Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

Faptul ca porneste mai turat, banuiesc ca la asta te referi cu fluctuatiile de temperatura e normal. Nu se poate da cheie si in secunda 2 cand porneste turat sa pleci de pe loc pt ca va da in nas. Acel clips e probabil sa se fi rezolvat pana acum din fabrica, afectand si motoarele de 1.4.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...de asta vorbeam..mi se pare aiurea ca trebuie sa astept 1 minut sau 2 ca sa plec de pe loc...pe cand la batranul meu 1.6 mpi nu am avut nici un fel de problemede acest fel...motoarele astea TSI sunt mai ”mofturoase” ca sa spun asa

De ce spun asta:

-sunt mai pretentioase la benzina

-sunt mai fragile adica trebuie sa mergi cu ele intr-un anumit fel, respectiv mai turat.... ca sa nu omori turbina intr-un an doi (apropo sunt curios cat o sa-i tina motorul pe cei care merg asa la economie...adik pana in 2600-2700 rpm)...pe cand batranelul 1.6 mpi merg cu el cum vreau...nu se supara

-cand intra consumatorii (aer conditionat, faruri etc) se cam taie gazul (aici vorbesc in special de 1.2 tsi.... sa spunem ca 1.4 tsi nu simte)

-vara cand e canicula TSI-ul sufera si pierde din putere

-iarna iar ai probleme ca trebuie sa astepti...nu poti pleca direct

-costurile de intretinere nu mai sunt asa mici comparativ cu diesel pt ca TSI-ul nu mai este un motor simplu, aspirat (e mai complicat are turbina si implicit si mai fragil) - ca sa va convingeti luati costurile reviziilor de la reprezentanta pe primii 5-6 ani la 1.2 tsi si 1.6 tdi sa vedeti ca tot cam acolo ajungeti...eu am verficat

-singurul dezavantaj al 1.6 tdi e ca este mai scump...dar nu ai probleme cu el...nu te doare capul.

Pt mine sincer sa fiu sa iau o masina noua si sa stau toata ziua cu ea in service...sau sa fiu cu urechile cat palniile sa vad cam ce zgomote mai scoate...e prea mult :))))) vreau o masina care sa ma urc in ea si sa mearga ca doar e noua si pe care sa o tin 10 ani de acum incolo

 

sunt cam in dilema...dar pana acum 1.6 tdi este invingator clar dupa cum vad eu....daca aveti alte argumente va ascult cu placere :)


motoare mici mai fac si altii...gen 1.0 turbo de la ford...dar eu nu am auzit atatea probleme ca la TSI :)

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine discutam aici http://vwforum.ro/topic/106332-tsi-cum-se-folosesc-corect/page-5.

 

Multe lucruri nu sunt adevarate.

Nu trebuie conduse turat ca sa nu se defecteze turbina. Se poate merge si sub 2000rpm la mers constant fara sa comenteze, DSG-ul in D chiar tine motorul la turatii f joase.

In schimb daca ii dai talpa la turatii mici atunci pot sa apara probleme.

Nu stai 2minute, ci 45 de secunde maxim. Este si bine sa stai indiferent de motor cateva zeci  de secunde ca sa isi face ungerea.

Pretentioase la benzina nu prea. Merg foarte bine si cu 95.

 

Orice motor turbo este afectat de canicula intr-o masura mai mare sau mai mica in functie de intercooler.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e topicul pentru discuția asta, dar pe principiul ultimul off-topic:

 

1. Am avut 1.6 aspirat și și ăla era turat la pornire, it's just how it works. Plus că momentul în care se turează e iarna..de cele mai multe ori mai cureți o zăpadă, o chestie...în funcție de condițiile fiecăruia, deci nici nu simți.

2. Tocmai că nu mergi turat, la aspirat mergi turat că sub 3000 nu prea are putere, la TSI asta începe de la 1500 că de-acolo intră turbina. Eu de exemplu schimb pe la 2200-2400 și ajunge în 1600-1800, de unde pot accelera fără să simt nicio problemă pentru motor. Și sincer...nici nu-mi vine să o turez mai mult, nu e că aș merge la consum.

