Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

:) Rave, fara sa te cunosc personal, doar dialogand aici, tu oricum ai o pozitie Pro VAG, indiferent de natura problemei ...aici nu discutam de a constientiza lucruri si accepta lucruri. Sa fim seriosi ca Skoda nu are sisteme electronice mai multe decat alte marci aflate pe acelasi "palier". Sunt sistemele normale anilor 2010+. Ca si risc, daca imi luam vreun S 2014, zeul sistemelor si tehnologiei, sau vreun Tesla S , mi as fi pus o steluta pe lista de riscuri..

E bine sa existe pareri contradictorii, asta duce la progres de multe ori...Pacat ca nu e cazul si in situatia de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brady este doar un dealer.

 

In background sunt o serie de discutii intre service si importator/fabrica.

Fabrica poate cere anumite masuratori pe care dealer-ul sa nu le poata face sau sa nu stie sa le faca.

 

Cand duci masina la PBN cei de la service pot sa ceara asistenta celor de la centrul de training iar ei pot discuta direct cu inginerii de la fabrica Skoda (uneori si pe baza relatiilor personale) si nimeni de la importator n-o sa le contrazica lor expertiza cand decid inlocuire jumatate masina (eufemistic vorbind).

S-a intamplat la marci din grup si la valori mult mai mari.

 

Cand cererile acestea vin de la un dealer alta este procedura si se respecta la virgula...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles..mersi de info , voi tine cont!

Over and out pt moment, s a terminat calatoria relaxanta cu metroul.. Un mare multumesc Skoda pt momentele de relaxare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdann81 Nu ai cerut masina de schimb?

 

@Rave In anul 2014 nu prea ai cum sa-ti cumperi o masina noua fara sa aiba ceva electronica pe ea. Doar daca iti cumperi Dacia sau Daewoo poate. Eu de exemplu nu am vrut KESSY dar era inclus in pachetul tehnic. Si multa electronica de pe masina asta nu as fi vrut-o, dar asa vine. Sunt sigur ca daca iti cumperi Audi ai parte de si mai multa electronica. E un pic dubios sa spui ca daca iti cumperi masina cu electronica trebuie sa astepti sa nu iti mearga. Poate ca exista mai multe sanse sa ti se strice in timp, asta da. Dar sa iei masina noua si sa ramai cu ea in drum din cauza electronicii asta nu are cum sa fie vina cumparatorului. Am avut xenon, tot asa ca era inclus in pachetul tehnic si a venit direct din fabrica cu computerul de la un far defect. E vina mea? Trebuie sa accept asta daca iau xenon? Si xenonul e tehnologia viitorului? Care-i limita de unde electronica devine SF si trebuie sa astepti sa ti se strice?

 

Sunt curios daca la Golf 7 apar toate problemele astea ca in principiu electronica ar trebui sa fie aceeasi si hardware si software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdann81

Sunt surprins sa aud ca mergi cu metroul !

Orice service autorizat ofera masina la schimb daca iti tine masina blocata mai mult de 24h ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nevoie de o alta masina momentan, si sa iau o masina de la ei asa doar ca se poate sau ca sunt obligati sa imi dea...nu prea am de ce, cel putin momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit, sorry!

Evident ca supararea este normala si asteptata. Insa decizia ca masina e un gunoi din cauza asta nu, nu este indreptatita. Ca sa continui metafora, e ca si cum in momentul in care masina ar primi prima zgaraietura prin trafic/parcari ai spune ca masina e distrusa si o rabla...

 

Da, realizez ca majoritatea posturilor mele pot parea "pro-Vag", dar nu sunt. Serios! Pur si simplu nu sunt de acord cu unele exagerari, si asta e legat de orice. Am aceeasi reactie "pro-Apple" si fata de oamenii care sa plang ca nu pot trimite o poza prin bluetooth pe iPhone si spun ca din cauza asta e un kkt. Sau fata de MacOS, si multe, multe altele. Culmea, eu injur VAG-ul pentru chestii pe care mai nimeni nu pare sa le sesizeze, dar asta e...

