Jump to content

Probleme pornire


fchitu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Masina imi face uneori probleme la pornire. In sensul ca atunci cand dau la cheie parca s-a consumat bateria.....becurile in bord abia palpaie.....ceasul din bord se reseteaza (ca si cum nu ar mai avea curent), radioul nu mai merge, alarma tipa incet de tot (abia se aude)....iar turometrul are cateva zvacniri.....dar motorul nu se invarte deloc. Am suspectat alarma.....ma gandeam ca imi taie alimentarea motorului ....am scos-o.....problema persista ... se pare ca e altceva.

Care sa fie problema?

Mentionez ca se manifesta intamplator....de ex. ieri mi s-a intamplat de 2 ori.

Scot borna de la baterie.....ma mai uit pe ici pe colo...pun borna si apoi masina pleaca la prima cheie.

Mentionez ca este vorba de un golf 2 1.6 cu carburator electronic .....un fel de injectie monopunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cald si rece. E posibil ca legatura la masa dintre motor si caroserie sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil... Tata are un g2 16d 84 ( :D ) si datorita masei inperfecte la sasiu contactul se facea prin cablul de ambreiaj ( care are sectiune de 5mm fata de 10-12mm cablu de masa) care se incingea de il luau dracii (a topit pe alocuri protectia) si parea ca nu mai are baterie. am gasit problema (am strans masa la sasiu) am schimbat cablu de ambreiaj si gata totul mergea perfect. La masina mea (datorita unei reparatii la AUSBURG INTERNATIONAL - cel mai prost service ever...) nu mai aveam masa intre sasiu si motor. Rezultatul .... super probleme. Cand dadeam drumul la consumatori (ventilator, faruri, ...orice) motorul o lua razna ( timpii de injectie dupa o testare cu un tester bosh KTS parca). Norocul meu ca am gasit si aici problema si dupa rezolvarea cablului de masa intre sasiu si motor totul a revenit la normal.

Concluzia - masa e suuuper importanta (trebuie stransa f bine, orice contact inperfect => super probleme)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care care care care "ESTE" .... sry de exprimarea de mai sus ...graba strica treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca releul de incarcare sa fie problema?

Am verificat bateria.....cu motorul pornit si fara consumatori aveam 14 si un pic. Am aprins farurile (faza lunga) si a scazut la 13,8 V. Apoi am pornit toti consumatorii si a scazut pana la 12 V. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica electromotorul sa nu ai cumva un scurt si atunci cind incerci sa o pornesti sa iti fure curent.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu zic ca ar trebui mai la inceput sa cureti interiorul bornelor sa fie perfect curat , sa fie stranse bine ( la urma pui pe borne o lingurita de miere de albina) si urmaresti ce se intampla daca problema e aceeasi eu as zice sa verifici densitatea acidului sau sa faci un test cu bat 121 la orice service(noi de exemplu facem gratis) si de abia apoi verifica masa care este prinsa jos pe cutia de viteze(acolo mai rar se intampla) ,cat despre incarcare boala golfurilor este cureaua destransa(trage de racitorul de la fulie cu mana ,nu are voie sa se invarta in curea adica sa patineze ):D .eu zic ca aici ai rezolvarea pt aceasta situatie si mai scrie pe forum daca este altceva fata de cele de sus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:D Daca ai un voltmetru digital il pui pe baterie(atentie sa nu fie pe ohmi!) si rogi un prieten sa dea la automat.Daca tensiunea scade sub 8volti atunci ai probleme cu bateria(daca incarca 14v cum ai spus mai sus , e buna partea de alternator)daca in timp ce dai la cheie tensiunea scade f.putin iar motorul se invarte greu inseamna ca ai o masa(intre cutie si lonjeron e singura)slaba sau o borna oxidata pe interior cu rezistenta de contact. :P Mai poti sa faci si in felul urmator: scoti borna de + ,masori cu ohmetru rezistenta intre borna -- si cutia de viteza ,mai masori si intre cutia de vit. si caroseria masinii.Daca ai peste 1 ohm atunci sigur e cablul de masa (contact imperfect) ;)Bafta si sa ne spui ce ai gasit. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un electrician si a spus ca de la borna (+) este problema. Nu era ea prea noua, dar a fost curatata de mine tot timpul. A schimbat-o si acum astept sa vad daca mai face figuri.

Multumesc ptr raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am fost la un electrician si a spus ca de la borna (+) este problema. Nu era ea prea noua, dar a fost curatata de mine tot timpul. A schimbat-o si acum astept sa vad daca mai face figuri.

Multumesc ptr raspunsuri.

<{POST_SNAPBACK}>

Domnule, sper sa nu-ti fie prea tarziu.. mai dau si eu un comentariu.

Am avut o problema similara cu o alta masina (nu marca conteaza la faza asta).

Verifica sa ai un contact CAT MAI BUN atat la papucii care se prind de bornele bateriei cat si la prinderea cablului in papuc. (la cativa ani, si ala trebuie schimbat sau macar verificat). Cuprul se sulfateaza si.. nu mai face contact cum trebuie.

Poti preveni cumva problema daca ingalezi cu vaselina zona respectiva, sa nu lasi cuprul sa reactioneze cu aerul si umezeala.

La mine, dupa ce mi-a murit bateria si n-a mai vrut sa dea demaror, dupa ce mi-am chemat un prieten si am luat curent de la el, era sa ma sparg de ras: ala fora motoru' si la mine nu-mi mergea nici claxonul!!! Pentru ca NU bateria era problema si pe traseu', pana la demaror...

toate bune

alexella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!