3. Merg constant cu toți consumatorii posibili, n-am avut probleme. Nici nu e mașină de raliu, să fim înțeleși.

4. Nu cunosc, o am din oct.

5. S-a discutat. Oricum eu am garaj, în 10-15 sec scade turația.

6. Foarte posibil, ajungând să fie motoare destul de asemănătoare, dar prețul motorului e mult mai mic, și dacă nu faci mulți km, nu recuperezi valoarea respectivă.

7. Vezi 6. :P

 

Mna, eu momentan sunt mulțumit de mașină. Și sunt persoane cu 35k km la bord (@VictorGolf) care nu au avut nicio problemă. Și dacă te uiți la recensământ, mai mulți pe 1.2 decât pe orice alt motor. So, it's your choice, dar merită ceva credit și motorașul ăsta, că e deja a 2-a generație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate punctele de mai sus sunt valabile la orice motor turbo, fie el 1.2, 1.4, 2.0 sau 4.0 si inclusiv TDI. Foarte putini au condus un diesel non-turbo ca sa poata face aceeasi diferenta pe care o faci acum intre 1.2 TSI si 1.6 MPI.
Fiecare motor se conduce intr-un mod anume, ciudat pentru cei care nu sunt obisnuiti cu el. Daca te-ai obisnuit sa conduci un motor aspirat si motorul turbo crezi ca e mult prea ciudat si "pretentios", renunta la VW si cumpara ceva cu motor aspirat, inca mai exista pe piata. Vrand-nevrand cam orice cumparam are o perioada de reacomodare, mai mica sau mai mare, si nu ma refer doar la masini aici. Asta e tehnologia... 
Strict in cazul tau pot sa raspund asa:
 

-sunt mai pretentioase la benzina


Nu mai mult decat MPI-ul. Si ala mergea mai bine cu benzina de 100 decat cu benzina de 95. Si diesel-ul merge mai bine cu motorina de 100 decat cu 95. Dar nu te obliga nimeni sa o folosesti, multi prefera sa foloseasca 100 tocmai pentru ca motorul merge marginal mai bine cu ea, dar problemele pe care le-ai auzit nu tin de cifra octanica a benzinei. Unele tin intr-adevar de benzina dar de pompa/statie - apa sau impuritati in benzina duc la comportament ciudat al oricarui motor.
 

-sunt mai fragile adica trebuie sa mergi cu ele intr-un anumit fel, respectiv mai turat.... ca sa nu omori turbina intr-un an doi (apropo sunt curios cat o sa-i tina motorul pe cei care merg asa la economie...adik pana in 2600-2700 rpm)...pe cand batranelul 1.6 mpi merg cu el cum vreau...nu se supara

 

E un motor turbo, trebuie sa mergi cu el corespunzator. Asta nu inseamna ca e "fragil", ci doar "dferit". Si cu un diesel trebuie sa mergi fix la fel din fix aceleasi motive. Nu aduce nimic diferit aici fata de orice alt motor turbo.
 

-cand intra consumatorii (aer conditionat, faruri etc) se cam taie gazul (aici vorbesc in special de 1.2 tsi.... sa spunem ca 1.4 tsi nu simte)


Permite-mi sa fiu si sa nu fiu de acord cu tine aici. Desi in principiu e adevarat ce spui, cand intra consumatori se simte, nu se simte atat de tare cat sa te deranjeze la un mers normal (inclusiv depasiri). Si daca tot suntem la capitolul asta, se simte mult mai tare pe 1.6 cand intra AC-ul decat pe 1.2 pentru ca pierzi mult mai mult cuplu (procentual) raportat la tot ce poate scoate motorul.
1.2-ul este penalizat din cauza cilindreei mici la viteze mari, 140 Km/h in sus, si cand il incarci cu bagaje si persoane si se simte ca nu trage la fel de voios ca pana atunci, dar nu mai mult decat 1.6-le sau oricare alt motor pe benzina de puterea asta. La 1.4 se simte mai putin, dar se simte, pentru ca are atat cilindreea mai mare cat si mai multa putere...
E un motor mai bun decat 1.6 in orice forma posibil in afara de fiabilitate, fiind un motor turbo sunt mai multe lucruri care se pot strica, presiuni mult mai mari pe furtune si alte chestii fragile, mai multi senzori care se pot strica si duce la functionarea non-par a motorului etc.
 

