Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Chiar daca n-am fost 100% de acord cu toate modificarile, update-urile, acum imi pare oleaca "trist" demersul :(

Ce s-a intamplat de ti-a cazut atat de tare de la inima masina asta?

Link către comentariu

Sa speram ca următorul proiect va fi cel puțin la fel de interesant ca Bolf-ul :)  Și SPEEER ca e tot VAG ca sa il prezinți și aici. 

Link către comentariu

Ideea e ca nu mi-a cazut de la inima, chiar sunt fericit ca nu trebuie s-o mai "chinui" cu jante mari si suspensii sport, iar acum pot sa ma bucur de placerea de a o conduce zi de zi fara sa ma doara inima cand trec peste linii de tramvai sau alte denivelari. Povestea continua, modificarile nu se opresc aici. Numai ca, acum intra si conditia confortului in alegerea modificarilor. 

Link către comentariu

Dar din posturile anterioare,  inteleg ca vei avea și o mașină la care o sa te doară inima când treci peste liniile de tramvai :)) E tot VAG? :D

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Masina va primi astazi o revizie de filtre si ulei, un burduf de planetara nou si evacuare originala. Deocamdata am pus rotile de iarna pana gasesc niste roti ok de vara pentru ea. Zilele astea a tot stat pe dreapta, insa dupa weekend (plecat in mini vacanta) sper sa merg cu ea asa cum n-am mai facut-o de mult: fara griji, relaxat si bucurandu-ma de ea la maximum. 

Link către comentariu

Zilele astea urmeaza sa merg din nou cu masina, dupa o mica pauza. 

Cum trebuie sa imi caut jante de vara, dupa ce m-am tot uitat si ales ce vreau cred ca acest model va fi. Jante de audi a3 18 probabil cu 225/40. Ce parere aveti?

20EBF275-B3D8-4446-BCEF-12A4446631EA_zps

Link către comentariu

  Arată bine jantele dar dacă tot o faci daily car mai bine mergi pe 17, mai ales că ai suspensia standard acum și e mai înaltă mașina. Jantele de audi nu sunt cam grele în general?

Link către comentariu

Pentru daily ideal 16.

Cu 17 este oleaca mai dificila, si mai zgaltaitoare, insa se poate merge...

Link către comentariu

Eu as zice 17. E cea mai ok dimensiune pentru comfort + aspect. Dar daca vrei 18, cred ca sunt modele si mai frumoase decat ce ai postat tu. (Gusturile nu se discuta, stiu :D ) 

P.S aveam un model exact ca ala pe 18 de vanzare. :D L-am dat in urma cu o luna..  

Link către comentariu

@Marius-Dan de la 19, orice e confort. 

16 nu intra in discutie, vreau 225. Probabil 17, ma uit si pentru Long Beach. 

Link către comentariu

+1 pentru long beach. Arata superb

Link către comentariu

Long beach sunt intr-adevar faine, si au un et foarte ok.

Link către comentariu

Deocamdata renunt la jante vara asta, mi-am luat niste cauciucuri de vara pe 15 sa le tin acum. Pentru vara viitoare probabil o sa iau Long Beach, sau cine stie ce oferte voi gasi atunci. 

Link către comentariu

Buuuun, ultimele doua zile am muncit ceva pe la masina. Am schimbat ambele ventilatoare (deh, vrem ac) si am bagat si freon. Acum e placere sa mergi cu masina prin temperaturi uriase. Am schimbat si evacuarea, am facut una noua pe diametrul si componente originale (mai putin finala cred, e doar facuta sa arate ca cea oem). Nu sunt 100% multumit pentru ca mai sunt cateva zgomote in plus de la ea, dar se va rezolva sigur cu inca o vizita la cei care au facut-o. Am montat si cauciucurile de vara, completat un pic de ulei si am plecat cu ea la drum. O placere! Fara griji la denivalari, foarte foarte relaxant condusul acum. Parca e alta masina. Ceea ce mi s-a parut un pic ciudat insa, a fost faptul ca de la treapta 3 (inclusiv) in sus e putin cam moarta sub 2000rpm, la modul ca are momente cand apesi acceleratia putin si nu se intampla absolut nimic :)) Nu stiu de la ce poate fi, urmeaza sa vad. Saptamana care vine facem revizie de ulei si filtre + as vrea placute spate macar (discurile mai pot astepta putin). 

