Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Nup. Drumul a fost Bucuresti - Mioveni. 

Link către comentariu

Ia drumul de transfagarasan e distractie eu cu golfu acolo ma distrez e si liber asfalt relativ bun

Link către comentariu

Ieri am facut o mica inspectie a articulatiei fata dupa ce am observat niste mici batai. Aparent sunt de la capetele de bara, dar si lipsa uleiului in caseta de directie. Drept urmare schimb burdufele de la planetare si caseta de directie, pe urma vad cum se comporta. Cu ocazia asta am testat elevatoarele :D 

A0F492ED-A1C1-4995-A087-C50E30150CC8_zps

E072ED95-74B4-4993-90CD-3B28989325A7_zps

D5DCE821-7E65-4244-B089-4D5C04652583_zps

A, si am reparat si un spalator de far care facea figuri. Acum totul e ok. 

38E22054-F92F-4E6B-A9DF-FC80B948F026_zps

Link către comentariu

'te dreaq cu elevatoru' tau :)

cum adica lipsa de ulei in caseta? In toata instalatia sau sunt infundate tevile sau nu baga pompa?

si vezi ca parerile avizate ar spune ca virgula caseta de directie nu bate - doar pivoti si capete de bara.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Se pare ca ori am inteles eu gresit, ori prima vedere a fost gresita. 

Vin cu o corectare de la fata locului: schimbam capetele de bara si bucsele de la bara stabilizatoare. Caseta de directie este ok. 

C0760C77-34A4-4CA5-82C7-0CE81CC55592_zps

24E51232-C72D-4103-A2D1-3391586C60DD_zps

3BF9C620-3997-4EB0-B8B5-B991940A778B_zps

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Elevatorul e cu adblue? Urit cap de bara...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Elevatoarele sunt electro-hidraulice cu blocare manuala. Atat stiu despre ele :)) 

Azi am mai schimbat si senzorul de ABS stang-fata si motorasul de la stergatorul spate. Nu mai functionau cum trebuie. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi mi-am facut niste timp pentru Bolf. 

Am schimbat bieleta de directie dreapta si cap de planetara stanga, spre cutie. Planetara avea joc destul mare, iar burduful era rupt. Acum totul e in regula. Daca tot am umblat la ea, pana au venit comenzile de piese, am desfacut si curatat intercoolerul. Era cam multa mizerie in zona aia si imi statea pe cap. Legat de chestia asta, o sa incep sa ma informez despre un oil catch tank. As vrea sa rezolv si sa nu mai ajunga vapori de ulei in admisie. 

Urmeaza cateva drumuri la mare si unul pana la Ploiesti. Ca sa fie totul in regula, zilele astea merg sa fac si geometria.

ADF4E5EF-5121-4CDE-9F21-5BBE994BBA1A_zps

D96A6494-A741-4CD0-95F3-33CE59CC56EF_zps

 

Link către comentariu

Oil Catch Can mi-ar trebui si mie,dar cu filtru cu tot gen:

ADD_W1_Catch_Cans_V2_Blue.jpg?v=14728513

intre epurator si carcasa de aer practic nu am nici un filtru.

Link către comentariu

Gasesti de la 50$ pana la 250$ (cel din poza e undeva la 100$)

Ca si functionare,iti explica tipul din video:

Spoiler

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

O sa incep sa caut, sa vad ce e bun. Nu-mi place deloc ca ajunge ulei in admisia de aer. 

Am curatat intercoolerul, urmeaza admisia si egr. Sunt curios in ce stare le gasesc. 

Link către comentariu

Va atasez niste poze inclusiv codul pe MAN, din cate stiu vine insotit si cu acel suport care se prinde de filtru de ulei. Ma bate si pe mine gandul sa imi montez modelu asta.

