Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Cum scadea temp. sub 0 grade nu se mai aprindea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sunt propietar, conduc zilnic O3 si pana acum am facut,cu un coleg, 22.000 km in 2 luni.

Singurele probleme au fost :

- zgomot dreapta spate , care cu putin scandal l-au recunoscut ca de fapt e rulmentul dr. spate , pe care l-au si schimbat si zgomotul a disparut,

- un zgomot care aparea cand apasam pedala de ambreiaj , dar care la service nu a mai aparut, deci .... to be continued.

Atat. In rest , sincer, daca as avea bani as cumpara O3 fara sa stau pe ganduri.

Consumul mediu....pfff... ce sa mai zic daca in 22.000 km e 5.2l % ?!?! Mai poti sa zici ceva ?!?!

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdann81 Eu inteleg perfect problema cu directia pe care ai descris-o tu, pentru ca si la mine se intampla la fel.

Eu am 6 luni si 15000 km. Problema la directie a aparut de la 12000 km. La inceput am avut senzatia ca nu pot tine masina dreapta si volanul parca opune rezistenta cand incerc sa pun masina pe directia corecta. Astazi am condus 400 km si sunt absolut sigur ca este o problema pentru ca volanul a inceput sa opuna rezistenta si in timp ce virez (as putea spune ca volanul merge putin sacadat), iar acea rezistenta a crescut in timp (de la 12000 km cand a aparut pana la 15000 km cat are masina azi si trebuie sa aplic mai multa forta ca sa-l "deblochez"). La inceput am sesizat la viteze mari, acum se "blocheaza" si la viteze mici prin oras. Inca o chestie la volan...daca las masina nepornita cateva ore, prima data cand dau de volan (in parcare) se aude un zgomot de sub volan, ca si cum ceva ramane blocat si eu deblochez prin prima invartire a volanului.

 

A doua problema destul de neplacuta este ca am gasit apa la pasagerul din dreapta dupa 2 ploi mai zdravene. La spalatorie am observat ca se acumuleaza apa intre chederul inferior al portierelor din fata si prag. In momentul cand deschid portiera se aude cum cade apa pe asfalt ca si cum as varsa un pahar cu apa deodata.

   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba doar de consum. E vorba ca in momentul asta, nu exista producator de masini la care sa nu te lovesti de unele probleme cum nu exista masina care sa nu vina la pachet cu niste minusuri. Asta e unul dintre motivele pentru care foarte multi au trecut la Kia atrasi de cei 7 ani de garantie. Gandirea e simpla: "N-are decat sa se strice, cat o sa stea la mine e in garantie, adica nu platesc nimic la reparatie, si o sa mai fie si dupa ce o dau!"

Exceptand lantul de la vechiul 1.2, Skoda avea o reputatie foarte buna din punctul asta de vedere. Si inca are!

 

Acum fara suparare pentru toti cei care au dat j'de'mii pe o masina si ii deranjeaza ca se aude motorina in rezervor si ca se vede coltul de la stergator, dar probleme adevarate sunt cutii de viteze picate la 20.000 Km, ambreiaje picate la 15.000 Km, distributii sarite si motoare crapate ( culmea, asta se intampla la 2.0d de la BMW, majoritatea proprietarilor de 1.2 TSI aud lantul din timp, la BMW nu se prea aude si crapa direct ), asteptat 3-4 saptamani dupa piese din China/Coreea. Astea sunt probleme la masini!

 

Ce aveti voi sunt mici deranjuri!

 

Nu stiu ce masini a avut lumea inainte de nu a avut probleme cu ele sau ce asteptari aveti de la o masina noua, dar nu exista masina care sa vada service-ul doar la revizii. Si daca exista ala se poate numi "exceptie" nu "norma". Si hai sa nu comparam vechiul 1.6 MPI care avea cruise control si geamuri electrice optional cu motoarele supra-alimentate cu ESP, ABS, PLA, DLA, ILA, xenon adaptiv, oglinzi electro-cromate rabatabile electric, computer de bord cu display de 'nspe inch etc.

 

Sunt de vreo 100 de ori mai multe lucruri care se pot strica in masina asta fata de una de generatie veche si, mai devreme sau mai tarziu, se vor strica.

Atata timp cat lumea vrea toate optiunile de mai sus, eventual daca se poate sa se schimbe in fiecare an gama de optionale, sa dureze vreo luna testarea si le mai vrea si la 15.000 de euro (sau chiar mai putin daca se poate), e normal ca unele din ele sa crape prematur. 

