Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

distrugatorul

Not_used_calin

 

Multumesc pt explicatii....la un 1.6 tdi ma gandesc...cu 2.0 dau gaura in buzunar :)))

ce ai vrut sa spui cu diferenta de temperatura? eu ma gandeam la EGR sau la filtrul de particule ca posibile probleme

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@distrugatorul

 

Diferentele de temperatura influenteaza ff mult consumul. Sa nu compari mere cu pere, cand te hotarasti la ce masina sa-ti iei, asta am vrut sa zic. Fa pe cat posibil test una dupa alta.

 

EGR (la 1.6 tdi) am inteles ca pb astea s-au rezolvat demult. Filtrul DPF(1.6 si 2.0) nu ar trebui sa-ti ridice probleme. Si eu m-am speriat de el, dar toata chestia e sa conduci dieselul APROAPE ca pe o benzina (ma refer la turatie). Cei care au "experimentat" pb cu DPF-ul, parera mea, au patit-o pt ca au ramas blocati pe stilul vechi de diesel. CR e altceva. E intre benzina si dieselul vechi. Mult m-au chinuit si pe mine gandurile astea, 'ca n-am gasit pe cineva sa ma lamureasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distrugatorul , este in functie de nevoile tale , eu am 1,6 tdi DSG 7 , sunt foarte multumit si ma uimit sportivitatea ei pt acest motor , daca ii pui setarile pe motor pe sport si treci si cutia ai sa fii extrem de placut incantat de ce poate face masina , Eu personal am 45 la picior si nu am depasit 6 % :) , am avut consum de 6,9 % pe 7000 km facuti Suedia -Romania si viceversa masina cu 4 pers, full bagaje plus cutie pe masina si aia full cu bagaje si am avut media de 115 km /h  :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7-7.5% prin bucuresti bara la bara cu a/c on si fara start-stop, mers potolit si conditii de traffic normale am scos si 6.5% la masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Intotdeauna o cutie automata va consuma mai mult pe orice motor...indiferent benzina sau motorina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul
sorinuif

Ai un consum excelent pentru bucuresti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distrugatorul: ce varianta de 1.2 TSI ai condus de ti se pare leshinat, cum spui tu ?! Poate cel de 90 CP...

Cel de 105 CP sta mai bine la dinamica (pe hartie si in realitate) decat un 1.6 TDI, deci,....te cam contrazici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum buc-CJ. 2 persoane, bagaje, AC on tot timpul

post-123543-14010412846151_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0pm5.jpg

 

2 persoane, mod ECO, fara AC, fara start-stop, ACT s-a activat aprox. 75-80% din drum, aproximativ 15-16 km drum drept, restul de 4-5 km coborare usoara, tempomatul, unde se putea folosi, a fost setat la 70 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DDoc

 

Cat ai pe long-term?

Modificat de sorinuif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi puteti merge pe Eco? E cel mai lesinat mod, coasting face economie dar cand apesi pe acceleratie nu poti face nimic, schimba sus la prima atingere, eventual mod Eco si cand vrei sa depasesti sau sa faci ceva sa dai direct in sport. Eu nu am mers la drum intins pe Eco, mi s-a parut enervant si nesigur, pentru -0.5/100 sau cca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DDoc

 

Cat ai pe long-term?

6,8 la 1550 km, viteza medie de 34 km/h, mare parte condus urban, pe modul NORMAL, strat-stop activat,  pe extraurban testez si modul ECO si SPORT, consumul de azi a fost cel mai bun scos. Am mai avut la drum mai lung, 110 km cu viteza medie de 70 km/h, 6,5 pe modul SPORT.

Voi puteti merge pe Eco? E cel mai lesinat mod, coasting face economie dar cand apesi pe acceleratie nu poti face nimic, schimba sus la prima atingere, eventual mod Eco si cand vrei sa depasesti sau sa faci ceva sa dai direct in sport. Eu nu am mers la drum intins pe Eco, mi s-a parut enervant si nesigur, pentru -0.5/100 sau cca.

