Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Dif este destul de mare mai ales daca esti grabit. Cu un condus mai de pensionar scoti chiar si 8% in oras cu motorul ala (schimband vitezele cam la 2000-2200 rpm, mers lin) dar sa bagi termostatul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am scos, consecutiv in mai multe curse si drumuri diferite, respectiv Harsova-Cernavoda, Harsova-Constanta si ceva fastaceli prin comunele alaturate, incredibilul consum de 5,3-5,6 l/100 km!! Viteza 80-90km/h sau mai mult doar la depasiri (mers normal as spune). Au trecut cativa km de cand nu am schimbat ceva la ea dar mi-e si frica sa schimb ceva :))). Imi oscileaza usor relantiul, ba chiar uneori moare motorul la relanti iar temperatura in mers o am undeva la 75°C dar repet mi-e frica sa schimb ceva de teama sa nu pierd consumul ala :))

Scz pt dublu-post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă senzorul de temperatură îşi face de cap, schimbarea lui va fi benefică pentru consum. Dar trebuie măsurat să fii convins că el este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Msi ptr sfat lupo insa, cum se masoara senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe principiul "Nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii" va spun sa stati potoliti cu prostiile astea si modificarile pe aspirate..am vrut si eu sa cumpar si m-am lasat pagubas..un filtru nu are cum sa iti scada consumul...( bineinteles el trebuie sa fie curat )..investiti in niste anvelope bune eco, veti avea mai mare castig..in ziua de azi, marketingul face totul..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tututor.eu am un golf 3 1.8 75 de cai si imi consuma 8-8.5 in oras (bucuresti) si 6 inafara la 110-120km/h.dar inainte de toate I-am curatat epuratoru,schimbat bujiile, bobina de inductie, termostatu.in concluzie dc vrei sa ai un consum bun mai trebuie sa bibilesti si masina.asa ca nu va asteptati sa aveti consum bun fara sa nu faceti nimic.

Salut tututor.eu am un golf 3 1.8 75 de cai si imi consuma 8-8.5 in oras (bucuresti) si 6 inafara la 110-120km/h.dar inainte de toate I-am curatat epuratoru,schimbat bujiile, bobina de inductie, termostatu.in concluzie dc vrei sa ai un consum bun mai trebuie sa bibilesti si masina.asa ca nu va asteptati sa aveti consum bun fara sa nu faceti nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, mi-am montat mfa pe masina iar la exterior am consum mediu calculat la 5,2-5,5 cu 85-90 km/h iar in localitate undeva la 11.5-11.8 cu plecari lente, fara graba, fara trafic intens. Ideea e ca, imi dau seama ca trebuie sa consume mult din cauza demararilor repetate si ruland in treptele de viteza mici dar parca nu imi vine totusi sa cred ca atat de mult, repet in conditiile de mai sus (adevarat cu motorul rece). Am mai vazut aformatii precum ca mfa-ul arata destul de eronat consumul urban datorita cofrelor extrem de mari la demarari (25-30 l/100km). Suna destul de logic gandindu-ma ca probabil nici nu are cum sa intre atat de multa benzina in motor, plus ca pleaca si pe retur. Ce credeti? Care ar fi explicatia cifrelor atat de mari calculate de mfa pt consumul urban, in special la demarari? Salut, cu respect!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am o problema cred ca si mai mare ca voi. Vara totul e foarteee frumos consum MINIM 10 niciodata nu scot sub 10 iarna asta pot sa spun ca am mers pe jos. am plecat intro zi cu masina am pus 3 litri de benzina si pot sa zic ca nu am facut mai mult de 12 km! merg normal nu rup podeaua de la acceleratie.si nu a fost prima data cand am patit asta. cu 4 litri am mers 20 km fix. masina o sa prinda rugina vara asta. sonda lambda este deconectata de cand am luat masina dar precizez vara papa 10 litri 100 km pe ceas.  si la exterior vara asta am scos un consum de 6.5 si nu am mers deloc lejer. 120-150 pedala la fund cand acceleram. nu stiu ce sai mai fac. termostatul a fost schimbat acum maxim 1000km. ajungea apa la 110 grade era blocat intredeschis. filtru de aer e ok. masina are 294k km dar motorul merge superb. nu scoate pic de fum  ceva ideei? + ca am obeservat vara CLAR in caz ca schimbam mai devreme de 2500-3000 rpm consuma in jur de 12-13% daca schimbam la 2800-3000 lua 10% ) 

