Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny

Recommended Posts

Iata si logul promis, bateria avea 12.00v, exact cum am estimat.
Trebuie sa precizez ca masina porneste mult mai bine in timpul saptamanii pentru ca plec cu ea zilnic la birou, pornirea aceea grea este peste weekend, cand masina sta 2 zile
 

LOG-01-001-004-012.CSV

Edited by AlbertM
Link to post
Share on other sites
  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    28

  • alex_nst

    17

  • Al Bundy

    16

  • ionut10a

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu stau in Brasov si mie imi porneste la sfert de cheie in fiecare dimineata (azi spre exemplu a fost a cincea dimineata cu temperaturi de sub minus 20 de grade, minus 25 mai exact). Anul trecut au fo

pt ionut_21NUT am avut si eu aceasi problema, dar pe la 35,000 km cand tot asa, aveam pornire grea. am schimbat bujii, pune baterie noua si nimic; apoi, ce am zis " sa ma duc cu ea la reprezenta si

Salut,   Am si eu o problema cu al meu Passat b6;  cand motorul este rece porneste la sfert, dar daca motorul este cald porneste greoi. Am pus-o pe tester si nimic. Poate fi vre-un senzor de temperatu

Posted Images

Eu zic aşa: din log electromotorul se vede că învârte bine (în mai puţin de o secundă a ajuns la turaţia necesară pornirii), încărcarea este destul de bună. Deci trebuie să mai verifici dacă ai un consum parazit în stand-by, dacă nu este atunci cred că bateria este baiul. Eventual fă rost de un redresor bun şi dacă tot zici că în weekend nu o foloseşti fă-i o încărcare completă pentru că şi tensiunea aia de 12,4 la oprirea motorului nu prea este normală pentru o baterie bună

Link to post
Share on other sites

Asa o sa fac. O incarc complet sambata si duminica vad cum porneste!

Edited by AlbertM
Link to post
Share on other sites
Ana22226789

Salut am aceeasi prob motor rece porneste sfert cum ajunge apa la 90 grade pornesteste la a 7 sau a 10 cheie precizez manca 1 l de ulei la 500km iar pompa de motorina este noua

   Va multumesc 

 

Link to post
Share on other sites

Update, pentru ca asa este frumos:
Joi am fost la dl. Florin la service pentru niste erori la yalele de pe partea stanga si la manerul kessy tot de pe partea stanga, am verificat, ne-am uitat, n-am gasit nimic aiurea, pana cand a masurat dl. Florin curentul la baterie in stand by.
SOC, la 10min dupa ce am incuiat masina curentul oscila la fiecare 30sec intre 1.25A si 0,45A,dupa multe cautari am descoperit si vinovatul. Calculatorul de confort este busit si se trezeste aiurea, de aici si erorile la yale si kessy, urmeaza sa-l schimbam in urmatoarele saptamani.

Multumesc dl. @F l o r i n pentru implicare si profesionalism, recomand tuturor sa-l contacteze, este un adevarat profesionist!

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
costycirstea

Salut. 

La un passat b6 bmp la rece porneste perfect dar la cald cand o pornesti porneste dar imediat cu iei mana de pe cheie se opreste si zdruncina motorul serios. A doua oara dupa acest episod porneste bine. Nu sunt erori pe Engine iar bateria este noua. Masina are 235.000 km reali si nu am umblat niciodata la motor(injectoare bujii, oringuri) . O parere de unde sa incep m-ar ajuta. Multumesc

Edited by costycirstea
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

se verifica,  posibil sa fie o problema software,  se rezolva.

Link to post
Share on other sites
costycirstea

Se poate face cu VCDS? Daca da ma poti indruma cum sa fac acest lucru in cativa pasi?

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu,nu merge. Numai resoftare, se citeste ecu, se modifica harta pornire, se rescrie. Este pt avansati operatiunea si necesita scule dedicate 

Link to post
Share on other sites
Make ioan

Salut,îmi pornește la a 2,3-a cheie câteodată la o săptămâna,in rest e ok! In bord nu apare nimic,oare ce poate sa fie? Pompa de la rezervor nu se aude ca ar face sunetul ala obișnuit. Passat B6 bmp! Mai am un golf Bkd și la ala se aude pompa cum scoate sunetul ala obișnuit

 

Îmi cer mii de scuze dacă nu am postat unde trebuia sau nu am postat bine,sunt nou pe aici și poate îmi scapă câte ceva! 

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

O diagnoza ai facut? Verificat valori senzori, injectoare, etc?

Link to post
Share on other sites
Make ioan

Am făcut un test cu VCDS și nu apare nici o eroare! Injectoarelor sun in parametri f ok!

Link to post
Share on other sites
Make ioan

Oare ar trebui sa fac măsurători pe fiecare senzor sau sunt anumiți senzori?

Link to post
Share on other sites

În primul rând ar trebui să verifici senzorii de temperatură. În grupul 007, înainte să porneşti motorul, doar cu contactul pus verifici dacă temperaturile indicate sunt aproximativ egale şi în concordanţă cu temperatura exterioară.

Având în vedere că nu face tot timpul este mai greu de determinat unde este problema (are legătură cu timpul de staţionare sau cu temperatura exterioară?). Poate fi şi o problemă pe partea de alimentare cu combustibil (dezamorsare circuit alimentare, probleme pompă, etc)

Link to post
Share on other sites
Make ioan

Am sa mai fac câteva verificări! Sper sa găsesc problema! 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Eduarded09

Salutare . Sunt nou pe aici, am cautat ce ma intereseaza dar nu prea am gasit. Detin un passat b6 din 2006 de 2.0 tdi, 170 cp. Masina o detin de 2 ani de zile. Precizez ca de cand o am, am avut probleme cu pornirea la rece, in special cand se raceste vremea(5 grade in jos). Am schimbat tachetii,pompa de motorina din rezervor,carcasa filtrului de motorina,oringuri injectoare....totul in zadar. Trecand din una in alta si discutand cu electricianul de la mine de la munca mi-a propus sa o pornesc intr-o dimineata fara mufa senzorului de temperatura de apa (g62). A doua zi masina la 0 grade a pornit la sfert . Am cumparat senzor nou...i-am inlocuit pe ambii... surpriza a doua zi a fost,cand masina a pornit la fel de greu a2-a sau a3-a cheie. Sa mai lovit cineva de problema asta ? Va multumesc mult . 

Edited by Eduarded09
Link to post
Share on other sites

Ai cam luat-o pe încercate. În primul rând când sunt temperaturi sub 5 grade cât stă martorul de bujii aprins? stă mai mult când temperaturile sunt mai mici sau se aprinde doar scurt? În al doilea ar fi bine să pui un vcds şi să vezi ce temperatură apare pe G62 înainte de prima pornire la temperaturi scăzute.

Link to post
Share on other sites

Încearcă sa parchezi masina la un deal, cu botul la vale si vezi cum porneste la rece a 2-a zi. Revino cu răspunsul. 

Link to post
Share on other sites
Eduarded09

Asa parchez de obicei. Cu botul in vale . Bujiile sunt noi si releul este la fel nou ( beru toate). Are toate valorile in parametri(temperatura inclusiv verificat cat ii da curent la bujie).Numai cand este scos acel senzor(mufa) porneste sfert. 

 

Edited by Eduarded09
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri