Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

Salut,


Daca la rece porneste ok, dar la cald electromotorul abia invarte, e de vina bateria sau electromotorul ?

 

Efectiv invarte de zici ca nu mai apuca sa faca o rotatie.. dar motorul porneste, dar ma astept mereu sa nu porneasca. Daca masina sta 1 ora, invarte mai ok.

 

Ce verificari pot face ? Am o bujie arsa, dar nu cred ca e de acolo.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cat invarte. Trebuie sa fie peste 200..250 rpm ca sa porneasca bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei comportamentul ăsta de învârte greu de zici că-şi dă duhul, când este de la baterie, se manifestă la rece. Pe vremea asta şi mai ales la cald nu au treabă bujiile. Deci ar rămâne electromotorul.

Dar eu zic să mergi întâi la un centru care vinde acumulator şi să-ţi facă un test la cald, să vezi ce capacitate mai are acumulatorul.

Ai mai putea să verifici tensiunea bateriei pe timpul pornirii, dar poate să te inducă în eroare pentru că dacă se învârte greu din cauza electromotorului tensiunea bateriei o să scadă destul de mult.

Dacă ai un vcds fă un log pe timpul pornirii pe grupurile 001, 004, 012 (pui contactul, porneşti vcds, selectezi grupurile, porneşti log, dai la automat, o laşi să meargă 20-30 sec, salvezi logul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, electromotor posibil, de aceea i-am recomandat sa monitorizeze viteza cu care invarte motorul, cand face probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vă salut! 

Am o problemă cu Pasat-ul din semnătură, (2.0 TDI, 2006, BKP) în sensul că pornește foarte greu la cald, asta numai dacă temperatura depășește 70 de grade și indiferent dacă merg în oraș sau vin de la 200 de kilometri.

Injectoarele sunt in parametri (-0,5  +0.5), acumulatorul de 75Ah cu vechime de un an și jumătate.

Am fost la un service pentru a fi verificată turația electromotorului dar verdictul a fost cu totul neașteptat - "chiulasa fisurată pe circuitul de motorină". Nu am văzut pe ce canale a citit valorile de a ajuns la concluzia asta pentru că la auzul verdictului mi s-au cam amestecat gândurile.

Precizez ca nu am antigel sau motorină în ulei și nu am ulei in antigel, nu "fierbe" antigelul.

Mi-am făcut eu log-ul pentru turația la pornire și v-aș ruga să mă ajutați, spunându-mi ce canale/parametri să verific pentru a mă putea edifica asupra corectitudinii verdictului.

LOG-01-001-002-004.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ottoflo

Ce se poate vedea clar din logul tău este că nu este clasica problemă de pornire la cald pentru că ECU nu dă comandă injecţia decât cu întârziere din anumite motive.

La tine ECU comandă injecţia de la prima învârtire a motorului, electromotorul învârte bine, deci o luăm prin excludere: nu este de la electromotor/acumulator, nu este de la soft. Cauze pot fi destule, iar determinarea cauze nu cred că se poate face din vcds. 

În locul tău aş începe cu verificarea asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am verificat pompa tandem si este în parametri.
10.5 bari la 1500 rpm

F8EBF89C-5E0A-47CD-B13D-1C6551AFF8E0.thumb.jpeg.6317285f09ccbe86355d5e85349aa3f3.jpeg

 

15 bari la 4000 rpm

F2F1154E-7493-4F5D-9A6E-C608D7756E1E.thumb.jpeg.4a9dc4fecb1dc8840ed001b70097b8a9.jpeg

 

Să fie oare senzorul G28 (senzor impulsuri arbore cotit) de vină? Am citit că senzorul G28 poate fi ok la rece și poate da semnal eronat la temperaturi de peste 70 de grade, fără a da erori pe VCDS. Rezultatul fiind pornirea grea la cald. Chiar foarte grea în cazul meu. Parcă galopează până pornește.

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deși pare bun,varianta electromotor, am inlocuit recent ,problemă la rotor, am gasit pilitura multă,in caz de inlocuire trebuie demontat si văzut cu cati zimti este bendix ul,10,11 sau 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Passat 2.0tdi Bkp 2005,377.000km,porneste mai lung la cald, schimbat chiulasa, injectoare, electromotor, baterie, senzor temperatura G62, senzor ax came G40,pompa tandem,pompa mortorina rezervor, mi a rămas doar varianta resoftarii  după 10ani si peste  300.000km in care nu am găsit rezolvarea/găsirea defectiunii. 

Am incercat si porneste bine cu alt senzor G62 doar cu mufa băgata in el ,dar scos afară,fără să citească temperatura apei,dar in situatia asta nu mi mai arată temperatura in bord. 

G28 chiar dacă nu da eroare poate influenta pornirea la cald? La rece nu sunt si nu au fost probleme. 

Multumesc pt eventualele răspunsuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log pe timpul pornirii grele ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia la electromotor am înțeles că se poate vedea pe VCDS dar nu stiu cum se procedează cu formatul CSV ,am schimbat 3 bucăți  de pe alte masini care porneau bine ,Nu am nici o eroare,corecții injectoare perfecte, aproape  0 toate, am o suspiciune g28 cu toate că nu da eroare, la pornire si rece si cald  porneste cu relantiu mic, circa 600rot după care intr o secundă creste la 800rot/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Formatul csv se deschide cu orice editor care poate deschide Excel. Dar tu fa-l și pune-l aici. Vezi că am explicat mai sus pe ce grupuri și cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am citit topicul complet ,din nou,după care am reglat avans intre -1.5° si -2.5°,iar cantitatea injectata circa 5mg la 90°,porneste bine si la cald acum,DAR la rece scoate fum și balbaie, injectoare toate valori/corecții aproape de 0.

Ulterior, Am scăzut la 4.5mg dar tot scoate putin fum și trepideaza 2,3 secunde,care sunt factorii care influențează cantitatea injectata?

Am schimbat chiulasa completa acum 3.000km,si cu cea a mașinii scotea fum daca creșteam valoarea pe canalul 01.

Multumesc anticipat pt eventualele răspunsuri 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!