Jump to content

Frane Octavia 2. Probleme aparute


BLUE ONE
 Share

Postare recomandată

Nu trebuie sa schimbi fuzetele. Am schimbat la un prieten pe un Gf 5, se schimba discuri, placute, etriere, portetriere si tablitele de protectie, pt spate. Pe fata nu a fost nevoie. E bine sa verifici si furtunele pentru lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se schimba fuzete si amortizoare doar daca masina are motor de 2 litri, daca este de 1.9 se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Cristi, am verificat, greseala mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Masina mea vine, conform cu stickerul din portbagaj, cu discuri 1KT pe spate, de 272mm. Imi poate confirma cineva daca merg montate si discuri de 282mm cu codul 1KP ? 

Pe briskoda unii spun ca merg fara probleme, altii ca nu ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, nu merg montate, difera prinderile placutelor de frana si din pricina asta nu ai cum sa le pui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o Sckoda Octavia 2 FL din 2009, am avut o problema cu ea cand apasam pedala de frana se auzea un zgomot ca o bataie repetata si se simtea si in pedala si asta mai ales la  viteza mica, am mers la un service cu ea si ei mi-au recomandat sa schimb discurile si placutele de frana pe fata, le-am schimbat dar problema insa a reaparut.

Aseara am venit de la un drum de aprox 200km iar la intrarea in Buc. am observat ca la o viteza de aprox 20-30km / ora si la o apasarea progresiva pe frana un sunet ca un huruit ca si cum s-ar freca fier pe fier iar frana la viteza mica nu prea tinea deloc.

Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Imi puteti recomanda un service bun?

Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, cu diferenta ca la mine frana prinde perfect. In luna iulie, inainte sa merg in concediu la mare am facut revizia la masina(ulei, filtre etc) ocazie cu care am fost sfatuit sa schimb si burduful de la planetara, partea de catre roata si pivotii.De atunci imi persista si mie bataia/huruitul la viteza mica.Precizez ca inainte masina nu avea niciun zgomot.Nu i-a dat nime de cap, ba discuri ovalizate, ba bieleta, ba diverse...ultimul sfat a fost legat de senzorul abs, ca poate a intrat mizerie/vaselina la el.O sa incerc si treaba asta.

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, mersi de raspuns, intradevar si eu am auzit tot de variantele astea spuse de tine si de asta am scris pe forum ca poate a gasit cineva sau stie clar despre ce ar putea fi vorba. Oricum am inteles clar ca este vorba de alergatura multa si bani cheltuiti aiurea ☺️

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa le iau prin eliminare, inca nu m-am apucat sa cheltui multi bani. La mine, avand in vedere ca pana sa se umble la pivoti/planetara nu sesizam nicio problema, am eliminat treaba cu discurile ovalizate. Initial am banuit planetara, dar pe viraje nu face niciun zgomot. As tinde sa cred ca e sezorul abs, dar chiar asa pacatos sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la sfarsitul lunii trecute discurile si placutele de frana pe fata, acum am observat ca pe spate buretele ala de cauciuc de la suspensia spate este rupt, oare ar putea da ala asa simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

tampoanele de la amortizoare nu au niciun simptom... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 20.08.2019 at 12:11, cosmin_mihai a scris:

Salutare, am o Sckoda Octavia 2 FL din 2009, am avut o problema cu ea cand apasam pedala de frana se auzea un zgomot ca o bataie repetata si se simtea si in pedala si asta mai ales la  viteza mica, am mers la un service cu ea si ei mi-au recomandat sa schimb discurile si placutele de frana pe fata, le-am schimbat dar problema insa a reaparut.

Aseara am venit de la un drum de aprox 200km iar la intrarea in Buc. am observat ca la o viteza de aprox 20-30km / ora si la o apasarea progresiva pe frana un sunet ca un huruit ca si cum s-ar freca fier pe fier iar frana la viteza mica nu prea tinea deloc.

Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Imi puteti recomanda un service bun?

