Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Si de ce nu s-ar rupe acel ceva daca intra cineva in tine si ai frana de mana trasa fata de a nu o avea...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca frana de mana tine masina pe loc, ar trebui sa insiste bourul, sa tarasca masina cu rotile spate blocate ca sa-ti rupa in ultima instanta clenciul ala, insa ai si tu dreptate, daca masina e in P si se infige unul cu viteza in tine se rupe, insa sansele sunt foarte mici, mai mici cred decat sansele sa inghete condensul dintre placute si disc. Dar banuiesc ca la plecarea de pe loc se desprind ele, nu stiu, o sa folosesc sau nu frana de parcare, la inspiratie :)

 

LE: chiar m-am uitat in manual zilele trecute tocmai la sectiunea de frana de parcare si nu scrie sa nu o actionezi iarna

 

Eu inchei subiectul, dar las deschisa intrebarea mea initiala, la G7 este acelasi ansamblu de frana de mana ca la Passat sau au schimbat cutia de plastic a motorasului sau whatever cauza probleme iarna? Merci!

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un drum Valcea-Craiova si cum am prins liber, am experimentat niste chestii:

- masina merge in 2CM chiar si atunci cand urci pante usoare, nu iese foarte repede din mod;

- pe intervalul 50-60 kmh si 70-80 kmh, cand masina are cca 1400 rpm, incepe sa se simta vibratia de care am mai vorbit; daca acelerezi usor, fara sa iasa din 2CM, vibratia se intensifica; in rest, DSG-ul tine 1400 rpm cu indarjire.

- am facut plinul, vreo 320 lei, Range cu mediu de 6l/100,  cca 800 km.

- inca n-am ajuns sa calc pedala la podea dar la jumatate de cursa, intr-o depasire mai fortata, iti trage un sut in fund;

- la depasiri "normale", nu schimba mai sus de 3000 (ba nici nu prea ajunge aici) dar nici nu e nevoie;

- din nou, la 130 kmh, motorul are  cca 2400 rpm; ^_^

 

 

- radioul nu-mi selecteaza automat frecventele cand se schimba frecventa (da, da, totul e pe auto, degeaba); :grrrrrr:

- in spate nu exista lumini ambientele sau la picioare si desi exista buton in consola oglinzii special pentru cele din plafon, cand se deschid usile din spate sa urce cineva (evident noaptea), nu se aprind; prin urmare, perfect sa dea aia cu ghetele in imitatia aia de piele. :tuktuk:

- am vrut sa glisez capacul suportului de pahar, noaptea, pe la 50 kmh; ghitici ce am glisat? exact! S-a aprins bordul cu niste avertismente rosii si dupa 1 secunda mi-am tras mana inapoi. N-am observat sa se blocheze rotile, mai incercati si voi.

 

Ar mai fi cate ceva dar nu-mi vin acum in cap.  :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu poti dezactiva sistemul 2CM de pe undeva din sistemul multimedia (in caz ca vrea soferul asta)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Uitandu-ma la frane, mie imi pare ca franele sunt actionate (nu vad nici un spatiu intre placuta si disc). Asta in P.

 

Doamne fereste, cum sa tragi frana de mana in mers?

 

Am actionat eu frana electrica la 15 km intr-o parcare subterana sa vad cum actioneaza. senzatia a fost destul de nasoala decat eram obisnuit 

 

Pe scurt senzatia a fost la fel cum ai incerca sa pui frana cu piciorul stang. la 15km/h a fost ok s-a oprit foarte repede dar nu as incerca la peste 40km/h intr-un loc public

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand, pentru orice eventualitate, neactionarea franei de stationare iarna, decat atunci cand este absolut necesar. In rest poate sta masina si in treapta 1 de viteze, fara a risca inghetarea unor componente ce actioneaza actuala frana de mana.

 

Hai ca m-ai facut sa ma duc s-o dezactivez. :winter:

 

Nu o fi oare si asta o chestie de folclor mostenita de la vechile Dacii? Adica daca ar exista riscul de a se bloca iarna nu credeti ca ar fi scris asta in carte cu sugestia de rigoare, de a o dezactiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Passat-urile de ceva ani buni nu mai au probleme voi chiar credeti ca o sa aveti? Cartoane la radiator cand incepeti sa puneti? Si husa peste masina! Si o piatra la roata! Si...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost unele probleme la Passat B6, dar nu la toate. In rest de atunci nu s-au mai semnalat.

Am avut un a4 b8 din 2008 si timp de 5 ani nu a avut nicio problema cu frana electromecanica. Asa ca a ramas mai degraba o sperietoare inutila asta cu inghetatul componentelor.

 

E ok pt DSG sa o lasi in P fara sa activezi frana de stationare?

 

Rave +1. Am scris mai lent :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc frana "de buton" fara nici o frica. Pe B6 a fost folosita 99% din timp(5 ani si peste 100k) fara probleme majore, doar niste erori daca o fortezi, de exemplu sa o activezi din greseala si sa o dezactivezi imediat. Dar problema asta nu mai este la Golf, unde conteaza felul in care actionezi maneta,

Confirm oprirea foarte brusca daca tii apasata frana de mana, initial avertizand si dupa actionand franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca iarna, nu frigul in sine este problema ci umezeala acumulata in timpul zilei pe dedesubt urmata apoi de ger, noaptea.