 

Pur si simplu cred ca o achizitie trebuie facuta constientizand riscurile posibile si fiind pregatit sa le si rezolvi atunci cand se intampla.

Riscul la un sistem ca Kessy este sa se strice un senzor si sa nu ai cum sa mai pornesti masina, riscul la xenon este sa se strice un drosser/calculator, riscul la automate este sa ramana blocata in viteza etc.

 

Ca sa ma exemplific. Am un prieten care a patit asta pe un MB, in concediu, in Franta. A pus masina pe platforma, a dus-o la service, a luat-o inapoi in aceeasi zi si cand a ajuns in Romania a dus factura la reprezentanta sa i-o deconteze. S-a suparat? Da, evident! Doar a pierdut o zi intreaga de concediu si era sa ramana blocat acolo nestiind cat ar putea dura reparatia. A ajuns la concluzia ca din cauza asta MB e o firma de kkt? Hai sa fim seriosi...

 

Din toate postarile de pe forumul asta, posesorii de Skode sunt cei mai... nu stiu cum sa le spun... sa zicem pretentiosi. Desi visatori cred ca e cel mai potrivit! Doar pentru ca o masina e noua nu inseamna ca nu o sa se strice, oameni buni, ci doar ca reparatia e platita de fabrica, atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista o posibilitate de manual override a sistemului kessy? La modul sa scoti cheia din telecomanda si sa existe varianta pornirii clasice. Nu stiu dat la o parte butonul, ceva cumva :))

Inteleg ideea ca se strica foarte rar Kessy, dar trebuia sa exista un backup. Nu e ca la un drosser sau ca nu iti merge navigatia, ci pur si simplu te imobilizeaza.

 

Stiu cum e cand dai de o masina noua care face probleme, o lamaie practic si vorbim de o casa mai mare, in speta Audi de iti vine sa nu mai ai nicio legatura cu marca.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, eu stiu ce spui tu. Nu iti stiu postarile sa stiu daca esti sau nu pro-VAG dar sunt de acord cu tot ce ai spus mai sus.

 

Dar nu uita un lucru. Una e sa vorbesti teoretic de o situatie in care nu esti implicat, si alta e sa vorbesti cand ti se intampla tie. In momentul de fata bogdan nu vorbeste teoretic, el se plange de faptul ca masina lui cu mai putin de 10,000 km l-a lasat in drum. Nu a scris ca toate masinile Skoda sunt gunoaie, ci pur si simplu si-a manifestat supararea fata de faptul ca masina lui ii face probleme.

 

E foarte greu sa ramai 100% obiectiv cand tie ti se intampla asta. Si eu stiu pe cineva care si-a cumparat un Touareg care i-a facut probleme din prima zi. Era foarte nemultumit si a spus ca nu vrea sa mai auda de VW. Evident, reactia mea a fost "Fii ma serios! Ai avut tu ghinion, doar nu poti spune ca toate sunt proaste!". Dar reactia mea de atunci a fost ca si reactia ta de acum: obiectiva, pentru ca nu era masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea nu e ca se strica x,y,z... Ci ca pe diagnoza totul e ok, totul e curat insa masina e imobilizata! Asta ma face sa spun diverse, inclusiv termen gunoi care se refera fix la masina mea si nu la Skoda sau VAG in general..

Daca azi la service ziceau, s a stricat X, il inlocuim si gata s a rezolvat problema , era totul ok.. Dar nu au putut sa imi zica nimic concret, cel putin nu momentan

Nu are rost sa facem comparatii cu alte marci, ca n am mai termina niciodata de vorbit.. Cazuri reale sau fanteziste cu masini de peste 100k cunosc si eu cu zecile..