Mersi frumos

colegu, i-ai dat de cap?eu inca nu si am schimbat 2 service-uri...

a mai intalnit cineva problema asta, sau ale noastre sa fie mai 'speciale'? ?

 

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine, cu schimbare discuri+placute frana si bielete, a incetat zgomotul

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am ai eu o problema o o octavia 1.9 tdi 2007 bxe.

Cand franez la viteze mici masina nu franeaza liniar, parca simt mici oscilatii gen cum ar fi asfaltul ovalizat. In plus pe stanga era placuta complet uzata iar pe dreapta mai avea ceva ceva, ciudat dar mereu le-a topit nai mult pe stanga  Ce as putea sa verific, am fost la reprezentanta si mi-au schimbat placutele, apa de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatiile provin de la discurile ovalizate.Pt uzura inegala a placutelor trebuie investigate starea de functionare a etrierilor, culisele blocate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu sunt oscilatii de ovalizare pentru ca nu am batai in volan sau pedala deloc. 

Am avut discurile ovalizate pe fata si le-am schimbat cu mult timp in urma.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o mica nelamurire...pt O2 FL , 2.0 , pentru trecerea de la discuri de 288 la discuri de 312, inafara de inlocuirea discurilor, a port etrierilor si a protectiei de tabla, si binenteles a placutelor de frana, se poate merge pe etrierii de la discurile de 288 ? Stiu ca placutele sunt identice ca si dimensiuni.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut..!!! Sunt nou pe aici și nu știu dacă scriu unde trebuie,dar am și o problema cu O2 1,9tdi din 2006 

Am vrut să o pornesc și prima cheie sa " bâlbâit" așa și am oprito apoi când iam mai dat la automat învârtea dar nu pornea a venit un vecin cu un leptop și mia spus că nu am nici o eroare la motor dar bateria este slabă,mi.sa dat curent a pornit si am fost de am schimbato ,a doua zi am vrut să plec cu mașina și surpriză nu a pornit invârtea dar nimic...m.am întâlnit iar cu acel vecin cu testăru și mia spus că ar fi pompa că ia dat din calculator și a ținut și accelerația apăsată,după ce o pornesc numai am probleme cu pornirea,doar prima cheie face figuri 

CE POATE SĂ FIE..?

MULȚUMESC...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costele, aici discutam despre frine! Si pe forum nu se tipa, e interzis de Regulament! Citeste Regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua.Pentru ca roata spate dreapta incalzea am reparat etrierul cu kit de reparatie.Dupa aerisire incalzeste roata stanga spate care pana acum nu incalzea.

Ce se intampla?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.12.2019 at 19:27, vdragos a scris:

Costele, aici discutam despre frine! Si pe forum nu se tipa, e interzis de Regulament! Citeste Regulamentul!

Scuze..dar nu am știut că dacă scriu cu litere mari înseamna că țip.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

In cazul in care, ar fi nevoie sa schimb pompa centrala de frana, de unde imi dau seama ce pompa sa iau? Pe site-urile de piese auto sunt diferiti producatori cu preturi de la 200 - 300 lei (CIFAM, LPR, ABE) , 400 - 500 lei (TRW, DELPHI), 600 - 700 lei (ATE), pana la 900 - 1000 lei (BOSCH). E vorba de o Skoda Octavia II, 1.9 TDI, 77kW, BXE, fabricatie iunie 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi reperul conform seriei de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Etrier dreapta spate blocat.. roata este înfrânată. Exista un kit de reparatie sau trebuie înlocuit etrierul?

Modificat de beidaud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pan la urma am înlocuit ambii etrieri,discurile și plăcuțele de pe puntea spate. Am mers pe etrieri Juratek,plăcute și discuri Textar.

A incercat mecanicul să-i repare cu un kit de reparatie cu pistonas,dar nu a mers.. Ambele roti erau foarte înfrânate.

Ce părere aveți de această lucrare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!