 

Iar o sa-mi sara cineva in cap ca sunt romancier dar... idgaf!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru ca "impresiile proprietarilor" pot fi atat pozitive, cat si negative... Oricum ar fi ele, tot impresii raman... mai ales ca nimeni nu a decretat pana acum ca Skoda e cea mai buna sau cea mai proasta masina

 

@ katanaro

 

:)  Nu, nu trebuie sa stai cu urechea lipita de bancheta din spate ca sa auzi zgomotul produs de carburant cand ai facut plinul masinii! Asa de tare clipoceste incat cred ca s-ar auzi si de sub capota!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu propun sa se scrie aici doar cand va lasa masina in drum, bubuie motorul sau crapa cutia.

Lucruri "normale" gen aburirea farurilor, stergatoare care raman aiurea pe parbriz, zgomotul motorinei in rezervor sesizat stand la volan si cu muzica pornita(deci katanro nu trebuie sa stai in spate sau sa fii vreun maniac) apa prin portiere, apa care iti curge in cap cand deschizi hayonul, ar trebui scrise pe aria fun sau pe vreun blog personal. Faptul ca cineva expune o problema nu inseamna neaparat ca se plange, e pentru informarea tuturor si eu unul apreciez astfel de posturi, dar multi aveti o problema cu asta !

Problema de la servo , care este clar o problema , daca nu ar fi mentionata/dezbatuta multi ar crede ca e normal , ca e o tehnologie minune. E pe naiba normal(aviz Aditu) , e o problema care nu stii la ce poate duce, si vorbim de directie nu de un rahat de stergator atarnat pe parbriz.

@Victorr, suntem 3 pana acum care au mentionat mizeria asta! Banuiesc ca nu ai ajuns la service. Eu voi ajunge saptamana asta sper! Azi mi s a intamplat iar, stateam pe loc cu volanul virat, piciorul pe frana, si cand am plecat de pe loc directia a ramas neasistata pt o fractiune de secunda!

Ai spus ca a aparut la 12000km, coincide cumva si cu schimbarea rotilor(vara/iarna daca e cazul la tine, sau cu temperaturile scazute?)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdann81 Facea si cu rotile de vara, cele stock pe 16 (problema a aparut prin septembrie, nu montasem rotile de iarna), si cu cele de iarna care sunt de tabla pe 15. Tot saptamana asta vreau si eu sa ajung la service..am tot amanat si m-au prins sarabatorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan, nu ti-a dat nimeni avertisment pentru ca te-ai plans ca e masina ta cu probleme.  Pur si simplu tu faceai mai mult decat sa iti exprimi probleme si nemultumirile.

Ori aici pe forum, desi te intelegeam toti, nu prea aveam cu ce te ajuta decat cu sfaturi si pareri.  

 

Da, masinile au probleme. Toate. Unele mai multe, altele mai putin si nu are legatura cu pretul (Mercedes de 100.000 euro are probleme si mai mari.... )

 

degeaba ai avut tu experiente neplacute. Multi aleg sa cumpere o masina chiar daca stiu ca are probleme.  

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pana acum, n-am auzit de nicio problema de fiabilitate a motorului, accesoriilor(turbina alternator etc), transmisiei sau suspensiei pe masina asta. Exista cazuri izolate, vezi radiatorul stricat din fabrica, sau unele zmortizoare care fac zgomote, dar nimic din ce stiu eu care sa se intinda la majoritatea masinilor.

 

Dar, va rog, duceti-va la un posesor de Megane, ca tot s-a mentionat mai sus modelul asta, care a schimbat injectoare, pompa, ambreiaj si cutie de viteze, toate pana in 50.000 Km si spuneti-i ce probleme mari aveti voi la masina voastra nemteasca nou-nouta: zgomot de motorina in rezervor si un stergator care sta putin mai sus decat trebuie.

 

Btw, si la mine, imediat dupa ce sterge, stergatorul dreapta sta putin mai sus, pregatit pentru o noua tura, si apoi coboara la locul lui. Si la fiecare 5 actionari stergatoarele isi schimba pozitia pe parbriz pentru a se toci egal lamele si sa nu ramana deformate, si una dintre ele este ceva mai sus decat cealalta. Verificati sa nu fie vorba despre asta.