LE:

@the ego... Nu exista asa ceva, sau cel putin nu e in manual scris .. Blocarea electrica a volanului e ca si imobilizatorul cred, exista undeva acolo, si nu ai cum sa i faci bypass tu ca si utilizator avand doar cheia masinii :)

Eu nici macar nu sunt sigur ca de la Kessy e problema.. Dar asta e primul lucru la care te gandesti cand vezi comportamentul

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te referi la mine, dar eu am dat exemplu cu Touareg din alt motiv. Am vrut sa ilustrez faptul ca orice posesor de masina noua care are ghinion e foarte dezamagit de marca, si ca e simplu sa spui ca n-are dreptate cand esti pe celalt trotuar, vorbind de masina altuia. Cand ti se intampla tie e altfel. Deci comparatia era la reactia posesorilor, nu comparam VW cu Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu am ajuns cu o masina cumparata de noua la PBN, chiar daca nu pe platforma, ca sa imi schimbe un lant. Dar eram pregatit pentru momentul ala din momentul in care am cumparat masina, asa ca nu m-a deranjat atat de tare. Plus ca reactia celor de acolo a fost ok, mi-au explicat totul punctual si frumos, am avut masina blocata doar o zi si nu am platit nimic...

Dar eu am si alta mentalitate, prefer sa ma gandesc ca ceva o sa se strice, si sa ajung sa fiu surprins in mod placut cand nu se strica, decat sa ma gandesc ca nu o sa se strice niciodata si sa fiu dezamagit cand se intampla ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la tine Alex ma refeream(am dat send dupa tine) ci la ce zicea Rave de MB, dar se aplica si la modul general vorbind. Mi se pare gresit sa compari problemele..de ce doar problemele? Daca fac o comparatie intre O3 si C Class 2014, o fac la misto pentru ca in mare parte as compara mere cu pere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave: Pai e o diferenta. Tu ai avut o problema care a fost constatata si rezolvata. bogdan a ramas cu ea in drum. Deja sunt situatii complet diferite. Plus ca lui nu i-au gasit nicio problema, deci e posibil sa i-o dea inapoi asa cum a adus-o, si sa pateasca din nou. Toate astea adunate probabil ii dau o doza de dezamagire si pesimism. Eu il inteleg perfect, desi sunt de acord cu ce spui tu in teorie. Argumentul meu e ca teoria e una, cand nu iti porneste TIE masina noua e alta. Dar hai ca deja ma repet aici.

 

bogdan: Da, scuze atunci. Am vrut doar sa clarific scopul comparatiei mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoala treaba asta cu blocajul volanului si mai nasol ca nu da nimic pe tester.

 

Eu am reusit sa raman cu O2 a lui fratimio din cauza contactului clasic. Are o fanta antipraf/mizerie (cred) care s-a blocat si nu mai dadea voie sa intre cheia in contact. Norocul meu a fost un service de televizoare in zona de la care am luat o surubelnita micuta si am reusit sa deblochez fanta aceea. S-a dus cu ea la service i-au gresat contactul si gata, functional si in ziua de azi. Era o treaba buna ce zicea The_Ego mai sus cu un „backup” la deblocarea volanului dar nah .....probabil nu se asteptau la chestia asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si cazurile in care apar erori la diagnoza si zic acelasi lucru: nu stim ce sa facem. Cum a fost cazul cu computerul de far. Eu am avut noroc ca pana la urma a gasit Skoda problema. Si asta pentru ca au fost foarte multi cei afectati. Pentru ca la dealer nu puteam sa reproduc eroarea. Am vazut pe briskoda un om cu probleme la sistemul start-stop care in diagnoza are erori la airbag si caruia dealerul i-a spus acelasi lucru: nu stim ce sa facem. Cand esti printre primii cu o anumita problema e foarte frustrant pentru ca nimeni nu stie ce sa-ti faca la masina.

 

Mie mi se pare ca masina nu a fost testata destul sau poate nu au fost testate destul toate variantele de echipari. 

 

@Rave tu ai o problema daca iti cumperi masina noua si te astepti sa ti se strice imediat ce ti-o cumperi. Sau poate nu ti-o cumperi cu banii tai. Si nu ai zis ce asteptari mai ai in continuare. Dupa ce astepti sa ti se strice te astepti sa ti-o repare? Sau cand te duci cu ea stricata ei sa-ti spuna nu stim ce sa-i facem.