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleci cu motorul rece? Daca da, mai bine asteapta sa se incalzeasca putin apoi pleci la drum (oras). Cu schimbatul treptelor e relativa treaba. Poate sa nu se ridice peste 8,5% daca schimbi rar, lasand masina sa prinda demaraj. Poti schimba si la 2200 dar daca o faci rapid consumul merge la 10-12% (oras). Plus ca nu ai nici lambda (chiar daca nu ai avut-o nici inainte) in timp se detelioreaza printre altele si bujiile si in fine, practic motorul nu stie cum sa functioneze neavand statisticile lambda. Scoate si el ce poate. intr-adevar 10% e mult pt 1.6 (daca te referi la consumul exterior). Posibil si semzorul de temp sa nu isi mai faca treaba dar totusi fara lambda nu te poti astepta la ceva bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea vreau sa schimb tot carburatorul (injector,clapeta,motoras etc) din cauza ca am umblat la potentiometru si acum consuma minim 15% oricum as merge, vreau sa va intreb daca e necesar sa merg la vag-com dupa ce schimb carburatorul si tot ce mai e pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai abu?daca ai abu fa resetarea clapetei prin scoaterea bornei +.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, abu, stiu procedura, deci nu e nevoie de vag com dupa operatiunea asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, eu am facut resetarea cu borna scoasa dar nu a avut nici un efect.. Parca am simtit ceva in relanti dupa resetarea cu vag-com. Eu sincer recomand si diagnoza... Dar pana gasesti undeva, poti merge foarte bine si fara. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 3 zile plecam cu motoru rece ma grabeam schimb la  2800 uneori ii dau si pana la 3200si schimb si acceleram relativ usor ,senzorul de temperatura e bun e in parametri lam masurat cu aparatul de masura (am gasit o schema cu temperatura si rezistenta interna si e ok) mai nou am observat in momentul in care accelerez usor masina uneori urca destul de bine in turatie uneori parca nu vrea , si cand calc pedala la fund la fel face uneori pur si simplu rupe asfaltu si uneori parca se ineaca, acum incerc sa merg fara filtru de are in speranta ca e infundat cel vechi nu stiu si nu am idee cand  a fost schimbat si nu am bani momentan de un filtru,oare sa fie injectorul infundat? pur si simplu aproape da in nas uneori. trage da trage parca abia las accelera putin si el defapt are pedala la fund. motorul sincer are aproape 300k dar nu scoate pic de fum.:D  si merge chiar frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai returul infundat de-ti consuma atat sau mizerie ceva. Ori filtru de benzina daca zici ca uneori nu trage. Pe vag-com ai bagat-o?

NICI MACAR 1 KM SA NU MERGI FARA FILTRU DE AER!!! Daca ai ABU iti dau eu un filtru moca. E folosit dar poate e mai bun totusi sa poti trage o concluzie. Cel putin la mine mergea bine. L-am schimbat acum cateva zile odata cu uleiul si filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu miroase si a benzina ?  Asta patesc eu nu trage, cosuma mult si miroase a benzina in rest nici o eroare totul e ok. Am incercat sa gasesc pe unde scapa dar fara nici un succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brighidau: http://vwforum.ro/topic/51591-miros-de-benzina-in-interiorul-masini/

