Jump to content

Nu porneste


variant
 Share

Postare recomandată

Salutare. De cateva zile am probleme ce masina. Cand dau sa invart cheia in contact toate ceasurile de pe bord cad si se reseteaza tot. :D Intr-una din zile am patit aceiasi chestie si dupa ce am luat curent de la alta masina nu am mai avut probleme. Adevarul este ca am si un cd si o statie ce consuma destul. (Totusi tind sa cred ca nu e asta problema), mai ales ca acum le-am si deconectat de la baterie. Ce credeti ca poate sa fie? Sfaturi?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    15

  • lupo_bv

    11

  • giku

    10

  • Ionut Maruta

    6

Poti avea 3 defecte: baterie descarcata, alternator sau electromotor stricat. Dupa ce incarci bateria bine de tot, daca masina porneste la prima cheie, atunci electromotorul este ok si bateria este de vina. Daca nu porneste, atunci mergi si verifica bateria. In functie de asta vezi daca ai probleme la electromotor sau la alternator. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bateria. Cati ani are?

2. Statia de amplificare, daca merge fara motor pornit "suge" curentul din baterie de nu stii cum o cheama.

3. Daca ai motorul pornit, intrebarea este daca face fata alternatorul la noii consumatori (ma refer la statia de amplificare). Este posibil ca sa nu faca fata (mai ales daca este OEM). El a fost proiectat pentru un plus de 20-30% fata de consumul maxim al masinii. La aparitia unui asemenea consumator bilantul energetic se deplaseaza spre minus (adica se consuma mai mult decat se poate produce)

4. Cel mai bine incarca bateria (cum a zis si VladMHL) si vezi daca mai face. Mergi o cateva zile fara a da drumul la statie si vezi ce reacti are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui o baterie cu amperaj mai mare. eu asa am facut. am statie si mai ascult si cu motorul oprit ocazional si nu am avut probleme sa se descarce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cu amperaj mai mare s-ar putea sa nu incapa in locasul respectiv. Nu stiu exact cum e la Golf 4, dar stiu la a mea si nu ai unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fchitu e diferenta fata de raspunsul care lam dat la tine ,aci in acest caz sigur nu e din borne este una din posibilele puse mai sus descarcat sau bateria ,eu inclin spre baterie... :banghead: ,la astea nu se duce asa usor alternatorul sau electromotorul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie de la baterie, ptr ca dieselul mananca f. mult curent la pornire.....dar in primul rand sa schimbe bornele.....si apoi daca mai are probleme sa schimbe si bateria. Dar fara o verificare nu are rost sa arunce banii aiurea. Eu raman la parerea mea.....daca ar fi fost bateria ceasurile n-ar fi trebuit sa se reseteze.....si cred ca si-ar fi dat si el seama ca e bateria de vina.

Sa ne spuna ce a rezolvat....si vom vedea cine a avut dreptate.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao tuturor.

In primul rand vreau sa va multumesc pt sprijin. In cel de-al doilea vreau sa va spun ca am luat bateria jos si am pus-o la redresat o noapte intreaga. Astazi am pus-o iar pe masina si a pornit la prima cheie. Doamne multumescu-ti ca nu a fost electromotorul. Acum am desfacut alimentarea atat de la statie cat si de la cd-player. Astept sa vad cum se manifesta in urmatoarele saptamani si sa vad ce pot face. Suspectez cd-ul ca dupa ce-l opresc se intampla uneori sa dea in continuare semnal de + la statie si aceasta sa ramana pornita dupa ce am oprit masina.

Daca ma putetzi ajuta cu o schema exacta de legare a cd-ului (cd Blaupunkt Modena 52). :unsure:

V-am salutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu conectezi un ampermetru intre borna +a bateriei si cablul +(in serie pe +, desconectezi cablul +) si vezi ce consum ai cu toate accesoriile oprite(totul oprit, usi inchise sa nu ai nici o lumina pornita)?

O alta masurare poti face cu motorul pornit, masoara tensiunea pe alternator, vezi citi volti iti arata. Ar trebui sa fie in jurul a 13.8V-14,5V(nu sint sigur cit este la masinile voastre) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care nu are omul un ampermetru ...se pune in serie cu una din borne un bec de 5w 12 vsi clar se aprinde putin (normal pt generatia noua ) dar daca sta aprins bine ... eu zic sa incepi cu decuplarea pe rand a celor pe care ii suspectezi(posibil cas,statie sau bec portbagaj) sigur te descurci tu si spune-ne si noua ;) ,cat despre incarcatul bateriei daca ai folosit un redresor sub 4 amp este ca si frectia la piciorul de lemn ;) (revine problema la loc chiar daca n-ai consumatori) eu zic ca daca nu cunosti parametrii redresorului sa lasi pe incarcare pana bateria fierbe putin(se aude ca apa minerala) sau se incalzeste cu cateva grade fata de mediu inconjurator ;) bineinteles evita scantei sau foc deschis! ;)

ps se poate sa se intample asta in cateva zile daca redresorul e naspa( sa se formeze complet bateria) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ciao all.

