la "sa imi iau leon?" si s-a ajuns la "ce leon sa imi iau" trebuie spus ca tine foarte mult si de obijnuinta. eu dupa scoala de soferi am condus (masini de firma) 90% diesel. categoric imi place mai mult sa conduc diesel. mi se pare mult mai comod si mai interesant, plus ca imi place cuplul mare la turatii mici. la altea 1.6, de exemplu, ma apuca somnul pana cand ajungea masina in 3800-4000 de ture si incepea sa se miste (cat de cat). iar in ceea ce priveste costurile.... TAKE THIS: eu cu altea 1.6 si un coleg cu altea 1.9tdi, drumul spre mare (autostrada soarelui-drum de kk-autostrada cooroolooi-drum varza :Driver: ). amandoi am plecat cu plin si am ajuns aproximativ in acelasi timp. el a consumat 1/4 din rezervor....eu 2/3. si mi-am incheiat pledoaria.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la cuplul la turatzii mici aici nu cred ca e cazul avand in vedere ca eu daca iau benzina iau tfsi-ul care are cuplu pe o plaja mai larga de turatzii ca diselul intre 1800-5000,dar referitor la consum itzi dau perfecta dreptate...e mult mai econom,adica un 2tdi si un 2tfis ajung cu diferetza sigur de un sfert de rezervor in plusul diselului!

asta mai am sa ma hotarasc acum ca m-am hotarat la leon desi inca si gti-ul ma omoara cand il vad dar ma impac cu ideea ca leonul o sa fie mai dotat la aceeasi bani si nu doar cu strictul nesesar!!

cat despre un golf normal mi se pare ca leonul il face la capitolul frumusete!!!

ma mai nedumereste o chestie insa la leon ,cum a luat doar 4 stele euroncap??:Driver:

si golful care e facut acum 2 ani are 5 si mai sunt facute si pe aceeasi baza tehnica dar se poate sa nu tzina numai de astea!

asa ca mai stau cateva zile sa ma hatarasc disel sau benzina cu mai multi cai pe care sa ma gandesc daca o sa am la ce sa-i folosesc sau nu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... plus ca imi place cuplul mare la turatii mici.

era bine sa fi aruncat ochii pe fisa tehnica de la TFSI. Vedeai ca TFSI are cuplul motor 270 Nm / 1800-5000 rpm pe cand TDI-ul 2.0 are 320 Nm la disponibil intre 1750-2500 rpm .

Daca ai de gand sa pastrezi masina mai mult de 5 ani si inca 2 sa zicem, pana la urma tot va ajunge "sa toarca" a la diesel style oricate T-uri si D-uri ar avea. Si poate (sigur) va incepe sa te deranjeze si va trebui sa dai muzica mai tare asa ca nu-l mai auzi :P

... in rest diselul ar costa acelasi pretz deci nu ma intereseaza ca nu merg f mult sa-mi scot banii de pe el...si intretinerea m-ar aduce tot acolo ...

@ ryco78 e alegerea ta, tu sa fi multumit de masina (motor) in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot decat sa il intaresc pe BICOLORUL: consum urban cu 2.0TDI pe Altea este de 8%. Extraurban, mers linistit: 5,9 - 6,2%. Mers nervos, cu viteze peste 130 kmh: 6,7 - 7,8%.

Si ca sa pun paie pe foc, pe autostrada bucuresti - ploiesti, pusa pe criuse control al 200km/h, turometrul are 4000 rpm, iar consumul instantaneu variaza intre 9.8 - 10.4 ( drum drept ). Cu o benzinara nu stiu cat ar fi dar nu cred ca se apropie de valorile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!