Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

de ce spui ca ar trebui schimbat volanul ca eu cred ca in productie volanul in 3 spite se produce un singur model (e mai economic) chiar daca se pune sau nu comenzi pe volan, ma gandesc ca acum eu am in locul comenzilor niste capace si ma gandesc ca ar putea fi inlocuite cu comenzile si intr-adevar cred ca este dificil de tras firele spre unitatea centrala si acolo ma gandesc ca este tot la fel o mufa ceva in care nu cred ca este bagat nimic ca am vazut pe urma ca sa adaugi pe volanul in 3 spite comenzi atunci costa 16Euro si de asta ma oftic enorm ca totusi era putin pentru o asa functionalitate sper ca in momentul cand o sa fac revizia sa pot afla mai multe de la un inginer bun de service, pentru ca agentul de vanzari atunci ca sa se scoata si el pentru gafa care a facut-o mi-a zis ca sigur se va putea adauga.

 

cat despre consum intr-adevar am incercat sa vad cat pot sa scot cat mai jos si  fost din localitatea I.L. Caragiale, DB pe DN72 - Centura Ploiesti - Bucuresti asta vara cu  temperatura de 25-26 grade afara si in masina doar eu cu sotia fara AC pornit si in plus 2.4atm in toate rotile :icon_bounce: ,   am incercat :D

Modificat de alexxsz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sub capace este decupat se pot trage comenzile foarte simplu si nu trebuie sa tragi fire iti trebuie calculatoru de coloana iti spun din proprie experienta la golf am cumparat comenzile si cand am dat capacele jos nu era decupat asa ca am fost nevoit sa cumpar un volan care l gasit nou tot pe forum de la un coleg si care avea comenzi cu tot cu calculatoru de coloana si nu a teebuit sa trag fire in unitate pentru ca in momentul in care schimbi calculatoru vechi de sub volan firele care vin din unitatea centrala sunt prevazute si pentru comenzi pe volan in cazul in care proprietarul vrea sa si puna mai tarziu comenzile ;)

Doar trebuie codarea prin vag ca sa le recunoasca ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxsz, pai daca ai asa multi km mai baga si tu opinii... Poate ai mai citit pe aici pe topicul de Octavia3 ce probleme mai au unii colegi. Ar fi interesant sa vedem la o masina cu mai multi km daca se manifesta, cum se tine...daca sta prin gropi, daca s-a dereglat directia...daca ti se inepeneste pe autostrada. Nu fi zgarcit :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am inceput sa intru si eu pe forum in momentul cand am inceput sa am probleme defapt am inteles ca nu sunt chiar probleme:

1. martorul nivelului de ulei mi sa aprins in mers ceea ce ma speriat destul de tare am tras pe dreapta si am vazut ca nivelul pe joja era cu 3-4 mm sub minim, initial ma gandisem ca am spart baia de ulei sau ceva de genu dar pe urma am aflat ca si benzinarele cu turbina papa ulei destul de mult citind si in carte ca poate consuma pana la 0.5l pe 1000km si chiar mai mult in primii 5000km, am completat si sa rezolvat problema.

2. la plecarile in forta si in treapta 2 si 3 tremura masina foarte tare de am zis ca se rupe alaturi de un zgomot puternic m-am speriat sa nu fie ceva de la ambreiaj dar defapt am aflat ca se poate sa am gheata sub motor si atunci trepidatiile motorului era transmise la caroserie si asta a fost ca am bagat-o in spalatorie si problema a disparut.

 

in rest ce sa spun sunt foarte multumit de ea ca si tinuta de drum directia impecabila si fac parcari zilnice in bucuresti unde o rupi pe directie, senzorii de parcare sunt extraordinari, am reusit sa imi zgarii parbrizul cu prealaudata racleta a skodei.

 

Pe autostrada merge impecabil am reusit sa o incerc la viteza maxima si pot spune ca a ajuns cu brio.

 

Chiar pot spune ca fata de minusurile care le am la ea (comenzi volan si bluetooth) cei de la avia mi-au dat-o polishata chiar daca a venit mai devreme cu o saptamana pe stalpul de la sofer si pe usa fapt ce ma duce cu gandul ca au zgariat-o pe drum dar si eu am vazut dupa vreo 2 luni, per total am foat multumit ca mi s-a oferit si un discount bun dar regret enorm comenzile pe volan.