 

Nu cred ca daca acum sunt posesor de Skoda sunt mai pretentios si visator. Tu vorbesti de problema de lant de care stiai inainte sa cumperi masina. E foarte relaxant cand e o problema cunoscuta, chiar si atunci cand nu stii tu de ea dar stie dealerul. Te duci, o baga in service, o repara, pleci acasa. Dar cum ar fi fost sa te duci cu masina la service si sa-ti spuna: nu stim ce sa facem. Ai mai fi avut asa parere buna de marca respectiva? Nu de dealer, ca nu e vina dealerului. Service-ul autorizat nu poate stii mai mult decat stie fabrica. 

 

Am avut Golf 5 inainte si nu am avut nici o problema la el. Tot nou, am mers 6 ani si in afara de revizii si cate un rulment ici-colo aia a fost. Si m-a costat mai putin decat Octavia. Cand dai 20.000 de euro pe masina te astepti macar sa mearga. Ca zornaie, ca bubuie, ca nu se aprinde un far, e una. Dar sa o lasi in perfecta stare si a doua zi sa nu mai porneasca mi se pare un pic cam grav. Poate esti tu mai zen de felul tau, poate n-ai familie, copii. Poate ai 10 masini si mergi cu ele peste tot. 

 

Mie mi se pare mai normal sa ramai cu un MB plin de electronica pe undeva decat cu o masina ca Octavia. Pentru ca electronica aia abia a fost pusa pe masina. Esti printre primii care merg cu ea. Atunci cand tehnologia a coborat pana la Octavia, ar trebui sa fie destul de sigura pentru ca exista pe masini de foarte multi ani.

Modificat de florino2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O clarificare...eu nu reprosez nimic serviceului...nu a aparut nimic oe diagnoza si asta nu din vina lor :). Faptul ca au insistat/recomandat ca masina sa ramana pt mine e de apreciat. Sa vedem insa rezolvarea :) si cel mai important cauza ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu am ajuns cu o masina cumparata de noua la PBN, chiar daca nu pe platforma, ca sa imi schimbe un lant. Dar eram pregatit pentru momentul ala din momentul in care am cumparat masina, asa ca nu m-a deranjat atat de tare. Plus ca reactia celor de acolo a fost ok, mi-au explicat totul punctual si frumos, am avut masina blocata doar o zi si nu am platit nimic...

Dar eu am si alta mentalitate, prefer sa ma gandesc ca ceva o sa se strice, si sa ajung sa fiu surprins in mod placut cand nu se strica, decat sa ma gandesc ca nu o sa se strice niciodata si sa fiu dezamagit cand se intampla ;))

Inaintea ta s-au dus multi altii si s-au intors la fel cum s-au dus, adica fara nici un fel de eroare in calculator si lantul zornaind! Luni bune au tot facut presupuneri cu zgomotul la distributie, ba ca ungerea, ba ca tachetii, ba ca zgomot normal la rece conform paginii x din  cartea tehnica.

 

Eu vizavi de fiabilitate am mai spus, lucrurile trebuie sa evolueze in bine. Adica daca inainte 0,9x0.9 facea 0,81 probabilitate de defectare acum trebuie sa folosim piese care dau 0.95x0,90x0,95=0,81. Adica probabilitatea de defectare sa fie eventual aceeasi. masina cu revizii la timp sa fie suficient de sigura ca sa nu te lase in drum

 

Mai curios as fi Rave, care sunt acele lucruri pentru care tu blamezi vw, ca eu nu le-am auzit pana acum si poate ar mai fi ceva de spus si altii nici un le-au sesizat!

 

Scuze de off! 

Succes colegului cu rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observația lui Bogdanpiatra este pertinentă.