 

Nu zic ca e bine ca se intampla toate astea, evident ca nu e bine, dar nu exista bine absolut pe piata. Si cine asteapta masina care o sa-i ofere asta este cel putin idealist. Realitatea este ca toate masinile au cateva (sau mai multe) bube, tot ce trebuie sa facem noi este sa o alegem pe cea cu cele mai putine sau cele mai simple bube. Si oricat va plangeti voi de masina asta ( O3, da Bogdan? Nu are lant, chill! ) tot e una dintre cele cu bube simple si putine! Mai cititi in stanga si in dreapta si va cruciti ce se intampla si la alte marci (desi nu vreau sa generalizez ca daca un model sau un motor de la o anumita marca are probleme atunci toata marca e de cacao) si acolo vorbim de probleme adevarate, nu... d-astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua cutie DSG (cea care reclama zgomote le trecerea peste denivelari) este cea cu 7 rapoarte ? Cele de pe O2 erau cu 6 ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele cutii DSG (6 si 7) au fost montate atat pe O2 FL cat si O3.

 

Ca si pe O2 FL, DSG6 se monteaza pe motorizarea 2.0 TDI. TSI-urile + 1.6 TDI vin cu DSG7.

 

DSG6 se mai monteaza la 1.8 TSI pe varianta 4x4 (acolo si motorizarea are un alt soft si dezvolta un cuplu de 280 Nm)

 

Practic pe Octavia unde cuplu este <= 250Nm se monteaza DSG7. In rest DSG6.

 

Offtopic: Nu stiu de ce ai cauta un O2 pre-facelift atata timp cat cineva doreste o masina noua. Octavia 3 este o masina foarte frumoasa, cu un aspect si motorizari superioare generatiei anterioare.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ katanaro

 

Chiar nu inteleg de ce agiti spiritele in conditiile in care nici macar n-ai O3. Daca toti posesorii de asemenea masini aud zgomotul carburantului in rezervor, inseamna ca asa e, iar eu chiar pun in discutie sanatatea urechilor tale daca zici ca te-ai plimbat cu o asemenea masina si n-ai auzit nimic. Si nu vad de ce te deranjeaza pe tine faptul ca unii se plang de masinile lor. E dreptul lor sa o faca! Probabil nu trebuie sa-ti amintesc ca ''Impresiile proprietarilor" pot fi atat pozitive cat si negative, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam care e scopul nostru pe acest forum, si carui scop serveste acest forum. Aici ati deviat cu totii, si ma mir ca nu a intervenit un moderator.

Voi ce ati vrea sa gasiti pt tipicul de impresii? lectii de viata, mustrari?

Impresii, probleme, laude si iar probleme daca sunt. Eu nu am simtit niciodata ca cineva pe forumul asta (moderatori, administratori) impiedica pe cineva sa se planga. E vorba doar de modul in care o face cel care o face.

Reveniti la subiect. Eu urmaresc topicul asta, pentru interesele mele, din curiozitate si din placere. Acum cand ma uit vad numai intelpciune romaneasca.

 

O3, ar mici probleme in cazul unor utilizatori si vreau sa vad care e cursul solutionarii. Poate ca ar trebui facut un topic special de Probleme. Spre exemplu pentru cea cu directia e deja un topic deschis pe tema servodirectiei de mine. bogdann81, ai putea sa continui acolo descrierea situatiei legate de directie.

Mi-ar placea sa vad ca romanii mai renunta la bagatul in seama pe oriunde se face valva, si se limiteaza la subiectul discutiei.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toata balacareala asta pana la urma tragand linie, hai sa facem o lista cu cei care chiar au probleme si ce anume. E bine sa indexam problemele copilariei acestei masini.

O sa incep eu lista si rog a va trece si restul in aceasta lista caci de 5 pagini incoace citesc "Baltagul" la fiecare user si chiar am pierdut problemele fiecaruia ...

 

1. Aditu - probleme servodirectie

2. Kyu   - probleme modul xenon

3. ..........