-vara cand e canicula TSI-ul sufera si pierde din putere


Iarasi, ai dreptate si nu ai ai. Vara, pe canicula, sufera dar nu doar TSI-ul. Motoarele turbo sufera foarte mult la caldura atat din cauza temperaturii mai mari a aerului din admisie cat si din cauza racirii mai slabe a intercooler-ului, si cand zic motoare turbo ma refer la toate motoarele turbo, asta inseamna si 1.4 si 2.0 si cele diesel. Este unul din dezavantajele unui motor turbo, nu prea ai ce sa-i faci aici, dar si cele aspirate sufera pe caldura, chiar daca nu la fel de mult, si nu poti sa zici ca mergi cu 50 de cai in loc de 105. Pierderea de putere e acolo dar nu e atat de semnificativa.
 

-iarna iar ai probleme ca trebuie sa astepti...nu poti pleca direct

E o prostie. Iarna poti sa pleci aproape imediat cum a pornit motorul. Dar trebui sa menajezi putin motorul pana ajunge la temperatura de functionare, sa nu accelerezi tare, nu turezi mult, schimbi jos in ture si repede, etc. Si lucrul asta e valabil si pentru motoarele diesel, care ajung ceva mai greu la temperatura, si e valabil si vara. Singura diferenta e ca vara ajunge mult mai repede la temperatura optima si nu prea-ti dai seama.
Toate motoarele turbo merg "prost" cand sunt reci si manifesta chestii ciudate, tremuraturi, raspuns greu la apasarea pedalei de acceleratie etc. Daca atunci cand au ajuns la temperatura optima mai fac asa e o problema, dar in mod normal, odata ajunse la temperatura, ar trebui sa mearga normal.
 

-costurile de intretinere nu mai sunt asa mici comparativ cu diesel pt ca TSI-ul nu mai este un motor simplu, aspirat (e mai complicat are turbina si implicit si mai fragil) - ca sa va convingeti luati costurile reviziilor de la reprezentanta pe primii 5-6 ani la 1.2 tsi si 1.6 tdi sa vedeti ca tot cam acolo ajungeti...eu am verficat


Pai e normal. Pe vremuri, cand toata lumea zicea ca sunt mai mari costurile de intretinere la diesel nu se referea strict la diesel, ci la motoarele turbo. Dar cum erau foarte putine benzinare turbo s-a dus vestea ca "benzina" sa intretine mai ieftin decat "disel-ul". E o prostie asta si adevarul e ca "motoarele aspirate" se intretin mai ieftin decat "motoarele turbo"
 

-singurul dezavantaj al 1.6 tdi e ca este mai scump...dar nu ai probleme cu el...nu te doare capul.

E o diferenta de 2.450 de euro de la 1.2 TSI-ul de 85CP la 1.6 TDI-ul de 90CP si de 2.477 de euro intre 1.6 TDI 105 CP si 1.2 TSI 105 CP, toate ca pret de baza pentru echiparea Trendline. Nu pot sa spun ca e mai scump, e mult mai scump. De diferenta aia poti sa echipezi masina cu o groaza de chestii si sa traiesti linistit.
Si nu poti sa spui ca nu te doare capul. Motoarele, constructiv, sunt destul de asemanatoare asa ca ambele sunt predispuse la aceleasi probleme care pot afecta un motor turbo. Raportat la platforma veche, adica Golf 6, TDI-ul are in plus EGR si DPF care mai scot peri albi posesorilor in timp ce 1.2 a avut distributia. Pe cele noi inca nu s-a auzit de probleme grave la niciun motor asa ca e doar o prejudecata ca diesel-ul o sa fie mai fiabil.
 

