Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

La unul undeva in zona Obor. Este al unui turc care este si mecanic si care face treaba foarte buna. Acolo mi-am dus masina de cand am luat-o si mi-a rezolvat toate problemele..

In seara asta am luat masina. Senzorul de la ABS functioneaza din nou cum trebuie insa.. legat de turbina.. turcu mi-a zis ca merge bine, ca masina se "infige" zdravan. Eu unul, nu sunt mecanic, dar, ca proprietar al masinii, sunt de parere ca imi cunosc masina. Nu stiu cu exactitate nici macar unde e situata turbina, dar imi pot da seama cand ceva nu este in regula. Inainte, in acceleratia destul de "nervoasa" pe care o foloseam cel mai des, si anume intre 2000 rpm si 3000 rpm, turometrul urca mai greu, iar viteza crestea mai repede. De asemenea, din cauza evacuarii, toata presiunea din turbina se elibera o data, cand luam piciorul de pe acceleratie, facand acel zgomot/fluierat pe care il puteti vedea si in clipurile din urma. In momentul asta, in aceeasi acceleratie dintre 2000 si 3000 rpm, turometrul urca mai repede, am impresia ca viteza este mai mica, masina trage, ce-i drept destul de bine, dar eu simt ca ceva nu-i ok. Face mult zgomot, NU se mai aude acel fluierat cand accelerez, nici acel zgomot cand iau piciorul de pe acceleratie.

M-am gandit la ceva si va intreb pe voi. Scrie undeva, intr-un manual sau undeva pe net, ce presiune trebuie sa faca turbina mea? Exista o modalitate de a masura presiunea pe care o face in momentul asta, fara a pune ceas si fara dyno?

Link către comentariu

Poti face un log in mers daca ai dubii...si in functie de ce spune log-ul incepe distractia...

Mai exista varianta sa te fi obisnuit cu ea...si sa nu mai fii asa entuziasmat de cum trage si sa iti doresti mai mult...in subconstientul tau :)

Link către comentariu

Daca inainte turometrul urca greu si viteza repede, iar acum turometrul urca repede si viteza greu ... patineaza ambreajul.

 

Si da, presiunea o masori cu VagCom-ul, log in mers.

Link către comentariu

Ambreiajul lui este schimbat de curand...are cateva luni...mai degraba pe vremea asta pierde aderenta...

Link către comentariu

Poate fi o varianta faptul ca poate in subconstientul meu vreau mai mult de la ea, desi chiar si in situatia de acum sunt multumit de cum trage. Dar poate disparea sunetul din momentul cand iei piciorul de pe acceleratie/schimbi viteza tot in subconstient oare? :)) Poate ma ajuta Muale cu chestia cu vagcomul?

SAU, poate acum accelereaza mai bine, si inainte faptul ca urca mai greu turometrul, imi dadea mie impresia de presiune si viteza mai mare? Dar totusi, a disparut sunetul ala! Unde pana mea e?! :))

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Pana faci rost de vag com, du-te pe un drum drept, cu a3a la 2000 rpm calc-o pana la 4500 ... si daca ia limp mode, problema e in zona turbinei.

Link către comentariu

Incearca sa iei o pauza cateva zile...sa o lasi pe dreapta...mai mergi si tu pe jos...sau cu alta masina...eventual mai slaba...

Iti garantez ca dupa aia o sa ti se para avion...

Vorbeste cu Vali daca vrea sa te ajute...cu ocazia asta ii arati si lupele :))

Link către comentariu

Asa mi se parea si mie la masina mea, ca nu mai trage ca la inceput.

 

Am lasat-o in parcare cateva zile, cum de altfel sta si acum cu saptamanile si intre timp am condus alte masini, de atunci nu ma mai indoiesc de masinuta mea :D

 

Incearca si tu.

Link către comentariu

Faza este ca, dupa astea 2 saptamani in care masina a stat mai mult pe la mecanic.. mi-am dat seama cat de indragostit sunt de ea :d Ieri si alaltaieri, de exemplu, am condus un Logan.. iar pe urma cand m-am urcat din nou in masina mea mi-am dat seama cat de mult imi place sa o conduc, cat de confortabil stau in ea si cat de usor poate sa se miste schimbatorul ala de viteze :))

O sa fac treaba asta cu 2000 pana la 4500 rpm, poate chiar si filmez, ca sa va faceti o idee.

Link către comentariu

ca sa faci log-ul trebuie sa ai drum drept, liber si uscat. 

daca ar fi presiunea + sau - ai avea eroare stocata.

ambreiajul nu ai cum sa il scanezi, se diagnosticheaza mecanic (patineaza sau nu cupleaza bine).

poate influenta si motorina (filtrul, pompa) si subconstientul. eu dupa primul schimb de ulei am zis ca merge altfel masina :)

Link către comentariu

De ce ar patina ambreiajul? E abia schimbat.. nici 10000 km nu cred ca are.. ai daca ar patina, eu zic ca si-ar fi dat seama imediat mecanicul.

Link către comentariu

Nu neaparat. Ca nu pare sa patineze rau.

Eu am avut ceva similar cu 156-le JTD pe care l-am avut acum cativa ani - am schimbat ambreiajul original la 150k km nu pentru ca patina, ci pentru ca devenise foaret scurta cursa si tare pedala - iar cu ambreiajul nou (valeo, nu facatura) simteam ca nu mai cupleaza ca si cu cel vechi... Nu am investigat, nu merita manopera de demontare, si dupa vreo 8k km am dat masina. Nu s-a agravat in acest timp.

 

Pur si simplu poate fi un ambreiaj slabut ca si materiale...

 

Apropos - simeringul de la vilbrochen cum era cand ai schimbat ambreiajul? Sau cel de la cutie?

Link către comentariu

Nu ma intreba ca nu stiu.. am lasat masina si am luat-o cu ambreiaj nou. Faza este ca turcu asta e destul de scump, dar lucreaza numai cu piese originale. Si de ce ar fi acum ambreiajul de vina, si inainte sa schimb distributia totul mergea bine? Practic e vorba de cateva zile..

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

dar avansul l-au reglat dupa ce au schimbat distributia? de acolo poti obtine masina mai pututroasa (e si asta o varianta daca nu iei in considerare turometrul)

Link către comentariu

Rudi...mai ai si tu rabdare sa se aseze distributia...dupa care...tu nici nu aveai motoru cald si ii dai 4500rpm?

Link către comentariu

Chestia cu avansul se vede pe scanare? Masina se incalzise, dar am stat un pic pe loc incercand sa fixez cumva telefonul sa filmez.. si cat am stat pe loc a scazut o dunga temperatura. Am traversat tot Bucurestiul inainte de asta, nu se pune problema sa nu fie motorul cald.

Link către comentariu

Indiferent de cat stau cu masina la ralanti - mi s-a intamplat sa stau si mai mult de jumatate de ora - daca acul a apucat sa ajunga la 90 nu mai scade.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!