 

Portbagajul este imens toata lumea o stie si il lauda

 

Referitor la gropi sa incercati sa mergeti cu 140km/h pe A3 pe sensul inspre bucuresti la iesire de pe podul peste lacul Pasarea pe la km 20 daca nu ma insel sa vedeti exact cum sta octavia pe suspensii, eu prima data m-am speriat dar mi-am dat seama ca sta bine cand am mai luat acelasi hop prima dat cu opel vectra, dupa cu renault fluence.

 

ce as vrea sa mai fac ar sa activez si eu optiunile acestea ce le-am vazut pe forum.

Modificat de alexxsz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Unii" n-au deloc comenzi si eu am facut arogante sa schimb volanul din 4 in 3 spite. Asta asa ca sa învârt cutitul în rana :))

Deci ma oftic eu ptr tine stiind ca la fel vroiam sa fac si eu dar am fost inspirat si am intrebat daca e cu botoane !!! Oricum a venit aiurea a mea si mi l-au schimbat ulterior ...

Deci nu sunt singurul care a zgariat parbrizul cu mult laudata inventie ...racleta cu zoom :)

Sa faci codarile de pe forum, sunt utile !

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da as vrea sa imi fac codarile dar nu am gasit nimic pe forum legat de problemele care ar putea fi pe la garantie, or sa vada cei de la skoda la revizii ca am umblat la codari?

 

poate sa imi spuna cineva cat ar costa sa fac codarile acestea?

 

ca idee m-am pacalit cu functia cornering din fabrica pe care am dat o gramada de bani chiar daca mi-a zis agentul de vanzari ca s-ar putea face dupa .... c'est la vie!!!

Modificat de alexxsz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI

 

Pentru cine ar vrea sa-si comande navigatia Columbus. Sunt probleme la mai toate unitatile: la rece, touch screen-ul ori nu raspunde la unele comenzi ori se blocheaza complet pentru cateva secunde.

 

Eu am fost cu a mea in service, am reclamat problema, s-a confirmat ca exista si am primit urmatorul raspuns: se stie despre problema si chiar daca se inlocuieste unitatea problema tot nu se rezolva. Am vazut cu ochii mei informarea de la Skoda. Momentan se cauta o solutie si cel mai probabil vor fi rechemate toate octaviile cu navigatie Columbus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Genial! :(

 

Eu sincer n-am observat pana acum. E drept ca nici nu am pornit masina in ultima perioada decat de 2 ori, cat am deszapezit in jurul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am observat cand am luat masina. La mine a inceput abia dupa vreo 6 luni de utilizare... Oricum partea buna, zic eu, e ca Skoda stie de problema si se lucreaza la ea (am inteles ca vor sa schimbe producatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice touch (mai ales cele rezistive) au probleme la rece ....sincer la Bolero nu am observat ca nu ar merge dar astept vara sa pot face comparatie ....

 

Alexxsz - legat de codari ...nu se vad in service ca au fost facute ulterior si in plus .....plictisitii aia de mecanici nu stau ei sa vada ce ai facut tu la masina ....scot uleiul, pun uleiul nou si gataaaa !!!! Oricum sunt adaptari facute software nu hardware cu fire improvizate sau mai stiu eu ......nu au de ce sa comenteze !!

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice revizie masina se conecteaza la VAS si se face asa numitul "protocol", care inseamna ca in mod automat se scaneaza si se salveaza pe serverele VW erorile si se pare ca uneori si codarile.

 

Daca faceti modificar in codari (de ex. scoatere avertizare centura), trebuie sa aveti grija ca inainte de revizie sa revenitit la setarile vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 4 revizii la O2 pana acum, toate la reprezentanta si niciodata nu au legat VAS-ul. Si am stat langa masina la toate de la inceput pana la sfarsit.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ecranele sunt capacitive. Cel putin la Bolero eu asa am gasit in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata n-o sa se uite nimeni la revizii dupa codari. Insa daca ramai cu masina in drum si ajungi sa trebuiasca sa-ti inlocuiasca motorul sau orice alta piesa de aceeasi valoare, sa fiti siguri c-o sa scaneze baietii masina cap coada, doar doar gasesc ceva si nu platesc ei :)

 

Asa ca fiind platforma noua, cativa ani eu as lasa masina asa cum e... cel putin pe partea de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa este ....ca RUMANU' e invatat sa arunce pisica la altul in curte si se spala toti pe maini. "Tare bine stam cu igiena persoana" :)))

Poti lejer sa ii actionezi in judecata si sa le demonstrezi la prosti ca ai facut doar bifari software pe care si ei le fac la fel de bine, exista pe masina nu reinventezi apa calda ..... nu ai taiat/innadit fire, nu ai modificat nimic din structura masinii.