sa fiu cu urechile cat palniile sa vad cam ce zgomote mai scoate...e prea mult :))))) vreau o masina care sa ma urc in ea si sa mearga ca doar e noua si pe care sa o tin 10 ani de acum incolo

Nu crezi ca e normal sa stai sa asculti masina, sa verifici nivelul uleiului, al lichidului de racire, al lichidului de frana, al placutelor etc ? Foarte multi isi cumpara o masina noua si uita sa fie soferi, si asta e un lucru foarte periculos.
Nu ar trebui sa cazi in capcana "Mi-am luat masina noua, am dat X mii de euro pe ea, nu trebuie sa se strice 10 ani de acum incolo ca altfel Volkswagen e de [cenzurat]" Nu!
Ti-ai luat masina noua, ai dat X mii de euro pe ea, asta inseamna ca timp 4 ani, daca se strica ceva se repara gratuit sub garantie. Dupa asta, e masina ta si te priveste.
Eu unul nu inteleg de ce toata lumea, cum ia o masina noua, uita imediat toate problemele pe care le aveau masinile vechi pe care le-au condus si incep sa creada ca lumea le apartine.
Daca iei un frigider si se strica ce faci cu el? Il duci la garantie. Si daca nu mai ai garantie ce faci cu el? Te astepti sa il repare producatorul doar pentru ca tu ai dat 1.000 de euro pe el? Sau un televizor, sau un laptop, sau orice altceva.
De ce atunci cand cumparam o masina brusc producatorul trebuie sa stea drepti in fata noastra toata viata lui? Doar pentru ca suma de achizitie e mult mai mare?
Atunci cand cumperi o masina trebuie, pe cat posibil, sa ai la cunostinta toate problemele posibile ale masinii si sa-ti pui intrebarea "Daca se strica lucrul asta la masina, si fabrica nu-mi acorda garantie sau dupa ce a iesit din garantie, imi permit sa o repar?" Daca raspunsul e nu atunci nu-ti permiti masina aia si ar trebui sa te uiti la alta, punct.
 

motoare mici mai fac si altii...gen 1.0 turbo de la ford...dar eu nu am auzit atatea probleme ca la TSI :)


Pentru ca nu stai pe forumurile Ford... Momentan, in afara de un zgomot care a necesitat un clips, ce alta problema ai auzit la 1.2 TSI?
Motorul a ramas cu un gust amar din cauza generatiei vechi, un gust gresit din punctul meu de vedere, dar na... sunt multi oameni ca cei din paragraful de mai sus.

Sfatul meu sincer: Daca nu esti pregatit, sau nu vrei, sa rezolvi o problema atunci cand va aparea, nu-ti lua masina asta. Pentru ca e un motor turbo, ambele sunt, si TSI si TDI, si mai devreme sau mai tarziu va aparea o problema undeva, grava sau nu. Sansele sunt cu cat e mai veche masina, problema sa fie mai grava. In 10 ani sunt sanse ca o satrebuiasca sa schimbi o turbina, de exmplu, asa ca asteapta-te la asta... Daca nu accepti lucrul asta ca fiind un consumabil, la fel ca uleiul sau placutele de frana, nu ti-l permiti sau nu vrei sa te legi la cap cu asa ceva, nu cumpara masina asta.

Vezi ca Mazda a scos o masina foarte frumoasa, foarte bine dotata la mai putini bani si cu un motor simplu, aspirat care ar trebui sa faca mult mai putine probleme decat unul turbo. Si culmea, dar au un istoric de fiabilitate, in ultimii ani cel putin, mai bun decat VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca Mazda a scos o masina foarte frumoasa, foarte bine dotata la mai putini bani si cu un motor simplu, aspirat care ar trebui sa faca mult mai putine probleme decat unul turbo. Si culmea, dar au un istoric de fiabilitate, in ultimii ani cel putin, mai bun decat VW...

