Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Eu nu am problema asta...

Probabil este ceva la garnitura de etansaredin spatele farului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoateti si voi capacele de plastic/cauciuc ale farului, cele pe unde se schimba becurile. Lasati-le asa la cald cateva ore, sau suflati un pic cu feonul. Si apoi puneti la loc capacele dar in alta pozitie, pana vi se pare ca vin mai stranse si etanseaza mai bine. Cum zice si CZR, se poate rezolva si cu mai putin deranj. Daca nici atunci nu se rezolva e clar prin alta parte neetans. Acum, si la spalatorii, se folosesc presiuni prea mari si nu e chiar in regula ce fac ei.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e o problema temporara umiditatea in far (stop) se rezolva.

Dar daca persista lucrurile sunt mai complicate: far neetans si din pacate nu putem implementa solutia de la range-rover cu ventilatie speciala prin far (sunt doua tuburi, tur si retur).Aditu are dreptate fiindca la spalatorii se utilizeaza o presiune peste limita de utilizare la splare a masini. Noroc ca la golf 7 aerodinamica ajuta.

Ca solutie daca va intra apa in far, va recomand sa spalati masina singuri.Sunt spalatori self-wash sau acasa la curte.E o metoda pe care o folosesc de multa vreme fiindca prin natura meseriei stiu ce folosesc patroni de spalatori (orice dar nu spuma activa).Protejati si vopseaua.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Eu nu am astfel de probleme dar nu am xenon. Din ce am vazut mai sus ,doar cele cu xenon se aburesesc. A patit cineva pe far normal ? Aici ma refer la Golf 7 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti aerisirea aia corect si va promit eu ca ani de zile nu se mai aburesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori nu se rezolva prin scoaterea capacului si aerisirea lor.

Pur si simplu ele au o aerisire naturala subdimensionata care in unele conditii da acest condens usor.

Avand acelasi pattern

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pt posesorii de G7 cu motor 1.2 TSi cu cutie manuala. Voi simtiti vreo diferenta cand apasati kickdownul? Ma refer la acel click in pedala dupa ce pedala e apasata la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e pt cutia DSG si nu l-au mai scos la manuala. Din ce stiu eu, nu are nicio functie la cutia manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa. Credeam ca nu simt eu nimic sau are ceva. O tampenie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi se pare incomoda pozitionarea prizei de 12V chiar in fata cotierei?

Ma gandesc cand e cazul de montat in parbriz un GPS, DVR, detector si are nevoie de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iar detectorul nu bate daca este in cotiera sau in buzunarul de sub climatronic.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca pe G7 s-a modificat ceva la motorasele de actionare a franei de stationare? La celelalte modele inteleg ca buba era cutia de plastic prin care intra apa la motoras si dadea eroare sau mai rau se bloca pe deschis sau pe inchis. Ma gandesc ca dupa atatea "experiente" sa fi imbunatatit si ei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca merge cautat in ETKA si vazut cum/daca difera fata de ce este pus pe alte masini cu frana de mana electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are acces la ETKA poate cauta si ne spune. Din cate se discuta inca de acum un an, sunt multe repere diferite fata de G6, modificarile se fac din doua motive, ori sa fie mai ieftine de produs/montat, ori sa rezolve probleme de la generatiile anterioare (macar atat sa faca si pentru utilizatori). Daca insa au pastrat exact ansamblu pentru frana de "buton" atunci e clar ca nu au vrut sa rezolve nimic (in afara de lant unde au vazut ca nu o nimeresc nicicum, ramane de vazut daca au nimerit noua curea si de fapt noul motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G6 frana de mana e clasica, nu cu buton. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e primul Golf cu frana pe buton, dar sper sa nu fi preluat pur si simplu ansamblul de pe Passat ci sa fi modificat carcasa aceea daca asta era cauza problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai conteaza, eu tot n-am curaj sa o folosesc. Decat din mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand, pentru orice eventualitate, neactionarea franei de stationare iarna, decat atunci cand este absolut necesar. In rest poate sta masina si in treapta 1 de viteze, fara a risca inghetarea unor componente ce actioneaza actuala frana de mana.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cei cu DSG, masina ramane in P, ceea ce inseamna ca sta intr-un blocaj mecanic aflat in cutia de viteza, (sau intre schimbator si cutia de viteza, poate ne explica cineva mai exact), chestia aia se poate rupe, de aceea este si recomandat (conform manual) sa "tragi" frana de "mana" inainte de a ridica piciorul de pe frana de serviciu la parcare. Eu as lasa masina doar in P insa mi-e teama ca daca unui mai narod la parcare se infige in bara mea (fata sau spate) imi poate rupe si chestia aia din cutie si mi-a facut pocinog. Din punctul acesta de vedere e mai bine cu manuala, o lasi in a 2-a (eu asa faceam) si nici nu ingheata franele pe spate si daca te impinge unul e un pic de "joc" nu sta in loc masina blocata de frane, mai scapa si bara.

 

@dadu .. ai folosit-o in mers sau ai chef de glume .. daca ai folosit-o spune-ne cum a fost :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la frane, mie imi pare ca franele sunt actionate (nu vad nici un spatiu intre placuta si disc). Asta in P.

 

Doamne fereste, cum sa tragi frana de mana in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la frane, mie imi pare ca franele sunt actionate (nu vad nici un spatiu intre placuta si disc). Asta in P.

Nu, nu, zice bine ce zice. Exista un mecanism de blocare in cutie. Ar trebui sa fie descrisa in manual procedura de parcare in cazul DSG: opresti masina, selectezi N, tragi frana de mana, eliberezi frana de picior, selectezi P.

 

Doamne fereste, cum sa tragi frana de mana in mers?

Hai mai, spune cum a fost, nu mai tachina lumea. :lol:

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins că sunt destui cu DSG7 care pot răspunde, dar vă pot spune experiența mea cu DSG6...unde există ceva din cutie care ține mașina în P. Există și un sunet destul proeminent..ceva țăcănit înfundat ce se aude când stai la semafor și ai cutia în P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu, ca la orice DSG, este un blocaj mecanic (un opritor) care se aplica pe o roata dintata in cutie, cand pui in P

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#.22P.22 si sunt sigur ca gasesti si video-uri explicative pe youtube

 

opritorul e facut ca sa tina masina pe loc pe drumuri cu inclinatia zero sau mica, pe inclinatii mai mari se recomanda sa tragi frana de mana .. nu stiu cat este de solid dar daca se rupe nu mai tine nimic in loc masina parcata si poti sa o gasesti la baza dealului :sly:

 

daca mai sunt intrebari despre DSG este topic separat in Tehnic

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!