Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Nu are rost sa te complici pt. cativa euro in plus pe care ii dai pt. una de 1.9...cum a spus si Muale, dieselu e mai greu fata de benzina.

Link către comentariu

Sper ca nu l-ai luat...nu este ala intercoolerul pentru tine...

Uite asa arata...

post-14266-0-37945200-1385492192_thumb.j post-14266-0-19764700-1385492193_thumb.j

post-14266-0-49492800-1385492191_thumb.j

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Diferenta este in sistemul de mufare...daca te uiti la cel indicat de tine...se prinde cu colier...pe cand noi avem cu cupla rapida...siguranta...

Link către comentariu

Vineri imi vin jantele de tabla 15", iar maine intercoolerul. De abia saptamana viitoare ajung si cauciurile noi pe 15" de iarna, iar pana atunci am imprutat de la un prieten unele pe 17 si le-am pus pe jantele de acum, ca sa nu fie probleme.

Link către comentariu

E ok, inca nu trebuie sa te ingrijorezi.

Intercoolerul de ce il schimbi?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Cu intercoolerul e groasa...am vazut si eu cand i-am umblat la faruri...ce are? clasic...este taiat la baza de deflectorul ala de aer...

inainte sa-l montezi mai taie 1 cm din baza deflectorului...este plasticul ala de vine in fata lui...in felul asta nu mai atinge si nu ti-l mai taie...

Link către comentariu

Mda :)) o sa va pun poze cand il schimb in weekend sa va oripilati si voi la fel ca si laur :)) btw laur..mai scutit de o explicatie pe care oricum nu o stiam :))

Link către comentariu

E super cunoscuta problema....

Intercoolerul are in fata lui un plastic care ghideaza aerul...ala se numeste deflector...

Muchia de jos a acelui deflector practic este lipita de intercooler..si cu timpul de la vibratii tot freaca acolo si il taie....

Trebuie dat jos si taiat din el maxim 1 cm sa nu mai atinga de intrrcooler...

Ai inteles acum?

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link către comentariu

Pai iesi tot cam acolo la pret daca iei bara de R32 si o vinzi pe a ta. Si nu se compara fusta de V6+bara normala cu bara de R32.

Link către comentariu

Mergi pe buza V6...iesi mai bine la bani...

Bara de R32...intr-adevar...este frumoasa...dar te-ai uitat doar la pretul barii..nu cred ca ai luat in calcul si grilele care costa si alea o caruta de bani...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!