 

Da, intr-adevar modul ECO este destul de lesinat, dar pe cutie manuala se poate folosi relativ bine. Cred ca-i ok cand mergi pe autostrada multe 100 de km, unde nu ai nevoie de acceleratii rapide si intr-adevar diferenta nu este foarte mare, undeva la 0,5-0,7 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

VictorGolf

Testul a fost facut pe un Golf comfortline cu cateva optionale al unui amic

Este sigur cel de 105 Cp pt. ca are 6 trepte (cel de 85 Cp are doar 5 trepte cel putin asa stiu)

Am facut comparatie cu batranul meu 1.6 mpi de pe octavia 2....si am fost tare dezamagit...chiar imi pusesem nadejdea in motorul asta...eram convins ca din asta o sa imi iau

Dupa cum am spus in primele 2 trepte dezamagire totala...nu e mare branza fata de 1.6 mpi-ul meu...nu am simtit turbina de la turatii joase cum se spune (poate ca am plecat de la inceput cu pretentii prea mari)... marea imbunatatire este consumul...nu dinamica...parerea mea

Oricum am ajuns la o concluzie...in mod sigur nu o sa fie 1.2 tsi alegerea mea... iar daca 1.6 tdi nu o sa fie ok...voi face un mare efort spre 2.0 tdi...1.4 tsi nu mi se pare rezonabil (de vreme ce modele mai ieftine precum seat au varianta 1.4 tsi 140 cp fara dezactivare cilindri si la pret rezonabil pe cand vw nu are decat 1.4 tsi 122 cp sau varianta ultrascumpa 1.4 tsi 140 cp cu dezactivare cilindri - ciudata politica avand in vedere ca motorul 1.4 tsi fara dezactivare cilindri pe skoda si seat e cam la acelasi pret cu 1.4 tsi 122 cp de pe golf ba chiar mai ieftin si are si cuplu mai mare)

Cu ce ti se pare ca ma contrazic...am spus ca 1.2 e lesinat...e parerea mea...si ca abia astept sa testez si un 1.6 tdi...si dupa aia vom vedea :P

Nu stiu daca ai observat dar tu esti recordman la consum cu 1.2 tsi...nu pot sa nu ma intreb cum mergi? respecti indicatiile comp de bord la schimbat vitezele? inseamna ca esti RABDAREA in persoana :D

Consumul postat de chatnoir2004 (6.2 l) mai sus e relevant pt extraurbanul acestui motor...si eu am obtinut un consum similar spre Sinaia. Cel mai bine realizezi limitarile acestui motor pe un drum spre munte cu multe urcusuri :)

 

dar tu Victorgolf de ce dai masina? Anyway... no offence dar 14.800 e cam mult pt un 1.2 tsi cu 50.000 :)

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai impresia ca 1.2 TSI (105 CP) e lesinat, mergi fara sa respecti indicatiile computerului de bord in ceea ce priveste mersul turat inutil (care duce la consum de carburant inutil), si nici nu crezi ca e mare branza diferenta de 6.000 de euro dintre 1.2 TSI CL (17.400 euro - cel mai scump 1.2 TSI disponibil in configurator) si 2.0 TDI HL (22.900 euro - singura echipare la care se poate comanda acest motor) ce mai cauti pe un topic de consum?

 

Nu de alta dar, din ce zici tu, mergi cu masina fara sa ai consumul ca prim factor in gand si diferenta dintre 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI si 2.0 TDI la consum (in fix acelasi conditii) nu depaseste 150-200 de lei lunar la o medie de cam 1.000 Km parcursi. Suma pe care se pare ca o poti acoperi foarte lejer, avand in vedere ca nu clipesti la 6.000 de euro in plus doar pentru motor.