 

 

Sper sa nu se supere Aditu pe mine ca l-am pus cap de lista :D

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. Probleme suspensie spate

4. Probleme aburire faruri

5....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai impresiile proprietarilor pot fi negative ca in cazul celor care reclama ceva sau pozitive ca in cazul celor care nu reclama nimic si sunt foarte multumiti! Cum am mai zis si eu si altii colegi de pe forum in postari anterioare nu poti sa multumesti pe toata lumea, si acum depinde si de bafta fiecaruia unii poate au intampinat probleme intr-un timp relativ scurt si cu un nr mic de km, iar altii nu au probleme deloc! Si cea mai mare problema si cea mai grava este ca te duci la service cu masina spui ce probleme ai sesizat dar ti se spune ca e normal sa faca asa ca deh asta-i romanica noastra si astia sunt mecanicii lu' peste .... :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet, treceti in lista si userul nu asa din auzite. Zic sa ne facem o statistica baza pe date ca asa o generalizam si cei care citesc topicul constata o lista lunga de probleme la care concluzioneaza ca daca isi ia O3 va avea si daia si daia si daia si daia cu masina.

 

1. Aditu - probleme servodirectie

2. Kyu   - probleme modul xenon

3. ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cererea telespectatorilor acest topic se redeschide. În urma multor reclamații primite am decis să șterg o parte din offtopic dar mai e. Ce vreau în continuare pe acest topic: probleme și impresii ale PROPRIETARIOR, eventual soluții venite și de la posesorii de MQB ale altor mărci VAG. Atât.

Sintetizăm mai jos câteva probleme:

1. Aditu - probleme servodirectie

2. Kyu - probleme modul xenon

3. ..........

Sper sa nu se supere Aditu pe mine ca l-am pus cap de lista :D

Pentru pct 2, dacă cumva problema se manifestă prin faptul că una dintre lămpile xenon se aprinde sau nu, vă rog să vă adresați urgent la service, e foarte posibil să trebuiască schimbată lampa respectivă (posibil problemă la modulul de aprindere).

P.S. Orice intervenție de lamentare sau nelalocul ei va fi drastic sancționată. Pentru discuții generale despr marcă etc avem topic-uri dedicate pe care vă recomand călduros să le folosiți. Aici rămân probele și eventual soluții.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am deschis eu thread-uri pentru fiecare in parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, sa stii ca eu nu pot sa zic ca am probleme cu directia. Am simtit si eu ceva pe autostrada, uneori cand mai trag de volan fin il simt inghetat si se usureaza intr-o fractiune. Asa cum am zis, eu consideram ca o fi normal: mers la viteza, volanul se intareste, motorasul se opreste (asa cum zice la carte/brosuri). Ce ma enerveaza e ca ori nu am eu directia buna, ori e ceva aiurea ca mai mereu trebuie sa aplic mici corectii directiei pana o asez pe drept, si parca o ma mai si trag camioanele cand le depasesc.  Si gropi nu am luat nimic grav, nici macar  de nivel mediu :).

 Nu as vrea sa ma panichez insa si sa o numesc instabila sau dereglata. Adica totusi, am luat-o noua si nu ma apuc acum sa bat reprezentanele cu ea. Astea cu directia pot fi discutate aici: http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromencanica/

Beleaua e ca eu nu am functia confort la geamuri: http://vwforum.ro/topic/106072-setari-octavia-3/?p=2278473

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Brady pentru a semnala 2 probleme 

a. Farul stanga de 2 ori l-am gasit stins

b. Directia devine ciudata in special la mers intins pe autostrada cand trebuie facute corectii fine de volan.Volanul ingheata (vorba lui Aditu)parca dar nu in sensul ca este blocat ci in sensul ca nu mai e directia asistata, si "isi da drumul" intr o fractiune de secunda astfel incat sa poti face corectiile de virare necesare.  

 

 

Pe tester evident ca nu a fost inregistrata nicio eroare, totul este cat se poate de curat. La far s-au mai tras/impins de cabluri, ciocanit, nimic nu s-a stins absolut deloc.

Legat de directie am plecat in proba de drum(pe A1) cu 2 tehnicieni de la Brady, si evident ca un facut fiind nu s-a reprodus...Am mai stat cu ea pornita la Brady , si pe loc am reusit sa mai reproduc, a reusit sa simta si unul din tehnicienii de acolo catalogand comportamentul asta ca o corectie a volanului. Din pacate a fost insuficient pentru a putea sa ne legam de ceva, dar bunavointa si profesionalism au existat din plin!

S-a cautat si prin buletinele de service, si nu s-a gasit nimic referitor la aceasta problema.

