Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Am facut asa :

1. Pregatire de vopsit - smirghel fin, din ala de se foloseste cu apa, pentru a indeparta vopseaua. Apoi spalat si degresat cu burete de vase si axion.

2. Izolarea partilor care dorim sa nu fie atinse de vopsea - am folosit un scotch de hartie si folie de plastic.

3. Vopsea - am dat cam 3 straturi de vopsea, fara sa exagerez (adica nu am stat sa acopar chiar tot si sa inund cu vopsea->straturi subtiri). Timp intre straturi cam 10 minute.

4. Lac - am stat cam 45 de minute sa se usuce vopseaua de tot, iar apoi am dat vreo 3 straturi de lac (la fel cum a facut cu vopseaua->straturi subtiri) cu 10 minute intre fiecare strat.

Am folosit vopsea si lac din targ, fara vreo firma anume sau ceva.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte tare...am avut si eu o tentativa...niste detalii poti da?

Pret..specificatii tehnice...

Link către comentariu

Daca este de la Lidel a costat 130 ron ceva de genu , dar nu este bun de nimic , eu am cumparat si compresorul , crezand ca am dat lovitura :( Astept si parerea lui !

Link către comentariu

"Daca ma luam dupa ea, vopseam masina, puneam kit de r32 si schimbam si jantele. Asa, am pus doar anvelope de iarna si pare ca mi-am luat masina noua" :))

post-122999-14143440990554_thumb.jpg

post-122999-1414344151817_thumb.jpg

Da e de la lidl si are ceva de genu' 6 bar si 7000 rpm. Eu aveam compresor si m-am folosit destul de bine de el, dar la Tiguan. La mine prezoanele sunt vechi si erau intepenite (au dat de furca si celor de la vulcanizare). Am dat 119 lei pe el. Urmeaza sa iau tot de la ei si pistol de vospit si cred ca si slefuitor.

Masina mi se pare acum mult mai rigida (n-am reglat inca suspensia) si tind sa cred ca anvelopele de vara (la ultima folosire) erau praf. Aveau peretii laterali foarte moi si am descoperit si 2-3 galme. Cam atat pentru ele. Santa Monica iau si ele o pauza.

Sa vina in primavara 205/35/18 noi cred ca de la Nankang.

Link către comentariu

sa te vad cum mergi la iarna :)) mi se pare destul de joasa masina.

ca sa nu mai ai probleme cu prezoanele iei o cheie dinamometrica (parca au bagat iar in oferta la Lidl) si le strangi cat trebuie. Pistolul te conditioneaza la compresor si daca faci pana undeva pe drum nu ai cum sa desfaci prezoanele "la mana"

Link către comentariu

Am zis Vali ca nu am ridicat inca suspensia. Pistolul l-am folosit sa scot mai repede prezoanele, de strans/slabit tot la mana ca e mult mai sigur.

Link către comentariu

Tu aveai compresor deja. Eu nu ii vad rostul, dacă le strângi la 130nm cat e recomandat, le desfaci lejer. Și nu au 10cm de filet sa zici ca dai la mana mult. Mai bine luai dinamometrica (dacă nu ai deja), e utila și la altele.

Ștergătoarele mai fac figuri?

Modificat de Muale
Link către comentariu

Da, aveam deja compresor si de-aia am considerat ca e rentabil. Pai sa dau pana la 500 de lei pe compresor si sa nu fie nici bun...lasa.

Stergatoarele inca fac figuri din pacate. Merg cam 3 ture jumate cand pun contactul si atunci cand dau un impuls din maneta (in jos) si se opresc exact unde raman (fie ca e in mijlocul turei).

Link către comentariu

Sa vedem efecte...

post-122999-14145985895847_thumb.jpg

 

La inceputul lunii care vine urmeaza revizia la 280k, cred ca o sa merg tot pe filtre Mahle, iar ulei ori incerc Ravenol ori iau tot Castrol. Imi cam papa ulei... sa iau 10w40?

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

"cam papa" cat înseamnă? Cică 1l ar fi ok. Dacă e mai mult, identifica problema, nu baga ulei mai gros.

Link către comentariu

De ulei, stiu ca pt tdi pd trebuie ulei cu norma 505 01 - 5w40 . Tu vrei sa pui ulei 10w40... indeplineste norma asta sau nu? Te-am luminat?

Link către comentariu

Nu m-ai luminat pentru ca nu inteleg ce reprezinta acea norma...

 

Cam 1l si un pic e... mi se pare mult. Daca ziceti ca e ok, asa o fi. Luand in considerare nr meu de km...porbabil e ok.

Link către comentariu

Normele VW: 
VW 500.00 Lubrifianti pentru motoare Otto si Diesel. Numai viscozitate SAE 0W-XX, 5W-XX und SAE 10W-XX 
VW 501.01 Ulei multigrad conventional pentu motoare Otto si Diesel fara turboalimentare. 
VW 502.00 Lubrifianti pentru motoare Otto cu regim greu de functionare. 
VW 503.00 Norma pentru motoare Otto cu interval lung de schimb (WIV) pina la 30.000 km sau 2 ani. Depaseste norma 50200 (HTHS 2,9-3,4 mPa*s). 
VW 503.01 Norma pentru motoare Otto supraalimentate (ex.. Audi S3, TT) (HTHS >3,5 mPa*s). 
VW 505.00 Ulei universal pentru motoare Diesel cu si fara turboalimentare. 
VW 505.01 Ulei special pentru motoare Diesel cu injector tip pompa Pumpe-Düse fara interval lung de schimb (fara WIV). 
VW 506.00 Ulei pentru motoare Diesel cu interval lung de schimb (WIV) pina la 50.000 km sau 2 ani, fara injector tip pompa (Pumpe-Düse). (HTHS 2,9-3,4 mPa*s) 
VW 506.01 Ulei special pentru motoare Diesel cu injector tip pompa Pumpe-Düse cu interval lung de schimb (WIV). (HTHS 2,9-3,4 mPa*s). 

Link către comentariu

Dacă papa 1l la 10mii km e în grafic, lasă-l asa. Dacă da fum mult și completezi mult verifica motorul sa vezi unde se duce uleiul (turbina, cilindrii). Dar parca motorul a fost refăcut, nu?

Link către comentariu

Da, am refacut motorul. Am niste ulei pe la intercooler/turbina, normal cred. Nu imi da fum exagerat, doar un puf la kickdown.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!