Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

MARYUSRDV619

Salut baieti, am si eu o problema cu al meu passat b6 1.9 tdi bkc din 2005, la rece porneste sfert, daca merg 40-50 km porneste bine insa daca merg 150 -200 km porneste greu la cald, prima cheie da sa o i.a iar la a doua cheie porneste greu invarte de cateva ori,motorul merge rotund,trage bine, am pus vcds nu am avut nici o eroare,  are cineva idee de la ce ar fi??

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MARYUSRDV619

Revin cu un update nou, cand am coborat la masina azi sa o pornesc surpriza a pornit tot asa greu, dupa am oprit,am pornit sfert,iar am dat sa pornesc iar a pornit mai greu si avea ca niste scuturari sa fie din cauza electromotorului?

Modificat de MARYUSRDV619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cu un VCDS, verifica si posteaza rotatiile afisate, cand incerci sa pornesti. In functie de asta vedem daca este de la electromotor sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MARYUSRDV619

La mine in zona asta este cam greu cu testerul ? sa vad daca pot gasi pe cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

https://www.sendspace.com/file/vxfd8q

Stie cineva ce ar putea fi in neregula cu pornirea? Patesc asta cam  odata la 2 zile dimineata. Se ineaca motorul si apoi porneste foarteee greu. (vedeti video in link)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

La fel am patit si eu cu pornirea, am curatat injectoarele cu ultrasunete si am schimbat oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, operatiunea de schimbare a oringurilor e dificila? Trebuie scule speciale in service sau e realizabila si acasa? Cat te-au costat oringurile pentru cele 4 injectoare? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Avea o unealta speciala cu care le-a scos, in rest nu e nimic complicat.

Toata procedura m-a costat 600 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

      Ma confrunt si eu cu o problema de vreo 5 luni de zile  cu pornirea unui   Passat2.0 BKP 2006.Motorul porneste foarte greu de cand a dat cu temperaturi sub 0. Dupa ce-l pornesc(pot sa-l opresc imediat ca porneste din prima),nu mai am treaba cu el  toata ziua,cand motorul este cald si nu se raceste de tot! Ma intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta? Pe vag com  apar dupa pornirea greoaie 7 erori ,dupa ce le sterg,nu mai apare niciuna pana la urmatoarea pornire greoaie.Apar asa:

1.          17669-PD Unit Injector Cylinder 1 (N240)  P1261 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

2.          17678-PD Unit Injector Cylinder 4 (N243)  P1270 --006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

3.          17675-PD Unit Injector Cylinder 3 (N242)  P1267 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

4.          17672-PD Unit Injector Cylinder 2 (N242)  P1264 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

5.          17677-PD Unit Injector Cylinder 4 (N243)  P1269 --006- Implausible Signal - Intermitent

6.          17668-PD Unit Injector Cylinder 1 (N240)  P1260 --006- Implausible Signal - Intermitent

7.          17671-PD Unit Injector Cylinder 2 (N241)  P1263 --006- Implausible Signal - Intermitent                  iar dupa stergere a aparut azi si pe timpul zilei, 17676-PD Unit Injector Cylinder 3 (N242)  P1268 -007- Regulation Range Not Reached - Intermitent.

      Mentionez ca dupa pornire,masina functioneaza ok,nu trepideaza,nici cand a avut injectorul de pe cilindrul 3 cu valori pozitive de +4.37,pe care l-am schimbat(acum are valori cu -0,36).Am scimbat la sugestia mecanicului in ordine,pompa tandem,oringuri injectoare,pompa motorina,cablaj si ultima data ,injectorul 3! Din nefericire,masina tot nu porneste bine la rece,ba mai mult,acum dupa schimbarea injectorului,cand o accelerez,are un trepidat!Masina probabil se dezamorseaza pe undeva si chiar nu mai am solutii!A mai intampinat careva probleme de acest fel si daca da,cum s-au rezolvat! Sper ca am postat unde trebuie.

     Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești sigur ca injectoarele și/sau ECU sunt ok? Asa ai cumpărat mașina.. Sau defectul a apărut în timp? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina -i de noua,defect aparut de 6 luni dar odata cu frigul,mai problematic cu pornirea.Injectoarele au valori ok pe tester cand apa ajunge la 90,o iau putin razna cam dupa 3-4 minute de la prima pornire!ECU nu l-am verificat si nu stiu cum se face!Atasez cateva valori poate-ti dai seama,in ordinea urmatoare,la pornire,dupa 3-5 min si de toata ziua.

IMG-20191221-WA0000.jpg

IMG-20191221-WA0001.jpg

IMG-20191221-WA0002.jpg

 

On 21.12.2019 at 6:34, F l o r i n a scris:

Ești sigur ca injectoarele și/sau ECU sunt ok? Asa ai cumpărat mașina.. Sau defectul a apărut în timp? 

Cum se verifica ECU?

On 16.01.2018 at 10:49, Crystyy190 a scris:

Salut Florin, am incercat si cu alt g62 si la fel, o sa trebuiasca sa verific electromotoru si sa vad cu pompa tandem daca se poate verifica sa nu dau baninpe ea degeaba.

Salut!