Atunci când cumperi o mașină marca xing jiao chun jiu ling, închizi ochii, faci trei cruci și ˝dă, Doamne, să nu mă lase în drum˝ 

Dar, când ai o mașină din grupul VA, mai ales una făcută din bucăți testate și super verificate pe mărcile premium, parcă totuși e un pic contra naturii să pleci din start cu ideea că... ˝sigur se strică ceva˝.... sau la fel de anormal mi se pare să dai petreceri aniversare când au trecut ceva ani fără probleme. Cel puțin la skoda, fiabilitatea ar trebui să fie regula iar defecțiunile excepția.

 

Problemele avute de Bogdan cu distribuția sau cele avute de Bogdan81 și de ceilalți colegi cu direcția și cu blocarea volanului, prin gravitatea lor, prin frecvență și prin starea de indispoziție și nesiguranță generează în mod evident indignare și un pic de frustrare. A le stigmatiza atitudinea considerând că ar trebui să fie mai senini, mai toleranți, mai cum vreți voi, e dimpotrivă o dovadă de neacceptare.

 

Evident că nu este nimeni vinovat sub forma intenției de toate problemele expuse mai sus. Nu-și imaginează nimeni acum că în laboratoarele VAG este vreun doctor Jeckil care pune intenționat distribuție pe lanț cu probleme și râde de noi. Eu am convingerea că oamenii de la vag chiar muncesc și se străduiesc să progreseze. Dar când munca lor dă chix și rămân cu mașina în drum, nu pot să privesc zâmbitor, ca un amish, cum vine platforma. Normal că-i blagoslovesc vreo două!

 

Ca și concluzie, nu s-a inventat mașina perfectă dar defecțiunile la componente testate pe alte serii sunt inadmisibile. Mai inadmisibilă este atitudinea reprezentanțelor din Ro care nici măcar nu recunosc că au o problemă. Încercați de curiozitate să abordați problema dsg7 sau cea de la lanțul distribuției...vă veți cruci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de la distributie o cunoastem!

Si din pataniile de pe forum si pe cele cu dsg7.

 

acum, vesnica mea intrebare( e valabil si la lant aici) cum oare scoti din fabrica o masina cu "calculatorul" de xenon defect? cazul colegului care a avut din prima zi probleme. Oare ei fac teste pe niste masini cu anumite piese, furnizori( ex lant de distributie, xenon, etc) si apoi cand le bagi in productie dai proiectul unui alt furnizor sa iti faca piesele?

 

Ca daca faceau teste pe aceleasi componenete nu se putea ca in primii 15000 de km sa nu auzi zornaitul la lant( cazul celor cu distributii vesnic bolnave-ca o paranteza tocmai mi s-au reprodus mai tare zgomotele in ultimele 2 zile) sau sa nu iti ramana farurile stinse daca faci zeci de porniri, opriri, faruri stinse si sprinse, etc. Orice componenta trebuie verificata, testata! Oare ce verifica skoda, vw,  la proiectarea unei masini? 

Lantul l-au facut praf, deci n-au testat motorul sau au bagat gunoiul sub pres si au tacut pana au schimbat tipul de motor!

Calculatorul de far se strica din primii km( ca sa nu mai spun ca n-am cuvinte sa descriu ce senzatie are un proprietar de masina noua care se duce a doua zi in service cu 17-18000 E decartati).

Cu directia se plang ceva posesori de comportament ciudat! Ok, pentru consum redus servo intra in stand-by, dar cand iti sare ceva pe autostrada(o piesa de la alta masina) la 150 km/h mai ai timp sa faci acea autocorectie, sau fractiunea aceea de secunda e vitala?

si mai sunt!!!

Oare ce masina sa iei azi ca sa fii cat de cat, atentie, nu multumit, dar in siguranta?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja se scrie mult aici si pe langa subiect. Avem o defectiune in garantie, sa asteptam rezolvarea. Daca se mai intampla si altcuiva atunci putem sa tragem si alte concluzii, pana una alta este o situatie singulara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katanaro cum ai numarat de ti-a dat situatie singulara? Si eu am avut o defectiune si tot in garantie m-am dus si am plecat la fel cum m-am dus. Cu defectiune cu tot. Desi computerul masinii avea eroarea salvata. Mi-au sters-o si hai "sa speram ca nu mai apare". Ca nu stiu ce e, ca n-au mai vazut sau, cum ai zice tu, "e o situatie singulara".