59434f99dc885_MANProvent200.jpg.2a78c4d7652cedbb72b1c3dd4ccdf309.jpgprovent-diagram.gif.a4f690604a782f98d0b5ed62c6b25b8d.gif

Aici cum este instalat, dar asta a facut cam tiganie, merge mai frumos cu niste furtune de ulei care rezista la temperaturi mari.

overview-installed.jpg.defdddf2217a61361c9dfb766e492360.jpg

Link către comentariu

il am eu pus, nu mi se pare mare fas, desi nu am prea multi km cu el sa mi fac o idee daca chiar isi merita banii sau nu, prima impresie e ca sunt bani irositi.

Link către comentariu
în urmă cu 19 ore, cxr2test a scris:

Gasesti de la 50$ pana la 250$ (cel din poza e undeva la 100$)

Pe unde gasim asa ceva la noi in RO? 

Last Edit: Am gasit aici, evident. Dar cam mare pretul cu transport: 149 $

@rudiRUD, Mi se pare tardiva curatarea EGR-ului. Dupa 2-3 luni, curge din nou. Iei unul nou...curge dupa 6-7 luni. Asa ca, nu ar merge un EGR delete dar cu pastrarea corpului clapetei de shutoff? Ca eu la asta ma gandesc (teava de Alu, flansa de prindere, taiat egr-ul actual si sudat in continuarea corpului clapetei EGR). Voila... :)

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Cel MANN pare a fi ce trebuie. O sa mai caut, sa vad ce variante mai gasesc. 

Curatarea EGR-ului nu e tardiva, la mine nu curge datorita flansei pe care am facut-o nu mult dupa ce am luat masina. 

6F54C09B-47B9-4402-A7D8-482DADA2541F_zps

Link către comentariu

Perfect view! Perfect car! Superb bolful!

Am si eu o bora la care am  schimbat amortizoarele cu unele kyb pe gaz. Pana sa le schimb la 155k am avut amortizoarele oem. Si acum plang dupa ele... Nu imi place deloc comportamentul masinii cu cele de acum. Cu duritatea ma mai impac, dar cu noua barca nu prea. Se balanseaza foarte tare masina acum. M-am gandit sa trec la arcuri Eibach pro kit cu un drop de 3cm. Cum se comporta masina ta cu kyb? Ai avut si kyb cu arcuri stock? Sau ai pus direct arcurile sport?

Mai multe poze cu masinuta cu arcurile noi? Multumesc! Si inca o data:  S U P E R B A!

Modificat de catalin_1996
Link către comentariu

In primul rand, multumesc pentru aprecieri, inseamna mult. 

Nu am mers cu masina doar cu amortizoarele noi, am vrut sa am si arcurile schimbate. In cazul meu, pentru ceea ce am vrut eu sa obtin, am facut alegeri bune (cu amortizoarele kyb + arcuri h&r). Problema inainte cu amortizoare stock era ca masina balansa foarte mult (era barca), acum insa sta pe sosea excelent. La drum lung, poate si cateva curbe, nu te saturi de condus. 

In alta ordine, eibach e o solutie buna. Go for it. E posibil sa fie barca si datorita arcurilor uzate. 

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Am facut Bucuresti - Busteni - Brasov si inapoi pe DN1a, pentru a evita aglomeratia (de fapt pentru a spori distractia :D). Masina se comporta bine, insa sunt anumite portiuni de urcare la care simt nevoia de un pic mai multa putere. Asadar, 400km in 2 zile, cu aprox. 30 de litrii de motorina. All good. 

Link către comentariu

7.5% pe ruta respectiva. Nu-i cam mult? Sau ai un stil mai "consumator"? 

Link către comentariu

7,5% e foarte aproximat. Am consumat vreo 28 de litrii. Pe drumul de dus, am prins ploaie foarte mare pe autostrada si vant foarte puternic. Consumul din bord indica undeva la 7,4l/100. Pe drumul de intoarcere, adica Busteni-Brasov-Bucuresti, consumul din bord a fost pe la 6,4l/100, fara ploaie si fara vant, mers absolut deloc la consum. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!