 

Le-am cam luat noi frica la importatori caci ei sunt primii care sar la gatul tau !!!!

 

Dupa cum spuneai si tu si o confirm si eu (numai de cate ori am stat prin service-uri VAG) ....nu au nici o treaba oamenii de acolo cu tine. Ba mai mult (cel putin in cazul meu) am discutat diverse chestii cu ei legat de retrofit, codari si adaptari OEM si mai aveam garantie la masina. Acum nah ....depinde ce "oameni" gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ii actionezi in judecata... ei o sa demonstreze foarte usor ca s-a umblat la masina in afara unui service autorizat si gata, ai pierdut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service-urile autorizate de VAG, in speta cele atasate reprezentantelor codarile si inclusiv resetarea km la revizie se face cu VAS-ul. Pe care nu il vezi prin alte parti.

Vagcom-ul este mult mai simplu, un fel de emulator si este baza.

 

Acum nu stiu daca pot vedea si cand s-a facut codarea respectiva si cu ce s-a facut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data spun, resetarea intervalelor de service la revizie, in service autorizat VAG unde am fost de 4 ori s-a facut din butoanele de la bord si nu cu VAS. Acuma daca asa e procedura oficiala nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e procedura oficiala.

Intrarile in service la care ti-au resetat din butoane intervalul de service figureaza in istoricul reviziilor? Pt. ca daca nu pun VAS-ul pe masina, nu se genereaza intrare in service in baza de date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt chestii diferite

1. intrarile in reparatie se fac in CROSS. date client, serie sasiu, km masinii, etc practic acel contract ce il semneaza fiecare la intrarea masinii in service. In acea comanda deschisa in CROSS se incarca piesele si manopera si tot de acolo se factureaza. Cand se face facturarea, datele sunt trimise automat catre portalul VAG si astfel de genereaza inregistrarea.

2. VAS trimite log-urile de scanare catre alte servere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alexxsz, am o intrebare legata de prima problema si anume: in lista dotarilor anexata la contract, este specificat explicit volan in 3 spite, CU sau FARA comenzi radio si telefon ? Daca este prevazut in contracu "CU", poti sa "le sari la gat" indiferent de ce justificari sau scuze ar invoca; Contractul e contract ! Daca nu este mentionat explicit, e omisiunea (sper involuntara) a agentului e vanzari si mai mult decat sa-l "omori" pe el, nu cred ca poti obtine de la dealer. Imi pare rau, este intr-adevar frustrant sa fii vitregit de aceste facilitati, doar pentru cativa euro....

Cred ca asta ar fi primul pas : verificarea anexei la Contract

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data spun, resetarea intervalelor de service la revizie, in service autorizat VAG unde am fost de 4 ori s-a facut din butoanele de la bord si nu cu VAS. Acuma daca asa e procedura oficiala nu stiu.

 

La masinile mai noi care folosesc protocolul UDS pe CAN, resetarea intervalului de service se face cu interfata de service.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat anexa la contract iar volanul in 3 spite era prins in pachetul: PLS - Pachet sumar piele (volan 3 spite, maneta frana de mana, schimbator de viteze), deci nu scrie nimic de comenzi pe volan dar o sa merg la reprezentanta sa le cer explicatii ca in pachetul elegance erau prevazute comenzi pe volan.

 

sa vad ce or sa imi zica.

Modificat de alexxsz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e ! Volanul (in 3 spite cu piele si comenzi audio + telefon) este in optiunea PLU, nu PLS. Totusi, "incercarea moarte n'are", asa ca : bafta ! Si eu am "ratat" verificarea presiunii in pneuri (tot cativa euroi) din cauza agentului de vanzari, care mi-a zis ca nu-ti da informatii despre pneul cu probleme, ci doar o atentionare generala...

Abia dupa ce m-am documentat, am vazut ca era "pe langa", dar era deja prea tarziu...

Am inteles ca se poate activa si ulterior (cu toate ca dealer-ul mia zis ca e imposibil !), asa ca am si eu solutie de rezolvare pentru problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pass_elegance asa mi a zis si mie un "baiat destept'' care se ocupa cu asa ceva ca hill hold control nu se poate activa ca e imposibil si datorita colegilor de aici se pe forum am reusit si culmea merge perfect :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!