 

Din fericire masina mea nu a ramas in drum. Am asteptat o luna si jumatate sa apara informarea de la Skoda si abia atunci mi-au rezolvat defectiunea. 

 

Si nici macar problema cu farul nu e singulara. Uita-te numai pe forumul asta cati au patit-o sau o patesc inca la masinile nou venite.

 

@bogdanpiatra am decartat 19.4k si m-am dus dupa 30 min inapoi, nu a doua zi. Pentru ca la prima aprindere mi-a dat eroare si n-am fost inspirat sa le aprind la dealer ca nu mai pierdeam timpul cu drumul dus-intors. Am vazut devizul de reparatie si computerul de far costa 851 lei. Dai un ban dar stai in fata. Ma intreb daca si computerele astea de far sunt trecute la consumabile si daca trebuie platite daca or mai pica peste vreun an-doi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate problemele sunt singulare..prima data, o singura data :). Si directia a fost o problema singulara, si incet incet au mai aparut cativa pe aici..sa nu mai zic de forumul italian, nemtesc unde cei cu G7 se plang la greu. Legat de blocarea volanului..eu chiar va doresc sa fie singulara si sa nu lase pe nimeni in drum, dar am gasit ceva pe un forum din cehia...nu stiu sigur daca e aceiasi problema pt ca n am avut timp sa citesc tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis un topic despre fiabilitate aici:

http://vwforum.ro/topic/110825-despre-fiabilitate-in-general-si-skoda-in-particular/

sa nu-l incarcam pe acesta mai mult decat e deja. Daca poate un moderator sa mute ultimele posturi acolo e perfect!

 

Ideea e asa! Eu cand cumpar o masina ma gandesc asa:

- masina noua - ma astept sa se strice deoarece poate avea bolile copilariei (unele mai scumpe/enervante decat altele)

- masina veche/second - ma astept sa se strice din cauza uzurii

- cea mai buna optiune e sa iei ca masina noua, un model vechi. Aflat la final de generatie. Cel mai probabil bolile copilariei, daca nu au fost complet rezolvate, sunt cunoscute asa ca macar stiu la ce sa ma astept si sa ma decid daca pot suporta eventualele cheltuieli legate de masina sau nu. Dar, chiar daca sunt rezolvate bolile copilariei, pierzi bani la revanzare prin simplul fapt ca ai cumparat un model care devine foarte repede "vechi".

Asa ca, oricum as da-o, tot ma astept sa pierd niste bani pe masina aia. Eu! Poate voi ganditi altfel!

 

Asa ca eu plec la drum, mai ales cumparand un model nou aparut despre care nu se stie prea multe, cu ideea ca ceva se poate strica la masina. Si, in cazul in care se strica, ma astept ca fabrica sa mi-o si repare, ca de-aia am garantie. Asta zic eu ca e avantajul unei masini noi: sanse mai mici de a se strica ceva  - datorate uzurii mici a masinii/pieselor - si garantia ca atunci cand se strica, nu platesti tu! Eventual, daca e vorba de probleme cunoscute ale modelului, ma astept la o culanta - atata timp cat intrunesc conditiile de acordare. Si odata ce am iesit din garantie, raspunderea reparatiei masinii, daca e nevoie, imi revine. Atat!

 

Si ca tot vorbim de fiabilitate. Skoda nu mai e de mult ceea ce tot are lumea impresia ca e. Culmea, legat de colegul care vorbea de "tiang-pong-ju" si alte chinezisme, alea sunt mai fiabile decat o Skoda. O Toyota sau Mazda sunt mai fiabile decat un VW. Pana si Opel-ul e! Asa ca daca vreti fiabilitate, ati batut la usa care nu trebuie. Aici e pentru calitate nemteasca si dotari premium la pret mai mic (decat un VW/Audi cel putin...).

 

Cei 2 (euro)centi ai mei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!