Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

1.6 TDI 105 CP este mai putin dinamic decat 1.2 TSI 105 CP, o spun atat cifrele oficiale cat si realitatea....

 

Vrei mai mult, iei 1.4 TSI 140 CP, cel de 122 CP fiind similar identic cu 105 CP pana la 140 km/h, adica (virgula) cam pana unde il folosim toti in mod normal, zilnic.

 

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum poate un 1.6TDI sa iti ofere mai multa dinamica decat 1.2TSI. Este cu 1secunda mai incet la 100kmh si reprizele unui benzinar nu se pot compara cu diesel. E adevarat se simte mult mai bine cuplul, insa in realitate plaja de turatii pe care e disponibil acel cuplu este mult mai mica.

Daca tot poti sa dai 2500 in plus, de ce nu 1.4TSI?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@ distrugatorul

 

Acum dupa ce toata lumea ti-a "facut capul mare" si dupa ce s-a f*tut musca cu acul pret de doua pagini, da-mi voie sa-ti mai zic ceva:

 

Fa un test cu 2.0 TDI - 150 cp. Acum, nu la urma. Restul nu o sa mai conteze...

 

DAR daca vei face acum test cu 1.6 tdi, iti va parea suficent, si ti-l vei si lua FARA a mai testa in prealabil 2.0, sa nu mai ai vreodata curiozitatea de a testa 2.0...'ca nu vei mai avea liniste in sufletul tau.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu: La 2.0 TDI nu pretul de achizitie ar fi marea problema... Ci ce platesti apoi pe el (taxe, RCA, impozit etc). Fata de 1.6 este o diferenta, fata de 1.2 nu mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@ Catalin_AC

 

2.0

 

RCA - 780 lei/an (nu dau nume asigurator, da' nu e nici cel mai bun, nici cel mai prost. E RCA in definitiv.) Depinde ff mult de sofer.

Impozit - 160 lei / an; ATENTIE !!! Dc sare de 2000 cmc, facem x4. Asta are 1968 cmc.

Vigneta - 125 lei (nu depinde de motor);

Taxa prima inmatric. - 280 lei.

 

Pt. 1.6 rog un posesor sa vina cu date certe, 'ca nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic - taxa prima inmatric este ~500 ron daca masina este DSG :). Din pctul meu de vedere taxele sunt ultima problema la 2.0 TDI..avand in vedere ca sunt mai mult decat rezonabile raportate la pretul de achizitie..

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~20-25km/h, traseu: intrarea de pe autostrada A1->arcul de trunf, orele 16-16.30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se explica consumul..mersi :)...cred totusi ca a fost mai spre 25km/h..

Cu acelasi motor dar pe O3, mers bara la bara, cu greu scot sub 9 :)..dar si media e 17-18..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Record personal:

 

Ploiesti (centru) - DN1 - Bucuresti (Antena 3) - 4.7l/100. Vit. medie 72 km/h. Timp: aprox.40-45 min. 2 pers. Anv.16" . Setari: Normal, fara START-STOP, AC off.

 

Pe aceiasi ruta, DACA as conduce la limita permisului.....  :-) ....., in aceleasi conditii, cred ca as obtine 5.4l/100.  :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un motor impecabil, nu am ce zice, dar parca au exagerat cu pretul prea mult raportat la faptul ca degeaba ai 'nspe cai si 'nspe NM cuplu, amenzile le iei si motoarele mici si cu alea mari, nu avem autostrazi si drumuri ok, luam motoarele mari mai mult din orgoliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa am gandit si eu cand am ales 1.2. Unde sa ma dau cu un GTI? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@ VictorGolf

 

Am vazut cum arata configuratorul acum. Intr-adevar, nemtii vor sa speculeze momentul si sa stoarca si ultimul euroi de la client. Totusi, pana sa scoata 2.0 din configuratia de HL, parca nu era o dif prea mare intre el si 1.6 (vreo 2.000 eur, imi aduc aminte). Si chiar nu merita sa alegi altceva.

 

Legat de motivele pt care ai lua 2.0, pe langa orgoliu, pot exista si alte considerente mult mai tari: cu 2.0 ai momente cand, singur pe drum dc il calci, pur si simplu zambesti - exact ca in reclama lor. Si asta nu are nici cea mai mica legatura cu orgoliul. Pur si simplu E PLACERE. Ma gandesc ce senzatii incearca cei cu 2.5, 3.0, 3.5.....uauuu...

 

Zic asta, cu speranta ca poate cei care citesc inteleg despre ce este vorba: 2.0 nu prea il iei uitandu-te la cifre. Dc l-ai condus macar odata, singurul lucru la care te mai gandesti e cum sa faci rost de bani si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

hi hi..sunt dependent de cuplu:)) 1.4 140cp suna f bine..dar smecherii de la VW nu au pus si varianta fara dezactivare cilindri care e mai ieftina pe golf..l-au pus pe octavia si leon.. 1.4 cel vechi d 122 nu vreau..adik cu leon ai 250 Nm iar cu golf doar 200:)) nu contest ca 2.0 tdi ar fi preferatul meu..cuplu mare..euro 6..:)) grea alegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am avut/condus 2 Octavii cu 2.0 TDI 140 CP si stiu cum sunt, dar poate ma apropii de 40 de ani si nu mai vad avantajele :))

Numai cand ma uit la G7 HL de 1.6 TDI si vad la 21.500 Eur ma ia ameteala, d'apai la 2.0 TDI. Preturile sunt umflate rau, da' rau de tot... :(

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca vorbim de 2.0 de pe GTi/d cand laudam reprizele, nu!? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

