Jump to content

Probleme consum, DOAR MOTOARE DIESEL!


madalus
 Share

Recommended Posts

Verifica bolturile la injectoare si regleaza-le

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    10

  • alexraceala

    9

  • pepe

    7

  • Aditu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

la al meu scot consum de 3,7 la mers constant cu 50-60 km/h iar la viteze mai mari undeva la 5,5 maxim calculat pe autostrada cu viteza constanta de 135-140 km/h. In germania am avut portiuni de drum pe autostrada unde am mers cu 180 dar si portiuni unde am mers cu 90 iar consumul a iesit la fel undeva la 5. Calculul l-am facut de la plin la plin.

Masina e polo 9n 1,4 TDI cod motor AMF, 75 hp, 184000 km.

 

Link to comment
Share on other sites

Traseu Cj-Brasov-Suceava!!

IMG-20170308-WA0001.jpg

Link to comment
Share on other sites

On Thu Mar 09 2017 at 2:29 PM, EEXCALADE said:

Verifica bolturile la injectoare si regleaza-le

Acestea sunt corectiile la injectoare in mers la 50 la ora?par ok?

20170311_025825.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Imi exprim si eu parerea aici asupra consumului pe care l-am avut cu al meu POLO 1.4 TDI PD, 51KW, motor BNM, cutie JHG. De noua, masina, testata in 2009 pe 8 iunie la doua zile de la achizitie, a reusit performanta unui consum de 3,5 l/100 km in conditii de drum drept, fara accelerari sau franari, cu viteza de 98km/h, in a cincea, mers constant. Prin oras, conduita sportiva, din cauza traficului, 7,8 - 8,7 L/100km. In afara, in functie de stilul de conducere, consumul se manifesta astfel: la viteze de 98 - 110km/h, avea un consum de 4,5L/100km, la viteze cuprinse intre 110 -135km/h, avea un consum de 5,4L/100km. La viteze de 135 - 150km/h avea un consum de 6,1-6,2L/100km. In oras, batraneste, in week-end (ca numai atunci puteam conduce astfel), puteam ajunge si la un consum de 4,5L/100km, dar foarte mult subturat.

Acum la 141000km in bord s-a intamplat ceva. In oras, batraneste, nu vrea sa mai scada neam sub 7,8L/100km, iar in afara, in conditii de drum si conduita legala (110 -135km/h) nu vrea sa mai scada sub 6,1L/100km. Am curatat EGR (aici alta nazbatie' ansamblul EGR e format din doua corpuri, un corp cu acel pistonas actionat pnemumatic si un corp cu acel clapet actionat electric). Nici o modificare. Acum nu stiu ce as mai putea curata, sau ce as mai putea face pentru a reveni la consumul initial, in conditiile in care nu-mi apare nici un cod de eroare si nici un martor in bord aprins!? Numai bine tuturor!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salutare! am luat si eu un polo 9n3 1.4 tdi 59kw(80 de cp) acum o luna. am mers vreo 3 saptamani mai mult prin afara orasului, 80% din km facuti in acea perioada erau afara, imi consuma foarte ok, aprox 5,5-6.5L%, cand faceam plinul de motorina, functia range imi arata 900-950-990 de km chiar. am mers intr-o zi batraneste vreo 60-70 de km si am scos consum de 3.3%. acum o saptamana m-a lasat bateria, era foarte veche si am inlocuit-o cu una noua, dar acelasi model care fusese pe masina(varta 9e de 70A) si dupa inlocuirea bateriei imi consuma foarte mult masina(mediu 9L%). e drept ca am schimbat mersul, in sensul ca acum merg 80% din timp in oras, dar tot mi se pare foarte mult. Am facut un plin de curand, am resetat consumul din maxidot(din butonasul de pe maneta) si am resetat si un ceas de kilometri(din rotita aia cu care fixezi ora si minutul). La plin aveam range de 750 de km si acum, dupa 210 km mersi de la plin mai am range pentru 320 de km, ceea ce mi se pare ca am un consum foarte mare. am rezervor de 45 de L, deci sa merg cu 45 de litri doar 500 de km...inseamna cam 9%, mult. si am mai mers in oras si inainte de schimbarea bateriei si nu consuma sub nicio forma mai mult de 7.5%. daca cineva stie din ce cauza ar fi, astept sfaturi si pareri. multumesc anticipat! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut grup. Dețin un Polo 9N3 motor de 1.4 TDI BWB de 70 CP 2008. L-am cumpărat de aproximativ 2 luni. De la bun început mi s-a părut consumul foarte mare la el. În afara orașului de abia scoteam 5.5 (la drum de 200 km mers pana în 100) și în oraș undeva la 8. Mi s-a părut foarte mult și am început sa citesc pe forumuri despre probleme. Injectoarele erau în parametri. Nu aveam nici o eroare pe vcds. Pe drum motorul tremura puțin când scădea sub 2000 de ture. Pe la 1800 nu o puteai ținea ca se scutura mașina. Ce mi-a atras atentia a fost valoarea senzorului de pe arborele cotit. Era - 2.5. Vcds indica ca e ok între 6 și - 6 dar eu am citit ca trebuie sa fie zero. Întrucât era făcută distribuția recent m-am gândit ca doar atunci s-a putut deregla și astfel am desfăcut cele 3 șuruburi de la arborele cotit și am rotit f încet distribuția (gen 0.05mm) și apoi am tot măsurat cu vcds pana am obținut valoarea 0. Acum motorul se comporta altfel. Merge mai rotund, vibrațiile au scăzut considerabil și bineînțeles și consumul. Asa ca aveți grija cine și cum va face distribuția și verificați tot timpul valoarea senzorului de pe arborele cotit. Filmul cu reglajul senzorului l-am luat de pe Youtube. îl atașez aici https://youtu.be/Mzt3OMUyJVM

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!