Nu am o explicatie tehnica, este doar o temere a mea. In rest fiecare procedeaza cum doreste dar am invatat o vorba din batrani cu "oala acoperita" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, 1.2 TSI are filtru de particule DPF ca la diesel ? Sper sa nu fi zis vreo prostie...

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba ai zis :-p , din cate stiu filtru de particule este doar pe motoare diesel

Modificat de doggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF = Diesel Particulate Filter

 

Cu toate astea e foarte posibil/probabil ca in viitorul destul de apropiat sa vedem filtre de particule si pe motoarele pe benzina. Deocamdata insa, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..de parca doar la noi e iarna...la nemti e vara tot anul. ei nu au umezeala? sau la austrieci? scrie in carte sa nu o folositi?

sau...cand scoti maneta din viteza pe pct liber, dimineata, si uleiul din cutie este pasta, deci metalul se freaca "pe uscat", credeti ca e ok? 

atata timp cat nu spalati masina seara, si o lasati trasa...nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma inscriu si eu in clubul celor carora li se aburesc farurile: asta-seara, pe o burnita insistenta, cand m-am intors din oras am remarcat ca farul din dreapta era aburit cam pe un sfert din suprafata (cea dinspre partea ascutita a farului). Farul din stanga insa nu era aburit deloc. (Precizez ca eu am faruri cu halogen, asa ca problema nu e numai la cele cu xenon, deci probabil este o problema de constructie a farului.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am altceva la faruri. Pe interior se vad zeci-sute de puncte ca niste ciobituri mici, dar repet - pe interior. Ce or fi ?!

Dimineata ma supara zgomotul acela ciudat (din ce in ce mai rau) la franarea in marsharier....Parca zici ca se rupe masina in doua. Dar numai dimineata. Apoi dispare complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine se manifestă aceeași problemă cu zgomotul care apare dimineața la frânarea în marșarier. Oare se simte nevoia unui nou topic de tipul "Probleme tehnice Golf VII"?

La mulți ani cu sănătate vouă,familiilor si mașinilor voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa mi se para dar si la mie se aude. Ma deranjeaza ca ma duce cu gandul la o posibila lovitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am un golf 1.4 TSI , DSG, ACT.

am observat ca la viteze de peste 100 km/h, initial am avut impresia ca acest lucru se intampla doar de la peste 130 km/h, volanul se "blocheaza" daca rotile sunt indreptate inainte. daca trag de el - cu simt, opune rezistenta. la un moment dat, se deblocheaza si masina, la viteza asta, aproape "sare" de pe traiectorie. 

ciudat totusi, in cazul in care sunt intr-o curba larga, ma deplasez cu aceeasi viteza 130km/h , volanul se comporta normal, adica nu se blocheaza.

 

am mai condus masini care aveau optiunea de a ingheuna manevrabilitatea volanului la viteze mari, dar niciodata nu am avut senzatia de blocare. 

 

a mai patit cineva asa ceva? ceva sfaturi? masina are 14000 km.

 

merci,

Zoli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul 872 de aici: 

http://vwforum.ro/topic/103893-octavia-3-impresiiprobleme-constatate-de-către-proprietari/page-44

 

Mergi la service, eu am fost azi dar n-am avut noroc pt ca nu s-a reprodus!

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zoly amice...incerca sa vorbesti romaneste :)) ca nu am inteles mai nimic

faptul ca la viteze mari directia se intareste iar volanul se misca greu...e normal...dar sa se blocheze..asta nu am auzit

ca sa explic ce inteleg eu prin blocat: atunci cand masina e stationata, motorul oprit...daca misti volanul in orice directie se blocheaza...asta inseamna blocat dp meu de vedere :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@distrugatorul Amice, daca urmareai discutiile din topicul despre O3 ai fi inteles despre ce este vorba si nu ai mai fi postat inutil.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zoli, imi pare rau ca esti primul, dar nu singurul, care sesizeaza asta la directie, sunt si cel putin doi colegi de forum cu O3 si am gasit pe un forum italian http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.vwgolfcommunity.com%2Fvbulletin%2Fforumdisplay.php%3F219-VW-GOLF-7&act=url si se pare ca se discuta si pe motor-talk.de insa nu am reusit sa gasesc topicul

 

se pare ca avem in fata prima posibila problema adevarata a MQB-ului, s-ar putea ca VAG sa fie deja informat si sa studieze treaba, numai ei stiu (sper) cum functioneaza directia asta care este din ce in ce mai complicata, in care incepe sa fie cam multa electronica (ca si la DSG) si sa aiba "a mind of its own" ceea ce nu e bine

 

dupa cum mai ziceam intr-un post (sters de moderatori), VAG lasa testarea noilor platforme in seama utilizatorilor, si dupa 2-3 ani fac modificarile reclamate de clienti exasperati :(

 

eu am 9500km si nu am intalnit problema, eu pe autostrada pun directia pe Sport si se comporta foarte bine .. nu stiu daca este aceeasi directie indiferent de motorizare si de optiuni, ma refer in special la Line Assist, acolo ar trebui sa fie alta directie, ceva in plus, care ar putea da problemele astea .. a doua varianta este ca ceva se uzeaza dupa un numar de kilometri, am auzit de cineva care a schimbat doi rulmenti pe coloana de directie, ar fi ceva banal, rulmenti care se gripeaza, si nu electronica, dar grav pentru VW, insa nu ar fi prima data (vezi celebrul lant, iarasi o piesa simpla care a dat peste cap o motorizare si increderea in VW)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!