Ai gasit problema cu pornirea?

Aceeasi problema o am si eu!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care ar putea fi cauza pentru pornirile astea dimineata?
Am schimbat O-ringurile la injectoare la reprezentanta, mentionez ca nu am erori pe motor, am scanat cu VCDS.
Face asa doar dimineata, nu conteaza ca este iarna sau vara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie slaba/electromotor obosit/se dezamorseaza sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDIT: La prima pornire dimineata bateria se duce in 8.65v, masurat cu VCDS.

Culme este ca bateria o am din 22 august 2019, ceva imi descarca bateria, dar nu stiu ce ar putea fi, nu am casetofon aftermarket, am pe cel original MFd2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măsoară cu un multimetru cât are înainte de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna daca mergi distante scurte nu prea se incarca bine bateria. Eu o pun uneori pe redresor daca merg mult prin Bucuresti pe distante scurte. Si se incarca in 24 de ore. E cam prost managementul asta al incarcarii bateriei, desi alternatorul e de 180 de amperi nu incarca prea stralucit. Consumul e mare, sub 0 grade porneste si incalzirea electrica. Am fost la verificat cu masina si asa incarca ea, nu e prea ok. Am avut inainte un B5, tinea bateria mult mai bine incarcata. Plus ca la B6 e si mica, doar 61Ah.

Poti verifica usor cu un multimetru consumul cu motorul oprit si masina incuiata, dar cred ca nu ai probleme de acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update nou, am masurat bateria astazi dimineata, arata 12.040v, am masurat si senzorul G62 cu VCDS, arata 8C si pe bord erau 3C. 
Oare sa fie de la G62, m-am uitat si la bujii daca primesc comanda de preincalzire si mergeau, au dus bateria la 11.45v.
Curios ca si temperatura la motorina arata tot 8C, nu stiu daca asta tine tot de G62.

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima dată trebuie rezolvată problema bateriei. Ori nu se încarcă suficient ori ai consumator ascuns. După o noapte trebuie să aibă 12,4-12,5 V. 12,04 este prea puțin. Ca si comportament, la oprire trebuie să fie în jur de13 V, scade progresiv în timp până pe la 12,4-12,7 în funcție de cât este de bună și de încărcată si acolo trebuie să rămână. Până la 12,04 ar trebui să scadă în mai mult de o lună. 

Deci, prima dată asigura-te ca este bine încărcată (mergi vreo 20 km, în timpul ăsta monitorizează încărcarea, conectezi vcds și dai să facă log pe grupul unde arată tensiunea, nu stai cu ochii în laptop, apoi pui logul aici), urmărește comportamentul descris mai sus și dacă este ok si tot scade, verifică dacă ai consumator ascuns (ampermetrul înseriat cu bateria, închizi mașină, capota si după ce intră în stand-by vezi cat este consumul)

Ps. Motorina are alt senzor de temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si log-urile.
LOG 1 - este logul fara consumatori, doar clima pornita - distanta parcursa 18km (oras + drum intins, viteza 60-80km/h)
LOG 2 - este logul cu farurile aprinse, clima pornita si radio pornit, acelasi drum, aceleasi conditii.

LOG 1 - fara cons.CSV LOG 2 - cu consumatori.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încărcarea este ok, dimineaţă ar trebui să ai 12,5.

10 hours ago, lupo_bv said:

Ca si comportament, la oprire trebuie să fie în jur de13 V, scade progresiv în timp până pe la 12,4-12,7 în funcție de cât este de bună și de încărcată si acolo trebuie să rămână.

Ai verificat şi asta cumva? Oricum să măsori dimineaţa înainte de pornire şi să spui cît are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv la oprire cand am ajuns acasa avea 12.4v, o sa ma uit maine cat arata, dar cu siguranta vor fi in jur de 12v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam puţin 12,4. Spre comparaţie eu am o baterie de 7 ani şi imediat după oprire are 13V sau mai mult (bineînţeles după ce parcurg vreo 10km), cred că după vreo 30-40 minute ajunge la 12,5 . Dar verifică şi curentul în stand-by.

Şi ca să stabilim exact legătura între problemele bateriei şi pornire fă un log pe timpul pornirii pe canalele: 001, 004 şi 012. Conectezi diagnoza, porneşti vcds, pui contactul, selectezi grupurile şi dai să facă log, acţionezi demarorul. O să pornească greu pentru că va fi un timp între punerea contactului şi acţionarea demarorului (timpul în care manevrezi vcds, dar altfel nu ai cum decât dacă ai alimenta vcds separat), dar logul o să permită se  se vadă turaţia electromotorului şi cu cât scade tensiunea bateriei. Poate apărea şi fenomenul întreruperii comunicării între ECU şi vcds din cauza scăderii excesive a tensiunii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o sa fac
Daca fac testul consumului in stand-by, casetofonul cere cod de activare, pentru ca eu nu-l am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, trebuie să întrebi pe cineva cu model ca al tau care a mai scos borna bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, AlbertM said:

asa o sa fac
Daca fac testul consumului in stand-by, casetofonul cere cod de activare, pentru ca eu nu-l am?

Nu. Nu il cere. E stocat in ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!