Ca pasi urmatori, de indata ce se va reproduce si manifesta aceasta problema sa ma duc direct la ei pentru a putea si constata. Problema presimt ca imi va da multe batai de cap prin modul in care se reproduce, tot ce pot sa sper este ca se va agrava si se va reproduce mereu astfel incat sa poata fi diagnosticata, si doar sa nu aiba cine stie ce implicatii grave asupra directiei! O sa mai sap si eu pe net pentru ca nu doar in Romania exista masini cu comportamentul asta cu siguranta, la fel au zis ca vor face si ei.

@ Aditu, faptul ca volanul il simti inghetat,(un cuvant care se apropie extrem de mult de comportamentul directiei, chiar daca e o exprimare plastica) categoric nu e ceva normal! O3 nu e prima masina din lume cu sistemul asta de servodirectie.

@Victorr, asteptam vesti de la tine, daca zici ca la tine se manifesta intr o forma mai agravata. Le-am spus ca am citit pe forum ca ar mai fi vreo 2 persoane cu aceleasi simptome ale directiei, recomandarea lor fiind sa mearga in service pentru ca atat timp cat problema asta este raportata de cat mai multi, cu siguranta se va gasi o rezolvare pana la urma.

 

Din experientele/cunostiintele voastre, aveti idee de ce un far care nu se aprinde, nu este semnalat nicaieri(bord/tester)? 

Putin OT, legat de Brady ca si experienta client. Absolut nimic de reprosat, de la programare, timp de asteptare, faptul ca am fost chemat in service si mi s-a aratat concret pe tester ca nu e nicio eroare, bunavointa de care au dat dovada cei de acolo pentru a reproduce/gasi problema! Am avut experiente cu serviceuri Citroen, Opel, Bmw ani buni si nici cand ma duceam cu recomandare nu plecam la fel de multumit cum am plecat azi de la Brady(fara recomandari fara nimic, un simplu client).

Astazi mi-am luat si grila cromata a masinii inapoi(cea initiala avusese 2 prinderi rupte in urma montarii black pack, si a fost comandata alta noua).

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca suna cinic si nu ma bucur in niciun caz de "necazul" altuia, e bine ca sunt mai multe cazuri, asta va duce cu siguranta la identificarea si rezolvarea problemei!!

 

LE: Colegul Codz a postat in topicul cu G7, dar este ff relevant si pt O3, in legatura cu problema directiei:

 

LE1: Citind topicul de la italieni,(ce-i drept cu G7) vad ca si ei se plang de faptul ca le apare martorul de oboseala odata cu problema directiei in timpul mersului pe autostrada, si multi au observat problema asta dupa schimbarea cauciucurilor/rotilor de vara cu cele de iarna. Aparitia martorului e cat se poate de normala, pentru ca datorita corectiilor pe care esti nevoit sa le faci, senzorul crede ca mergi aiurea din cauza oboselii.

 

 

@Zoli, imi pare rau ca esti primul, dar nu singurul, care sesizeaza asta la directie, sunt si cel putin doi colegi de forum cu O3 si am gasit pe un forum italian http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.vwgolfcommunity.com%2Fvbulletin%2Fforumdisplay.php%3F219-VW-GOLF-7&act=url si se pare ca se discuta si pe motor-talk.de insa nu am reusit sa gasesc topicul

 

se pare ca avem in fata prima posibila problema adevarata a MQB-ului, s-ar putea ca VAG sa fie deja informat si sa studieze treaba, numai ei stiu (sper) cum functioneaza directia asta care este din ce in ce mai complicata, asistata dar care incepe sa fie cam multa electronica (ca si la DSG) si sa aiba "a mind of its own" ceea ce nu e bine

 

dupa cum mai ziceam intr-un post (sters de moderatori), VAG lasa testarea noilor platforme in seama utilizatorilor, si dupa 2-3 ani fac modificarile reclamate de clienti exasperati :(

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar va urez sa nu se agraveze nimic si dimpotriva sa dispara simptomele, doar vorbim de directie!

 

Eu am zis ca am citit undeva (chiar nu mai tin minte, deci nu dati cu pietre) ca in modul Eco se reduce asistarea directiei, putand fi chiar dezactivata daca sistemul detecteaza miscari putine si mici ale volanului. Dar asta era doar pt modul Eco, sau modul Eco pt directie in modul Individual. Cred ca era prin niste brosuri, trebuie sa mai sap sa vad daca gasesc sau am probleme cu memoria... :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor, nu exista mod Eco pentru directie, cel putin nu la masina mea. Exista doar normal si sport. Si eu iti urez sa fii ferit de problema asta!

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!