 

Te rog, pastreaza-l aici, nu-l trimite dincolo. E pacat de bugetul lui, stiu eu o Mazda 3 1.5 benzina in rodaj care ia in trafic de varf de Bucuresti 11. Si in plus, pentru diesel, noi platim mult, ca avem motoare de 2.2; mai tineti-l aici, e pacat de topicul de dincolo unde pune o intrebare si se chinuie 7 sa-i raspunda si el tot pe a lui o tine.

Modificat de Codrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si mie imi sare tot in 11 cand stau in bara la bara, poate chiar mai mult, dar in general ajung acasa cu 9 in bord pentru ca am bucati de drum unde e mai liber. Si eu nu mai sunt in rodaj.

Generatia noua cred ca o sa fie ceva mai jos, avand start-stop, dar nu cred ca mai putin de 10 in aglomeratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la consum, in aglomeratie 1.4 nu scoate sub 10, dar 1.2 e posibil, cu start-stop, pe drumuri mai lungi. Daca e vorba de consum si costul masinii inteleg de ce 40% prefera 1.2.

Cine vrea consum si mai mic isi ia 1.6tdi nu vad care e marea dilema, are cuplu mai mare, trage incarcat si la deal, doar ca costa mai mult si are DPF. Si e altul zgomotul in masina. Deci intre 1.2 si 1.6 tdi fiecare isi alege dupa bunul plac. Insa multi vor alege in continuare 1.2tsi, pe toate masinile de pe MQB

PS: Topicul nu este versus benzina motorina.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si mie imi sare tot in 11 cand stau in bara la bara, poate chiar mai mult, dar in general ajung acasa cu 9 in bord pentru ca am bucati de drum unde e mai liber. Si eu nu mai sunt in rodaj.

Generatia noua cred ca o sa fie ceva mai jos, avand start-stop, dar nu cred ca mai putin de 10 in aglomeratie...

 

Eu merg la serviciu in aglomeratie, drum de 6.5km, si am inca 9.3l la suta (cu SS tot timpul pornit). Credeam ca va mai creste consumul, dar vad ca inca nu. Nu cred insa ca ar ajunge la 10l la suta decat daca as merge la 8.30 si m-as intoarce la 17.30 sau poate cine stie, acum ca vine zapada poate ca va creste la 10l. Ma intreb insa cat ar consuma un diesel in conditii similare. Nu cred ca mult mai putin!

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce ineptii scrise pe aici :))

Dupa ce am scris un raspuns mare cat casa, am vazut ca Rave a scris FIX acelasi lucru cu mine (adica eu cu el defapt - iar el mult mai elaborat). Asa ca raspunsul meu nu-si mai are rostul.

Concluzia mea e ca distrugatorului (de masini?) ii trebuie 1000 de cai ca sa nu simta AC-ul si sa plece de pe loc cu masina bocna si sa fuga bine. Nu de alta, dar 2.0 TFSI-ul meu e afectat de tot ce se plange el (si care motor nu e ?), si daca si asta e motor prost ...

P.S: Si motoarele vechi non-turbo sunt afectate de frig/caldura/AC. Nu doar cele turbo. Cum sa ti se para "ciudat" ?!  :ceuameni:

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta asteptam...niste pareri constructive...multumesc Rave The Ego si Cotz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu am simtit mare diferenta vara cand am pornit AC-ul, in sensul scaderii de putere (este totusi un motor turbo, difera mult fata de aspiratele vechi)

2. Nu merita diferenta de bani la TDI doar ca sa mergi 10-15 k km pe an

3. Generatia actuala 1.2 TSI este cu totul altceva decat cea precedenta. Idem si la 1.6 TDI.

4. TDI trage bine la turatii joase si moare destul de repede. TSI trage bine la turatii joase si foarte bine dupa 3.500 rpm, per ansamblu va functiona linear intre 2000 si 5500 rpm

5. Diferenta de consum este pregnanta la viteze ridicate. La mers legal, avem sub 0.8-1 litru economie la diesel pe 100 km.