 

Mai bine ti-ai regandi prioritatile in ce priveste cumpararea unei masini deoarece, din comportamentul tau, consumul nu este una dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca la 1.2 tsi ai si posibilitatea unei resoftari...si atunci va fi altceva ; 1.6 tdi are cuplu mai mare si la condus normal in viata de zi cu zi, adica folosita pana in 3000 rpm, e super ok ;plus ca un consum mediu de 5 e de vis...de ce nu te indrepti catre un leon 5F?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa cumperi un motor cu gandul ca il resoftezi de nou mai bine altul sau alta marca.

Intradevar mult mai bine leon 5f . Se pare ca va fi 1.4 150 act si pe leon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul conteaza atunci cand faci km , daca face-ti 10k pe an este inutil sa-ti cumperi o masina pt consum pt ca nu se regaseste plata extra, pt motor diesel sau mai mare ca si capacitate , eu mi-am luat diesel din acest motiv sunt iubitor de benzina si de sportivitate , dar munca ma impiedica sa fac pasul , din septembrie 17 anul 2013 pana acum am 25 k cu masina asa ca pot regasii discountul de consum intre diesel si benzina , calculul l-am facut inainte sa cumpar masina pana la data venirii noului model adica pt 4 ani :P , multumita colegilor de forum am vazut ca GTD are un consum foarte bun asemeni poate MK8 va fii GTD , asta daca nu imi schimb munca sa trec pe GTI :))))) FOR MY PLEASURE  :winter:  :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

voi aveti dreptate fiecare in felul lui..o varianta mai echipata a 1.2 e km 18500 (am verificat)..sincer nu m-am gandit musai la consum..m-am gandit ca masina o sa mearga incarcata..si daca e lesinata cu 2 pers..cum va fi cu 4? Intai trebuie sa vad cum merge 1.6 tdi..daca nu imi place atunci voi merge pe 2.0 tdi (diferenta nu e 6000:))) am luat in calcul si leon 1.4 140 Cp fara dezactivare dar nu prea imi place interiorul..daca mai aveti sfaturi ascult cu .interes..ideea e o masina care sa fie decenta ca putere nu musai cu cel mai mic consum..doar vin dupa 1.6 mpi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am avut 1.6MPI si am trecut la 1.2TSI si pot sa-ti spun ca diferenta e mare la stilul de condus, cat si la consum. Fara sa te superi pe mine, cel mai probabil nu ai stiut sa o conduci. Asa am patit si eu la inceput. Ai dreptate pentru treapta 1, daca nu bagi piciorul in podea, e ca si cum nu e, asa-i la diesel, asa-i acuma si la turbo benzina. Daca infongi piciorul, fuge de sub tine. Treapta a 2-a in schimb, zboara de pe la 1800-2000. Important e sa nu te duci cu turatia mai sus de 3000-3500. Cuplul maxim e pana in 4000, unde deja e un pic scazut fata de 2500 ture. Conduc frecvent un BMW 320d si pot sa-ti spun ca 1.2-ul mi se pare mai exploziv, atat mie cat si proprietarului de BMW. E parerea mea, nu-mi sariti in cap, dar l-am condus si cu 4 pers si portbagaj full Cluj-Bratislava-Viena-Cluj si n-am simtit sugrumare. But you do as you wish.

Revenind la consum: Cluj - Carei: 5.3, AC on, mid day. Satu Mare - Cluj, 5.1, AC on, seara-noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 tsi este un motor de oras cu ceva drumuri rare pe afara parerea mea, depre drumuri de munte cu urcari mmm da... si vechile 1310 puteau nimic de zis :). dar cu 4 pers si bagaje te cam rogi de ea cu boi mici la deal nu prea merge.

Nu are sens sa ii ridicam statuie motorului de 1.2 tsi, este un motor limitat intr-un buget entry level de la vw si cam atat.

 

p.s eu am ales 2.0 tdi pentru cuplu, nu ma intereseaza consum (desi este unul f bun) nici ca fac max 15k/an si ca voi da 5lei in plus la filtre/revizii din ecuatiile benzina vs.diesel etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, nu sunt 6.000 sunt 5.500 diferenta. La o medie de 1.000 Km lunar si doua plinuri in valoare de 150 de euro, tot lunar, de cei 5.500 de euro mergi 3 ani cu 1.2 TSI inainte sa ajungi la pretul 2.0 TDI-ului.