Asta poate ar rezolva macar problema mirosului. Faptul ca nu trage, un prieten cu un g3 avea returul infundat si ii consuma foarte mult plus simptomele amintite de tine. A dat vina pe lambda prima data. A schimbat-o dar degeaba. Apoi a vazut ca nu i se intorcea benzina inapoi pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nam bagato pe vag-com nu prea am la cine . am sa vad cu returu orcum ma gandeam sa dau tot corpu injector jos si sal curat + ca e cam negru  si nu miroase deloc a benzina

apropo motorasul pas cu pas am vreo sansa sal curat? si socul la acest motor de unde este actionat? vreau sal anulez. poate ramane blocat la jumate de am consumu asta .am obs ca daca scot mufa de la senzorul de apa cade si socul . da nu prea pot sa merg fara sa vad temp ca am o pierdere pe undeva nu am idee pe unde...deci ?

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi spray si pt curatare/degresare etrieri/discuri frane. Dupa ce cureti clapeta fa-i o adaptare cel putin folosind varianta cu borna scoasa daca nu ai unde sa mergi pt diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' motorasele astea se mai blocheaza in anumite pozitii ? ca si eu ma gandesc ca sta actionat si cand nu trebuie de asta si consumul imens pe care il am, totusi cand scot mufa de la motoras, fie cald sau rece motorul, in relanti fiind, creste turatie cu 2-300 rpm. e normal ? 

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam sa o bag in benzina mai clasic. si dupa sa ung cu ulei toate locurile unde exista frecare. eu am scos borna de la motorasul pas cu pas si sincer nici o diferenta. mergea la fel .singura diferenta era cu senzorul de temperatura isi dadea drumul socul scadea turatia la 900 rpm . la rece. ! 

intrebarea mea este Cum as putea sa curat Injectorul? se desface? sau e capsulat?

 

Apropo returul nu il am infundat. daca il aveam infundat presupun ca nu mai bolborosea pompa in rezervor.

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a trecut iarna nam mai apucat sa curat clapeta in schimb am mai curatat delcou iam schimbat fise si acum trage frumos in momentul cand accelerez usor, mai sus vam zis ca nu tragea uneori. dar consumul ma jur ca ma omoara . A crescut umpic. doar pe la un 15% iam facut test cu 2 litri de benzina merg 15 km. rezervoru gol pana la gol iar. ar putea influenta consumu un filtru de aer sa zic asa mai murdar poate? nu trece aerul destul prin el ? ma gandeam sai pun unu sport sa nu mai am treaba cu el 

Sonda lambda e dusa cand o pun merge prost rau de tot. in hopuri etc. calc frana se opreste etc , imi scapa si esapamentu putin pe la motor si ma gandeam poate influenteaza cu ceva lambda treaba asta sonda poate e buna. orcum nu o are conectata de cand am luat masina si Consuma 10% atunci. 

HELP ME ! 


si treaba cu schimbatu in ture mam prostit si am inceput sa schimb pe la 2000 rpm.inainte schimbam cum am zis la 3000 si consuam 10% asa trebuie schimbat la motoarele astea pentru un consum mic? am mai auzit la unii la fel cand schimba la 2500 rpm consuma 15 cand schimba la 3000+ ia 10. e normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ai sonda de ce te mai miri ca consuma mult ???  E absolut clar sonda lambda masoara continutul de oxigen din gazele arse si spune calculatorului cata benzina sa injecteze, fara sonda sau defecta calculatorul baga benzina aiurea. La tine e clar pune o sonda.

 

La mine returul nu e infundat , am curatat si clapeta dar tot degeaba si miroase a benzina indiferent daca am rezervorul plin sau gol. Mirosul nu vine de la canistra de carbune activ ci de undeva de pe langa injector si numai cand e repornita dupa ce motorul e cald. Turatia la relanti e perfecta nici o eroare pe calculator, sonda lambda valoare 1, consum 10 la suta indiferent de anotimp sau drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca calculatorul ia valori standart asa ca nu vad de ce ar consuma mai mult cu 5 litiri la suta:)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!