6. La TSI este liniste in masina complet si la 150 km/h. La TDI nu prea.

7. TSI are 6 viteze, TDI 5 viteze.

8. Cilindreea si implicit cuplul la TSI isi face simtita prezenta la peste 140 km/h cand masina este full (dar nu ca moare ci ca nu mai are are zvacul ala sanatos) si la peste 160 km/h cand masina are doar soferul (ca si exemplu, pana la 140 km/h motoarele de 1.2 TSI 105 CP si 1.4 TSI 122 CP trag identic)

9. TSI mai ieftin pe la revizii

10. Ia-ti ce-ti spune sufletul. Mai vezi tu dupa aia, dar pentru 2.500 eur diferenta, prefer TSI-ul si un Disney cu fetele mele, ca sa-i fac si rodajul. :)

 

PS Daca iti iei 1.6 TDI pregateste-te ca TSI-ul de 105 CP care iti sta in dreapta la semafor, sa te lase mult in urma. :)

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul cu care merg eu are 6 viteze, deci la fel ca TSI.La 140 km la ora a inceput sa se simta un zgomot (destul de redus) in habitaclu, dar nu era de motor, ceva de la oglinzi.

Revenind la consum avem asa: primi 500 de km ai masini cu un consum de 6,5. Daca mai paginam computerul masini avem un consum mediu de 6 la drum lung, cu viteza medie 53 de km/h, iar in oras in primi km ai masini era de 9.S-a mers si cu AC pornit 300 km.

Acum am trecut la motorina simpla, ramane de vazut consumul.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pt informatii

Ar fi interesant daca ar face acelasi lucru un posesor de 1.6 tdi normal fara 4motion si cutie 5 trepte...adik consum in oras...consum autostrada si combinat

Cum se comporta un 1.2 TSI la reprize intre 80 km/h si 120 km /h..stiu ca 1.6 tdi e ca pestele in apa...cuplu bun...nu trebuie sa retrogradezi

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu verifici pe http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=90&power_e=110&gearing=1&powerunit=2

 

Intr-a 3a nu ar trebui sa fie probleme, cred ca ar fi intre 3200 si 5000rpm.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul cu care merg eu are 6 viteze, deci la fel ca TSI.La 140 km la ora a inceput sa se simta un zgomot (destul de redus) in habitaclu, dar nu era de motor, ceva de la oglinzi.

Revenind la consum avem asa: primi 500 de km ai masini cu un consum de 6,5. Daca mai paginam computerul masini avem un consum mediu de 6 la drum lung, cu viteza medie 53 de km/h, iar in oras in primi km ai masini era de 9.S-a mers si cu AC pornit 300 km.

Acum am trecut la motorina simpla, ramane de vazut consumul.  

Este cel de 110 CP, pe 4motion.

Cel de 105 CP are 5 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Victor, as vrea eu sa fie de 110 cai.In cartea masini scrie 77 KW.Deci 105 cai rezulta.

Dar este adevarat ca doar motorizarea cu tractiune integrala are 6 trepte.De acolo avem si un consum mai mare de 6 extraurban, dar fata de 7,5 la Duster e altceva.

Iar ca element exterior evacuarea este pe doua tevi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extraurban: 3.8-4.2 l/100 in 2CM, 4.5-5 l/100, fara. Ambele la cca 80 km/h, fara cruise control (nush ce e aia).

 

Acum ca am depasit bine 3000 km, calc mai zdravan pedala, schimbarile se fac in plaja 2000-3000, cum are chef DSG-ul iar orasul are o pondere de cca 10%. Consumul mediu variaza in jurul a 6 l/100. 

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant daca toti posesorii de Golf 7 1. 2 TSI, 1.4 TSI si 1.6 TDi ar mentiona cat a consuma masina lor pana acum mediu...de la inceputpana in prezent...deci nu consum pe anumite portiuni de drum

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca se reseteaza consumul dupa cateva mii de kilometri, lucrul asta este imposibil. Asta e singurul loc unde gasesti asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar pe aia cativa mii de km inainte sa se reseteze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credibil, daca mergi cu anvelope latime 195, umflate la 3 atmosfere, daca mergi cu viteza a 6-a la 80km/h in spatele tirului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!