Toate topicurile referitoare la consum valabile modelelor anterioare au fost inchise tocmai din motivul offtopicului nesfarsit. Rog pastrati astfel de discutii in privat @distrugatorul, @VictorGolf

Urmatoarea deraiere va duce la suspendari

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dudu, ati inchis toate topicurile de pareri si impresii... Unde sa mai discutam? Poate pe cel de Octavia 3 ca acolo am vazut ca e mai multa animatie? Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate deschide un topic care sa se numeasca "Golf 7 - ce motor alegem?". Asta e un topic de consum si discutia trebuie sa se rezume doar la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

1. @Catalin_AC ma indoiesc ca stii la ce ma refeream mai sus. Pentru a evita orice confuzie, am nominalizat 

Ai ceva de obiectat, topicul de Reclamatii este la indemana

2. topicul de impresii era unul GENERALIST si SUBIECTIV - nu dorim asta. S-a tolerat pana la un anumit punct cand a ajuns cam unde este si acest topic astazi.

3. vwforum nu este chat. Punct. Este un forum TEHNIC. PUNCT

Pentru discutii libere sunt sigur ca se pot gasi destule cai de comunicare

4. @Rave - Exista Configurare Golf 7 un topic potrivit pentru alegerea unei masini, de la suspensii si dotari la motoare - il voi redenumi astfel incat sa includa si eventualele achizitii SH sau voi deschide un topic nou pentru acest subiect. 

Discutiile dintr-un astfel de topic (ca cel sugerat de tine) pot fi usor trecute neluate in seama de un user nou inscris care cauta pareri despre ce G7 nou (sau SH) sa-si cumpere. Nu spun ca informatia nu ar fi ajutatoare insa split-uim destul de mult probleme destul de importante 

Stiti prea bine ca aici se discuta fiecare problema tehnica in parte, nu la gramada... Configurarea unei masini noi dar si alegerea unei SH (acelasi model) le vad mult mai utile intr-un topic comun din considerentul enuntat mai sus, acela de a ajuta un om neinitiat in vwf sau generic astfel de comunitati - statistic vorbind, sunt sigur ca primul topic cautat de neposesori este cel de Configurare/Alegere

Doriti paralele intre motoare? se poate face un versus

Benzina vs. Motorina? (directia inerenta catre care se va intrepta un asemenea topic) Nu se va intampla niciodata :D

 

Personal nu vad rostul unui topic generic despre motoarele de pe G7 unde, la fel ca si in acest topic de consumuri, subiectivismul este dominant. Incercam sa oferim oamenilor care intra aici pareri cat mai obiective, nu consumuri ce tin aproape exclusiv de dimensiunea talpii sau "Mi-am luat 1.6 tedeii, de ce imi intra in limitare la 4500 de ture?!?"

Sunt probleme? VA ROG, deschideti topic-uri noi distincte pentru a avea informatia la indemana

 

In ciuda postului lung si alambicat, sper ca m-am facut inteles.
Mersi

 

LE: voi face curatenie in 24h

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Long term - 5.9 l / 100 km, primii 5.000 km ai masinii, vit. medie 53 km/h. Vit max. 140 - destul de des. Mers mixt (oras-20%, DN-60%, autostrada-20%), cu AC foarte rar, 2-3 pers. Mod NORMAL, fara START/STOP (nu agreez). Motorina 51 - Rompetrol, Petrom si rar OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru cei care nu stiu (in caz ca exista), puteti folosi cu incredere

http://www.spritmonitor.de/en/

Se poate crea si un link in semnatura catre sumarul userului creat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu

 

Mai aproape de realitate este un consum comparat intre masinile conduse in RO/Buc etc decat de pe un site international unde aia au autostrazi cu 3-4xxx km, nu se compara consumul nostru cu al lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

175457.png click me!

Daca ai fi intrat si studiat un pic ti-ai fi dat seama de sugestia mea
Ideea este ca se poate copia in semnatura unul din linkurile din profilul creat acolo si ceilalti membri pot vedea exact ce consumuri si in ce regimuri
Ca idee, aveti mai sus istoricul fostului meu GT
Exista si ca aplicatie pt Android si iOS...

Sper sa se vada cum trebuie, postez de pe telefon

 

In fine, era doar o sugestie...

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.spritmonitor.de/en/detail/566001.html este log-ul de la G7-le meu, s-a ameliorat media de la 8,4 la 8,13 dupa drumul in Germania

 

dupa cum spunea cineva mai devreme, in viata reala, contrar marketingului, DSG-ul mai adauga la consum, poate din cauza ca nu toti pot mangaia pedala

 

am facut un calcul, dupa un an de G7/1.4tsi/122cp, in aproape 16000km am consumat 1282 litri de benzina, daca as fi luat un diesel cu care as fi facut media de 6,3/100 (luat tot de pe sprintmonitor) as fi pus 993 litri de motorina deci as fi platit pe carburant cca 400 EUR mai putin

 

asta este util pentru cine isi face calcule benzina vs. motorina si cam in cat timp/km se amortizeaza investitia intr-un diesel

 

ca sa mai adaug o concluzie personala, 1.4tsi nu este cel mai potrivit pentru drumuri in oras (dpdv al consumului, care sta peste 10 la drumuri scurte si in aglomeratie), 1.2tsi/m6 cred ca ar fi mai potrivit sau 1.6tdi ar fi ideal si pentru oras si pentru afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este motivul pentru care am ales in mod special motorizarea de 1.2 M6 :)

am mai avut 1.4 Turbo si stiam de consum ca nu e chiar ca in carti :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!