Ca planuri de viitor, inafara de jantele pe 17 si neaparat cauciucuri noi, voi pun stop modificarilor vizuale. Poate doar sa schimb pielea de la schimbator si de la volan. In rest, vreau sa ma ocup foarte mult de partea tehnica, s-o fac sa mearga si sa se simta impecabil, ca o masina noua (nu ca acum s-ar simti ca o rabla, dar se poate si mai bine). 

B9BB483B-1E8B-4B62-93B5-3CA8E70AE5B3_zps

3680082C-A2A2-42D2-88D2-12A886B3B687_zps

BEBE4D01-4276-4ED2-8A74-3C546E4145EC_zps

67AFE7FA-B17F-4D2B-B5AD-CEEBF092A351_zps

9EB32AC4-F18D-4D77-87C2-CBDCC67023C1_zps

161FF763-D08C-442C-BDD5-DCCE2A156C76_zps

45BC65DA-A4BE-4244-A777-CE93B74C0D4E_zps

Scuzati claritatea ultimei poze, conduceam (probabil evident :)) )

Link către comentariu

Astazi am schimbat ulei si filtre, cifra din bord ajungand la ~306k. Asta inseamna ~54k de cand o am eu. Am schimbat si placutele spate, am pus bosch (acum am si eu frana de mana). Pe langa astea, am schimbat amortizorul de la capota, plasticul de la baza parbrizului, stergatoare aero bosch si am desfacut si motorasul de la stergatoare si am curatat (se gripase). 

3F1ACC4B-E5B2-4037-87DF-F323BEE1FD8C_zps

Am si spalat motorul, am fost surprins de cat de putina mizerie a iesit de acolo. 

Cam asa arata batranul ASZ in varsta de 14 ani si cine stie cate sute de mii de km. 

91139257-471C-4986-A8E8-EF39B0AE57F8_zps

Link către comentariu

Salut ,daca e intretinut bine mai duce inca pe atat.Capitonajul ce rol are mai exact ?Eu nu am la a mea,am luat o fara.

Link către comentariu

La benzinare nu s-a pus capitonaj din fabrica, doar la astea pe motorina.Are rol de insonorizant.

Link către comentariu

Benzinarele sunt mult mai silentioase decat tractoarele diesel, probabil de-aia nu a fost nevoie de capitonaj insonorizant pe capota. Am uitat sa mentionez mai sus, si pe el (capitonajul) l-am schimbat odata cu celelalte piese. 

Am plecat spre Busteni, evacuarea stock se simte, atat la consum (mai mic) dar si la perfomanta (mai slab). 

 

Link către comentariu

Arata bine pt varsta lui si daca e pe maini bune o sa mai duca mult si bine.

Nu e regula de baza chestia cu capitonaj-ul.Eu am la a mea din fabrica si la fel si un amic cu 1.6 an 99' 

Pe langa functia de insonorizant,nici nu arde usor,in caz de incendiu la motor.

Link către comentariu

Buuuun. Weekendul asta am facut niste km, orice drum cu masina asta e o placere. Simt ca nu-mi lipseste nimic, ca ruleaza impecabil. 

Traseul a fost urmatorul:

Bucuresti - Busteni (5.8 l/100 - DN1) - Lacul Bolboci - Pestera Ialomitei - Pucioasa - Breaza - Busteni - Bucuresti (drumul spre casa pe A3 de data asta - 5.5 l/100). 

Si cam asa am facut 500 km cu mai putin de jumatate de rezervor, cu aer pornit 90%, 2 persoane si o valiza de bagaj. Urmatorul lucru pe care vreau sa il schimb este clar displayul de la BC.

A5000A14-DFA0-4C47-8F37-E6CADD8A8B95_zps

BA119B80-801A-4A7F-A595-D6BE15EBA5BB_zps

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Vad ca a murit de tot...schimba-l ca e pacat de ceasuri....

La mai multi km inainte ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!