A trecut ceva vreme buna dacand am facut operatiunea cu incarcatul bateriei si cu sculele de muzica deconectate iar pana acum nu am mai avut probleme cu descarcarea ei. Cel vinovat era asa cum am intuit cd-ul.

Merci pt sfaturile voastre. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

salut baieti! am si eu o problema cu masina mea(golf 4,1.6 benzina .din 2002)..cand o pornesc la rece porneste fara probleme,dar dupa ce merg cu ea cativa km si o opresc nu mai porneste..nu ramane nici un martor aprins ,luminile la bord sunt ok,electromototul invarte dar masina trepideaza asa,tremura cu totuul si nu porneste..poate dau si de 20 25 de ori la automat pana porneste ira..cateodata nu porneste deloc.. ideea e ca la scanare nu a dat nici o eroare..aveti vreo ideea de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca, in momentul in care nu porneste, se poate accesa ECU, pompa din rezervor lucreaza - ramane G62-ul defect - sonda temperatura apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa merge sigur pt ca am schimbat o crezand ca e ea este cauza;in mod ciudat cam 2 saptamani dupa ce am schimbat o nu a mai facut probleme,dar dupa aceea a inceput sa faca la fel..deci pompa merge si cum imi dau seama daca se poate accesa ecu,scanand o in momentul in care nu porneste?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai VCDS-ul cu tine si cand nu porneste - vezi daca poti intra pe Engine.

Daca nu, problema e de la alimentarea ECU - verifici releul de alimentare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat !am schimbat senzorul de temperatura.. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti.

Masinuta mea imi da probleme mai dese la pornire de fiecare data cand motorul este rece.

De exemplu dimineata sau cand e pornita in aceeasi zi, dar dupa un interval de cateva ore, motorul racindu-se...

Pur si simplu ii dau la cheie si nu porneste cateva secunde bune pana nu ii dau cateva spritzuri apasand pedala de acceleratie.

Se comporta ca si cand nu ar avea motorina.

Am mai intrebat mai multe persoane si mi-au zis ca nu cumva sa-mi traga aer pe undeva. I-am schimbat acum 1 saptamana garniturile la supapa aceea de la filtru de motorina. Nici o schimbare.

Vreau sa va spun ca atunci cand scot supapa de la filtrul de motorina, se vede motorina prin acea gaura cum creste putin 1-2 mm, apoi scade 1-2 mm, la interval de o secunda si ceva.... E bine ca se intampla asta ?

Sunt momente cand porneste bine cateva zile, apoi iar greu. Nu stiu ce sa-i mai fac. Pe tester nu-mi da nici un fel de eroare.

Un prieten care e si mecanic, mi-a zis ca e posibil sa fie de la senzorul de la axul cu came, iar cand i-am zis ca imi porneste greu numai la rece, a zis ca imi va regla injectoarele si nu va mai face. E bine sa umplu la injectoare sau nu ?

Sincer atata timp cat erori pe tester nu am, masina merge rotund dupa pornire, trage bine, nu imi dau seama cum am eu norocul asta sa imi faca probleme numai la pornire.

Totodata nici nu vreau sa ma gandesc cand o sa vina iarna, ce o sa mai fac atunci, o sa omor bateria ? :(

A mai patit cineva ca mine ? Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac, ca m-a mancat... :( :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu pornirea , o opream si nu mai pornea, o lasam un timp si pornea, era de la releul 109 nu facea contac in soculu, am curatat cu sprei de contac si deatunci nu mai am probleme, chestia cu spritul din pedela de aceleratie nu merge , pedala e pe senzor si pana nu porneste motorul nu ii da motorina, iar daca ar fi senzorul de pe axul cu came ar da ceva eroare. Inainte sa te apuci sa schibi ceva la ea curata toate mufele si contactele din bord si mai mult ca sigur ca isi revine, ai undeva o lipsa de contact la rece, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand e motorul cald, imi porneste fara probleme.