Asa ca la orice achizitie nu conteaza doar consumul ci si pretul de achizitie, si in cazul asta, 1.2 TSI-ul are cel mai bun raport putere/consum/pret.

 

Parerile personale despre cum se misca fiecare motor in parte cu masina goala sau incarcata nu au ce cauta pe un topic de consum si se pot muta in alta parte. Si 1.2 TSI-ul, desi entry-level si limitat, este un motor mai mult decat surprinzator care, condus cum trebuie, se misca are reprize mai bune decat fratele lui entry-level diesel, si decat alte motoare de la alte marci.

 

In ce priveste remaparea, toate motoarele se pot resofta si rezultatele sunt foarte bune la toate, asa ca nu e un lucru care trebuie neaparat luat in calcul. Daca o faci la un motor o sa o faci la toate asa ca nu e un factor de departajare. Eu zic sa-ti iei un GTD! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distrugatorul:

1. Daca tu spui ca 1.6 MPI este mai bun decat 1.2 TSI 105 CP, ma lashi fara cuvinte si nu are rost sa mai insist...., deci chiar nu are rost.... :)

2. Consumul acela super mic (4.4%), dovedit cu poza CB, a fost doar in stil de mers super-super econom, atata tot (masina cu 2 adulti si 2 copii). In rest am cam 6%, pe extraurban, in stil de mers normal + alert.

3. Masina o vand pentru ca, am mai spus pe aici si in trecut, a fost masina mea de companie de la 0 km in bord si la plecare am luat-o pe bani putini. Acum o voi vinde ca sa scot profit la ea. Inainte sa afirmi ca pretul este mare, intra pe site-urile de specialitate si vezi doar cateva masini similare cu a mea, mult mai scumpe, la aceeasi km dar dotari inferioare. Si se vand dupa 1-2 saptamani...Cine vrea noua da 20.000 eur, cine vrea aceeasi masina, aproape noua, da cu 6.000 eur mai putin, mai are 4 ani de garantie si mai pleaca in 3-4 concedii din economia facuta.... :)

 

PS motorul de 1.2 TSI 105 CP nu este un motor sportiv, este un motor bun la toate, care daca stii cum sa-l exploatezi nu te face de rusine niciodata.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de 1.2 subscriu la cele spuse mai sus. Am parcurs dealil negru cu a 2-a si a 3-a, urcat serios in ture, 3000. Daca mergeam mai potolit scoteam mai putin de 6.2, am cotizat pe drum si la fondul de pensii al politiei rutiere (85 pe limita de 50).

Cel mai putin am scos 5.2, buc-sinaia cu tempomat pe 80 si 100 tot drumul, singur in masina, ac on. Pt mine e decent motorul, nu zic, initial sm vrut 1.4 122

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

nu am spus ca 1.6 ar fi mai bun..in nici un caz:)) doar ca am avut asteptari prea mari de la micul 1.2..e mai bun decat 1.6 clar dar nu cu mult mai bun:) parerea mea..am si specificat ce m-a deranjat..demarajul si faptul ca la depasiri motorul trebuie muncit + retrogradare serioasa cutie..eu nu spun ca nu esti o minune inginereasca..este si se adreseaza unui segment d piata..dar e un entry level limitat..nu e pt mine..si destul de scump..nu ma deranjeaza sa platesc 2500 in plus pe 1.6 tdi nu neaparat pt consum..ci pt ca mi-ar placea mai mult dinamica motorului :) sa vedem..cat despre consun nu am eu atata rabdare sa o mangai incat sa-l ajung din urma pe victorgolf :)) eu merg normal..nu batraneste..nu sportiv..normal

scuze de off topic baieti :) multumesc pt idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate..ce viteza medie ai la consumul asta?

7-7.5% prin bucuresti bara la bara cu a/c on si fara start-stop, mers potolit si conditii de traffic normale am scos si 6.5% la masina din semnatura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!