Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Arata treapta de ventilatie, atat pe climatronic cat si pe rcd. Imi arata si cu climatronicul nou.

 

Nu se poate tine mereu pornit autohold-ul? Se activeaza cand sesizeaza oprirea in panta si evident la apasarea franei. La A4 dupa ce se ridica piciorul de pe frana ramanea fara probleme si se dezactiva singur cand voiai sa pleci.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poate mai confirma alti colegi cu G7 cum este la ei.

 

2. Ba da, dar atunci cand e panta mai mica prefer sa alunece masina la vale cand iau piciorul de pe frana. Va trebui sa mai fac niste teste, dar acum nu-mi permite vremea. :)

PS: Vorbim de AutoHold, nu Hill Hold.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect, m-am lamurit, multumesc. Macar bine ca se poate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie-mi place la nebunie Auto Hold, de cand l-am descoperit nu m-am mai atins de butonul de frana de mana sau de butonul cu Auto Hold. Din observatiile proprii dupa 3 luni si 9000 KM cu Auto Hold activat tot timpul pot sa fac urmatoarea descriere a functionarii:

 

- La pornirea masinii ledul de pe butonul de frana de mana este activ (ledul din bord aferent franii de mana este rosu), ledul pe butonul de Auto Hold se activeaza DOAR cand cuplez centura.

- La demarare de pe loc cand apas acceleratia frana de mana se dezactiveaza singura daca centura este cuplata, altfel frana de mana trebuie dezactivata manual.

- La oprire (panta, samafor, etc...): Daca oprirea efectiva a masinii se face cu pedala de frana apasata atunci Auto Hold va activa frana de mana (se aprinde un led verde la bord). In acest moment nu mai e nevoie de a actiona frana de picior. Si va sta asa oricat, nu are limitare.

- Dezactivarea se face automat cand se apasa acceleratia cu cutia cuplata in viteza. Evident sistemul de decuplare a franii de stationare nu lasa sa alunece masina in cazul in care este in panta in momentul cand masina o ia din loc. ledul verde din bord se stinge.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, si eu am momente in care pur si simplu nu se activeza.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie dar nu-mi dau centura jos cand stau la semafor sau opresc la intersectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cumva pe o panta cu o inclinatie destul de mica?

Trebuie sa opresti complet, cu frana calcata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca panta e mica spre zero (si logic, frana calcata) nu se activeaza. Daca pun masina in miscare, dupa un anumit timp (sau o anumita viteza) se activeaza la apasarea butonului. N-am reusit sa-mi dau seama care e treaba si de-aia am si renuntat sa-l mai folosesc.

 

 

 

Pe de alta parte am observat ca sistemul de reglare a inaltimii farurilor lucreaza foarte bine. Oricat de lasata de fund ar fi, fasciculul isi pastreaza nivelul.

 

Ce nu am observat, e vreo adaptare a luminii la viteza in sensul ca si la 90 si la 150, faza scurt bate tot atat (asta ghidandu-ma dupa marcajele de pe margina autostrazii).

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta e si nelamurirea mea. Mi se parea logic sa il poti activa oricand, in orice conditii.

 

 

Ce nu am observat, e vreo adaptare a luminii la viteza in sensul ca si la 90 si la 150, faza scurt bate tot atat (asta ghidandu-ma dupa marcajele de pe margina autostrazii).

+1, nici eu nu am observat vreo schimbare in acest sens.

Sau poate n-am inteles noi la ce se refera "ajustare dinamica a fasciculului luminos in functie de viteza"?

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se refera la modul in care focalizeaza lumina..si la viteze mari nu o disperseaza..zic si eu :)

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre focalizarea luminii in functie de viteza (un fel de zoom la flash-urile pentru DSLR in functie de lungimea focala a obiectivului foto). Cel mai simplu va dati seama daca sistemul lucreaza imediat dupa ce ati oprit masina in spatele altei masini (in oras la semafor de exemplu), veti vedea cum fascilul de lumina proiectata pe masina din fata se schimba in momentul cand a ajuns la 0km/h. Posibil sa nu ti se para nici o diferenta din cauza vitezei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat in calcul posibilitatea asta, poate o s-o observam im timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca s-a ales praful de stergatoare. Imi manjesc parbrizul in ultimul hal. O sa caut niste Bosche AeroTwin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa le stergi bine inainte cu o laveta inmuiata in solutie concentrata de apa+otet.

 

Referitor la frana stationara: daca butonul autohold este activat, centura este pusa, motorul pornit, ai oprit masina la semafor si ai calcat putin mai tare frana de picior imediat dupa oprire....si functia autohold temporar nu se activeaza (buton verde in bord)....atunci este o problema tehnica.

 

PS eu am avut pana ieri in Bucuresti, pe stanga-fata, aproape pe janta si senzorul de presiune pneuri nu m-a avertizat in vreun fel.... :(

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca te alegi cu nimic bun, poate doar o paguba dealer-ului, asa in ciuda. E aceeasi problema ca peste tot si se pare ca doar lamele AeroTwin, de calitate clar superioara o rezolva.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat de mai de mult ca trepideaza partea de jos a stergatorului stang, acum lasa dare, deci ma gandesc ca poate fi presiunea (prea mare sau prea mica) cu care e apasat stergatorul pe parbriz de catre brat. Deobicei stergatoarele OEM de pe VW/Skoda sunt foarte bune si tin cel putin 3 ani, eu la O2 le-am schimbat la vreo 5, iar cele noi au fost perfecte (sunt si acum pe masina), nu lasa nici o dara, nu se aud, inclusiv la viteze de autostrada.

 

A rezolvat cineva problema darelor doar prin schimbarea stergatoarelor (fara brat)?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cei de afara ca pe aici vad ca doar noi ne plangem.

Si la ei s-a umblat initial la brate dar degeaba.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la frana stationara: daca butonul autohold este activat, centura este pusa, motorul pornit, ai oprit masina la semafor si ai calcat putin mai tare frana de picior imediat dupa oprire....si functia autohold temporar nu se activeaza (buton verde in bord)....atunci este o problema tehnica.

Noi ne plangem de altceva: vrei sa activezi AH, adica sa se aprinda butonul pe romaneste - cateodata nu vrea sa se activeze, apesi pe el si degeaba. Asta e problema, nu ca nu ar functiona AH atunci cand e activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, ok.

Oricum, eu am invatat dupa mult timp si injuraturi ca nu se aprinde butonul dupa apasare, atata vreme cat centura nu este pusa.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi vorbiti aici de hill hold sau de auto hold ca stiu ca sunt 2 functii f diferite. Hill hold ar trebui sa functioneze permanent iar auto hold cand e setat (nu stiu sigur cum e la G7 dar la Tiguan trebuia activat manual dupa fiecare pornire a motorului). E plauzibil sa confunzi hill hold cu auto hold din moment ce amandoua fac aceeasi branza. Dar auto hold e chiar practic la masinile cu cutie automata ca in aglomeratie iti oboseste piciorul pe frana, iar hill hold nu are absolut nici o utilitate. Chiar si la masinile cu cutie manuala utilitatea e limitata, poate doar incepatorii sa se bucure de ea dar la ce ambreiaj extra usor au VW-urile m-as mira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire: G7 are si AH si HH? Nu prea as mai vedea rostul HH daca ai AH, poate doar daca acesta din urma este dezactivat.

 

Si inca o intrebare: am citit acum ceva vreme pe acest forum, dar nu mai stiu exact unde, ca singurele G7 care au antena vizibila pe plafon sunt cele care au navigatie. Am retinut correct? (Am vazut zilele acestea un G7 cu antena si m-a facut curios.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!