Numai la rece imi face problema asta cu pornirea. Sunt dimineti in care tine cate 7-8 secunde.

II iau contactul, dau iar la cheie si nimic pana nu dau sprituri la pedala. Mi se pare o tampenie ceea ce zic, dar chiar asa e.

Dupa cateva secunde, dand si la pedala, imi porneste si cateodata imi si scoate un fum albicios....

O sa verific si acel RELEU 109, dar nici trusa de chei nu o am la mine pana saptamana viitoare, pentru a desface suruburile de la plasticele de sub bord :(

Pana atunci sunt legat de maini si de picioare. Ma chinui cu ea asa...

Totodata nu stiu ce are de imi face mai des, inainte imi facea mai rar. 1-2 pe saptamana.

Totul a pornit de cand imi suiera pompa de motorina pe timpul iernii, am scos-o afara sa vad ce are prin luna februarie-martie, am golit-o de motorina, m-am uitat la ea ca vitelul la poarta noua si am pus-o la loc. Totul se intampla la cumnatul meu la service autorizat.

Ca e posibil sa suiere de la motoras si se poate schimba numai ala, dar e cam greu de schimbat, ca daca e moarta pompa iti porneste oricum.... Nu stiu ce sa mai cred...

Pompa si-a revenit si numai suiera deloc in continuu dupa fiecare pornire, iar dupa 2-3 saptamani a inceput sa-mi dea probleme la pornire, probleme care s-au intetit pana in prezent. Am ascultat si sub bancheta din spate ce zgomor are pompa, pare sa lucrez normal. Are un zgomot specific unui motoras care lucreaza perfect.

Spuneam mai sus de motorina din fitru cum se manifesta. Asa trebuie sa creasca 1-2 mm inaltime, apoi sa scada si tot asa... ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA punerea contactului se aprinde intotdeauna spira de bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da @Al Bundy, la punerea contactului, intotdeauna se aprinde spirala pentru 1 secunda, apoi dispare si de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet de genul: "viuuuuu" pentru vreo 2 secunde dupa care dispare si acest sunet. Parca se amorseaza ceva....

La luarea contactului, dupa 1 secunda se mai aude ceva prin fata ca o clapeta care se inchide.

Cateodata la pornire, cand imi porneste din prima, se mai simt cateva vibratii pentru cateva secunde apoi merge rotund.

Tin sa precizez ca mai am si probleme cu volant, se mai aud niste pocnituri slabe la relanti, iar daca apas pedala de ambreiaj nu se mai aud. Nu vreau sa cred ca toate problemele astea cu pornirea la rece sa fie si de la senzorul de pe volant ! Nu cred ca are nici o legatura.

Sau mi-a mai facut probleme de 2-3 ori luna trecuta in 2-3 zile total diferite, cand puneam contactul, asteptam sa se stinga martorii, i-am dat la cheie, se auzea prima rotatie de la electromotor, statea blocat cam 1 secunda si ceva fara sa porneaca motorul fara sa se auda nimic, apoi pornea motorul fara probleme. Porniri ca astea nu am avut in viata mea.

Era ca si cum ceva tinea motorul blocat pentru acea secunda si ceva, dupa care ii dadea drumul....

Toate astea mi s-au intamplat si mi se intampla numai la pornire la prima cheie. Daca imi porneste greu la prima cheie, la rece asa cum am specificat mai sus si daca opresc motorul sa il repornesc nu imi face probleme cu acea pornire grea.

De vreo 2 zile am incercat sa pornesc motorul numai cu ambreajul apasat si atunci cand pornea din prima (am zis ca are toane, cand si cand cu pornirea din prima), porneste atat de frumos cum trebuie sa se auda un diesel la pornire.

Ei, azi dimineata tot cu pedala de ambreiaj apasata nu a mai vrut.

Dau la cheie si se aude numai (tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan... ). Nefiind langa masina sa o auziti, ma exprim si eu cum pot in scris :)

Tinand cont de toate astea care le-am specificat si fara erori pe tester

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cum se prezinta ?

daca e ok, problema e la electromotor - verifica bornele lui, sa faca bine contact - daca da, trebuie desfacut si reconditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florine.

Bateria are 7-8 luni, cumparata noua in Decembrie 2011 atunci cand am cumparat masina am schimbat si bateria. Este S5 de la Bosch.

Sincer si eu m-am gandit la electromotor dar tinand cont ca atunci cand imi porneste greu ca si cum nu ar avea motorina m-am gandit ca e altceva... Nu stiu pe undeva sa imi traga aer, vreun senzor, etc...

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!